Tässä topikissa Lawrence Of A Labia kertoo piipuista.

Kaikenmaailman jaarittelu ja rupattelu täällä. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Moderators: Balam-Acab, Kennedy Bakircioglu Kuutio, P O L L Y

Post Reply
Message
Author
Ripuli puheen johtaja
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 45117
Joined: 13 Nov 2007, 09:11

Re: Tässä topikissa Lawrence Of A Labia kertoo piipuista.

#811 Post by Ripuli puheen johtaja » 18 Jun 2021, 16:50

lukko hifki.mpeg wrote:
12 Jun 2021, 22:14
pekka-kalle wrote:
11 Jun 2021, 15:52
Tänään posti toi vähän herkkuja. Bagpiper's dreamea, mixture 956sta ja royal yachtia ja muutaman quorum pöllin.
Saako jostain tilattua laillisesti tupakkia vai tuliko tuurilla tullista läpi?

Mites tämä ensi vuoden alusta voimaan tulevaksi kaavailtu uusi tupakkalaki nyt sitten piiputteluun vaikuttaa? Ainakin "tunnusomaisten tuoksujen ja makujen kielto" laajenee kaikkiin tupakkatuotteisiin. Liekkö melkein kaikki piipputupakat tuohon laskettavia?

Omat tupakkasuosikit pitkähköjen kokeilujen jälkeen Petersonin Connoisseur's Choice ja Mac Barenin Original Choice, elikkä miedot ja miedosti maustetut mieleen. Hyvä "room note" myös tärkeimpiä kriteereitä niin kärsii talvellakin tuprutella. Latakiat ja kaikenlaiset viskipommit ehdoton nounou. Viimeisimpänä poltossa ollut Half and Half vaikuttanut hyvältä myös, ensimmäinen piipputupakka joka tosissaan maistuu maustamattomalta, oikein mehevän tupakkamainen maku, ehkä jopa savukemainen ihan hyvällä tavalla.

ps. Maissipiippu tavallisella 6mm pikkufiltterillä!
:o

Kerran tätä maistaneena muistelisin et tää on kyl kaikkee ihan muuta ku maustamatonta.

Ass Comfort
Posts: 19
Joined: 30 Jun 2019, 15:05

Re: Tässä topikissa Lawrence Of A Labia kertoo piipuista.

#812 Post by Ass Comfort » 18 Jun 2021, 23:57

Guttural Salaatti wrote:
18 Jun 2021, 16:50
:o

Kerran tätä maistaneena muistelisin et tää on kyl kaikkee ihan muuta ku maustamatonta.
Hmm... no kyllä tälleen äskettäin parikyt kertaa maistelleena väittäisin että vähiten aromatisoitu piipputupökki mitä oon ikinä polttanut. Kai siellä jotain makuakin on, mutta vähiten kumminkin.

Smöldis
Sairasta ja väärin. Topik pilalla ja voi vittu
Posts: 19997
Joined: 06 Dec 2020, 22:12

Re: Tässä topikissa Lawrence Of A Labia kertoo piipuista.

#813 Post by Smöldis » 19 Jun 2021, 00:03

lukko hifki.mpeg wrote:
18 Jun 2021, 23:57
Guttural Salaatti wrote:
18 Jun 2021, 16:50
:o

Kerran tätä maistaneena muistelisin et tää on kyl kaikkee ihan muuta ku maustamatonta.
Hmm... no kyllä tälleen äskettäin parikyt kertaa maistelleena väittäisin että vähiten aromatisoitu piipputupökki mitä oon ikinä polttanut. Kai siellä jotain makuakin on, mutta vähiten kumminkin.
Ei se half&half kyllä oo aromatisoitu
Image

User avatar
Rage Kandelin
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 68979
Joined: 17 Jan 2005, 14:12
Location: Nokotzone
Contact:

Re: Tässä topikissa Lawrence Of A Labia kertoo piipuista.

#814 Post by Rage Kandelin » 19 Jun 2021, 00:21

Jotain lakelandia tekis mieli hankkia.
Image

Kyllä kaikki suomalaiset tarttee autobonusta

User avatar
Rage Kandelin
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 68979
Joined: 17 Jan 2005, 14:12
Location: Nokotzone
Contact:

Re: Tässä topikissa Lawrence Of A Labia kertoo piipuista.

#815 Post by Rage Kandelin » 19 Jun 2021, 01:12

Hankin semmotteita.

Gawith Hoggarth - Bosun Plug
Gawith Hoggarth - Ennerdale Flake
Samuel Gawith - Cannon Plug
Image

Kyllä kaikki suomalaiset tarttee autobonusta

User avatar
Jean D'ork
3k
Posts: 3030
Joined: 07 Dec 2016, 21:58
Location: Funkloch

Re: Tässä topikissa Lawrence Of A Labia kertoo piipuista.

#816 Post by Jean D'ork » 19 Jun 2021, 01:12

pekka-kalle wrote:
19 Jun 2021, 00:03
lukko hifki.mpeg wrote:
18 Jun 2021, 23:57
Guttural Salaatti wrote:
18 Jun 2021, 16:50
:o

Kerran tätä maistaneena muistelisin et tää on kyl kaikkee ihan muuta ku maustamatonta.
Hmm... no kyllä tälleen äskettäin parikyt kertaa maistelleena väittäisin että vähiten aromatisoitu piipputupökki mitä oon ikinä polttanut. Kai siellä jotain makuakin on, mutta vähiten kumminkin.
Ei se half&half kyllä oo aromatisoitu
Täähän jumalauta haisee kilometrin päähän kaikelle mahdolliselle kirsikkakonvehtien ja vihreän Mennenin väliltä. En oo vahvemmin aromatisoitua pössyä vielä polttanutkaan :D Just tällä viikolla ostin monen vuoden tauon jälkeen muistin virkistämiseksi pussillisen tätä, ja se piippu haisee viiden päivän jälkeenkin Half and Halfilta.

User avatar
Jean D'ork
3k
Posts: 3030
Joined: 07 Dec 2016, 21:58
Location: Funkloch

Re: Tässä topikissa Lawrence Of A Labia kertoo piipuista.

#817 Post by Jean D'ork » 19 Jun 2021, 01:16

Rage Kandelin wrote:
19 Jun 2021, 01:12
Hankin semmotteita.

Gawith Hoggarth - Bosun Plug
Gawith Hoggarth - Ennerdale Flake
Samuel Gawith - Cannon Plug
Jahas jahas, otetaas selevää noista. Raportaasit kiinnostaisivat kyllä.

Hyvän tuttavani pitäisi huomenna tuoda Samuel Gawithin Brown no.4:heä ja Black XX:ää, Dunhillin Navy Rollsia sekä perhepakkauksen Marlin Flakea.

User avatar
Jean D'ork
3k
Posts: 3030
Joined: 07 Dec 2016, 21:58
Location: Funkloch

Re: Tässä topikissa Lawrence Of A Labia kertoo piipuista.

#818 Post by Jean D'ork » 19 Jun 2021, 01:21

pekka-kalle wrote:
14 Jun 2021, 21:08
Ketokiila wrote:
14 Jun 2021, 19:25
pekka-kalle wrote:
13 Jun 2021, 19:01
Tää nyt ei oo piippu asiaa, mutta ajattelin kysyä onko täällä mielipiteitä sikari asioista. Tosiaan tuli noita quorumin short robustoja tossa kanssa kun kaveri niitä kehui hyviksi halpis pölleiks. Koko oli mitä mainioin mutta ei ne kyllä musta kovin hyviä ollu. Suunnilleen sama hintaiset joyas de panama robustot oli musta reilusti parempia, saatto olla halvempiakin. Quorumeita tulee tuskin enää hommattua. Ehkä lahjaks vois ostaa jollekin kaverille.
Hirvittää/kiihottaa ajatus toisen tupakointilajin aloittamisesta, kun tässä piiputtelussa on jo ollut ihmettelemistä.

Helsingissä kun asun, niin Töölön Sikarikaupastahan sitä alotettua tulee, jos tulee.
Aika vähäistä tää on itelläkin ollu. About vuon verran "maistellu" välillä. Oon tykästynyt tohon robusto on mallina ja silloin harvoin käy yhden tai kaks sikaria ostamassa niin usein päädyn nigaracualaisia. Oon maistanu toki cubalaisia, hondurasialaisia ja brassejakin mutta jotenkin toi nigaracua ainakin vielä on ollu itelle best. Toki mun kokemus on hyvin vähäinen ja noi pöllit on semmosta suomen hinnoissa 10-20€ kpl hintaa mitä oon maistanu ettei mitään luksuskamaa. Suomessa kun on helvetin kallista. Esim joku flor de rosa joka on aivan jees halpis sikari maksaa täällä jonkun joku 11€ kpl ja sit taas esim saksasta jos tilaa niin se on 45€ 20 kpl puntti.
Ookoo! Oon tosiaan vielä ihan sumussa näiden kanssa. T.Olen ostanut pari askia Pianoa v.-99

Smöldis
Sairasta ja väärin. Topik pilalla ja voi vittu
Posts: 19997
Joined: 06 Dec 2020, 22:12

Re: Tässä topikissa Lawrence Of A Labia kertoo piipuista.

#819 Post by Smöldis » 19 Jun 2021, 11:03

Ketokiila wrote:
19 Jun 2021, 01:12
pekka-kalle wrote:
19 Jun 2021, 00:03
lukko hifki.mpeg wrote:
18 Jun 2021, 23:57
Guttural Salaatti wrote:
18 Jun 2021, 16:50
:o

Kerran tätä maistaneena muistelisin et tää on kyl kaikkee ihan muuta ku maustamatonta.
Hmm... no kyllä tälleen äskettäin parikyt kertaa maistelleena väittäisin että vähiten aromatisoitu piipputupökki mitä oon ikinä polttanut. Kai siellä jotain makuakin on, mutta vähiten kumminkin.
Ei se half&half kyllä oo aromatisoitu
Täähän jumalauta haisee kilometrin päähän kaikelle mahdolliselle kirsikkakonvehtien ja vihreän Mennenin väliltä. En oo vahvemmin aromatisoitua pössyä vielä polttanutkaan :D Just tällä viikolla ostin monen vuoden tauon jälkeen muistin virkistämiseksi pussillisen tätä, ja se piippu haisee viiden päivän jälkeenkin Half and Halfilta.
Piti oikein tarkastaa ja oot oikeassa. Sekotan johonkin toiseen tai oon polttanut jotain sekundakamaa kun ei tuu yhtään mieleen mutta kyllähän toi tuoteselostekin niin sanoo. Pitääpä ensviikolla hakea toppa testiin.
Image

User avatar
Jean D'ork
3k
Posts: 3030
Joined: 07 Dec 2016, 21:58
Location: Funkloch

Re: Tässä topikissa Lawrence Of A Labia kertoo piipuista.

#820 Post by Jean D'ork » 19 Jun 2021, 18:56

pekka-kalle wrote:
19 Jun 2021, 11:03
Ketokiila wrote:
19 Jun 2021, 01:12
pekka-kalle wrote:
19 Jun 2021, 00:03
lukko hifki.mpeg wrote:
18 Jun 2021, 23:57
Guttural Salaatti wrote:
18 Jun 2021, 16:50
:o

Kerran tätä maistaneena muistelisin et tää on kyl kaikkee ihan muuta ku maustamatonta.
Hmm... no kyllä tälleen äskettäin parikyt kertaa maistelleena väittäisin että vähiten aromatisoitu piipputupökki mitä oon ikinä polttanut. Kai siellä jotain makuakin on, mutta vähiten kumminkin.
Ei se half&half kyllä oo aromatisoitu
Täähän jumalauta haisee kilometrin päähän kaikelle mahdolliselle kirsikkakonvehtien ja vihreän Mennenin väliltä. En oo vahvemmin aromatisoitua pössyä vielä polttanutkaan :D Just tällä viikolla ostin monen vuoden tauon jälkeen muistin virkistämiseksi pussillisen tätä, ja se piippu haisee viiden päivän jälkeenkin Half and Halfilta.
Piti oikein tarkastaa ja oot oikeassa. Sekotan johonkin toiseen tai oon polttanut jotain sekundakamaa kun ei tuu yhtään mieleen mutta kyllähän toi tuoteselostekin niin sanoo. Pitääpä ensviikolla hakea toppa testiin.
Tää on ihan hyvää peruspolttoa, mulle vaan ei sovi toi aromi. Ärrä-kessuista tää ja Harmony on kunnollisia tupakoita.

User avatar
Jean D'ork
3k
Posts: 3030
Joined: 07 Dec 2016, 21:58
Location: Funkloch

Re: Tässä topikissa Lawrence Of A Labia kertoo piipuista.

#821 Post by Jean D'ork » 19 Jun 2021, 18:56

Jumalauta tää Marlin Flake on hyvää.

Smöldis
Sairasta ja väärin. Topik pilalla ja voi vittu
Posts: 19997
Joined: 06 Dec 2020, 22:12

Re: Tässä topikissa Lawrence Of A Labia kertoo piipuista.

#822 Post by Smöldis » 16 Jul 2021, 23:37

Ai että. Mukavaa istua viileessä puistossa. Kuunnella äänikirja ja poltella joya red robustoa.
Image

Smöldis
Sairasta ja väärin. Topik pilalla ja voi vittu
Posts: 19997
Joined: 06 Dec 2020, 22:12

Re: Tässä topikissa Lawrence Of A Labia kertoo piipuista.

#823 Post by Smöldis » 27 Aug 2021, 12:49



Mielenkiintoinen piippu. Tekis mieli tilata. Oon jotain radiaattoripiippua miettinyt ja jopa itekin tehny yhdet piirustukset tälläiseen, mutta ikinä saanu enempää aikaseks asiassa. Myös noi Falcon piiput kiinnostaa.
Image

Smöldis
Sairasta ja väärin. Topik pilalla ja voi vittu
Posts: 19997
Joined: 06 Dec 2020, 22:12

Re: Tässä topikissa Lawrence Of A Labia kertoo piipuista.

#824 Post by Smöldis » 27 Aug 2021, 12:49

Image

User avatar
overgrown reptilian
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 41481
Joined: 10 Nov 2011, 15:18
Location: mädännäisyyden kukkulat

Re: Tässä topikissa Lawrence Of A Labia kertoo piipuista.

#825 Post by overgrown reptilian » 27 Aug 2021, 13:48

pekka-kalle wrote:
27 Aug 2021, 12:49


Mielenkiintoinen piippu. Tekis mieli tilata. Oon jotain radiaattoripiippua miettinyt ja jopa itekin tehny yhdet piirustukset tälläiseen, mutta ikinä saanu enempää aikaseks asiassa. Myös noi Falcon piiput kiinnostaa.
hienoa että muttonchop piper on tullu takas youtubeen, kattellaas video
Image Image Image

Post Reply