Postin jekuttelut herran vuonna 2014

Kaikenmaailman jaarittelu ja rupattelu täällä. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Moderators: Balam-Acab, Kennedy Bakircioglu Kuutio, P O L L Y

Post Reply
Message
Author
User avatar
Lana Ctrl-Alt-Del Rey
Ricardo Hausmanniksikin kutsuttu
Posts: 180980
Joined: 11 Jun 2014, 20:04
Location: Et in Arcadia Ego

Re: Postin jekuttelut herran vuonna 2014

#4621 Post by Lana Ctrl-Alt-Del Rey » 24 May 2021, 18:38

Ääh. Taas on kissan allergiaruoka lopussa ja uus setti on "kuljetuksessa". Ei mitään erikoista perseilyä, mutta vituttaapa vaan. :himpatti:
He was sairas.

Image

Postin ylisuuret palkat
1k
Posts: 1733
Joined: 04 Jan 2007, 20:52
Location: Uanda
Contact:

Re: Postin jekuttelut herran vuonna 2014

#4622 Post by Postin ylisuuret palkat » 24 May 2021, 20:01

Toissaviikon perjantaina lähti paketti jenkeistä, tänään oli haettavissa. N. sadan euron levypaketti, ei jäänyt tulliin. Joskus tämmöistä kivaa jekuttelua.
Society's Dregs Oi! Distro https://societysdregs.com/

User avatar
disco duck
Posts: 635
Joined: 19 Dec 2018, 10:16
Location: Saatanan korkeakoulu

Re: Postin jekuttelut herran vuonna 2014

#4623 Post by disco duck » 25 May 2021, 11:51

Jakelujekku: lähetys Saksasta tulossa, sisältää vain CD-levyn, ja koska on seurantakoodilla liikkeellä, on Posti pamauttanut sen kategoriaan pikakirje, joka jaetaan siis muun postin mukana. Katsoin aamulla joko pian olisi tulossa ja järjestelmä ylpeänä kertoo, että se on jo eilen luovutettu vastaanottajalle. Ei ole ainakaan minulle toimitettu - toivottavasti jonkun naapurin luukkuun ja naapuri jaksaisi vielä kiikuttaa sen omaani. Postin chat-henkilö lupasi sentään ottaa yhteyttä jakeluun ja ilmoitella mitä selvisi.

User avatar
Lana Ctrl-Alt-Del Rey
Ricardo Hausmanniksikin kutsuttu
Posts: 180980
Joined: 11 Jun 2014, 20:04
Location: Et in Arcadia Ego

Re: Postin jekuttelut herran vuonna 2014

#4624 Post by Lana Ctrl-Alt-Del Rey » 25 May 2021, 12:13

disco duck wrote:
25 May 2021, 11:51
Jakelujekku: lähetys Saksasta tulossa, sisältää vain CD-levyn, ja koska on seurantakoodilla liikkeellä, on Posti pamauttanut sen kategoriaan pikakirje, joka jaetaan siis muun postin mukana. Katsoin aamulla joko pian olisi tulossa ja järjestelmä ylpeänä kertoo, että se on jo eilen luovutettu vastaanottajalle. Ei ole ainakaan minulle toimitettu - toivottavasti jonkun naapurin luukkuun ja naapuri jaksaisi vielä kiikuttaa sen omaani. Postin chat-henkilö lupasi sentään ottaa yhteyttä jakeluun ja ilmoitella mitä selvisi.
Mulla on semmonen muistikuva, että jotkut ulkomaan lähetykset menee silleen, että seurannassa sen tila menee luovutetuks, kun se lähtee lajittelusta jakeluun, vaikka siinä sitten menis muutama päivä.
He was sairas.

Image

User avatar
disco duck
Posts: 635
Joined: 19 Dec 2018, 10:16
Location: Saatanan korkeakoulu

Re: Postin jekuttelut herran vuonna 2014

#4625 Post by disco duck » 25 May 2021, 12:29

Jeffrey Lee Perse wrote:
25 May 2021, 12:13
Spoiler:
disco duck wrote:
25 May 2021, 11:51
Jakelujekku: lähetys Saksasta tulossa, sisältää vain CD-levyn, ja koska on seurantakoodilla liikkeellä, on Posti pamauttanut sen kategoriaan pikakirje, joka jaetaan siis muun postin mukana. Katsoin aamulla joko pian olisi tulossa ja järjestelmä ylpeänä kertoo, että se on jo eilen luovutettu vastaanottajalle. Ei ole ainakaan minulle toimitettu - toivottavasti jonkun naapurin luukkuun ja naapuri jaksaisi vielä kiikuttaa sen omaani. Postin chat-henkilö lupasi sentään ottaa yhteyttä jakeluun ja ilmoitella mitä selvisi.
Mulla on semmonen muistikuva, että jotkut ulkomaan lähetykset menee silleen, että seurannassa sen tila menee luovutetuks, kun se lähtee lajittelusta jakeluun, vaikka siinä sitten menis muutama päivä.
Kiitos muistikuvasta, toivotaan että on näin!

User avatar
Lana Ctrl-Alt-Del Rey
Ricardo Hausmanniksikin kutsuttu
Posts: 180980
Joined: 11 Jun 2014, 20:04
Location: Et in Arcadia Ego

Re: Postin jekuttelut herran vuonna 2014

#4626 Post by Lana Ctrl-Alt-Del Rey » 25 May 2021, 12:36

disco duck wrote:
25 May 2021, 12:29
Jeffrey Lee Perse wrote:
25 May 2021, 12:13
Spoiler:
disco duck wrote:
25 May 2021, 11:51
Jakelujekku: lähetys Saksasta tulossa, sisältää vain CD-levyn, ja koska on seurantakoodilla liikkeellä, on Posti pamauttanut sen kategoriaan pikakirje, joka jaetaan siis muun postin mukana. Katsoin aamulla joko pian olisi tulossa ja järjestelmä ylpeänä kertoo, että se on jo eilen luovutettu vastaanottajalle. Ei ole ainakaan minulle toimitettu - toivottavasti jonkun naapurin luukkuun ja naapuri jaksaisi vielä kiikuttaa sen omaani. Postin chat-henkilö lupasi sentään ottaa yhteyttä jakeluun ja ilmoitella mitä selvisi.
Mulla on semmonen muistikuva, että jotkut ulkomaan lähetykset menee silleen, että seurannassa sen tila menee luovutetuks, kun se lähtee lajittelusta jakeluun, vaikka siinä sitten menis muutama päivä.
Kiitos muistikuvasta, toivotaan että on näin!
Mulla oli siis joku tommonen keissi, että sanotaan vaikka tiistaina oli tila muuttunut lajiteltavasta toimitetuksi ja sitten keskiviikkona olin, että soitan perään jahka pääsen töistä, mutta sit just kun duunit loppu olikin posti-pate ovella paketin kanssa.
He was sairas.

Image

User avatar
Jesse Python
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 206871
Joined: 11 Nov 2011, 07:43

Re: Postin jekuttelut herran vuonna 2014

#4627 Post by Jesse Python » 25 May 2021, 12:41

Mulla on kanssa kerran yksi lähetys muuttunut luovutetuksi ennenkuin se tuli postiluukusta. Olin hetken jo ihmeissäni että onko se saatana jaettu väärään postiluukkuun.

User avatar
chachi
-=King Of PIF=-
-=King Of PIF=-
Posts: 18769
Joined: 07 Mar 2004, 18:12

Matkahuollon jekkuilut toukokuussa 2021

#4628 Post by chachi » 25 May 2021, 23:45

Piti saada pakettia matkaan Turun suuntaan kun oli muutenkin vähän myöhässä ja päätin käyttää Matkista. Vaan da fukk? Noudettu kyllä lähetyspisteestä vaan eipä sen jälkeen muuta infoa aiheesta. Pitää huomenna alkaa rimpautteleen kun en oikein saanut keskusteluyhteyttä kuntoon ton chattibotin kanssa, heh...

User avatar
Hemmetinmoinen sössö
lossinkuljettaja
Posts: 15870
Joined: 28 Sep 2011, 15:00
Location: Kyläniemen lossilaituri

Re: Postin jekuttelut herran vuonna 2014

#4629 Post by Hemmetinmoinen sössö » 26 May 2021, 18:04

Hollannin paketti saapui viime viikolla Suomeen, perjantaina otettu kuljetukseen vaan siihenpä tyssäsi.
MUSAVISA -3 JENGI :sothsmoker:

Image

User avatar
harhaiskaali
God of PIF
God of PIF
Posts: 37259
Joined: 03 Jun 2010, 14:01
Location: Pahkasikainen dystopia

Re: Postin jekuttelut herran vuonna 2014

#4630 Post by harhaiskaali » 27 May 2021, 09:47

Eilen oli postinkantaja jekkuillut ja laittanut mun laatikkoon peräti kahden muun postit. Toinen sentään on saman tien varrella 300 metrin päässä, mutta toinen on toisella puolen kylää. Kummallakaan ei ole edes sama sukunimi mun kanssa. Mietin että veisikö ite ne oikeisiin paikkoihin (kun oli tärkeänoloisia kirjeitä joukossa) vai laittaisiko postin mukana matkaan jos toisella kerralla osuisi oikein.
Saahan sitä uhkakuvia vaikka heinänteosta

User avatar
ValtaapitävienAnarkistisetOtteet
Posts: 155
Joined: 20 Aug 2006, 23:19

Re: Postin jekuttelut herran vuonna 2014

#4631 Post by ValtaapitävienAnarkistisetOtteet » 27 May 2021, 12:45

Mietin että veisikö ite ne oikeisiin paikkoihin (kun oli tärkeänoloisia kirjeitä joukossa) vai laittaisiko postin mukana matkaan jos toisella kerralla osuisi oikein.
Kyllähän tämmöiset imho pitää palauttaa jakelijalle (joka ei välttämättä Suomen Posti oyj), jotta tieto mokasta menee sinnekin.
Etenkin kun Postissa on henkilöstöä vähennetty ja muutenkin jakeluhommia vaikeutettu, niin ois hyvä ettei siellä synny illuusiota että homma toimii.

Kirjeeseen osoitteen ja mahdollisen viiva/QR-koodin päälle ruksi, kirjoittaa että minä päivänä on jaettu ja minne päin hemmettiä. Toivon mukaan vastaanottaja sen joskus saa ja sitäkin jurppii ja laittaa valitusta jakeluyritykselle.
Last edited by ValtaapitävienAnarkistisetOtteet on 27 May 2021, 12:47, edited 1 time in total.
"Human sacrifice, dogs and cats living together... mass hysteria!"

User avatar
ValtaapitävienAnarkistisetOtteet
Posts: 155
Joined: 20 Aug 2006, 23:19

Re: Postin jekuttelut herran vuonna 2014

#4632 Post by ValtaapitävienAnarkistisetOtteet » 27 May 2021, 12:45

[virhe viestin jakelussa]
"Human sacrifice, dogs and cats living together... mass hysteria!"

User avatar
Sasse netä
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 70098
Joined: 05 Dec 2013, 12:38
Location: Kotiviinipöntöllä

Re: Postin jekuttelut herran vuonna 2014

#4633 Post by Sasse netä » 27 May 2021, 12:48

Jeffrey Lee Perse wrote:
24 May 2021, 18:38
Ääh. Taas on kissan allergiaruoka lopussa ja uus setti on "kuljetuksessa". Ei mitään erikoista perseilyä, mutta vituttaapa vaan. :himpatti:
Oma luotto postiin sillä tasolla, että sit jos on alle pari kiloa lemmikkien ruokaa jäljellä niin kannattaa tilata jo uutta. Suurimman osan ajasta tulee parissa päivässä, mutta välillä taas voi mennä viikkokin.
Image
Lempi piffaajani
2020: memberlist.php?mode=viewprofile&u=11478
2021: memberlist.php?mode=viewprofile&u=623
2022: member list.php

User avatar
Sasse netä
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 70098
Joined: 05 Dec 2013, 12:38
Location: Kotiviinipöntöllä

Re: Postin jekuttelut herran vuonna 2014

#4634 Post by Sasse netä » 27 May 2021, 14:51

Sehän meni vahvasti. DHL kotiinkuljetus saksasta. Tulee postille ja ei ole enää kotiinkuljetus mutta voi valita haluamansa noutopisteen. Valitset noutopisteen ja ok kaikki kunnossa. Paitsi nyt kun sitten käyt katsomassa lähetyksen tietoja niin ei todellakaan ole valitsemani noutopiste :sad1lol:
Image
Lempi piffaajani
2020: memberlist.php?mode=viewprofile&u=11478
2021: memberlist.php?mode=viewprofile&u=623
2022: member list.php

User avatar
Bighead
9k
Posts: 9363
Joined: 23 May 2021, 01:15
Location: Silicon Valley

Re: Postin jekuttelut herran vuonna 2014

#4635 Post by Bighead » 27 May 2021, 15:26

Konsernin johtaja wrote:
27 May 2021, 14:51
Sehän meni vahvasti. DHL kotiinkuljetus saksasta. Tulee postille ja ei ole enää kotiinkuljetus mutta voi valita haluamansa noutopisteen. Valitset noutopisteen ja ok kaikki kunnossa. Paitsi nyt kun sitten käyt katsomassa lähetyksen tietoja niin ei todellakaan ole valitsemani noutopiste :sad1lol:
Itse yllätyin kun tilasin amazoniasta tuulettimen ja maanantaina soiteltiin tuntemattomasta. Kuumotuksissa ajattelin sieltä kyybelien soittavan ja vaativan päätä tilille, mutta ukko aloittikin että "veijo postista päivää, ootkos kotosalla kun tässä olis sulle paketti". Sain änkytettyä etten ole kotosalla ja voisiko sen pudottaa postin noutopisteeseen, joka ei ole postin mukaan lähin piste. Ukko totesi että onnistuu ja siellä se olisi nyt noudettavana

Post Reply