Täällä seurataan jatkojytkyjen vaalikautta

Pitkiä viestiketjuja tallessa on.

Moderators: P O L L Y, Bulizky

Locked
Il Duce Lee
Jääkenttien Kristian Arje

Re: Täällä seurataan jatkojytkyjen vaalikautta

#27496 Post by Il Duce Lee » 17 Oct 2016, 15:40

Elmeri suosittelee wrote:
Porakorven Akseli wrote:Sebu tykittää:
sebu wrote: Abdirahim Husu Hussein löysi lopulta poliittisen kotinsa mistäpä muualtakaan kuin demareista. Hän on ennen liittymistään kertonut julkisesti, että median ei pitäisi uutisoida islamistijärjestö isiksen hirmutöistä. Hän on myös kirjoittanut Facebookissa: ”I have a strong belief in my fellow multicultural jihadi fighters. We will fight until the end for our true Finish nation. In sha ALLAAH victory will be ours.”
Siis täähän oli Immosen sotahuuto muokattuna islamistiseksi :lol:

Image
Kiitos! Arvasinkin, että tossa on joku kulma mitä nyt en oivalla, koska Hususta ei oo mitenkää ääri-kuva ikinä ollut.
digimetsä wrote:
20 Apr 2023, 22:16
Eräänlaista ableismia toikin on että tullaan leveilemään kuinka pystyy olemaan selvinpäin viihteellä eikä ahdista

Laku
kumisilmä

#27497 Post by Laku » 17 Oct 2016, 15:43

Porakorven Akseli wrote:
Elmeri suosittelee wrote:
Porakorven Akseli wrote:Sebu tykittää:
sebu wrote: Abdirahim Husu Hussein löysi lopulta poliittisen kotinsa mistäpä muualtakaan kuin demareista. Hän on ennen liittymistään kertonut julkisesti, että median ei pitäisi uutisoida islamistijärjestö isiksen hirmutöistä. Hän on myös kirjoittanut Facebookissa: ”I have a strong belief in my fellow multicultural jihadi fighters. We will fight until the end for our true Finish nation. In sha ALLAAH victory will be ours.”
Siis täähän oli Immosen sotahuuto muokattuna islamistiseksi :lol:

Image
Kiitos! Arvasinkin, että tossa on joku kulma mitä nyt en oivalla, koska Hususta ei oo mitenkää ääri-kuva ikinä ollut.
jotain kertoo Hususta ja sen suhteesta väkivaltaan että se yksiselitteisesti tuomitsi vapaus pelissä miekkarin,vertas meitä natseihin,potkin vittuun kavereista oitis.Husu ei kannata väkivaltaa edes itsepuolustuksena
Empaattinen kumisilmä

Hardcore-Mummo
Matti Partanen
Matti Partanen

#27498 Post by Hardcore-Mummo » 17 Oct 2016, 16:21

Elder Kalmu wrote:Also,

Musta Orkidea: Opin kaiken miehuudesta Laasaselta
onko tämä tyyppi muuten oikeasti olemassa? vahva real-life-kakkosnikki-epäilys. :-k
Meno on ku mählyssä, on käppyrää ja kaavioo
ImageImageImage

Laku
kumisilmä

#27499 Post by Laku » 17 Oct 2016, 16:27

uusi jugend pomo löytyy tästä kolmikosta :roll:

Image
Perussuomalaisten nuorisojärjestön puheenjohtaja vaihtuu marraskuussa. Tähän aamuun mennessä Tiina Ahva (21), Miikka Satama (27) ja Samuli Voutila (27) ovat ilmoittaneet lähtevänsä hakemaan puheenjohtajuutta.

Perussuomalaisten Nuorten puheenjohtaja Sebastian Tynkkynen ilmoitti viime heinäkuussa, ettei hae enää kolmatta kautta puheenjohtajana. Jäsenistö äänestää uudesta puheenjohtajasta marraskuussa syyskokouksessa.

Tiina Ahva on toiminut Perussuomalaisten Nuorten varapuheenjohtajana, järjestö- ja viestintäsihteerinä sekä Pirkanmaan piirin puheenjohtajana. Hän opiskelee parhaillaan Aalto-yliopistossa tuotantotaloutta.

– Päätös vaati rohkeutta. Kaikista Suomen nuorisojärjestöistä juuri Perussuomalaisten Nuorten puheenjohtajuus on selvästi tuulisin paikka. Olen varapuheenjohtajana nähnyt, mitä pesti vaatii, ja minulla on ollut aikaa kasvaa johtajan vastuulliseen tehtävään. Koen, että olen valmis johtamaan Perussuomalaisia Nuoria ja että minulla on paljon annettavaa järjestölle ja aatteelle. Tahdon jatkossakin huolehtia, että järjestömme näkyy ja kuuluu rohkeasti ja ajaa sisukkaasti tavoitteitaan eteenpäin, toteaa puheenjohtajaksi hakeva Tiina Ahva.

Miikka Satama toimii Satakunnan piirin varapuheenjohtajana. Hän työskentelee parhaillaan teollisuudessa ja suorittaa oikeustradenomin opintoja Satakunnan ammattikorkeakoulussa.

– Lähden mustana hevosena kilpaan. Olen miettinyt asiaa hartaasti, vaikkakin lähtöön on kannustettu. Edeltävät puheenjohtajat ovat tehneet pioneerityön aatteen ja viimeisin etenkin median kanssa. Hyvää työtä tulee vaalia ensisijaisesti. Ei korjata ehjää. Omana sarkanani näen organisaation nykyaikaistamisen ja yleishyödyllisten koulutusten tarjoamisen jäsenistölle. Nuorisojärjestön ei tule lipua vanhan vallan tielle vaan olla kaikilta osin ajanmukainen suunnannäyttäjä, toteaa puheenjohtajaksi hakeva Miikka Satama.

Samuli Voutila on toiminut Perussuomalaisten Nuorten varapuheenjohtajana sekä Helsingin ja Pohjois-Savon piirien puheenjohtajina. Tällä hetkellä hän pyörittää omaa yritystä.

– Perussuomalaiset Nuoret on Suomen vaikutusvaltaisin poliittinen nuorisojärjestö. Olen toiminut järjestön johtotehtävissä pitkään sekä valtakunnallisesti että kahden eri piirin tasolla. Tunnen hyvin niin järjestön, sen jäsenet kuin myös sen eri puolilla maata kohtaamat haasteet. Ajatus puheenjohtajaksi hakemisesta syntyi kuluneen syksyn aikana: haluan lähteä luotsaamaan nuorisojärjestöä rohkeasti kohti tulevia vaaleja sekä kehittää järjestön poliittista linjaa. Joukkuepelaajana johdan joukkoja aina edestä ja pidän huolen, ettei kaveria jätetä, toteaa puheenjohtajaksi hakeva Samuli Voutila.
Empaattinen kumisilmä

Mr Darcy
Melkein ####!
Melkein ####!

#27500 Post by Mr Darcy » 17 Oct 2016, 16:28

Komee tukka tolla vasemmanpuoleisella.
FIXIT ONLY

Laku
kumisilmä

#27501 Post by Laku » 17 Oct 2016, 16:28

tosta Tarzanin näköisestä sais vitun hyviä meemejä.
Empaattinen kumisilmä

Trollface-mies
Piffin henkinen ylläpitäjä

#27502 Post by Trollface-mies » 17 Oct 2016, 16:32

Vara-peejiiks on pyrkimässä Daniel Kaartinen: http://danielkaartinen.puheenvuoro.uusi ... johtajaksi
Poliittisesti olen enemmän oikealla kuin vasemmalla. Itseni luokittelen kansallisliberaaliksi ja sen mukaan olen jo pitkään toiminut ja blogitekstejä kirjoittanut. Yksilön taloudellinen vapaus on minulle kaikki kaikessa ja Suomen kansan etu. Vastustan punavihreätä huuhaata ja kulttuurimarxismia. Vastaus talouden haasteisiin löytyy yrittäjyydessä ja sääntelyn purkamisessa. Maahanmuuton suhteen olen nuiva, ja allekirjoitan Nuivan vaalimanifestin. Pakkoruotsista on luovuttava ja ylioppilaskunnan pakkojäsenyys laitettava roskiin. Maassa maan tavalla.

Yhteistyötä on tehtävä laajassa kentässä. Haluan, että tavoitamme kaikenlaiset populistiset liikkeet; vaihto-ehto oikeiston (Alt right), maahanmuuttokriittiset, EU-kriitikot, konservatiivit, identitäärit ja muut, ketkä ovat valmiita haastamaan nykyisen maailmanmenon. Meidän järjestössä monet osaavat eri maailmankieliä, meillä on tämä voimavara, jonka voimme käyttää tehokkaaseen verkostoitumiseen Euroopan tasolla. Yhdessä olemme vahvempia.

Kunnon vitun discount Olli Immonen, voiko olla käppäsempää kun päästellä samoja läpändeeroksia kuin Olli Ii joskus kuus vuotta sitten.
Image
"Sen verta 100% täyttä vihaa, väkivaltaa, solvauksia, olkiukkoiluja ja huonoja käytöstapoja on kaverin ihan random postauksetkin täynnä." --Boromir

Isä Ted
Ei tää nyt mikään Trio erektus oo

#27503 Post by Isä Ted » 17 Oct 2016, 16:33

Jaa tää Ahva ehtiikin näköjään joka paikkaan

kohta alkavat aikamoiset setit
Kauheeta kattoo.

#27504 Post by kohta alkavat aikamoiset setit » 17 Oct 2016, 16:34

Laku wrote:tosta Tarzanin näköisestä sais vitun hyviä meemejä.
Sais mutta samalla tulee mentyä sieltä aidan ali sitten persujugendin mukana.
Image

Image

Not Just Kalmu
Matti Partanen
Matti Partanen

#27505 Post by Not Just Kalmu » 17 Oct 2016, 16:35

Noise-Mummo wrote:

onko tämä tyyppi muuten oikeasti olemassa? vahva real-life-kakkosnikki-epäilys. :-k
En osaa sanoa. Ymmärrettävästi levittää ajatuksiaan nimettömyyden suojista, mutta mitä sen blogia oon tutkinu niin ihan uskottavalta vaikuttaa :dontknow:
Image
Hienostelija kermaperse crew ?%
Fanta crew

Pipo
Matti Partanen
Matti Partanen

#27506 Post by Pipo » 17 Oct 2016, 16:37

Trollface-mies wrote: Kunnon vitun discount Olli Immonen, voiko olla käppäsempää kun päästellä samoja läpändeeroksia kuin Olli Ii joskus kuus vuotta sitten.
Tiukkaa kamaa varmaan nuorisopäivillä, kun tää kaveri tykittelee menemään alt rightistä ja identääreistä.
Image
Spoiler:
Image

Trollface-mies
Piffin henkinen ylläpitäjä

#27507 Post by Trollface-mies » 17 Oct 2016, 16:37

Tän Mustan Orkidean poiminnan jälkeen odottelen muuten innolla pääsiskö nimimerkki Tragedian synty seuraavaan persupamflettiin kirjoittajaks.

Ja jos hevosen kyrpä kelpaa messiin niin en kyllä näe mitään syytä miksei myös Suski Kaukinen voisi pistää jotain kontribuutiota persusäätiön julkaisuihin.
Image
"Sen verta 100% täyttä vihaa, väkivaltaa, solvauksia, olkiukkoiluja ja huonoja käytöstapoja on kaverin ihan random postauksetkin täynnä." --Boromir

kohta alkavat aikamoiset setit
Kauheeta kattoo.

#27508 Post by kohta alkavat aikamoiset setit » 17 Oct 2016, 16:39

Elder Kalmu wrote:
Noise-Mummo wrote:

En osaa sanoa. Ymmärrettävästi levittää ajatuksiaan nimettömyyden suojista, mutta mitä sen blogia oon tutkinu niin ihan uskottavalta vaikuttaa :dontknow:
Eräs julkisuudessakin tunnettu trans-sukupuolta edustava henkilö väitti minulle tämän olevan todellinen henkilö, tulin kysäisseeksi tätä taannoin eräissä illanistujaisissa.
Image

Image

Poistunut käyttäjä 22a646
Poistunut käyttäjä

#27509 Post by Poistunut käyttäjä 22a646 » 17 Oct 2016, 16:41

Trollface-mies wrote:

Tän Mustan Orkidean poiminnan jälkeen odottelen muuten innolla pääsiskö nimimerkki Tragedian synty seuraavaan persupamflettiin kirjoittajaks.

Ja jos hevosen kyrpä kelpaa messiin niin en kyllä näe mitään syytä miksei myös Suski Kaukinen voisi pistää jotain kontribuutiota persusäätiön julkaisuihin.
Tästä tuli mieleen, että tosta pamfletin kannesta vois tehdä sellasen version, jossa olis nimenomaan kirjoittajien lempinimet. Hevosen kyrpä, Musta Orkidea, tms.

Laku
kumisilmä

#27510 Post by Laku » 17 Oct 2016, 16:41

exploding bat researcher wrote:
Laku wrote:tosta Tarzanin näköisestä sais vitun hyviä meemejä.
Sais mutta samalla tulee mentyä sieltä aidan ali sitten persujugendin mukana.
mä oon aina siellä missä aita on matalin :roll: oon alittanut useamman riman elämässäni ku pystyt kuvittelemaan :lol:
Empaattinen kumisilmä

Locked