Kiitos! Arvasinkin, että tossa on joku kulma mitä nyt en oivalla, koska Hususta ei oo mitenkää ääri-kuva ikinä ollut.Elmeri suosittelee wrote:Siis täähän oli Immosen sotahuuto muokattuna islamistiseksiPorakorven Akseli wrote:Sebu tykittää:
sebu wrote: Abdirahim Husu Hussein löysi lopulta poliittisen kotinsa mistäpä muualtakaan kuin demareista. Hän on ennen liittymistään kertonut julkisesti, että median ei pitäisi uutisoida islamistijärjestö isiksen hirmutöistä. Hän on myös kirjoittanut Facebookissa: ”I have a strong belief in my fellow multicultural jihadi fighters. We will fight until the end for our true Finish nation. In sha ALLAAH victory will be ours.”![]()
Täällä seurataan jatkojytkyjen vaalikautta
Moderators: P O L L Y, Bulizky
- Il Duce Lee
- Jääkenttien Kristian Arje
Re: Täällä seurataan jatkojytkyjen vaalikautta
jotain kertoo Hususta ja sen suhteesta väkivaltaan että se yksiselitteisesti tuomitsi vapaus pelissä miekkarin,vertas meitä natseihin,potkin vittuun kavereista oitis.Husu ei kannata väkivaltaa edes itsepuolustuksenaPorakorven Akseli wrote:Kiitos! Arvasinkin, että tossa on joku kulma mitä nyt en oivalla, koska Hususta ei oo mitenkää ääri-kuva ikinä ollut.Elmeri suosittelee wrote:Siis täähän oli Immosen sotahuuto muokattuna islamistiseksiPorakorven Akseli wrote:Sebu tykittää:
sebu wrote: Abdirahim Husu Hussein löysi lopulta poliittisen kotinsa mistäpä muualtakaan kuin demareista. Hän on ennen liittymistään kertonut julkisesti, että median ei pitäisi uutisoida islamistijärjestö isiksen hirmutöistä. Hän on myös kirjoittanut Facebookissa: ”I have a strong belief in my fellow multicultural jihadi fighters. We will fight until the end for our true Finish nation. In sha ALLAAH victory will be ours.”![]()
Empaattinen kumisilmä
- Hardcore-Mummo
- Matti Partanen
onko tämä tyyppi muuten oikeasti olemassa? vahva real-life-kakkosnikki-epäilys.Elder Kalmu wrote:Also,
Musta Orkidea: Opin kaiken miehuudesta Laasaselta

Meno on ku mählyssä, on käppyrää ja kaavioo

uusi jugend pomo löytyy tästä kolmikosta

Perussuomalaisten nuorisojärjestön puheenjohtaja vaihtuu marraskuussa. Tähän aamuun mennessä Tiina Ahva (21), Miikka Satama (27) ja Samuli Voutila (27) ovat ilmoittaneet lähtevänsä hakemaan puheenjohtajuutta.
Perussuomalaisten Nuorten puheenjohtaja Sebastian Tynkkynen ilmoitti viime heinäkuussa, ettei hae enää kolmatta kautta puheenjohtajana. Jäsenistö äänestää uudesta puheenjohtajasta marraskuussa syyskokouksessa.
Tiina Ahva on toiminut Perussuomalaisten Nuorten varapuheenjohtajana, järjestö- ja viestintäsihteerinä sekä Pirkanmaan piirin puheenjohtajana. Hän opiskelee parhaillaan Aalto-yliopistossa tuotantotaloutta.
– Päätös vaati rohkeutta. Kaikista Suomen nuorisojärjestöistä juuri Perussuomalaisten Nuorten puheenjohtajuus on selvästi tuulisin paikka. Olen varapuheenjohtajana nähnyt, mitä pesti vaatii, ja minulla on ollut aikaa kasvaa johtajan vastuulliseen tehtävään. Koen, että olen valmis johtamaan Perussuomalaisia Nuoria ja että minulla on paljon annettavaa järjestölle ja aatteelle. Tahdon jatkossakin huolehtia, että järjestömme näkyy ja kuuluu rohkeasti ja ajaa sisukkaasti tavoitteitaan eteenpäin, toteaa puheenjohtajaksi hakeva Tiina Ahva.
Miikka Satama toimii Satakunnan piirin varapuheenjohtajana. Hän työskentelee parhaillaan teollisuudessa ja suorittaa oikeustradenomin opintoja Satakunnan ammattikorkeakoulussa.
– Lähden mustana hevosena kilpaan. Olen miettinyt asiaa hartaasti, vaikkakin lähtöön on kannustettu. Edeltävät puheenjohtajat ovat tehneet pioneerityön aatteen ja viimeisin etenkin median kanssa. Hyvää työtä tulee vaalia ensisijaisesti. Ei korjata ehjää. Omana sarkanani näen organisaation nykyaikaistamisen ja yleishyödyllisten koulutusten tarjoamisen jäsenistölle. Nuorisojärjestön ei tule lipua vanhan vallan tielle vaan olla kaikilta osin ajanmukainen suunnannäyttäjä, toteaa puheenjohtajaksi hakeva Miikka Satama.
Samuli Voutila on toiminut Perussuomalaisten Nuorten varapuheenjohtajana sekä Helsingin ja Pohjois-Savon piirien puheenjohtajina. Tällä hetkellä hän pyörittää omaa yritystä.
– Perussuomalaiset Nuoret on Suomen vaikutusvaltaisin poliittinen nuorisojärjestö. Olen toiminut järjestön johtotehtävissä pitkään sekä valtakunnallisesti että kahden eri piirin tasolla. Tunnen hyvin niin järjestön, sen jäsenet kuin myös sen eri puolilla maata kohtaamat haasteet. Ajatus puheenjohtajaksi hakemisesta syntyi kuluneen syksyn aikana: haluan lähteä luotsaamaan nuorisojärjestöä rohkeasti kohti tulevia vaaleja sekä kehittää järjestön poliittista linjaa. Joukkuepelaajana johdan joukkoja aina edestä ja pidän huolen, ettei kaveria jätetä, toteaa puheenjohtajaksi hakeva Samuli Voutila.

Perussuomalaisten nuorisojärjestön puheenjohtaja vaihtuu marraskuussa. Tähän aamuun mennessä Tiina Ahva (21), Miikka Satama (27) ja Samuli Voutila (27) ovat ilmoittaneet lähtevänsä hakemaan puheenjohtajuutta.
Perussuomalaisten Nuorten puheenjohtaja Sebastian Tynkkynen ilmoitti viime heinäkuussa, ettei hae enää kolmatta kautta puheenjohtajana. Jäsenistö äänestää uudesta puheenjohtajasta marraskuussa syyskokouksessa.
Tiina Ahva on toiminut Perussuomalaisten Nuorten varapuheenjohtajana, järjestö- ja viestintäsihteerinä sekä Pirkanmaan piirin puheenjohtajana. Hän opiskelee parhaillaan Aalto-yliopistossa tuotantotaloutta.
– Päätös vaati rohkeutta. Kaikista Suomen nuorisojärjestöistä juuri Perussuomalaisten Nuorten puheenjohtajuus on selvästi tuulisin paikka. Olen varapuheenjohtajana nähnyt, mitä pesti vaatii, ja minulla on ollut aikaa kasvaa johtajan vastuulliseen tehtävään. Koen, että olen valmis johtamaan Perussuomalaisia Nuoria ja että minulla on paljon annettavaa järjestölle ja aatteelle. Tahdon jatkossakin huolehtia, että järjestömme näkyy ja kuuluu rohkeasti ja ajaa sisukkaasti tavoitteitaan eteenpäin, toteaa puheenjohtajaksi hakeva Tiina Ahva.
Miikka Satama toimii Satakunnan piirin varapuheenjohtajana. Hän työskentelee parhaillaan teollisuudessa ja suorittaa oikeustradenomin opintoja Satakunnan ammattikorkeakoulussa.
– Lähden mustana hevosena kilpaan. Olen miettinyt asiaa hartaasti, vaikkakin lähtöön on kannustettu. Edeltävät puheenjohtajat ovat tehneet pioneerityön aatteen ja viimeisin etenkin median kanssa. Hyvää työtä tulee vaalia ensisijaisesti. Ei korjata ehjää. Omana sarkanani näen organisaation nykyaikaistamisen ja yleishyödyllisten koulutusten tarjoamisen jäsenistölle. Nuorisojärjestön ei tule lipua vanhan vallan tielle vaan olla kaikilta osin ajanmukainen suunnannäyttäjä, toteaa puheenjohtajaksi hakeva Miikka Satama.
Samuli Voutila on toiminut Perussuomalaisten Nuorten varapuheenjohtajana sekä Helsingin ja Pohjois-Savon piirien puheenjohtajina. Tällä hetkellä hän pyörittää omaa yritystä.
– Perussuomalaiset Nuoret on Suomen vaikutusvaltaisin poliittinen nuorisojärjestö. Olen toiminut järjestön johtotehtävissä pitkään sekä valtakunnallisesti että kahden eri piirin tasolla. Tunnen hyvin niin järjestön, sen jäsenet kuin myös sen eri puolilla maata kohtaamat haasteet. Ajatus puheenjohtajaksi hakemisesta syntyi kuluneen syksyn aikana: haluan lähteä luotsaamaan nuorisojärjestöä rohkeasti kohti tulevia vaaleja sekä kehittää järjestön poliittista linjaa. Joukkuepelaajana johdan joukkoja aina edestä ja pidän huolen, ettei kaveria jätetä, toteaa puheenjohtajaksi hakeva Samuli Voutila.
Empaattinen kumisilmä
tosta Tarzanin näköisestä sais vitun hyviä meemejä.
Empaattinen kumisilmä
- Trollface-mies
- Piffin henkinen ylläpitäjä
Vara-peejiiks on pyrkimässä Daniel Kaartinen: http://danielkaartinen.puheenvuoro.uusi ... johtajaksi
Kunnon vitun discount Olli Immonen, voiko olla käppäsempää kun päästellä samoja läpändeeroksia kuin Olli Ii joskus kuus vuotta sitten.
Poliittisesti olen enemmän oikealla kuin vasemmalla. Itseni luokittelen kansallisliberaaliksi ja sen mukaan olen jo pitkään toiminut ja blogitekstejä kirjoittanut. Yksilön taloudellinen vapaus on minulle kaikki kaikessa ja Suomen kansan etu. Vastustan punavihreätä huuhaata ja kulttuurimarxismia. Vastaus talouden haasteisiin löytyy yrittäjyydessä ja sääntelyn purkamisessa. Maahanmuuton suhteen olen nuiva, ja allekirjoitan Nuivan vaalimanifestin. Pakkoruotsista on luovuttava ja ylioppilaskunnan pakkojäsenyys laitettava roskiin. Maassa maan tavalla.
Yhteistyötä on tehtävä laajassa kentässä. Haluan, että tavoitamme kaikenlaiset populistiset liikkeet; vaihto-ehto oikeiston (Alt right), maahanmuuttokriittiset, EU-kriitikot, konservatiivit, identitäärit ja muut, ketkä ovat valmiita haastamaan nykyisen maailmanmenon. Meidän järjestössä monet osaavat eri maailmankieliä, meillä on tämä voimavara, jonka voimme käyttää tehokkaaseen verkostoitumiseen Euroopan tasolla. Yhdessä olemme vahvempia.
Kunnon vitun discount Olli Immonen, voiko olla käppäsempää kun päästellä samoja läpändeeroksia kuin Olli Ii joskus kuus vuotta sitten.

"Sen verta 100% täyttä vihaa, väkivaltaa, solvauksia, olkiukkoiluja ja huonoja käytöstapoja on kaverin ihan random postauksetkin täynnä." --Boromir
- Isä Ted
- Ei tää nyt mikään Trio erektus oo
Jaa tää Ahva ehtiikin näköjään joka paikkaan
-
- Kauheeta kattoo.
Sais mutta samalla tulee mentyä sieltä aidan ali sitten persujugendin mukana.Laku wrote:tosta Tarzanin näköisestä sais vitun hyviä meemejä.

- Not Just Kalmu
- Matti Partanen
En osaa sanoa. Ymmärrettävästi levittää ajatuksiaan nimettömyyden suojista, mutta mitä sen blogia oon tutkinu niin ihan uskottavalta vaikuttaaNoise-Mummo wrote:onko tämä tyyppi muuten oikeasti olemassa? vahva real-life-kakkosnikki-epäilys.Elder Kalmu wrote:Also,

Tiukkaa kamaa varmaan nuorisopäivillä, kun tää kaveri tykittelee menemään alt rightistä ja identääreistä.Trollface-mies wrote: Kunnon vitun discount Olli Immonen, voiko olla käppäsempää kun päästellä samoja läpändeeroksia kuin Olli Ii joskus kuus vuotta sitten.

Spoiler:
- Trollface-mies
- Piffin henkinen ylläpitäjä
Elder Kalmu wrote:Also,
Tän Mustan Orkidean poiminnan jälkeen odottelen muuten innolla pääsiskö nimimerkki Tragedian synty seuraavaan persupamflettiin kirjoittajaks.
Ja jos hevosen kyrpä kelpaa messiin niin en kyllä näe mitään syytä miksei myös Suski Kaukinen voisi pistää jotain kontribuutiota persusäätiön julkaisuihin.

"Sen verta 100% täyttä vihaa, väkivaltaa, solvauksia, olkiukkoiluja ja huonoja käytöstapoja on kaverin ihan random postauksetkin täynnä." --Boromir
-
- Kauheeta kattoo.
Eräs julkisuudessakin tunnettu trans-sukupuolta edustava henkilö väitti minulle tämän olevan todellinen henkilö, tulin kysäisseeksi tätä taannoin eräissä illanistujaisissa.Elder Kalmu wrote:En osaa sanoa. Ymmärrettävästi levittää ajatuksiaan nimettömyyden suojista, mutta mitä sen blogia oon tutkinu niin ihan uskottavalta vaikuttaaNoise-Mummo wrote:onko tämä tyyppi muuten oikeasti olemassa? vahva real-life-kakkosnikki-epäilys.Elder Kalmu wrote:Also,

-
- Poistunut käyttäjä
Tästä tuli mieleen, että tosta pamfletin kannesta vois tehdä sellasen version, jossa olis nimenomaan kirjoittajien lempinimet. Hevosen kyrpä, Musta Orkidea, tms.Trollface-mies wrote:Elder Kalmu wrote:Also,
Tän Mustan Orkidean poiminnan jälkeen odottelen muuten innolla pääsiskö nimimerkki Tragedian synty seuraavaan persupamflettiin kirjoittajaks.
Ja jos hevosen kyrpä kelpaa messiin niin en kyllä näe mitään syytä miksei myös Suski Kaukinen voisi pistää jotain kontribuutiota persusäätiön julkaisuihin.
mä oon aina siellä missä aita on matalinexploding bat researcher wrote:Sais mutta samalla tulee mentyä sieltä aidan ali sitten persujugendin mukana.Laku wrote:tosta Tarzanin näköisestä sais vitun hyviä meemejä.

Empaattinen kumisilmä