Soldiers Of Odin-bongauscount

Kaikenmaailman jaarittelu ja rupattelu täällä. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Moderators: Balam-Acab, Kennedy Bakircioglu Kuutio, P O L L Y

Message
Author
User avatar
fanaattinen vaaliharrastaja
7k
Posts: 7208
Joined: 30 May 2016, 18:08
Location: Kyntää

Re: Soldiers Of Odin-bongauscount

#556 Post by fanaattinen vaaliharrastaja » 06 May 2021, 11:30

:salut:
Jälkeenpäin on aina helppo arvostella, mutta tässä on aika monta asiaa, mitä tähän liittyy.
On tunnustettava, ettei kaikki mennyt kuten piti. Olemme kompastuneet banaaniin

User avatar
Hightower
7k
Posts: 7859
Joined: 17 Jul 2005, 22:06
Location: Keravalla

Re: Soldiers Of Odin-bongauscount

#557 Post by Hightower » 06 May 2021, 12:39

fanaattinen vaaliharrastaja wrote:
03 May 2021, 04:26
nyyhky wrote:
03 May 2021, 01:37
somer aivo wrote:
02 May 2021, 20:09
Theodore Huxtable-Kaczynski wrote:
02 May 2021, 15:25
Pöydällä nakki ja pullo vodkaa wrote:
02 May 2021, 15:21
Theodore Huxtable-Kaczynski wrote:
02 May 2021, 15:16
Kemin Citymarketissa taisi olla joku ihan og-tyyppi keskiviikkona. Ainakin oli semmonen SOO-pipo päässä ja jotain metrohousun tapaista jalassa.
oiskohan ollut itse rannan mika? kemissä käydessä tulee aina joskus vastaan tommosissa vetimissä ja tunnistsa helposti kun on ainoa odin-kamppeinen ketä siellä näkee enää
Ei ollu Ranta. Joku paljon kynäniskaisempi tyyppi.
Rantaahan ei välttämättä helpolla huomaa kun ei tule katseltua niin alas.
No se on se jolla ei ole heijastinliivejä
Rannastahan on enemmän topicissa ”Varpaan lyöminen odiniin count”
"Heh heh, se on lyhyt. Onneksi ei oo sentää homo tai neeger,... eiku."
Aika dilleä porukkaa tää piffi kyl vetää puoleensa. #-o
----------------------------------------------------------------------------------------
skutsi mama....rock`n roll!!!

User avatar
puup :P
God of PIF
God of PIF
Posts: 30634
Joined: 06 Oct 2014, 18:06
Location: Hiinä ja hiinä

Re: Soldiers Of Odin-bongauscount

#558 Post by puup :P » 06 May 2021, 12:55

Mä nään lähinnä näitä Odineita netti kuvissa. Facebookin sinkku ryhmissä Odinit poseeraavat division vaatteissaan kuvissaan joita sinne suoltavat. :o
🍍+ 🍕 = 🌍 + ☮️

Heiniksen kiusaajat jättäkööt minut rauhaan

User avatar
Lana Ctrl-Alt-Del Rey
Ricardo Hausmanniksikin kutsuttu
Posts: 180980
Joined: 11 Jun 2014, 20:04
Location: Et in Arcadia Ego

Re: Soldiers Of Odin-bongauscount

#559 Post by Lana Ctrl-Alt-Del Rey » 06 May 2021, 13:40

Kukkahattu Viherpiiperö Suvakki wrote:
06 May 2021, 12:55
Mä nään lähinnä näitä Odineita netti kuvissa. Facebookin sinkku ryhmissä Odinit poseeraavat division vaatteissaan kuvissaan joita sinne suoltavat. :o
:o
He was sairas.

Image

User avatar
Janski
5k
Posts: 5811
Joined: 11 Nov 2004, 18:26
Location: Hoodz

Re: Soldiers Of Odin-bongauscount

#560 Post by Janski » 06 May 2021, 15:51

Tää ei oo oikee bongaus mutta töissä työvihollinen kertoi, et häntä kutsutaan enemmän lempinimellä. Kysyin et no mikä se on? "No se on Odin"
Mä ja työkaveri revettiin semmoseen röhönauruun että meinas kuset tulla housuun ja tää "Odin" jäi ihmeissään katselemaan meitä.
Toisaalta en kyl ihmettelis jos toi vihollinen vapaa-aikanaan harrastais rivissä kusemista, jutut on sitä tasoa että :facepalm: :facepalm:

User avatar
SoftcorePixels
Posts: 114
Joined: 01 Feb 2021, 15:39

Re: Soldiers Of Odin-bongauscount

#561 Post by SoftcorePixels » 06 May 2021, 21:42

Janski wrote:
06 May 2021, 15:51
Tää ei oo oikee bongaus mutta töissä työvihollinen kertoi, et häntä kutsutaan enemmän lempinimellä. Kysyin et no mikä se on? "No se on Odin"
Mä ja työkaveri revettiin semmoseen röhönauruun että meinas kuset tulla housuun ja tää "Odin" jäi ihmeissään katselemaan meitä.
Toisaalta en kyl ihmettelis jos toi vihollinen vapaa-aikanaan harrastais rivissä kusemista, jutut on sitä tasoa että :facepalm: :facepalm:
Ei nimi miestä ellei.... joo kyllä se tässä tapauksessa pahentaa. Ei välttämättä vaikuttanut mitenkään lopullisiin ostopäätöksiin, mutta vuoden sisään kaksi Odin nimistä tuotetta tullut eteen vaihtoehtoja vertaillessa. OLIGHT taskulamppu mallia "Odin". En edes harkinnut vaikka hyvä peli ilmeisesti. Tulisi aina fikkaria vilkaistessa kuseminen mieleen. Nyt viime viikolla sähköröökimodia ettiessäni jossain suositeltiin "Odin" nimistä laitetta. Ei paljoa kiinnostanut perehtyä senkään ominaisuuksiin :evil:

Niin,
чики-брики
Posts: 166602
Joined: 15 Jan 2006, 18:56

Re: Soldiers Of Odin-bongauscount

#562 Post by Niin, » 06 May 2021, 21:44

SoftcorePixels wrote:
06 May 2021, 21:42
Janski wrote:
06 May 2021, 15:51
Tää ei oo oikee bongaus mutta töissä työvihollinen kertoi, et häntä kutsutaan enemmän lempinimellä. Kysyin et no mikä se on? "No se on Odin"
Mä ja työkaveri revettiin semmoseen röhönauruun että meinas kuset tulla housuun ja tää "Odin" jäi ihmeissään katselemaan meitä.
Toisaalta en kyl ihmettelis jos toi vihollinen vapaa-aikanaan harrastais rivissä kusemista, jutut on sitä tasoa että :facepalm: :facepalm:
Ei nimi miestä ellei.... joo kyllä se tässä tapauksessa pahentaa. Ei välttämättä vaikuttanut mitenkään lopullisiin ostopäätöksiin, mutta vuoden sisään kaksi Odin nimistä tuotetta tullut eteen vaihtoehtoja vertaillessa. OLIGHT taskulamppu mallia "Odin". En edes harkinnut vaikka hyvä peli ilmeisesti. Tulisi aina fikkaria vilkaistessa kuseminen mieleen. Nyt viime viikolla sähköröökimodia ettiessäni jossain suositeltiin "Odin" nimistä laitetta. Ei paljoa kiinnostanut perehtyä senkään ominaisuuksiin :evil:
ei voi muuta sanoo ku forcea toivottaa.

User avatar
Taito Muhkunen
NNUGB BNIBU
Posts: 74072
Joined: 28 Mar 2008, 15:19
Location: Teputtaa

Re: Soldiers Of Odin-bongauscount

#563 Post by Taito Muhkunen » 06 May 2021, 23:26

Itse olen lopettanut jopa Kodin kuvalehden tilaamisen
:dog: Cat inside

User avatar
ALA KEKSIÄ SELITYKSIÄ PAAVO
genetic specimen/slapper
Posts: 33741
Joined: 06 May 2007, 13:26
Location: Petteri Orpon kumpujen yö

Re: Soldiers Of Odin-bongauscount

#564 Post by ALA KEKSIÄ SELITYKSIÄ PAAVO » 06 May 2021, 23:28

Itse en osta Oden's-nuuskaa eikä syynä ole se, että se on kamalaa paskaa.

User avatar
Pasi Fist
Resident Anarchist
Posts: 178796
Joined: 30 Mar 2006, 22:45
Location: Bänlandia

Re: Soldiers Of Odin-bongauscount

#565 Post by Pasi Fist » 14 May 2021, 16:31

Ei ollut kamerasta pois katsojia vaan joku rullatuolissa oleva nipa saksan armeijan maastotakki päällä lippiksessä oli punasella pohjalla hakaristi.
T H E B I G G E S T E N E M Y O F F R E E D O M I S A S A T I S F I E D S L A V E

Summajätkä
2k
Posts: 2887
Joined: 17 Feb 2005, 23:46
Location: länsi-Pasila

Re: Soldiers Of Odin-bongauscount

#566 Post by Summajätkä » 14 May 2021, 17:35

Leinelän asemalla Vantaalla oon duunimatkalla bongannu näiden vekkuleiden tarroja jo pidemmän aikaa. Ny pari viikkoa sitten bongasin tämän tarranatsin dösärillä. Hän näytti juurikin siltä, miltä olettaa saattaa.
"Onko jätkä joku jätkä vai joku summajätkä?"

User avatar
puup :P
God of PIF
God of PIF
Posts: 30634
Joined: 06 Oct 2014, 18:06
Location: Hiinä ja hiinä

Re: Soldiers Of Odin-bongauscount

#567 Post by puup :P » 15 May 2021, 04:27

Kivistön ohi pyöräillessä olen aikoja sitten nähnyt niitä outoja riimu tarra kampanjoita, sekä niiden sotkemiset tapahtuneen ja uusia ilmaantuneen. Nyt sinne Kehä 1 tien meluaitaan oli ilmestynyt "White lifes matter" kankainen banneri. Ilmeisesti noilla suunnilla joku mainostaa aatettaan tosissaan.
🍍+ 🍕 = 🌍 + ☮️

Heiniksen kiusaajat jättäkööt minut rauhaan

User avatar
Sun äitis
Atom Heart Motherfucker
Posts: 18300
Joined: 19 Feb 2010, 11:43

Re: Soldiers Of Odin-bongauscount

#568 Post by Sun äitis » 15 May 2021, 08:17

Kukkahattu Viherpiiperö Suvakki wrote:
15 May 2021, 04:27
Kivistön ohi pyöräillessä olen aikoja sitten nähnyt niitä outoja riimu tarra kampanjoita, sekä niiden sotkemiset tapahtuneen ja uusia ilmaantuneen. Nyt sinne Kehä 1 tien meluaitaan oli ilmestynyt "White lifes matter" kankainen banneri. Ilmeisesti noilla suunnilla joku mainostaa aatettaan tosissaan.
Bannerit on PVL:n touhuja.
kaksipiippuinen miekka wrote:your dick in cocaine, why did you go, so
Image
Pyysikö joku armoa? Taisi tulla väärä numero.

User avatar
Pasi Fist
Resident Anarchist
Posts: 178796
Joined: 30 Mar 2006, 22:45
Location: Bänlandia

Re: Soldiers Of Odin-bongauscount

#569 Post by Pasi Fist » 15 May 2021, 08:58

Sun äitis wrote:
15 May 2021, 08:17
Kukkahattu Viherpiiperö Suvakki wrote:
15 May 2021, 04:27
Kivistön ohi pyöräillessä olen aikoja sitten nähnyt niitä outoja riimu tarra kampanjoita, sekä niiden sotkemiset tapahtuneen ja uusia ilmaantuneen. Nyt sinne Kehä 1 tien meluaitaan oli ilmestynyt "White lifes matter" kankainen banneri. Ilmeisesti noilla suunnilla joku mainostaa aatettaan tosissaan.
Bannerit on PVL:n touhuja.
Image

viewtopic.php?f=10&t=842036

:D
T H E B I G G E S T E N E M Y O F F R E E D O M I S A S A T I S F I E D S L A V E

User avatar
Balam-Acab
el segundo
Posts: 173482
Joined: 23 Apr 2004, 17:04
Location: anarkistinen rodunsekoittajapariskunta

Re: Soldiers Of Odin-bongauscount

#570 Post by Balam-Acab » 15 May 2021, 10:39

toi kuvassa näkyvä kehä ykkösen kivikon liittymästä (ei siis kivistön, jonne pääsee kehä iii:n vantaankosken liittymästä pohjoiseen ajamalla) äitienpäivänä pois otettu white lives matter -kangas näytti olevan maalattu sapluunalla. onkohan tokmannilta ostettu montakin vahakangasta, jos sinne on jo saatu uusi. sinne muurille ei oo mitenkään vaikee kiivetä kevyen liikenteen väylän puolelta ja sivuleikkurit tms. millä nippusiteet menee poikki on näppärät, tosin kangas menee rikki kiskomallakin
Naturally, the machines were destroyed.
Image
http://ctw.fi/ Cast to Wolves crust
:homosaatio: :heart: :love5: :love8: :transagenda:

Post Reply