HSL:n jekuttelut

Kaikenmaailman jaarittelu ja rupattelu täällä. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Moderators: Balam-Acab, Kennedy Bakircioglu Kuutio, P O L L Y

Post Reply
Message
Author
User avatar
Larissa von Cockström
Luxus dokaaja
Posts: 76128
Joined: 22 Sep 2014, 15:38
Location: punavihermäkikupla

Re: HSL:n jekuttelut

#2296 Post by Larissa von Cockström » 12 Mar 2021, 09:53

berlin munk wrote:
12 Feb 2021, 12:48
puolueen kiistaton naisjäsen wrote:
12 Feb 2021, 12:46
berlin munk wrote:
12 Feb 2021, 12:42
yllätysten bönthötasku wrote:
12 Feb 2021, 12:15
puolueen kiistaton naisjäsen wrote:
12 Feb 2021, 05:47
berlin munk wrote:
11 Feb 2021, 23:17
muuten kyl toiminut ihan hyvin, mut esim tänään taas muisti et miks se kortti on varsinkin talvella paljon näppärämpi kun näpit jäässä tuolla saa näprätä puhelinta ja pelätä et koska kosahtaa akku pakkasen takia.
Vaikka mulla se appi puhelimessa onkin, käytän vanhanaikaista korttia, koska se toimii varmemmin.
En näe mitään syytä vaihtaa appiin, varsinkin kun korttiakin saa nyt ladattua etänä viimein.
aijaa! eihän tossa satu olemaan silleen, että voi käyttää korttia ja äppiä yhtäaikaa? se ois helvetin kätsyä että vois pitää korttia varuiks lompakossa mukana, mutta tarvittaessa vois matkustaa vaan puhelimen kanssa jos ei oo muita kamoja mukana.
Valitettavasti se ei onnistu tai ainakaan se lippu ei näy siellä sovelluksessa, jos se on kortilla, nettisivulla toki näkyy.
no voi perkele. :himpatti: sit kyllä mielummin pysyn tossa sovelluksessa kuitenkin kun oon nyt tottunut siihen, ettei tartte muistaa kuljettaa matkakorttia aina mukana varmuuden vuoks.
Mul on nyt ollu pari kk toi sovellus, osittain siks et otin sen jatkuvan kk tilauksen.

Tos kunnon pakkasilla kun ei viitsi pitää kännyä lumisateessa ja pakkasella esillä enempää kun on pakko, sain kahdelta kuskilta moitteet, et pelkkä viittominen ei auta, vaan pitää kännykän näytöllä heiluttaa. Toinen tilitti ihan kunnolla siinä ihmisten eessä. Ymmärrän tän, mut oikeesti en sateella/-25 asteessa halua ottaa puhelinta paljaisiin käsiin etuajassa. Molemmilla kerroilla kyse hyvinvalaistusta kohdasta, mulla värikäs ja heihastimella varusteltu takki päällä.

User avatar
pidetään symposium
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 29971
Joined: 03 Apr 2012, 19:43
Location: Zündapp for your rights

Re: HSL:n jekuttelut

#2297 Post by pidetään symposium » 12 Mar 2021, 10:04

Larissa von Cockström wrote:
12 Mar 2021, 09:53
berlin munk wrote:
12 Feb 2021, 12:48
puolueen kiistaton naisjäsen wrote:
12 Feb 2021, 12:46
berlin munk wrote:
12 Feb 2021, 12:42
yllätysten bönthötasku wrote:
12 Feb 2021, 12:15
puolueen kiistaton naisjäsen wrote:
12 Feb 2021, 05:47
berlin munk wrote:
11 Feb 2021, 23:17
muuten kyl toiminut ihan hyvin, mut esim tänään taas muisti et miks se kortti on varsinkin talvella paljon näppärämpi kun näpit jäässä tuolla saa näprätä puhelinta ja pelätä et koska kosahtaa akku pakkasen takia.
Vaikka mulla se appi puhelimessa onkin, käytän vanhanaikaista korttia, koska se toimii varmemmin.
En näe mitään syytä vaihtaa appiin, varsinkin kun korttiakin saa nyt ladattua etänä viimein.
aijaa! eihän tossa satu olemaan silleen, että voi käyttää korttia ja äppiä yhtäaikaa? se ois helvetin kätsyä että vois pitää korttia varuiks lompakossa mukana, mutta tarvittaessa vois matkustaa vaan puhelimen kanssa jos ei oo muita kamoja mukana.
Valitettavasti se ei onnistu tai ainakaan se lippu ei näy siellä sovelluksessa, jos se on kortilla, nettisivulla toki näkyy.
no voi perkele. :himpatti: sit kyllä mielummin pysyn tossa sovelluksessa kuitenkin kun oon nyt tottunut siihen, ettei tartte muistaa kuljettaa matkakorttia aina mukana varmuuden vuoks.
Mul on nyt ollu pari kk toi sovellus, osittain siks et otin sen jatkuvan kk tilauksen.

Tos kunnon pakkasilla kun ei viitsi pitää kännyä lumisateessa ja pakkasella esillä enempää kun on pakko, sain kahdelta kuskilta moitteet, et pelkkä viittominen ei auta, vaan pitää kännykän näytöllä heiluttaa.
mitä helvettiä? mä pistäisin kunnon huutoraivarit tuollaisesta.
Image
glifford,,, wrote:
02 Jul 2022, 10:35
Omalle kaukosäätimelle voi puhua ja se ymmärtää joskus
ImageImage

User avatar
Janski
5k
Posts: 5811
Joined: 11 Nov 2004, 18:26
Location: Hoodz

Re: HSL:n jekuttelut

#2298 Post by Janski » 12 Mar 2021, 15:47

^ Siis miksi pitää kännykän näytöllä viittoa :o

User avatar
nyyhky
2k
Posts: 2833
Joined: 02 Jun 2017, 08:51

Re: HSL:n jekuttelut

#2299 Post by nyyhky » 12 Mar 2021, 16:27

Janski wrote:
12 Mar 2021, 15:47
^ Siis miksi pitää kännykän näytöllä viittoa :o
Koska pimeä, ja kuskit muka näkee ne paremmin kun heijastinpintaisen hsl-kortin. Paska puhetta. Ei ne välillä nää valosallakaan viittaavaa pysäyttäjää.
Punalippu wrote:Muistakaamme: imperialismi tulee vielä tällä vuosisadalla lakaistuksi pois maailmasta; siksi jokaisen on valittava puolensa – imperialismin puolesta vai kansainvälisen proletariaatin ja maailman kansojen puolesta?


:ot: Junes Lokka on natsipelle

Jere Karalahti on pelkkä pelle

Jussi Halla-aho on fasisti

User avatar
Janski
5k
Posts: 5811
Joined: 11 Nov 2004, 18:26
Location: Hoodz

Re: HSL:n jekuttelut

#2300 Post by Janski » 12 Mar 2021, 16:31

nyyhky wrote:
12 Mar 2021, 16:27
Janski wrote:
12 Mar 2021, 15:47
^ Siis miksi pitää kännykän näytöllä viittoa :o
Koska pimeä, ja kuskit muka näkee ne paremmin kun heijastinpintaisen hsl-kortin. Paska puhetta. Ei ne välillä nää valosallakaan viittaavaa pysäyttäjää.
Sitä mä tässä vähän ihmettelinkin, eteen joutuu välillä hyppii :himpatti:

User avatar
SoftcorePixels
Posts: 114
Joined: 01 Feb 2021, 15:39

Re: HSL:n jekuttelut

#2301 Post by SoftcorePixels » 12 Mar 2021, 23:34

Huomisesta lähtienkö sitten alkaa myös maskitarkastajat kiertämään metroissa ja muissa? Tuleekohan sakot jos vaikka maski likaantuu reissatessa ja ei laita sitä naamalle...

User avatar
Roge Moore
may contain cat and text
Posts: 25584
Joined: 24 Jun 2013, 17:58

Re: HSL:n jekuttelut

#2302 Post by Roge Moore » 13 Mar 2021, 03:41

SoftcorePixels wrote:
12 Mar 2021, 23:34
Huomisesta lähtienkö sitten alkaa myös maskitarkastajat kiertämään metroissa ja muissa? Tuleekohan sakot jos vaikka maski likaantuu reissatessa ja ei laita sitä naamalle...
Kyllä, tästä päivästä alkaen. Kaikille ei tule sakkoja, mut joillekuille tulee. Pitää olla varoittavia esimerkkejä.
:batmanbounce:
shitstorm wrote:
12 Sep 2018, 21:31
sössötys on sen tasoista että kortin vois ottaa kokonaan veke, mieshän on syyntakeeton.
Lörsson. wrote:Ainahan autot on joltain surrealistilta hankittu. :x

User avatar
overgrown reptilian
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 41483
Joined: 10 Nov 2011, 15:18
Location: mädännäisyyden kukkulat

Re: HSL:n jekuttelut

#2303 Post by overgrown reptilian » 14 Mar 2021, 12:32

nyyhky wrote:
12 Mar 2021, 16:27
Janski wrote:
12 Mar 2021, 15:47
^ Siis miksi pitää kännykän näytöllä viittoa :o
Koska pimeä, ja kuskit muka näkee ne paremmin kun heijastinpintaisen hsl-kortin. Paska puhetta. Ei ne välillä nää valosallakaan viittaavaa pysäyttäjää.
mulla ei ole appsia mutta en koskaan ole kortilla viittoillu, kyllä ne bussit on mulle pysähtyny ihan kädellä viittomalla
Image Image Image

User avatar
Mayhem peruttu
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 103742
Joined: 10 May 2004, 12:34
Contact:

Re: HSL:n jekuttelut

#2304 Post by Mayhem peruttu » 14 Mar 2021, 13:28

Mä oon viittonu täällä maalla pimeessä kännykän näytöllä ja kuskit on ihan kiittäny, et muitten pitäis ottaa mallia.

User avatar
nyyhky
2k
Posts: 2833
Joined: 02 Jun 2017, 08:51

Re: HSL:n jekuttelut

#2305 Post by nyyhky » 14 Mar 2021, 14:20

overgrown reptilian wrote:
14 Mar 2021, 12:32
nyyhky wrote:
12 Mar 2021, 16:27
Janski wrote:
12 Mar 2021, 15:47
^ Siis miksi pitää kännykän näytöllä viittoa :o
Koska pimeä, ja kuskit muka näkee ne paremmin kun heijastinpintaisen hsl-kortin. Paska puhetta. Ei ne välillä nää valosallakaan viittaavaa pysäyttäjää.
mulla ei ole appsia mutta en koskaan ole kortilla viittoillu, kyllä ne bussit on mulle pysähtyny ihan kädellä viittomalla
Mä oon vuodesta 1994 kulkenut helsingissä julkisilla ja siihen aikaan mahtuu monen monta pysäkille jättämistä, ja melkein yhtä monta tapausta on kun oot jäämässä pois dösästä niin kuski vaan jatkaa matkaa. Tämmöset on kyl ihan vitun ärsyttäviä, siksi ne jää varmaan niin hyvin mieleen :-k
Punalippu wrote:Muistakaamme: imperialismi tulee vielä tällä vuosisadalla lakaistuksi pois maailmasta; siksi jokaisen on valittava puolensa – imperialismin puolesta vai kansainvälisen proletariaatin ja maailman kansojen puolesta?


:ot: Junes Lokka on natsipelle

Jere Karalahti on pelkkä pelle

Jussi Halla-aho on fasisti

User avatar
I & I Spit On Their Graves
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 92082
Joined: 05 Mar 2004, 09:59

Re: HSL:n jekuttelut

#2306 Post by I & I Spit On Their Graves » 14 Mar 2021, 14:26

Tulen tänne keulimaan, että aina on bussi pysähtynyt kohdalla paitsi kerran Saksassa. Sekin oli hiljaisella tienpätkällä keskellä kirkasta päivää, en tiedä mitä tein väärin.

Sen sijaan kerran HSL:n bussi pisti oven kiinni kun olin vasta poistumassa kyydistä ja se ovi taklasi aika lujaa.
Vitu Hanna wrote: Mikä hitto tää uus nikki on, luulin sua joksikin huumeidenkäyttäjäksi :x
Juutas wrote: Olisinpa minäkin kirkasotsainen punkkari

User avatar
overgrown reptilian
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 41483
Joined: 10 Nov 2011, 15:18
Location: mädännäisyyden kukkulat

Re: HSL:n jekuttelut

#2307 Post by overgrown reptilian » 14 Mar 2021, 14:52

yllätysten bönthötasku wrote:
14 Mar 2021, 14:26
Tulen tänne keulimaan, että aina on bussi pysähtynyt kohdalla paitsi kerran Saksassa. Sekin oli hiljaisella tienpätkällä keskellä kirkasta päivää, en tiedä mitä tein väärin.

Sen sijaan kerran HSL:n bussi pisti oven kiinni kun olin vasta poistumassa kyydistä ja se ovi taklasi aika lujaa.
mäki jäin kerran HSL:n bussin oven väliin ku olin jäämässä takaovesta ja jouduin odottamaan siinä yhtä naista joka vasta pysäkille tultua rupes keräilee kamojaan ni se kuski varmaan luuli et kaikki oli jo ehtiny ovista ulos. Sattu kyllä ja säikäytti
Image Image Image

User avatar
nyyhky
2k
Posts: 2833
Joined: 02 Jun 2017, 08:51

Re: HSL:n jekuttelut

#2308 Post by nyyhky » 14 Mar 2021, 14:54

Mä olin joskus koululapsena niin täydessä dösässä, etten päässyt keskiovien kohdalla poistumaan dösästä koska mun reppu jäi sisäänpäin aukeavien ovien ja seinän väliin jumiin. Reppu oli selässä ja minä olkapäistäni tiukasti siinä kiinni. Ei sattunut, mutta kiukutututti aika raskaasti.

Nykyäänhän ne ovet aukeavat ulospäin mikä on reppumiehelle helpotus.
Punalippu wrote:Muistakaamme: imperialismi tulee vielä tällä vuosisadalla lakaistuksi pois maailmasta; siksi jokaisen on valittava puolensa – imperialismin puolesta vai kansainvälisen proletariaatin ja maailman kansojen puolesta?


:ot: Junes Lokka on natsipelle

Jere Karalahti on pelkkä pelle

Jussi Halla-aho on fasisti

User avatar
Larissa von Cockström
Luxus dokaaja
Posts: 76128
Joined: 22 Sep 2014, 15:38
Location: punavihermäkikupla

Re: HSL:n jekuttelut

#2309 Post by Larissa von Cockström » 17 Mar 2021, 22:55

Mulla ei oo sinänsä mikään noita mainosnäyttöjä vastaan, mut ainakin tän päivän runkolinjassa ne peittää näkymän kokoamaan keskiosan jälkeen siihen mis on seuraava pysäkki ja STOP. Sit kun et tiiä onko se stoppi menny perille vai ei, koska aina ne ei mee ja joskus silleen et ei oo erikseen tarkistanut, on sit menny pysäkin ohi.

Toivon todella et näihin lisänäyttöihin myöhemmin säädetään nää kyseiset ominaisuudet sen sijaan, et on kolme isoa mainosnöyttöä, jotka ei edes halvenna lippuja.

User avatar
Ananaskääpiö
terviisipoika
Posts: 86225
Joined: 14 Feb 2008, 17:53
Location: Saatanan huoma

Re: HSL:n jekuttelut

#2310 Post by Ananaskääpiö » 18 Mar 2021, 13:24

Yläasteelta bussilta palattaessa kaveri oli jäämässä pois ja painoi STOP niin kuski jarrutti välittömästi ja avas oven. Kaveri siinä hämmenty ja astu sinne hankeen sit parisataa metriä ennen pysäkkiä. Kateltiin ikkunasta, että mitä vittua toi touhuaa. Seuraavana päivänä kertoi miettineensä itsekin.
sössön sössön wrote: :facepalm: :facepalm: :facepalm: Jäbä olis kyl kärkilistoilla jos pitäis veikata ISISiin liittyviä piffolaisia. Ei kuitenkaan insinööriyden vaan ehkä enemmän ton kyynisyyden perusteella.

Post Reply