Yksinäisyyshommat

Kaikenmaailman jaarittelu ja rupattelu täällä. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Moderators: Balam-Acab, Kennedy Bakircioglu Kuutio, P O L L Y

Post Reply
Message
Author
User avatar
suhiseva pimppa
Melkein ####!
Melkein ####!
Posts: 11355
Joined: 23 Sep 2013, 13:33
Location: Tampere

Yksinäisyyshommat

#1 Post by suhiseva pimppa » 17 Oct 2017, 19:29

Nyt tulee asiallinen avaus! Tuntuu liian kevyeltä mt-topiin, vaikka tämähän on suuri sen kanssa korreloija.

Oon miettinyt paljon erilaisia yksinäisyyskokemuksia ja yleisesti yksinäisyyttä tässä viime aikoina. Oletteko olleet yksinäisiä, mikä siihen on auttanut? Onko liittynyt tiettyyn ikään, tiettyyn elämänvaiheisiin, tiettyihin elämänmuutoksiin? Ohimenevä vai jatkuva tila?
Mr. Kylmän Kliininen wrote:Koko päivä mennyt ja naiset eivät ole kertoneet.

User avatar
Laku
kumisilmä
Posts: 73077
Joined: 02 Apr 2016, 11:08

Re: Yksinäisyyshommat

#2 Post by Laku » 17 Oct 2017, 19:32

mulla se on lapsuudesta asti jatkunut apeahko mielentila,tunnen olevani yksin seurassakin useimmiten.
Empaattinen kumisilmä

User avatar
Piss Pisstopherson
8k
Posts: 8006
Joined: 21 Apr 2008, 15:40
Location: Heinäsirkkalaumassa

Re: Yksinäisyyshommat

#3 Post by Piss Pisstopherson » 17 Oct 2017, 19:35

Aika pitkälle jatkuva tila omasta rampauttavasta ahdistuksesta johtuen. Nuorempana siihen auttoi tietenkin viina mutta näin vanhempana ei alkoholismi oikein enää jaksa kiinnostaa noin ratkaisuna useimpiin arkielämän ongelmiin. Kesäisin iskevä pieni hypomania aiheuttaa sosialisointia mutta yleisesti ottaen muu osa vuodesta menee pitkälti juurikin yksinäisyydessä.
Hihittelyrinki, kaikki samaa mieltä.

User avatar
Haju
Paha
Posts: 4606
Joined: 15 May 2007, 06:10
Location: Etelä

Re: Yksinäisyyshommat

#4 Post by Haju » 17 Oct 2017, 19:39

Oon yksinäinen ja kaipaan sen ihmisen seuraa jonka kanssa asun, ja ihan vitun pahallehan tämä tuntuu.
(\(\
(^.^)
(")") "...Mihinkään muuhun kuin virtsaamiseen"

User avatar
aivot ja maksa ym.
mummos vs punkkars
Posts: 44929
Joined: 19 Jul 2012, 23:00

Re: Yksinäisyyshommat

#5 Post by aivot ja maksa ym. » 17 Oct 2017, 19:44

Joo, lapsena ja teininä olin jatkuvasti yksin ja en osannut lainkaan tutustua ihmisiin, myöhemmin sitten aloin ryypiskelemään jonka kautta uskalsin sanoa ihmisille joskus jotain ja nykyään on kavereita ja ystäviä joita näkee usein mutta silti yksinäinen olo tulee suunnilleen heti kun jää hetkeksi yksin ja aika usein ihmisten seurassakin. Usein aamuyöstä tulee stressattua sitä että jatkuukohan tämä tunne läpi elämän, romanttisten kumppanienkin kanssa on olo ollut aina jotenkin tyhjä ja että ei oikein saa mitään varsinaista tyydytystä ihmisten seurassa olemisesta.

User avatar
P.
kääpä
Posts: 86133
Joined: 18 Nov 2004, 08:56
Location: Hiekkakuoppa

Re: Yksinäisyyshommat

#6 Post by P. » 17 Oct 2017, 21:11

Laku wrote:mulla se on lapsuudesta asti jatkunut apeahko mielentila,tunnen olevani yksin seurassakin useimmiten.
Sama.

User avatar
minerva
jumalainen erhe
Posts: 35752
Joined: 03 Sep 2008, 19:35
Location: Αχίλλειος πτέρνα

Re: Yksinäisyyshommat

#7 Post by minerva » 17 Oct 2017, 21:25

Nötäpiipaa wrote:
Laku wrote:mulla se on lapsuudesta asti jatkunut apeahko mielentila,tunnen olevani yksin seurassakin useimmiten.
Sama.
Hyvin pitkälti.
Jare Dille-Nalle wrote:Kaikesta huolimatta Minerva on kuitenkin piinkova sadisti, siitä hän nauttii.
[Image

User avatar
Armas Paskiaisen Ravintolailta
1k
Posts: 1244
Joined: 23 Apr 2014, 09:30
Location: Nowhere

Re: Yksinäisyyshommat

#8 Post by Armas Paskiaisen Ravintolailta » 17 Oct 2017, 21:28

Laku wrote:mulla se on lapsuudesta asti jatkunut apeahko mielentila,tunnen olevani yksin seurassakin useimmiten.
"– Tarkoitus oli viettää hyvä ilta imppaamisen merkeissä ja nauttia hallusinaatioista, syytetyn puolustus kertoi Kymenlaakson käräjäoikeudessa."

User avatar
Virtsahepo
2k
Posts: 2262
Joined: 10 Jul 2017, 18:44

Re: Yksinäisyyshommat

#9 Post by Virtsahepo » 17 Oct 2017, 21:33

Mulle yksinäisyys on ollut sitä, etten ole kokenut kuuluvani mukaan. Ulkopuolisuuden kokemusta ja että muut eivät ymmärrä kuinka koen asiat

User avatar
jessus sentään
joskus tein topikin tittelistä itselleni
Posts: 27347
Joined: 09 Oct 2015, 08:29
Location: muualla

Re: Yksinäisyyshommat

#10 Post by jessus sentään » 17 Oct 2017, 21:38

Maanisdepressiivisyyden mukanahan tää kulkee arvattavissa määrin
Dan Abnormal wrote:
17 Jul 2022, 01:00
Kohti ääretöntä ja markiisiin
"toi on vähä tommost mut tää on kaikki vähä tämmöst"

United Hardcore Against Racism & Fascism

User avatar
Longhaired weirdo
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 104099
Joined: 11 Nov 2012, 10:55

Re: Yksinäisyyshommat

#11 Post by Longhaired weirdo » 17 Oct 2017, 21:39

minerva wrote:
Nötäpiipaa wrote:
Laku wrote:mulla se on lapsuudesta asti jatkunut apeahko mielentila,tunnen olevani yksin seurassakin useimmiten.
Sama.
Hyvin pitkälti.
PERKELEEN TONTUT!

Image

"How come so nice people can make such a music, I can't understand" -Cactuksen omistaja

User avatar
Rakas vaimoni Heli
Muuttoapurit vihaavat tätä naista.
Posts: 50838
Joined: 09 Mar 2008, 13:46
Location: avaruudellinen olo

Re: Yksinäisyyshommat

#12 Post by Rakas vaimoni Heli » 17 Oct 2017, 21:50

Longhaired Warrior Princess wrote:
minerva wrote:
Nötäpiipaa wrote:
Laku wrote:mulla se on lapsuudesta asti jatkunut apeahko mielentila,tunnen olevani yksin seurassakin useimmiten.
Sama.
Hyvin pitkälti.
Jep. Ajoittain läheisten kanssa tästä pääsee irtautumaan ja nauttimaan hetkestä sellaisenaan. Perussävel on kuitenkin ulkopuolisuuden ja yksinäisyyden sävel. Eikä ole mitään lumihiutalehommia nämä kun ne minä ainakaan siitä apeudesta varsinaisesti nauti.
P O L L Y wrote:
21 Jan 2024, 14:53
tulisipa jo ufo hakemaan takaisin
Yöradio-crew 1% ~~ soitetut toiveet count: 7 ~~

User avatar
nääsgul
RUTTO SAAPUU
Posts: 51485
Joined: 19 Oct 2009, 23:30
Location: burzum

Re: Yksinäisyyshommat

#13 Post by nääsgul » 17 Oct 2017, 22:04

Itse olen siinä onnellisessa joukossa jonka elämä ei ole jatkuvaa yksinäisyyttä. Tilapäisiä ja erimittaisia yksinäisyyden kokemuksia on jonkun verran, ne useimmiten liittyvät suurempiin elämänmuutoksiin missä tarvitsee laittaa elämää, rutiineja ja sosiaalisia kuvioita uusiksi.
Peruskoulun alkaminen oli siihenastisen elämäni suurin kriisi ja meni vuosia ennenkuin alkoi koulussa edes kavereiden seurassa yksinäisyyden tunne häviämään. Muutenkin helposti yksinäisyyden kokemuksia ollut seurassa missä ei koe juuri mitään yhteyttä muuhun porukkaan.
Oon aika hyvä täyttämään kaikenmoisia henkisiä tyhjiöitä materialla ja muulla typerällä oiheistoiminnalla siihen asti että asiat jaksaa miettiä puhki ja pinoon.
Nyt ei oo tainnu vuosiin olla toistuvia yksinäisyyden kokemuksia, oon aika tottunut siihen että ison osan vapaa-ajasta viettää fyysisesti yksin ja iso osa kontakteista tuttavapiiriin tapahtuu jonkinlaisen pikaviestinsovelluksen kautta. Töissä kyllä saa välillä kasvotusten olla ihmiskontaktissa vähän liikaakin, mutta että
Rippa wrote: Haluaa elellä rauhassa luonnon helmassa, taivaalla hävittäjät jyrisee, metsäkoneet kaataa puita, ihmiset mölyää ja möykkää, voimalinjat surisee. On aika kostaa
je veux des ailes végétaliennes ou je veux mourir
Spoiler:
ᛉ H E I L I G E ᛣ
Image
ᛉ H E I L I G E ᛣ

User avatar
hämärämpään määränpäähän
-=King Of PIF=-
-=King Of PIF=-
Posts: 18822
Joined: 06 Feb 2017, 10:17
Location: Huonekalu

Re: Yksinäisyyshommat

#14 Post by hämärämpään määränpäähän » 17 Oct 2017, 22:40

Itte oon jotenkin tottunut yksinäisyyteen, tai siis en pidä sitä mitenkään pahana. Forces sille porukalle joka kokee sen rajoittavan omaa elämää.
Spoiler:
:withstupid:

User avatar
promoottori naurahtaa
humoittava kerkkumutteri
Posts: 116145
Joined: 01 Oct 2004, 13:33
Location: Käppägrilli near by

Re: Yksinäisyyshommat

#15 Post by promoottori naurahtaa » 17 Oct 2017, 22:45

Ei oo tällaisia kokemuksia.
"Halinalle, I definately agree with you."- Frank, Tii Hei 05,2005 3:48 pm

"Töttis vanha antifa sonni ja natsien ykkösvihollinen"- dumbo, Fri Aug 18,2017


30.4. Wappudisco @ Playhouse

https://fb.me/e/1wNRwuzSf

Post Reply