Biker punx
Moderators: Balam-Acab, Kennedy Bakircioglu Kuutio, P O L L Y
- Ex-kirvesmies Kalevi Sorsa
- 5k
- Posts: 5219
- Joined: 17 Dec 2016, 20:50
Re: Biker punx
Sähköpolkupyörärojektiin pitäisi keksiä konsti, millä saan polkupyörän eturenkaan käymään mopon etuhaarukkaan + etuhaarukka täytyy maalata ja vitusti muuta pientä touhuamista.
Gsx-f:ään täytyy tehdä penkki, leikata takakatetta, tehdä joku tukihässäkkä varmistamaan noiden kotarin muovien pysymisen paikallaan ja vitusti muuta isoa ja pientä touhuamista. Työt, kaljoittelu ja jatkuva väsymys jarruttaa harrastuksia nytten.
Gsx-f:ään täytyy tehdä penkki, leikata takakatetta, tehdä joku tukihässäkkä varmistamaan noiden kotarin muovien pysymisen paikallaan ja vitusti muuta isoa ja pientä touhuamista. Työt, kaljoittelu ja jatkuva väsymys jarruttaa harrastuksia nytten.
- Enstex Willer
- 9k
- Posts: 9269
- Joined: 29 Oct 2010, 17:49
- Location: Blåkulla
Re: Biker punx
Nyt alkais olla sepelitkin poissa eli laitetaas tähän maailman paras prätkäaiheinen biisi. Turvallisesti siellä.
Hybridiosaamiskeskuksen verkostojohtaja
- Juhani Korholainen
- 4k
- Posts: 4949
- Joined: 16 May 2004, 20:13
Re: Biker punx
Miul on Moto Guzzi. Huollot on helppoja yleisesti ottaen, koneremontin voi tehdä tyyliin konetta irrottamatta, mutta vittu toi kytkin. Pitää käytännössä purkaa koko pyörä siitä kytkimen ympäriltä pyörän rakenteen vuoksi. Ja nyt oon huomannut että sen saa luistamaan kovassa ajossa. Voi olla että kuivakytkimelle on päässyt öljyä toistaiseksi tuntemattomasta syystä ja levyt vaan on likaiset, mutta katsellaan. Ei sitä helpolla puhdistakaan purkamatta, laatikkoa irrottamatta, koneen runkoa kahteen osaan laittamatta. Levyt sinänsä kestää näissä helvetin pitkään kuulemma.joku argumentaatiovirhe wrote: ↑22 Jul 2019, 00:24Harrastuksia pitää olla. Itellä CL70 leikannut kytkin kiinni. Voi vihvilä mikä homma aukasta.
”Hallitus vapisee vastuutaan kuin persikankiviä paskantava puudeli.”
- Meriitit eri tasolla
- 1k
- Posts: 1003
- Joined: 30 Apr 2010, 17:44
Re: Biker punx
Mites on tyypeillä lähtenyt kausi käyntiin?
Mandolinolla vaihtui taas pyörä keväällä, Busa vaihtui Road Glideen ja ajaminen maistuu . Pyörä on raskas käsitellä hitaassa ajossa mutta muuten todella hauska. Huomenna Satakuntaan, toivottavasti ukkoset ei osu kohdille.
Mandolinolla vaihtui taas pyörä keväällä, Busa vaihtui Road Glideen ja ajaminen maistuu . Pyörä on raskas käsitellä hitaassa ajossa mutta muuten todella hauska. Huomenna Satakuntaan, toivottavasti ukkoset ei osu kohdille.
- chris barnesin isä
- 3k
- Posts: 3317
- Joined: 12 May 2017, 14:57
- Location: Mosa
Re: Biker punx
Mitäs nyt tossa korjailin pappiksen vuotavan kaasarin ja tein muuta fiksailua. 70 kilsaa kävin ajamassa.
Perttu Häkkisen ohjelmat -count:
168/228
168/228
- Danzigin pannut Hietaniemessä
- Posts: 526
- Joined: 23 Dec 2008, 17:57
- Location: Lapua Uusi Guinea
Re: Biker punx
Vasta eka tonni täynnä. Aika ujoa vielä ollut tämä kausi. Huomenna varmaan juhannuksen kunniaksi pikku namuttelut järvimaisemissa
Kattilan kolli
- Danzigin pannut Hietaniemessä
- Posts: 526
- Joined: 23 Dec 2008, 17:57
- Location: Lapua Uusi Guinea
- Juhani Korholainen
- 4k
- Posts: 4949
- Joined: 16 May 2004, 20:13
Re: Biker punx
Joku 5000km. Kohta pyörähtää Guzzissa mittari ympäri ja on kuin uus pyörä taas.
”Hallitus vapisee vastuutaan kuin persikankiviä paskantava puudeli.”
- Barfolemew
- Posts: 243
- Joined: 29 Dec 2012, 20:51
- Location: Uimaharju
Re: Biker punx
Pitkästä aikaa hommasin pärrän. 800 Intruder. Nyt ei muuta kun kovaa ajoa
- tarmo erkale
- Posts: 539
- Joined: 16 Aug 2018, 17:16
- Location: Mörkness
Re: Biker punx
Tuossa ei taida enää olla 21" etupyörä niin kuin 750:ssä? Se oli ällistyttävän kova peli menemään sorateillä.Pääministeri Klunks wrote: ↑05 Jul 2020, 17:28
Pitkästä aikaa hommasin pärrän. 800 Intruder. Nyt ei muuta kun kovaa ajoa
"voidaanko julkista palvelua laajentaa niin että kurkataan ikkunasta"
"Koronavirus ja homeopatia on ihan järkevä yhdistelmä."
"Koronavirus ja homeopatia on ihan järkevä yhdistelmä."
-
- 2k
- Posts: 2919
- Joined: 26 Aug 2020, 12:53
Re: Biker punx
kohta laitteleen uudet öljyt ja akku väinöön josko tänä kesänä sais aikaseks ajettua enempi ku 100km
- aatos kipotti
- King of PIF
- Posts: 15975
- Joined: 30 Jun 2017, 11:59
- Location: Lähetettä odottamassa
Re: Biker punx
Vanhoissa Tonti-runkoisissa isolohkoissahan on äärimmäisen viksu tiivistesysteemi kytkimen käyttötangolle eli ne pari tiivisterengasta siinä tangon päällä kellumassa, mutta sen varmaan tiesitkin. Öljy kytkinlevyllä ei ole varsinaisesti epätavallinen ilmiö. Toisaalta sen saa näpsästi pikakorjattua kaatamalla sopivaa putsausainetta ajoituksen tarkistusreiästä ja pyörittämällä konetta.Raakalais-Panu wrote: ↑08 May 2020, 01:23Miul on Moto Guzzi. Huollot on helppoja yleisesti ottaen, koneremontin voi tehdä tyyliin konetta irrottamatta, mutta vittu toi kytkin. Pitää käytännössä purkaa koko pyörä siitä kytkimen ympäriltä pyörän rakenteen vuoksi. Ja nyt oon huomannut että sen saa luistamaan kovassa ajossa. Voi olla että kuivakytkimelle on päässyt öljyä toistaiseksi tuntemattomasta syystä ja levyt vaan on likaiset, mutta katsellaan. Ei sitä helpolla puhdistakaan purkamatta, laatikkoa irrottamatta, koneen runkoa kahteen osaan laittamatta. Levyt sinänsä kestää näissä helvetin pitkään kuulemma.joku argumentaatiovirhe wrote: ↑22 Jul 2019, 00:24Harrastuksia pitää olla. Itellä CL70 leikannut kytkin kiinni. Voi vihvilä mikä homma aukasta.
Itse kerran huomasin Guzzissa jonkun kytkinhäikän edellisiltana ennen laivan lähtöä Euroopan reissulle. Meinasi vetää kiireeksi yksinään purkaa ja koota laite kytkimeen asti joskun iltakuuden aikaan alkaen.
Vanhoissa Alfa Romeon vaihdelaatikoissa on vähän samantyylinen ratkaisu kytkimen voitelun varmistamiseksi; vaihteensiirtotangot tulevat lootan seinämästä läpi kytkinkellon puolella ja tiiviste on on samaa luokkaa. Kai siinä joku O-rengas on.
Edith: Ai helvetti, täähän oli yli vuocden vanha postaus johon vastasin.
- Juhani Korholainen
- 4k
- Posts: 4949
- Joined: 16 May 2004, 20:13
Re: Biker punx
No, ei Guzzi vuodessa vanhene. On se rakenne jokseenkin selvillä, ja tuli vielä paremmin selville myöhemmin. Tosin tuli ulkoistettua kun ei ole kunnon tiloja, viitsi grillikatoksessakaan purkaa. Mulla antautui se kytkinakselin toinen laakeri, ja irronneet kuulat taas rikkoivat stefan päästäen laatikkoöljyä ihan huolella kytkimelle. Ennen laakeririkkoa olin Bräkleeniä suihkutellut ajoitusreiästä ja startin aukosta ja sillä kytkin kyllä alkoi aiemmin pitää. Mutta huolto ukko sanoi että levyt oli saanu öljyä varmaan jo joskus ajat sitten, edellisellä omistajalla. Lasittuneet olivat. Sain tutun varuiks ostamat levyt halvalla niin nyt on nekin uudet, ja laakerit ja tiivisteet. Laatikko vähän ääntää, mutta kuulemma kestää varmaan ihan hyvin toisetkin sata tonnia. Ton hintasessa pyörässä ei vielä hirveesti huoleta. Mutta veikkaan että joku aikaisempi omistaja on varmaan vedättänyt matalilla kierroksilla kun tollasia oireita on. Ja ehkä ylitäyttäny moottoriöljyt jos sinne öljyä on aiemmin päässyt.Adenoid Graf von Kalergi-Hynkel wrote: ↑12 Jun 2021, 09:04Vanhoissa Tonti-runkoisissa isolohkoissahan on äärimmäisen viksu tiivistesysteemi kytkimen käyttötangolle eli ne pari tiivisterengasta siinä tangon päällä kellumassa, mutta sen varmaan tiesitkin. Öljy kytkinlevyllä ei ole varsinaisesti epätavallinen ilmiö. Toisaalta sen saa näpsästi pikakorjattua kaatamalla sopivaa putsausainetta ajoituksen tarkistusreiästä ja pyörittämällä konetta.Raakalais-Panu wrote: ↑08 May 2020, 01:23Miul on Moto Guzzi. Huollot on helppoja yleisesti ottaen, koneremontin voi tehdä tyyliin konetta irrottamatta, mutta vittu toi kytkin. Pitää käytännössä purkaa koko pyörä siitä kytkimen ympäriltä pyörän rakenteen vuoksi. Ja nyt oon huomannut että sen saa luistamaan kovassa ajossa. Voi olla että kuivakytkimelle on päässyt öljyä toistaiseksi tuntemattomasta syystä ja levyt vaan on likaiset, mutta katsellaan. Ei sitä helpolla puhdistakaan purkamatta, laatikkoa irrottamatta, koneen runkoa kahteen osaan laittamatta. Levyt sinänsä kestää näissä helvetin pitkään kuulemma.joku argumentaatiovirhe wrote: ↑22 Jul 2019, 00:24Harrastuksia pitää olla. Itellä CL70 leikannut kytkin kiinni. Voi vihvilä mikä homma aukasta.
Itse kerran huomasin Guzzissa jonkun kytkinhäikän edellisiltana ennen laivan lähtöä Euroopan reissulle. Meinasi vetää kiireeksi yksinään purkaa ja koota laite kytkimeen asti joskun iltakuuden aikaan alkaen.
Vanhoissa Alfa Romeon vaihdelaatikoissa on vähän samantyylinen ratkaisu kytkimen voitelun varmistamiseksi; vaihteensiirtotangot tulevat lootan seinämästä läpi kytkinkellon puolella ja tiiviste on on samaa luokkaa. Kai siinä joku O-rengas on.
Edith: Ai helvetti, täähän oli yli vuocden vanha postaus johon vastasin.
”Hallitus vapisee vastuutaan kuin persikankiviä paskantava puudeli.”
- aatos kipotti
- King of PIF
- Posts: 15975
- Joined: 30 Jun 2017, 11:59
- Location: Lähetettä odottamassa
Re: Biker punx
Moottoriöljyn pääsy kytkimelle vaatisi muistaakseni kampuran stefan jättämät hyvästit ja sille taitaisi todennäköisin syy olla huohotinsysteemin aivan totaalinen tukkeutuminen suurin piirtein jo siitä kampikammion päällä olevasta huohottimen tumpista. Jos menee ylempää tukkoon niin kuski kyllä huomaa sen kun alkaa öljyä lentää mosan päälle ja polville. Kytkimen käyttötankoa pitkin vaihteistosta noihin kai öljyä yleensä tihkuu, sehän vie öljyn suoraan kytkimen keskiöön ja ainakin vanhemmissa tiivistys oli tosiaan kaksi irrallista tiivisterengasta siinä tangon ympärillä kivasti luistelemassa eestaas.Raakalais-Panu wrote: ↑12 Jun 2021, 11:38No, ei Guzzi vuodessa vanhene. On se rakenne jokseenkin selvillä, ja tuli vielä paremmin selville myöhemmin. Tosin tuli ulkoistettua kun ei ole kunnon tiloja, viitsi grillikatoksessakaan purkaa. Mulla antautui se kytkinakselin toinen laakeri, ja irronneet kuulat taas rikkoivat stefan päästäen laatikkoöljyä ihan huolella kytkimelle. Ennen laakeririkkoa olin Bräkleeniä suihkutellut ajoitusreiästä ja startin aukosta ja sillä kytkin kyllä alkoi aiemmin pitää. Mutta huolto ukko sanoi että levyt oli saanu öljyä varmaan jo joskus ajat sitten, edellisellä omistajalla. Lasittuneet olivat. Sain tutun varuiks ostamat levyt halvalla niin nyt on nekin uudet, ja laakerit ja tiivisteet. Laatikko vähän ääntää, mutta kuulemma kestää varmaan ihan hyvin toisetkin sata tonnia. Ton hintasessa pyörässä ei vielä hirveesti huoleta. Mutta veikkaan että joku aikaisempi omistaja on varmaan vedättänyt matalilla kierroksilla kun tollasia oireita on. Ja ehkä ylitäyttäny moottoriöljyt jos sinne öljyä on aiemmin päässyt.Adenoid Graf von Kalergi-Hynkel wrote: ↑12 Jun 2021, 09:04Vanhoissa Tonti-runkoisissa isolohkoissahan on äärimmäisen viksu tiivistesysteemi kytkimen käyttötangolle eli ne pari tiivisterengasta siinä tangon päällä kellumassa, mutta sen varmaan tiesitkin. Öljy kytkinlevyllä ei ole varsinaisesti epätavallinen ilmiö. Toisaalta sen saa näpsästi pikakorjattua kaatamalla sopivaa putsausainetta ajoituksen tarkistusreiästä ja pyörittämällä konetta.Raakalais-Panu wrote: ↑08 May 2020, 01:23Miul on Moto Guzzi. Huollot on helppoja yleisesti ottaen, koneremontin voi tehdä tyyliin konetta irrottamatta, mutta vittu toi kytkin. Pitää käytännössä purkaa koko pyörä siitä kytkimen ympäriltä pyörän rakenteen vuoksi. Ja nyt oon huomannut että sen saa luistamaan kovassa ajossa. Voi olla että kuivakytkimelle on päässyt öljyä toistaiseksi tuntemattomasta syystä ja levyt vaan on likaiset, mutta katsellaan. Ei sitä helpolla puhdistakaan purkamatta, laatikkoa irrottamatta, koneen runkoa kahteen osaan laittamatta. Levyt sinänsä kestää näissä helvetin pitkään kuulemma.joku argumentaatiovirhe wrote: ↑22 Jul 2019, 00:24Harrastuksia pitää olla. Itellä CL70 leikannut kytkin kiinni. Voi vihvilä mikä homma aukasta.
Itse kerran huomasin Guzzissa jonkun kytkinhäikän edellisiltana ennen laivan lähtöä Euroopan reissulle. Meinasi vetää kiireeksi yksinään purkaa ja koota laite kytkimeen asti joskun iltakuuden aikaan alkaen.
Vanhoissa Alfa Romeon vaihdelaatikoissa on vähän samantyylinen ratkaisu kytkimen voitelun varmistamiseksi; vaihteensiirtotangot tulevat lootan seinämästä läpi kytkinkellon puolella ja tiiviste on on samaa luokkaa. Kai siinä joku O-rengas on.
Edith: Ai helvetti, täähän oli yli vuocden vanha postaus johon vastasin.
- Dixie Narco
- kaduttaa kuitenki vanhana
- Posts: 60262
- Joined: 22 Jan 2019, 23:31
- Location: piffin edgy pitkähihainen bändipaita crew
Re: Biker punx
Fucking dpd tuo jo ne laukut niin pääsen ylipakkaan reissuille