Tarkkaile naapureitasi!

Kaikenmaailman jaarittelu ja rupattelu täällä. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Moderators: Balam-Acab, Kennedy Bakircioglu Kuutio, P O L L Y

Post Reply
Message
Author
User avatar
Janski
5k
Posts: 5811
Joined: 11 Nov 2004, 18:26
Location: Hoodz

Re: Tarkkaile naapureitasi!

#6211 Post by Janski » 09 Aug 2019, 21:03

Kattila päähän ja menoksi wrote:
09 Aug 2019, 15:37
Oiva Kissa wrote:
09 Aug 2019, 15:36
totaalinen kaaso 100% wrote:
09 Aug 2019, 15:26
Poissaolio wrote:
09 Aug 2019, 15:22
ATK HIV 95% wrote:
09 Aug 2019, 15:02
:| Forcekset Kattila! Toivottavasti saat haettua pyykit rauhassa!
ota jotaan astaloa, esim. kattila käteen ja menoksi!
Pyykkituvassa on onneks nurkassa luuta, jolla voi lakaista ällöt miehet pois.
Luutaa vaan kunnon vanhan liiton tyyliin! Hyi hitto mitä porukkaa sitä voikin maailmalla olla :evil:


Meillä on uusia naapureita näköjään. Nuori pari lapsien kanssa katseli paheksuen kun raahasin kaljaa kotiin. Itse paheksuin hississä niiden jälkeen leijunutta pienen lapsen märkävaippa/puklu-dunkkista :D

User avatar
Mayhem peruttu
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 103733
Joined: 10 May 2004, 12:34
Contact:

Re: Tarkkaile naapureitasi!

#6212 Post by Mayhem peruttu » 09 Aug 2019, 22:00

Ettekö nyt mitään muuta paikkaa keksiny mölistä ku siinä rapun ovella että kuuluu aivan vitun kaikkialle toi huuto?

User avatar
Pannulla Kierivä Nieriä⚠️
aivan vitun hirveä ihminen
Posts: 85437
Joined: 11 Jun 2017, 22:18

Re: Tarkkaile naapureitasi!

#6213 Post by Pannulla Kierivä Nieriä⚠️ » 09 Aug 2019, 22:56

ATK HIV 95% wrote:
25 Jul 2019, 01:19
:? Ootko jo ehtinyt tutustumaan vai onko vaan kuulunut epämääräistä menoa?
kuullu juttua ja se toljotteli pihalla toisten ikkunoista sisälle kerran ku kävin kahtomassa asuntoa. Ei oo kyllä mitään ongelmia ollu sen kanssa enkä oo ees törmänny pihalla vielä :)
Ja siinä se on tämän jutun suola👍
ImageImage

User avatar
Kattila päähän ja menoksi
Melkein pannu
Posts: 50959
Joined: 14 Mar 2012, 22:38
Location: Kalexanderplatz

Re: Tarkkaile naapureitasi!

#6214 Post by Kattila päähän ja menoksi » 10 Aug 2019, 18:34

Stalkkerinaapuriepisodi jatkuu. Kotoa lähtiessäni vein roskat, ja roskiksilta palatessani huomasin, että se eilinen naapuri oli kans tullu ulos ja käveli pihatietä poispäin. Aattelin, että varmaan sattumaa, mutta jäin kuitenkin alaovelle odottamaan kämppistä. Näin, että se naapuri hidasti vauhtia pihatien päässä ja rupes vilkuilemaan taakseen. Sit se jäi sinne kadunkulmaan kävelemään ees taas. Kun se huomas, etten ollu kävelemässä sen suuntaan, se lähti kävelemään takasin. Onneks kämppis oli saanu mun viestin ja oli nopeesti ulkona, niin päästiin yhdessä lähtemään. Äijä vielä käveli meidän ohi tarpeettoman läheltä.

User avatar
Janski
5k
Posts: 5811
Joined: 11 Nov 2004, 18:26
Location: Hoodz

Re: Tarkkaile naapureitasi!

#6215 Post by Janski » 10 Aug 2019, 18:45

^ Hyi hitto.

Mulla oli joskus duunissa saman kaltainen piinaaja, eikä todellakaan oo kivaa :evil:

E. Sivun vaihto tietenkin :facepalm:

User avatar
Timo Jutilan maksa
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 65701
Joined: 15 Aug 2010, 14:29
Location: Luttisen verovaroilla sponssaama kuntoutuskeskus

Re: Tarkkaile naapureitasi!

#6216 Post by Timo Jutilan maksa » 10 Aug 2019, 19:29

Hyi hemmetti millainen kusipää.
Spoiler:
Image
Spoiler:
GoombA wrote:
26 Aug 2020, 22:35

Image : Odotin kuvia joiden kanssa olis ollut kivempi mennä nukkumaan

User avatar
werner mold
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 21612
Joined: 20 Jan 2019, 16:47

Re: Tarkkaile naapureitasi!

#6217 Post by werner mold » 10 Aug 2019, 23:27

Timo Jutilan maksa wrote:
10 Aug 2019, 19:29
Hyi hemmetti millainen kusipää.
Have you got a penny, mr?

User avatar
Pannulla Kierivä Nieriä⚠️
aivan vitun hirveä ihminen
Posts: 85437
Joined: 11 Jun 2017, 22:18

Re: Tarkkaile naapureitasi!

#6218 Post by Pannulla Kierivä Nieriä⚠️ » 10 Aug 2019, 23:37

Poissaolio wrote:
10 Aug 2019, 23:27
Timo Jutilan maksa wrote:
10 Aug 2019, 19:29
Hyi hemmetti millainen kusipää.
Ja siinä se on tämän jutun suola👍
ImageImage

User avatar
Aika kiihkeä mature
5k
Posts: 5470
Joined: 30 Sep 2016, 01:20

Re: Tarkkaile naapureitasi!

#6219 Post by Aika kiihkeä mature » 11 Aug 2019, 04:12

Kattila päähän ja menoksi wrote:
10 Aug 2019, 18:34
Stalkkerinaapuriepisodi jatkuu. Kotoa lähtiessäni vein roskat, ja roskiksilta palatessani huomasin, että se eilinen naapuri oli kans tullu ulos ja käveli pihatietä poispäin. Aattelin, että varmaan sattumaa, mutta jäin kuitenkin alaovelle odottamaan kämppistä. Näin, että se naapuri hidasti vauhtia pihatien päässä ja rupes vilkuilemaan taakseen. Sit se jäi sinne kadunkulmaan kävelemään ees taas. Kun se huomas, etten ollu kävelemässä sen suuntaan, se lähti kävelemään takasin. Onneks kämppis oli saanu mun viestin ja oli nopeesti ulkona, niin päästiin yhdessä lähtemään. Äijä vielä käveli meidän ohi tarpeettoman läheltä.
No hyi vittu saatana!
Minkä olonen toi äijä muuten on?Tarkotan että onko se tyypillinen kaljamahanen persunolonen+
Roskakorissa kaikin puolin superior alakulttuuri

User avatar
Aika kiihkeä mature
5k
Posts: 5470
Joined: 30 Sep 2016, 01:20

Re: Tarkkaile naapureitasi!

#6220 Post by Aika kiihkeä mature » 11 Aug 2019, 04:48

totaalinen kaaso 100% wrote:
09 Aug 2019, 07:06
Aika kiihkeä mature wrote:
09 Aug 2019, 03:08
Yläkerran kusipersehuorapaskatamppaaja oli viikon jossain matkalla ja ai että oli mukavaa.Nyt tuntuu että toi on ruvennu ropistelemaan
ja kolistelemaan vieläkin enemmän,plus tietty toi järjetön tömistely.Paljon taposta saa nykyään linnaa?
Ymmärrän et hermo menee, mut sitä en tuu koskaan tajuamaan et miks ees raivoissaan pitää ikinä ketään sanoa huoraksi, vaikka et nyt ois hirveen tosissaan tohon tota kirjottanutkaan (ja toivon ettet oo) mutta silti.
Mitä tarkoitat?Mulla ei ole prostituoituja vastaan yhtään mitään,varsinkaan halveksuntaa.Vai mitä sä haet?
Käytän sanaa huora sukupuoleen liittymättä kun mua vituttaa.Se on mulle sama kuin kusipää mutta kuulostaa voimakkammalta.

Mä muutenkin tykkään käyttää sanoja niiden voimakkuuden ja latautumisen kannalta.Toi mun yläkerran naapuri on muuten mies.

Ymmärrän kun sä olet käsittääkseni naisoletettu niin sua on nimitelty huoraksi vaikka kuinka moneen kertaan.
Siten kun mä sanaa käytän mulle kumminkin sana arvolataus on vähän toinen.
Me voidaan asiasta keskustella niin paljon kuin haluat.
Miksi muuten kiinnitit huomiosi yhteen ainoaan voimasanaan kusiperse huora paskatamppaaja kun tossa olisi muitakin ollut?
Luuletko että mulla on tapana huoritella naisoletettuja?No ei ole!
Ja muuten ajatteletko että olen miesoletettu?Miksi?Enkö mä voi olla naisoletettu?Tai muunsukupuolinen?
Kiinnostaa sun vastaus todella paljon!
Roskakorissa kaikin puolin superior alakulttuuri

User avatar
Aika kiihkeä mature
5k
Posts: 5470
Joined: 30 Sep 2016, 01:20

Re: Tarkkaile naapureitasi!

#6221 Post by Aika kiihkeä mature » 11 Aug 2019, 05:05

Niin ja toivottavasti et 100% Kaaso pitänyt kommenntiania hyökkäväänä,en missään nimessä tarkoittanut sellaiseksi.
Roskakorissa kaikin puolin superior alakulttuuri

User avatar
anselmi
5k
Posts: 5057
Joined: 30 Nov 2005, 22:27
Location: Beach Field

Re: Tarkkaile naapureitasi!

#6222 Post by anselmi » 11 Aug 2019, 06:05

Aika kiihkeä...

Eräs Mies
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 25896
Joined: 22 Feb 2017, 09:57
Location: Tolkku

Re: Tarkkaile naapureitasi!

#6223 Post by Eräs Mies » 11 Aug 2019, 13:44

Aika kiihkeä mature wrote:
11 Aug 2019, 04:48
Mulla ei ole prostituoituja vastaan yhtään mitään

Käytän sanaa huora sukupuoleen liittymättä kun mua vituttaa.Se on mulle sama kuin kusipää
:P

User avatar
☽☽☽
söpö kissa :3
Posts: 94665
Joined: 30 Jan 2013, 07:42

Re: Tarkkaile naapureitasi!

#6224 Post by ☽☽☽ » 11 Aug 2019, 14:11

Aika kiihkeä mature wrote:
11 Aug 2019, 04:48
Mulla ei ole afrikkalaisia vastaan yhtään mitään

Käytän sanaa neekeri rotuun liittymättä kun mua vituttaa.Se on mulle sama kuin kusipää
Sunrise, parabellum
Spoiler:
Image

Image

Image
Spoiler:
Image

totaalinen kaaso 100%
avaruusupseerimorsian
Posts: 29873
Joined: 09 May 2015, 02:10

Re: Tarkkaile naapureitasi!

#6225 Post by totaalinen kaaso 100% » 11 Aug 2019, 14:27

Aika kiihkeä mature wrote:
11 Aug 2019, 04:48
totaalinen kaaso 100% wrote:
09 Aug 2019, 07:06
Aika kiihkeä mature wrote:
09 Aug 2019, 03:08
Yläkerran kusipersehuorapaskatamppaaja oli viikon jossain matkalla ja ai että oli mukavaa.Nyt tuntuu että toi on ruvennu ropistelemaan
ja kolistelemaan vieläkin enemmän,plus tietty toi järjetön tömistely.Paljon taposta saa nykyään linnaa?
Ymmärrän et hermo menee, mut sitä en tuu koskaan tajuamaan et miks ees raivoissaan pitää ikinä ketään sanoa huoraksi, vaikka et nyt ois hirveen tosissaan tohon tota kirjottanutkaan (ja toivon ettet oo) mutta silti.
Mitä tarkoitat?Mulla ei ole prostituoituja vastaan yhtään mitään,varsinkaan halveksuntaa.Vai mitä sä haet?
Käytän sanaa huora sukupuoleen liittymättä kun mua vituttaa.Se on mulle sama kuin kusipää mutta kuulostaa voimakkammalta.

Mä muutenkin tykkään käyttää sanoja niiden voimakkuuden ja latautumisen kannalta.Toi mun yläkerran naapuri on muuten mies.

Ymmärrän kun sä olet käsittääkseni naisoletettu niin sua on nimitelty huoraksi vaikka kuinka moneen kertaan.
Siten kun mä sanaa käytän mulle kumminkin sana arvolataus on vähän toinen.
Me voidaan asiasta keskustella niin paljon kuin haluat.
Miksi muuten kiinnitit huomiosi yhteen ainoaan voimasanaan kusiperse huora paskatamppaaja kun tossa olisi muitakin ollut?
Luuletko että mulla on tapana huoritella naisoletettuja?No ei ole!
Ja muuten ajatteletko että olen miesoletettu?Miksi?Enkö mä voi olla naisoletettu?Tai muunsukupuolinen?
Kiinnostaa sun vastaus todella paljon!
Huoraksi haukkuminen on mun mielestä vaan niin vitun typerää, liitti tän nyt mihin tahansa sukupuoleen. Mielummin sanoo sit kusipääksi jos on pakko joksikin haukkua. Yleensä kun ton sanan kuulee niin sen takana on just sitä halveksuntaa, joten mahdotonta erottaa et millon joku käyttäisi sitä siis vain sanan voimakkuuden takia. Tarviiko siis käyttää lainkaan ettei tule väärinkäsityksiä ja pahaa mieltä? Tän takia kiinnitin huomiota vain tohon yhteen sanaan enkä mihinkään kusiperseeseen. Ei se halveksu haukkumisen kohdetta samalla tavalla kuin sana huora.
Aika kiihkeä mature wrote:
11 Aug 2019, 04:48
Ymmärrän kun sä olet käsittääkseni naisoletettu niin sua on nimitelty huoraksi vaikka kuinka moneen kertaan.
En ehkä tajunnut tän lauseen pointtia tai sit tää oli vaan typerästi kirjotettu mutta tuli vähän ikävä mieli, kaaso = nainen = kyllä se on huorittelua kuullut. En nyt ees osaa ite muotoilla asiaani selkeästi. Kylläpä toi varmaan siksikin alkoi ärsyttämään koska kyllä, olen nainen ja kyllä, valitettavasti olen kuullut huorittelua ja se on tuntunut paskalta ja on tullut todella arvoton olo semmoisesta. Tää maailma nyt on semmonen ettei se sana kolahda miehille samalla tavalla kuin naisille.

En myöskään tavallaan ajatellut vaivata päätäni niin paljoa tällä asialla että olisin pysähtynyt ajattelemaan mitä sukupuolta sä oot, saatika tiennyt minkä sukupuolen edustaja tämä sun naapurisi on, koska en itse siedä huorittelua kenenkään sukupuolen edustajalta ketään kohtaan. Huomauttaisin asiasta siis kenelle tahansa, vaikka tietäisinkin toisen sukupuolen.

Mutta hyvä jos tarkoituksesi ei ole halveksua, silti miettisin kaks kertaa tota sanaa huuellessa!
therapy? wrote: all people are shit
bad trip tattooed to my brain
Image

Post Reply