N: Lääkärit tyrkyttävät psykoosilääkkeitä vähän kaikkeen vaivaan

Kaikenmaailman jaarittelu ja rupattelu täällä. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Moderators: Balam-Acab, Kennedy Bakircioglu Kuutio, P O L L Y

Message
Author
User avatar
333 tuhatta miljoonaa dollaria
King of PIF
King of PIF
Posts: 15369
Joined: 19 Oct 2018, 06:16

Re: N: Lääkärit tyrkyttävät psykoosilääkkeitä vähän kaikkeen vaivaan

#76 Post by 333 tuhatta miljoonaa dollaria » 18 Jun 2019, 16:20

Ho Mahoney wrote:
18 Jun 2019, 08:19
lenkkipolun outo haahuilija wrote:
18 Jun 2019, 02:24
Olen koittanut testailla ja tullut tulokseen, että Mirtazapin pienellä annoksella ehkä auttaa unettomuuteen mutta myös tuo kummallisia unen rajamailla hengailuja ja painajaisia.
<7,5mg toimi itselle ok, johtuu siitä että kutittelee jotain histamiinireseptoreja pienemmillä annoksilla. Ehkä oon kirjoittanutkin tämän jo. Nyt pyrin heräämään aikaisin ja menemään ajoissa petiin jossa luen kunnes nukahdan. Heräily loppui tai ainakin väheni n. kuukausi siitä kun aloitin voxran uusiks. :dontknow: :ot:

E. Tuollahan se oli edellisellä sivulla, näin se pc nousee
Tällaista se lääkäri myös selitti mutta en nyt ole ihan varma toimivuudesta tai sivuvaikutuksista.
Spoiler:
Köysihirtetty striimaaja wrote:
27 Oct 2023, 12:08
Se ei ole vielä mitään, että syvyys voi katsoa tuijottelijaa, mutta jos katsoo liian pitkään pulushakkia, muuttuu itse puluksi.

User avatar
Väsynyt mies
HOSTILE MACHO
Posts: 14206
Joined: 30 Aug 2012, 18:08
Location: Pelkkä metsä

Re: N: Lääkärit tyrkyttävät psykoosilääkkeitä vähän kaikkeen vaivaan

#77 Post by Väsynyt mies » 18 Jun 2019, 19:29

YDIN POMMI ÄIJÄ wrote:
04 Jan 2019, 00:33
en nyt jaksa laskea että moniko lääkäri on tarjonnut ihan ekana ketipinoria ties mihin vaivaan
BEAR MODE
Huntteri wrote:
21 Sep 2018, 14:00
JUMALAUTA LEUTO AMERIKAN PSYKO JOUKO AHOLA KRUSIFIKSI AUTON KANTO. :prayer:

User avatar
Damone
hiljainen poika
Posts: 82384
Joined: 21 Nov 2011, 00:10
Location: Malmin kovat kujat

Re: N: Lääkärit tyrkyttävät psykoosilääkkeitä vähän kaikkeen vaivaan

#78 Post by Damone » 19 Jun 2019, 18:46

lenkkipolun outo haahuilija wrote:
18 Jun 2019, 16:20
Ho Mahoney wrote:
18 Jun 2019, 08:19
lenkkipolun outo haahuilija wrote:
18 Jun 2019, 02:24
Olen koittanut testailla ja tullut tulokseen, että Mirtazapin pienellä annoksella ehkä auttaa unettomuuteen mutta myös tuo kummallisia unen rajamailla hengailuja ja painajaisia.
<7,5mg toimi itselle ok, johtuu siitä että kutittelee jotain histamiinireseptoreja pienemmillä annoksilla. Ehkä oon kirjoittanutkin tämän jo. Nyt pyrin heräämään aikaisin ja menemään ajoissa petiin jossa luen kunnes nukahdan. Heräily loppui tai ainakin väheni n. kuukausi siitä kun aloitin voxran uusiks. :dontknow: :ot:

E. Tuollahan se oli edellisellä sivulla, näin se pc nousee
Tällaista se lääkäri myös selitti mutta en nyt ole ihan varma toimivuudesta tai sivuvaikutuksista.
Minulla toiminut miniannoksella mainiosti. Puolikas pilleri naamariin ja kivasti nukahtaa sitten.
Image

User avatar
paskasti täytetty eläin
viimene sivistysvassari
Posts: 20081
Joined: 18 Jan 2015, 22:26
Location: modernin vasemmiston esseistinen järjestökyheröinti

Re: N: Lääkärit tyrkyttävät psykoosilääkkeitä vähän kaikkeen vaivaan

#79 Post by paskasti täytetty eläin » 19 Jun 2019, 21:04

Joo siis itelläkin puski vähän akuuttia kriisiä päälle ja ketipinorithan siihen määrättiin. No, nukutaan nyt noilla sitten kun ei noita bentsojakaan viittis määräänsä enempää syödä. Toki annos helvetin pieni eli puolikkaalla 25-millisellä mennään.
ei vittu mikä meno wrote:
04 Jan 2023, 14:40
Ihmiset vois käyttää vähän vähemmän tarmoa tämmöseen "kieli rakentaa todellisuutta liiplaaplööhön"
Image Image Image Image

Post Reply