Täällä seurataan Sinisen tulevaisuuden (+ Soini, Korjausliike yms) viimeisiä hetkiä

Kaikenmaailman jaarittelu ja rupattelu täällä. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Moderators: Balam-Acab, Kennedy Bakircioglu Kuutio, P O L L Y

Post Reply
Message
Author
User avatar
Karppinen
7k
Posts: 7413
Joined: 29 Nov 2006, 02:16
Location: henkisesti aina torniolainen

Re: Täällä seurataan Sinisen tulevaisuuden viimeisiä hetkiä

#3211 Post by Karppinen » 16 Jun 2021, 16:24

Pähkinä-Miikka wrote:
16 Jun 2021, 15:28
12.6.2021 TIMO SOINI wrote:ÄÄNESTÄN PAIKALLISTA

Olen äänestänyt itseäni kuntavaaleissa vuodesta 1984 lähtien.
Ja sehän ei vittu yllätä yhtään että tuo omaa löyhkää rakastava suolikaasupussi on äänestänyt itseään. Haistelepa kuule Timo pitkään ja haartaasti. T. Kuntavaaliehdokas -21 joka ei äänestänyt itseään.

User avatar
Hyödytön idiootti
Melkein ####!
Melkein ####!
Posts: 12405
Joined: 02 Nov 2017, 12:34
Location: Hyveen edistämisen ja paheen estämisen ministeriö

Re: Täällä seurataan Sinisen tulevaisuuden viimeisiä hetkiä

#3212 Post by Hyödytön idiootti » 16 Jun 2021, 17:30

Kasvattajarahat Simon Elosta nauratti vaikka asialle pitäisi itkeä.
Sensaatio­hakuista fiktiota
Reaalikapitalismi matemaattista voodoota

User avatar
Trollface-mies
Piffin henkinen ylläpitäjä
Posts: 38111
Joined: 25 Sep 2012, 23:20
Location: Länsirannikko
Contact:

Re: Täällä seurataan Sinisen tulevaisuuden viimeisiä hetkiä

#3213 Post by Trollface-mies » 16 Jun 2021, 18:13

Karppinen wrote:
16 Jun 2021, 16:24
Pähkinä-Miikka wrote:
16 Jun 2021, 15:28
12.6.2021 TIMO SOINI wrote:ÄÄNESTÄN PAIKALLISTA

Olen äänestänyt itseäni kuntavaaleissa vuodesta 1984 lähtien.
Ja sehän ei vittu yllätä yhtään että tuo omaa löyhkää rakastava suolikaasupussi on äänestänyt itseään. Haistelepa kuule Timo pitkään ja haartaasti. T. Kuntavaaliehdokas -21 joka ei äänestänyt itseään.

Itse en äänestänyt itseäni 2012 vaikka olin ehdokkaana ja kerroin vielä julkisesti ketä olin äänestänyt ja kaikki kokeneemmat ehdokkaat ja valtuutetut eri puolueista syyllisti paneeleissa siitä että ellet itse luota itseesi niin miten kukaan muukaan voisi luottaa :(

Itse olin sitä mieltä että mieluummin otan lopputulokseks vaikka nolla kuin yks, mutta aika vahvana normina pistettiin sitä että itteensä pitää äänestää tai muuten oot poikkeava ja sitä ei voi hyväksyä ja täts it.
Image
"Sen verta 100% täyttä vihaa, väkivaltaa, solvauksia, olkiukkoiluja ja huonoja käytöstapoja on kaverin ihan random postauksetkin täynnä." --Boromir

User avatar
MOISIO
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 20171
Joined: 11 Aug 2013, 16:09
Location: ei missään dinder tai dinerklubissa

Re: Täällä seurataan Sinisen tulevaisuuden viimeisiä hetkiä

#3214 Post by MOISIO » 16 Jun 2021, 18:14

Pähkinä-Miikka wrote:
16 Jun 2021, 15:29
14.6.2021 TIMO SOINI wrote: SDP kaatui äänestysosanottoon ja miehiin. Karvaperseduunari ei enää pysty äänestämään perinteistä tällaista työväenpuoluetta.
Mites Timo se sun oma työväenpuolue ilman sosialismia, se puuttui tosta sun analyysista

Enkä tarkoita persuja vaan sitä uudempaa

Muistatko, joku Sininen tulevaisuus tms.

Mitä sille kuuluu?
Image
Jonkinlaiset käyttäytymissäännöt tulee tietysti olla, mutta en tiedä tulenko noudattamaan niitä.
Lyhyt ryyppy count 2022: 3 (2021: 0 | 2020: 1 | 2019: 2 | 2018: 12)

Image

Image

User avatar
Trollface-mies
Piffin henkinen ylläpitäjä
Posts: 38111
Joined: 25 Sep 2012, 23:20
Location: Länsirannikko
Contact:

Re: Täällä seurataan Sinisen tulevaisuuden viimeisiä hetkiä

#3215 Post by Trollface-mies » 16 Jun 2021, 18:14

rypäle satyr wrote:
16 Jun 2021, 16:17
sanoko soini persuja fasisteiks tossa? :o

Joo, ja Timpan maailmassa vihreät on tunteeton ja teknokraattinen puolue sen takia kun siellä on pelkkiä naisia.
Image
"Sen verta 100% täyttä vihaa, väkivaltaa, solvauksia, olkiukkoiluja ja huonoja käytöstapoja on kaverin ihan random postauksetkin täynnä." --Boromir

User avatar
Karppinen
7k
Posts: 7413
Joined: 29 Nov 2006, 02:16
Location: henkisesti aina torniolainen

Re: Täällä seurataan Sinisen tulevaisuuden viimeisiä hetkiä

#3216 Post by Karppinen » 16 Jun 2021, 19:13

Trollface-mies wrote:
16 Jun 2021, 18:13
Karppinen wrote:
16 Jun 2021, 16:24
Pähkinä-Miikka wrote:
16 Jun 2021, 15:28
12.6.2021 TIMO SOINI wrote:ÄÄNESTÄN PAIKALLISTA

Olen äänestänyt itseäni kuntavaaleissa vuodesta 1984 lähtien.
Ja sehän ei vittu yllätä yhtään että tuo omaa löyhkää rakastava suolikaasupussi on äänestänyt itseään. Haistelepa kuule Timo pitkään ja haartaasti. T. Kuntavaaliehdokas -21 joka ei äänestänyt itseään.

Itse en äänestänyt itseäni 2012 vaikka olin ehdokkaana ja kerroin vielä julkisesti ketä olin äänestänyt ja kaikki kokeneemmat ehdokkaat ja valtuutetut eri puolueista syyllisti paneeleissa siitä että ellet itse luota itseesi niin miten kukaan muukaan voisi luottaa :(
Eli perinteinen "kuka kissan hännän nostaisi ellei kissa itse" ajattelu. Minä näen asian sillä lailla että jo ehdokkaaksi suostumisella nostin sen hännän. En tiedä onko se jotain luterilaista vaatimattomuutta mutta jotenkin ei moraali anna myöten itsensä äänestämiselle. Mieluummin reilu nolla kuin pelkkä oma ääni. Isävainaja se sanoi että minusta voisi tulla hyvä poliitikko tai pappi mutta olen liian rehellinen niihin hommiin.
Timo Soini sen sijaan on semmoinen tyyppi että jos se laitettaisiin lammashaan vahdiksi niin kohta olisi haka täynnä susia ja Timo sirkein silmin selittäisi että lampaita ne on. Ja jos eivät ole niin hän harjaa ne lampaiksi.

natsitohtori
4k
Posts: 4551
Joined: 21 Jun 2007, 19:10
Location: Ulkosaaristo

Re: Täällä seurataan Sinisen tulevaisuuden viimeisiä hetkiä

#3217 Post by natsitohtori » 16 Jun 2021, 19:30

Karppinen wrote:
16 Jun 2021, 19:13
Trollface-mies wrote:
16 Jun 2021, 18:13
Karppinen wrote:
16 Jun 2021, 16:24
Pähkinä-Miikka wrote:
16 Jun 2021, 15:28
12.6.2021 TIMO SOINI wrote:ÄÄNESTÄN PAIKALLISTA

Olen äänestänyt itseäni kuntavaaleissa vuodesta 1984 lähtien.
Ja sehän ei vittu yllätä yhtään että tuo omaa löyhkää rakastava suolikaasupussi on äänestänyt itseään. Haistelepa kuule Timo pitkään ja haartaasti. T. Kuntavaaliehdokas -21 joka ei äänestänyt itseään.

Itse en äänestänyt itseäni 2012 vaikka olin ehdokkaana ja kerroin vielä julkisesti ketä olin äänestänyt ja kaikki kokeneemmat ehdokkaat ja valtuutetut eri puolueista syyllisti paneeleissa siitä että ellet itse luota itseesi niin miten kukaan muukaan voisi luottaa :(
Eli perinteinen "kuka kissan hännän nostaisi ellei kissa itse" ajattelu. Minä näen asian sillä lailla että jo ehdokkaaksi suostumisella nostin sen hännän. En tiedä onko se jotain luterilaista vaatimattomuutta mutta jotenkin ei moraali anna myöten itsensä äänestämiselle. Mieluummin reilu nolla kuin pelkkä oma ääni. Isävainaja se sanoi että minusta voisi tulla hyvä poliitikko tai pappi mutta olen liian rehellinen niihin hommiin.
Timo Soini sen sijaan on semmoinen tyyppi että jos se laitettaisiin lammashaan vahdiksi niin kohta olisi haka täynnä susia ja Timo sirkein silmin selittäisi että lampaita ne on. Ja jos eivät ole niin hän harjaa ne lampaiksi.
Kyllä sen lampaaksi viimeistään rakkauden aktia toimittaessa viimeistään huomaa.
------> takki

User avatar
rypäle satyr
God of PIF
God of PIF
Posts: 32933
Joined: 18 May 2011, 15:05
Location: Majonezium

Re: Täällä seurataan Sinisen tulevaisuuden viimeisiä hetkiä

#3218 Post by rypäle satyr » 16 Jun 2021, 20:45

Trollface-mies wrote:
16 Jun 2021, 18:14
rypäle satyr wrote:
16 Jun 2021, 16:17
sanoko soini persuja fasisteiks tossa? :o

Joo, ja Timpan maailmassa vihreät on tunteeton ja teknokraattinen puolue sen takia kun siellä on pelkkiä naisia.
semmosta analyysiä timolta

User avatar
Astro
-=Lord Of PIF=-
-=Lord Of PIF=-
Posts: 12783
Joined: 02 Apr 2007, 17:21
Location: Lohja
Contact:

Re: Täällä seurataan Sinisen tulevaisuuden viimeisiä hetkiä

#3219 Post by Astro » 17 Jun 2021, 06:41

Trollface-mies wrote:
16 Jun 2021, 18:13
Karppinen wrote:
16 Jun 2021, 16:24
Pähkinä-Miikka wrote:
16 Jun 2021, 15:28
12.6.2021 TIMO SOINI wrote:ÄÄNESTÄN PAIKALLISTA

Olen äänestänyt itseäni kuntavaaleissa vuodesta 1984 lähtien.
Ja sehän ei vittu yllätä yhtään että tuo omaa löyhkää rakastava suolikaasupussi on äänestänyt itseään. Haistelepa kuule Timo pitkään ja haartaasti. T. Kuntavaaliehdokas -21 joka ei äänestänyt itseään.

Itse en äänestänyt itseäni 2012 vaikka olin ehdokkaana ja kerroin vielä julkisesti ketä olin äänestänyt ja kaikki kokeneemmat ehdokkaat ja valtuutetut eri puolueista syyllisti paneeleissa siitä että ellet itse luota itseesi niin miten kukaan muukaan voisi luottaa :(

Itse olin sitä mieltä että mieluummin otan lopputulokseks vaikka nolla kuin yks, mutta aika vahvana normina pistettiin sitä että itteensä pitää äänestää tai muuten oot poikkeava ja sitä ei voi hyväksyä ja täts it.
En minäkään äänestänyt itseäni vuoden 2017 kuntavaaleissa, halusin mittauttaa todellisen kannatukseni.
--
It's not fair to judge a man by the color of his skin,
or the size of his wallet; but rather the number
of Link Wray records he owns.
-J.Albert Crubbs

User avatar
Suomalainen tilauspukki
raitis ja autoileva
Posts: 29520
Joined: 17 Aug 2016, 00:40
Location: Korvatunturi

Re: Täällä seurataan Sinisen tulevaisuuden viimeisiä hetkiä

#3220 Post by Suomalainen tilauspukki » 17 Jun 2021, 12:40

17.6.2021 TIMO SOINI wrote:PARAS ANALYYSI PERSUJEN TULOKSESTA

Perussuomalaiset voittivat kuntavaalit. Siitä ei ole epäilystä.

Hämmästyttävää sen sijaan on , että tulos on jotakuinkin sama kuin vuonna 2012 ynnättynä 1500 ehdokkaan lisäyksellä ehdokasmäärässä.

Jokainen ehdokas tuo keskimäärin 30 uutta, varmaa ääntä. Kun 1500 kertoo kolmellakymmenellä saa 45.000. Se on karkeasti sama määrä, jonka Perussuomalaiset saivat nyt lisää ääniä vuoden 2012 vaaleihin verrattuna.

Puoluekannatus oli vuoden 2012 tasoa ja lisäpontta tuli onnistuneesta ehdokashankinnasta. Se oli ratkaiseva nalli.

Toinen hämmästyttävä samankaltaisuus liittyy pääkaupunkiseudun vaalituloksiin. Helsingissä ja Vantaalla saatiin yksi paikka enemmän kuin vuonna 2012. Ei yhtään enempää, vaikka puheenjohtaja Halla- aho sai noin 20.000 ääntä.

Espoossa saatiin kaksi paikkaa vähemmän kuin vuonna 2012. Syy on selvä, Timo Soini ei ollut ehdokkaana.

Kuusamot, Kalajoet, Merijärvet, Evijärvet ja monet muut jäivät vielä kepun yksinvallan alle. Pudasjärvi teki loistotuloksen, se kannattaa tutkia paremmin. Ehdokasasettelu oli hyvä, mutta on muutakin.

Perussuomalaisten paras uutinen on Piisinen. Remontti- Reiska tyhjentää Keski- Uudenmaan eduskuntavaaleissa niin ettei siitä jää mitään miesääniä Kepulle ja SDP: lle, eikä paikalliselle dosentille.

Perussuomalaiset voittivat vaalit hyvän ehdokasasettelun takia. Puoluejohto ei ollut avuksi, ei paljon haitaksikaan.

Vakavin asia on se, että Kokoomuksella on nyt mahdollisuus ryöstää itselleen opposition henkinen johtajuus. Sen haastamiseen ei riitä maahanmuuttopöpinä ja laimea EU- kriittisyys.

Puolueen pitää tähdätä pääministeripuolueeksi ja puheenjohtajan pääministeriksi. Perussuomalaisten äänestäjät jäävät sohvalle, jos tiedossa ei ole kunnon bileitä ja mahdollisuutta päästä valtaan.

Miksi minä, puolueen perustaja kirjoitan Perussuomalaisista, vaikka en tällä hetkellä äänestä Perussuomalaisia. Suomi on vapaa maa ja tarvitsee poliittisen suunnan muutoksen. Tämä hallitus on huono.

Taitamaton johto on asemoinut puolueen eduskuntasalin oikeaan laitaan ja päästänyt Kokoomuksen murtautumaan opposition henkiseksi johtajaksi, SE on kuoleman vaarallista.

Pahinta myrkkyä on se, jos puolueen puheenjohtaja ei halua pääministeriksi. Sellainen puheenjohtaja menee vaihtoon, vaikka ei uskoisi, omasta tai muiden tahdosta.

Perussuomalaiset eivät lähde massoittain äänestämään enää minkään muuan asian puolesta kuin pääministeripuolueen asemasta. Menon täytyy muuttua tai sitten se on sama kuka siellä lespaa.

Toivon menestystä asialle Suomen puolesta.

========

Iivisniemi jäi vaille omaa valtuutettua ensimmäisen kerran kahteenkymmeneen vuoteen, vaikka meillä oli kolmekin hyvää paikallista ehdokasta. Jonna Löflund, Seppo Salo ja Lauri Hietanen.

Se on suuri vahinko. Minun on vaikea ymmärtää, että pienessä lähiössä ei käsitetä paikallisen edustuksen merkitystä.

Pystyin kahdenkymmenen vuoden aikana vaikuttamaan siihen, että Iivisniemi pysyi viihtyisänä alueena, eikä katastofikaavoja alueellemme tullut.

Minua kuunneltiin kaupungilla NIMENOMAAN paikallisen asiantuntemuksen perusteella, ei puoluepukarina.

Tinki oli kuitenkin täynnä. En enää voinut olla ehdolla.
Mukana presidentinvaaleissa 2024.

Kerätyt kannattajakortit: 0.

User avatar
MOISIO
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 20171
Joined: 11 Aug 2013, 16:09
Location: ei missään dinder tai dinerklubissa

Re: Täällä seurataan Sinisen tulevaisuuden viimeisiä hetkiä

#3221 Post by MOISIO » 17 Jun 2021, 13:31

Siis tarkoitatko Timppa että et kehdannut mennä häviämään
Image
Jonkinlaiset käyttäytymissäännöt tulee tietysti olla, mutta en tiedä tulenko noudattamaan niitä.
Lyhyt ryyppy count 2022: 3 (2021: 0 | 2020: 1 | 2019: 2 | 2018: 12)

Image

Image

User avatar
jalo villi
7k
Posts: 7102
Joined: 18 Feb 2015, 00:25
Location: omakylä

Re: Täällä seurataan Sinisen tulevaisuuden viimeisiä hetkiä

#3222 Post by jalo villi » 17 Jun 2021, 13:31

Espoossa saatiin kaksi paikkaa vähemmän kuin vuonna 2012. Syy on selvä, Timo Soini ei ollut ehdokkaana.
juu :lol:
Miksi minä, puolueen perustaja kirjoitan Perussuomalaisista, vaikka en tällä hetkellä äänestä Perussuomalaisia. Suomi on vapaa maa ja tarvitsee poliittisen suunnan muutoksen. Tämä hallitus on huono.
okei

User avatar
Karppinen
7k
Posts: 7413
Joined: 29 Nov 2006, 02:16
Location: henkisesti aina torniolainen

Re: Täällä seurataan Sinisen tulevaisuuden viimeisiä hetkiä

#3223 Post by Karppinen » 17 Jun 2021, 13:44

17.6.2021 TIMO SOINI wrote: Tämä hallitus on huono.
On se vaan aivan helvetin paljon parempi kuin se missä sinä olit mukana pelleilemässä.

User avatar
Lana Ctrl-Alt-Del Rey
Ricardo Hausmanniksikin kutsuttu
Posts: 181060
Joined: 11 Jun 2014, 20:04
Location: Et in Arcadia Ego

Re: Täällä seurataan Sinisen tulevaisuuden viimeisiä hetkiä

#3224 Post by Lana Ctrl-Alt-Del Rey » 17 Jun 2021, 14:14

Mutta siis tässähän sen Soinin aidon ihanan populismin sydämessä ollaan. Kaikki on aina huonosti, ja mitään oikeasti toteuttamiskelpoista parannusta ei ole tarjota.
He was sairas.

Image

User avatar
MOISIO
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 20171
Joined: 11 Aug 2013, 16:09
Location: ei missään dinder tai dinerklubissa

Re: Täällä seurataan Sinisen tulevaisuuden viimeisiä hetkiä

#3225 Post by MOISIO » 17 Jun 2021, 14:49

Eikö Timpan linja Iivisniemen "viihtyisyyden" suojelijana ollu lähinnä että kaikkea uutta vaan vastustettiin kynsin hampain, eli kunnon konservatiivista nimbyilyä tyyliin ei metroa, ei uudisrakentamista, ei mitään, tämä on hyvä näin
Image
Jonkinlaiset käyttäytymissäännöt tulee tietysti olla, mutta en tiedä tulenko noudattamaan niitä.
Lyhyt ryyppy count 2022: 3 (2021: 0 | 2020: 1 | 2019: 2 | 2018: 12)

Image

Image

Post Reply