Normaalipif tiedottaa: vapaaehtoinen jäsenmaksu 2
Moderators: tayska, Flash Gordon Bleu
Re: Normaalipif tiedottaa: vapaaehtoinen jäsenmaksu 2
laitan markat jonoon sikäls kun kelan sossusta tulee tili 

Juutas
- perseen perseen perse
- 1k
Jos sitä jäsenöityisi nyt sitten
"So it’s really our honor to be out here working today and to be representing whatever it is that's significant to whatever -- whatever individuals’ desires and hearts."
- perseen perseen perse
- 1k
Aktian verk bank ei hyväksy viestissä toimitettua viitettä. Olen murtunut ja uskoni menetin.
"So it’s really our honor to be out here working today and to be representing whatever it is that's significant to whatever -- whatever individuals’ desires and hearts."
- Keitossani on mies
- Matti Partanen
Mitä vikaa meidän viitenumerossaperseen perseen perse wrote: ↑26 Apr 2019, 11:29Aktian verk bank ei hyväksy viestissä toimitettua viitettä. Olen murtunut ja uskoni menetin.

- perseen perseen perse
- 1k
Herjaa vaan "tarkista tieto" eikä päästä eteenpäin.Keitossani on mies wrote: ↑26 Apr 2019, 11:46Mitä vikaa meidän viitenumerossaperseen perseen perse wrote: ↑26 Apr 2019, 11:29Aktian verk bank ei hyväksy viestissä toimitettua viitettä. Olen murtunut ja uskoni menetin.![]()

- Äidin mielestä mukava poika
- olen kaunis kukkanen
Paan ens liksasta massia tulee
~ketään ei saa lyödä~
Kyrpä wrote: elämä on taistelua.
- Anna Huikka
- -=00King Of PIF00=-

Last edited by Anna Huikka on 31 Aug 2020, 07:46, edited 1 time in total.

voi helvetti, laitoin väärällä viitteellä, no sellaista se on
mutta siis ihan tukimassia tämä, en halua jäseneksi
mutta siis ihan tukimassia tämä, en halua jäseneksi
Onko muilla ollut samaa ongelmaa? Viitenumero toimii tunnisteena joten sen voi laittaa siihen viestiinkin, mutta olen käsityksessä että nämä numerot on generoitu sillee että ne kirjautuu automaattisesti jäsenmaksuiksi ja on kirjanpidollisesti sillee näppärämpää. Mutta otetaan vastaan ihan vaan viestissä olevalla numerollakin.perseen perseen perse wrote: ↑26 Apr 2019, 12:15Herjaa vaan "tarkista tieto" eikä päästä eteenpäin.Keitossani on mies wrote: ↑26 Apr 2019, 11:46Mitä vikaa meidän viitenumerossaperseen perseen perse wrote: ↑26 Apr 2019, 11:29Aktian verk bank ei hyväksy viestissä toimitettua viitettä. Olen murtunut ja uskoni menetin.![]()
Viestiksi vois toki laittaa, mutta viitteenä ei hyväksy.
Olenhan kakkiainen
Enskanasu wrote: ↑28 Apr 2019, 10:45Onko muilla ollut samaa ongelmaa? Viitenumero toimii tunnisteena joten sen voi laittaa siihen viestiinkin, mutta olen käsityksessä että nämä numerot on generoitu sillee että ne kirjautuu automaattisesti jäsenmaksuiksi ja on kirjanpidollisesti sillee näppärämpää. Mutta otetaan vastaan ihan vaan viestissä olevalla numerollakin.perseen perseen perse wrote: ↑26 Apr 2019, 12:15Herjaa vaan "tarkista tieto" eikä päästä eteenpäin.Keitossani on mies wrote: ↑26 Apr 2019, 11:46Mitä vikaa meidän viitenumerossaperseen perseen perse wrote: ↑26 Apr 2019, 11:29Aktian verk bank ei hyväksy viestissä toimitettua viitettä. Olen murtunut ja uskoni menetin.![]()
Kyllä tuo viitenro pitäisi olla oikea. On Aktian viitenumerolaskurilla tehty....

- salayrjö verhossa
- -=00King Of PIF00=-
Op:sta maksaessa ei herjannut viitteestä ainakaan mitäänvtmikko wrote: ↑28 Apr 2019, 10:51Enskanasu wrote: ↑28 Apr 2019, 10:45Onko muilla ollut samaa ongelmaa? Viitenumero toimii tunnisteena joten sen voi laittaa siihen viestiinkin, mutta olen käsityksessä että nämä numerot on generoitu sillee että ne kirjautuu automaattisesti jäsenmaksuiksi ja on kirjanpidollisesti sillee näppärämpää. Mutta otetaan vastaan ihan vaan viestissä olevalla numerollakin.perseen perseen perse wrote: ↑26 Apr 2019, 12:15Herjaa vaan "tarkista tieto" eikä päästä eteenpäin.Keitossani on mies wrote: ↑26 Apr 2019, 11:46Mitä vikaa meidän viitenumerossaperseen perseen perse wrote: ↑26 Apr 2019, 11:29Aktian verk bank ei hyväksy viestissä toimitettua viitettä. Olen murtunut ja uskoni menetin.![]()
Kyllä tuo viitenro pitäisi olla oikea. On Aktian viitenumerolaskurilla tehty....

- Noise-Mummo
- -=00King Of PIF00=-
salayrjö verhossa wrote: ↑28 Apr 2019, 11:06Op:sta maksaessa ei herjannut viitteestä ainakaan mitäänvtmikko wrote: ↑28 Apr 2019, 10:51Enskanasu wrote: ↑28 Apr 2019, 10:45Onko muilla ollut samaa ongelmaa? Viitenumero toimii tunnisteena joten sen voi laittaa siihen viestiinkin, mutta olen käsityksessä että nämä numerot on generoitu sillee että ne kirjautuu automaattisesti jäsenmaksuiksi ja on kirjanpidollisesti sillee näppärämpää. Mutta otetaan vastaan ihan vaan viestissä olevalla numerollakin.perseen perseen perse wrote: ↑26 Apr 2019, 12:15Herjaa vaan "tarkista tieto" eikä päästä eteenpäin.Keitossani on mies wrote: ↑26 Apr 2019, 11:46Mitä vikaa meidän viitenumerossaperseen perseen perse wrote: ↑26 Apr 2019, 11:29Aktian verk bank ei hyväksy viestissä toimitettua viitettä. Olen murtunut ja uskoni menetin.![]()
Kyllä tuo viitenro pitäisi olla oikea. On Aktian viitenumerolaskurilla tehty....![]()
<<<< Maustetytöt-Fan Club jäsen #6 >>>>Meno on ku mählyssä, on käppyrää ja kaavioo

- Anna Huikka
- -=00King Of PIF00=-

Last edited by Anna Huikka on 31 Aug 2020, 07:46, edited 1 time in total.

- Ilmestyskirjan soturi
- -=King Of PIF=-
Danskella meni kiltisti läpitte.
kuola valuen ja silmät kiiluen kohti uusia kalmoja.
- Suosikkijuontaja
- raitis ja autoileva
Itse taidan olla kannatinjäsen, mutta lösäytin nyt vastaavan summan kuin liittyessä tilille tuosta noin.

Cyberpunk 2077 kaatumiscount: 41