Piffiläisten päiväkirjamerkintöjä koronaan liittyen

Kaikenmaailman jaarittelu ja rupattelu täällä. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Moderators: Balam-Acab, Kennedy Bakircioglu Kuutio, P O L L Y

Post Reply
Message
Author
User avatar
ALA KEKSIÄ SELITYKSIÄ PAAVO
genetic specimen/slapper
Posts: 33756
Joined: 06 May 2007, 13:26
Location: Petteri Orpon kumpujen yö

Re: Piffiläisten päiväkirjamerkintöjä koronaan liittyen

#6166 Post by ALA KEKSIÄ SELITYKSIÄ PAAVO » 06 Jun 2021, 14:45

Ja niin joo, kauppajonossa piti ensimmäistä kertaa tän paskeen aikana sanoa takana niskaan hönkivälle että viittitkö pitää vähä väliä. Oli sillä maski mutta silti.

User avatar
Joe Roge
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 122536
Joined: 05 Jun 2018, 22:56

Re: Piffiläisten päiväkirjamerkintöjä koronaan liittyen

#6167 Post by Joe Roge » 06 Jun 2021, 16:06

The Tilanne wrote:
06 Jun 2021, 14:45
Ja niin joo, kauppajonossa piti ensimmäistä kertaa tän paskeen aikana sanoa takana niskaan hönkivälle että viittitkö pitää vähä väliä. Oli sillä maski mutta silti.
Itelle tuli eka tämmönen turvavälivalittaja vastaan tossa torstaina kun joku mamma tunki pakolla metron hissii mis meikä oli tsygä kans ja sitten joku toinen tsygäilijä koitti mahtuu hissiin ja mamma alko ragee ettei voi liikkua yhtää mihinkään siitä koska ei oo tarpeeks turvaväliä sitten mun ja sen mamman välissä. Kaikilla maskit ja mitä vittua sinne hissiin pitää tulla sekoilee jos ei oo mitään lastenrattaita/pyörää/pyörätuolia/whatever :himpatti:

User avatar
ALA KEKSIÄ SELITYKSIÄ PAAVO
genetic specimen/slapper
Posts: 33756
Joined: 06 May 2007, 13:26
Location: Petteri Orpon kumpujen yö

Re: Piffiläisten päiväkirjamerkintöjä koronaan liittyen

#6168 Post by ALA KEKSIÄ SELITYKSIÄ PAAVO » 06 Jun 2021, 16:13

Aaahh, olen turvavälivalittaja [-o< Vituttaa kyllä omaan kuplaan tunkevat ilman mitään pandemiaakin :x

User avatar
I & I Spit On Their Graves
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 92062
Joined: 05 Mar 2004, 09:59

Re: Piffiläisten päiväkirjamerkintöjä koronaan liittyen

#6169 Post by I & I Spit On Their Graves » 06 Jun 2021, 16:19

The Tilanne wrote:
06 Jun 2021, 16:13
Aaahh, olen turvavälivalittaja [-o< Vituttaa kyllä omaan kuplaan tunkevat ilman mitään pandemiaakin :x
Ateneumissa tunki boomerit ja boomerien vanhemmat ihan konkreettisesti iholla sellaisella tavalla, että pänni vaikken noin muuten jaksa säikähtää jos joku tulee hetkeksi lähelle.

Kävin eilen syvällä idässä ja olihan se erikoista kun metrossa on isoja nuorisoryhmiä ilman maskia ja kaupassakin tuntui puolet kulkevan ilman. Erikoista siis sellaisena "nää ihmiset elää näin joka päivä" -havaintona. Taidan muutenkin elää hipsterikuplassa, kun Hakaniemen juoppoihin ja säästäjiin jo tottuneena tuli pariin kertaan fiilis, että nyt ollaan piilokamerassa. :P
Vitu Hanna wrote: Mikä hitto tää uus nikki on, luulin sua joksikin huumeidenkäyttäjäksi :x
Juutas wrote: Olisinpa minäkin kirkasotsainen punkkari

User avatar
Hra Mezola
Ukko
Posts: 48291
Joined: 06 Sep 2005, 14:45
Location: Helsinki

Re: Piffiläisten päiväkirjamerkintöjä koronaan liittyen

#6170 Post by Hra Mezola » 06 Jun 2021, 23:59

Eka piikki otettu, vähän kättä juili seuraavana päivänä.
Image
hauveli wrote:jos ei oo pelannu roolipelejä ja siksi ei tajuu mistään mitään ja on ihan hapannaama niin ehkä kannattais

User avatar
convulva
1k
Posts: 1719
Joined: 03 Jan 2010, 14:18
Location: Karaoken luvattu maa

Re: Piffiläisten päiväkirjamerkintöjä koronaan liittyen

#6171 Post by convulva » 07 Jun 2021, 07:46

Keskiviikkona viimein piikille [-o<

Hyvin toimi kyl HUSin varausjärjestelmä kun heti yöllä oli kytiksellä aikojen suhteen.
Tuntuu siltä että tämä syöpä on muotia ja muoti syövän nimi on, Viher vasemmistolainen oikeisto suvakki syöpä.

Bucket

User avatar
convulva
1k
Posts: 1719
Joined: 03 Jan 2010, 14:18
Location: Karaoken luvattu maa

Re: Piffiläisten päiväkirjamerkintöjä koronaan liittyen

#6172 Post by convulva » 07 Jun 2021, 11:20

Kiitos hallitus [-o<

Meni eka iso leffateatteri nurin eli Triplan Cinamon. Ja ei varmasti todellakaan olis missään kohtaa ollut noin modernissa puljussa mitenkään ongelmallista järjestää täysin turvallisia näytöksiä muutamille kymmenille ihmisille / sali.

Nyt sit odotellaa et Finnkino nappaa tilat ja alkaa Cinamonin 5-15e lippujen sijaan näyttää siellä 15-30e leffojaan aahh joskus post-korona-maailmassa.

Vituttaa.
Tuntuu siltä että tämä syöpä on muotia ja muoti syövän nimi on, Viher vasemmistolainen oikeisto suvakki syöpä.

Bucket

User avatar
Höpöttää yksinään Iron Maidenista
Melkein ####!
Melkein ####!
Posts: 11263
Joined: 29 May 2014, 11:33
Location: Nokia-areena (os. Uros)

Re: Piffiläisten päiväkirjamerkintöjä koronaan liittyen

#6173 Post by Höpöttää yksinään Iron Maidenista » 07 Jun 2021, 11:29

convulva wrote:
07 Jun 2021, 11:20
Kiitos hallitus [-o<

Meni eka iso leffateatteri nurin eli Triplan Cinamon. Ja ei varmasti todellakaan olis missään kohtaa ollut noin modernissa puljussa mitenkään ongelmallista järjestää täysin turvallisia näytöksiä muutamille kymmenille ihmisille / sali.

Nyt sit odotellaa et Finnkino nappaa tilat ja alkaa Cinamonin 5-15e lippujen sijaan näyttää siellä 15-30e leffojaan aahh joskus post-korona-maailmassa.

Vituttaa.
Vaikea kyllä uskoa että Cinamon ois pystyny kovin kauaa pitämään Hesessä kahta multipleksiä ilman koronaakaan :dontknow:
Robotti höpöttää yksinään Iron Maidenista ja kaikki toimii umpisurkeasti
MUSAVISA –3 JENGI :soth:

User avatar
Höpöttää yksinään Iron Maidenista
Melkein ####!
Melkein ####!
Posts: 11263
Joined: 29 May 2014, 11:33
Location: Nokia-areena (os. Uros)

Re: Piffiläisten päiväkirjamerkintöjä koronaan liittyen

#6174 Post by Höpöttää yksinään Iron Maidenista » 07 Jun 2021, 11:32

Also teatteria tulee jatkossa pyörittämään Bio Rex Cinemas, joka on kyllä Cinamonia uskottavampi kilpailija Finnikinolle
Robotti höpöttää yksinään Iron Maidenista ja kaikki toimii umpisurkeasti
MUSAVISA –3 JENGI :soth:

User avatar
Ken-nukkea esittävä Ryan Gosling
4k
Posts: 4486
Joined: 13 Mar 2012, 16:38

Re: Piffiläisten päiväkirjamerkintöjä koronaan liittyen

#6175 Post by Ken-nukkea esittävä Ryan Gosling » 07 Jun 2021, 11:35

yllätysten bönthötasku wrote:
06 Jun 2021, 16:19
The Tilanne wrote:
06 Jun 2021, 16:13
Aaahh, olen turvavälivalittaja [-o< Vituttaa kyllä omaan kuplaan tunkevat ilman mitään pandemiaakin :x
Ateneumissa tunki boomerit ja boomerien vanhemmat ihan konkreettisesti iholla sellaisella tavalla, että pänni vaikken noin muuten jaksa säikähtää jos joku tulee hetkeksi lähelle.

Kävin eilen syvällä idässä ja olihan se erikoista kun metrossa on isoja nuorisoryhmiä ilman maskia ja kaupassakin tuntui puolet kulkevan ilman. Erikoista siis sellaisena "nää ihmiset elää näin joka päivä" -havaintona. Taidan muutenkin elää hipsterikuplassa, kun Hakaniemen juoppoihin ja säästäjiin jo tottuneena tuli pariin kertaan fiilis, että nyt ollaan piilokamerassa. :P
Itse taas olen töissä elänyt juuri tämmöisen maskittoman kansanosan keskuudessa koko korona-ajan ja siksi tuntui silloin taannoin käänteisesti hyvin kummalliselta piffin insinöörien näkemykset siitä, miten ihmiset varmaan mokaa itselleen koronatartunnan laittamalla käytetyn maskin taskuun ja sitten käden kautta sieltä maskin pintaan jääneen koronan omaan suuhunsa.

Kun olin opettanut maskinkäyttöä vähän käpämmällä alueella sadoille ihmisille, niin nauratti ääneen tää ristiriita piffin juttujen ja sen todellisuuden välillä, koska kukaan edes suostunut siellä vielä maskeihin. Jos suostui hetken pitämään leualla tai otsassa niin (kesto)maski heitettiin käytön jälkeen esimerkiksi maahan, ei laitettu taskuun, pussiin tjms., ei puhettakaan.

Nää myös näköjään hommien höllentyessä palaa nopeesti tilaan ennen koronaa, eli ei ole mitään opittu pysyvästi, vaikka hetken näytti hyvältä tämän vuoden alussa.
:pottytrain4:

----------------------------

:sad1x: :prr:

User avatar
convulva
1k
Posts: 1719
Joined: 03 Jan 2010, 14:18
Location: Karaoken luvattu maa

Re: Piffiläisten päiväkirjamerkintöjä koronaan liittyen

#6176 Post by convulva » 07 Jun 2021, 12:00

Höpöttää yksinään rokotejonossa wrote:
07 Jun 2021, 11:32
Also teatteria tulee jatkossa pyörittämään Bio Rex Cinemas, joka on kyllä Cinamonia uskottavampi kilpailija Finnikinolle
Oho tästä ei ollutkan vielä itellä aiemmin tietoa, mukava uutinen sentään tässä käänteessä! Toki Cinamonin hinnoittelu ja kanta-asiakasedut on kyllä hintaluokaltaan aivan naurettavan leffafania suosivia, että menetys silti. Mutta Bio Rex sentään Finkkaria saatanasti parempi vaihtoehto.
Tuntuu siltä että tämä syöpä on muotia ja muoti syövän nimi on, Viher vasemmistolainen oikeisto suvakki syöpä.

Bucket

User avatar
promoottori naurahtaa
humoittava kerkkumutteri
Posts: 116150
Joined: 01 Oct 2004, 13:33
Location: Käppägrilli near by

Re: Piffiläisten päiväkirjamerkintöjä koronaan liittyen

#6177 Post by promoottori naurahtaa » 07 Jun 2021, 12:00

Dan Glenzeg wrote:
07 Jun 2021, 11:35
yllätysten bönthötasku wrote:
06 Jun 2021, 16:19
The Tilanne wrote:
06 Jun 2021, 16:13
Aaahh, olen turvavälivalittaja [-o< Vituttaa kyllä omaan kuplaan tunkevat ilman mitään pandemiaakin :x
Ateneumissa tunki boomerit ja boomerien vanhemmat ihan konkreettisesti iholla sellaisella tavalla, että pänni vaikken noin muuten jaksa säikähtää jos joku tulee hetkeksi lähelle.

Kävin eilen syvällä idässä ja olihan se erikoista kun metrossa on isoja nuorisoryhmiä ilman maskia ja kaupassakin tuntui puolet kulkevan ilman. Erikoista siis sellaisena "nää ihmiset elää näin joka päivä" -havaintona. Taidan muutenkin elää hipsterikuplassa, kun Hakaniemen juoppoihin ja säästäjiin jo tottuneena tuli pariin kertaan fiilis, että nyt ollaan piilokamerassa. :P
Itse taas olen töissä elänyt juuri tämmöisen maskittoman kansanosan keskuudessa koko korona-ajan ja siksi tuntui silloin taannoin käänteisesti hyvin kummalliselta piffin insinöörien näkemykset siitä, miten ihmiset varmaan mokaa itselleen koronatartunnan laittamalla käytetyn maskin taskuun ja sitten käden kautta sieltä maskin pintaan jääneen koronan omaan suuhunsa.
Siis ei kai THLllä ole kauheasti insinöörejä töissä :scratch:
"Halinalle, I definately agree with you."- Frank, Tii Hei 05,2005 3:48 pm

"Töttis vanha antifa sonni ja natsien ykkösvihollinen"- dumbo, Fri Aug 18,2017


30.4. Wappudisco @ Playhouse

https://fb.me/e/1wNRwuzSf

User avatar
promoottori naurahtaa
humoittava kerkkumutteri
Posts: 116150
Joined: 01 Oct 2004, 13:33
Location: Käppägrilli near by

Re: Piffiläisten päiväkirjamerkintöjä koronaan liittyen

#6178 Post by promoottori naurahtaa » 07 Jun 2021, 12:02

Kumpulan maauimala aukesi tänään. Olin jo kuudelta jonottamassa, kun luulin sen aukeavan kuudelta. No puolen tunnin päästä oli sitten kuukausikortti taskussa ja olin keskustelemassa muitten vanhusten kanssa koronatilanteesta saunassa. Siitä sitten nopea pulahdus altaaseen ja koska väkeä oli vähän kävin testaamassa myös uusia kuntosalilaitteita. Mukava startti aamuun, tällaisestahan ei pahoinvoinnin ja huumeiden maailmassa elävät piffiläiset tiedä mitään [-o<
"Halinalle, I definately agree with you."- Frank, Tii Hei 05,2005 3:48 pm

"Töttis vanha antifa sonni ja natsien ykkösvihollinen"- dumbo, Fri Aug 18,2017


30.4. Wappudisco @ Playhouse

https://fb.me/e/1wNRwuzSf

User avatar
suojelupoliisin trollitili
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 27660
Joined: 07 Jan 2017, 06:54
Location: vassuvässykkäfoorumi

Re: Piffiläisten päiväkirjamerkintöjä koronaan liittyen

#6179 Post by suojelupoliisin trollitili » 07 Jun 2021, 12:06

Paitsi Ilkka wrote:
07 Jun 2021, 12:02
Kumpulan maauimala aukesi tänään. Olin jo kuudelta jonottamassa, kun luulin sen aukeavan kuudelta. No puolen tunnin päästä oli sitten kuukausikortti taskussa ja olin keskustelemassa muitten vanhusten kanssa koronatilanteesta saunassa. Siitä sitten nopea pulahdus altaaseen ja koska väkeä oli vähän kävin testaamassa myös uusia kuntosalilaitteita. Mukava startti aamuun, tällaisestahan ei pahoinvoinnin ja huumeiden maailmassa elävät piffiläiset tiedä mitään [-o<
Mä olen aikeissa mennä uimahalliin iltapäivällä, kunhan olen tehnyt vähän kotihommia ensin.
"Meidän on pakko öyhöttää somessa monta tuntia joka päivä joka ikisen!"

Kansan syvät rivit
Juhani Naamapalmu
Posts: 49546
Joined: 06 Oct 2004, 10:51
Location: semmonen linna jonka asuu joku vampyyri

Re: Piffiläisten päiväkirjamerkintöjä koronaan liittyen

#6180 Post by Kansan syvät rivit » 07 Jun 2021, 12:08

Paitsi Ilkka wrote:
07 Jun 2021, 12:02
Kumpulan maauimala aukesi tänään. Olin jo kuudelta jonottamassa, kun luulin sen aukeavan kuudelta. No puolen tunnin päästä oli sitten kuukausikortti taskussa ja olin keskustelemassa muitten vanhusten kanssa koronatilanteesta saunassa. Siitä sitten nopea pulahdus altaaseen ja koska väkeä oli vähän kävin testaamassa myös uusia kuntosalilaitteita. Mukava startti aamuun, tällaisestahan ei pahoinvoinnin ja huumeiden maailmassa elävät piffiläiset tiedä mitään [-o<
Taitaa jäädä kuukausikortit hommaamatta mutta joku "sauna" "miitti" voisi tässä tulla ohjelmaan joku kerta?
STOP SAYING THINGS YOU FUCKING DICKHEADS
Alkoholitonolutlaskuri 2024: 61, virhemarginaali 2
Kombuchalaskuri 2024: 15, virhemarginaali 1

Alkoholitonolutlaskuri 2023: 246, virhemarginaali 4

Post Reply