Piffiläisten päiväkirjamerkintöjä koronaan liittyen

Kaikenmaailman jaarittelu ja rupattelu täällä. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Moderators: Balam-Acab, Kennedy Bakircioglu Kuutio, P O L L Y

Post Reply
Message
Author
User avatar
Kyy povellasi
Turha ehdottaa, mikään ei kelpaa kuitenkaan.
Posts: 89660
Joined: 18 Feb 2007, 13:22
Location: Ryynänen

Re: Piffiläisten päiväkirjamerkintöjä koronaan liittyen

#6301 Post by Kyy povellasi » 27 Jul 2021, 16:28

Kyrpii noi alati kasvavat tartuntamäärät hemmetti. Oon myös hankkinu alkukesästä tälle vknlopulle keikkaliput ja tässä tilanteessa kuumottaa ny vähän mennä sinne ees, onneks se ny o sentään ulkona.
Hans Normaali wrote:
Mortal Kombat wrote: Plotko taas kerran aivan oikeassa tässä.
^vanha pif-viidakon sananlasku siinä.
Kake Randelin Fan Club #1

User avatar
Sasse netä
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 70098
Joined: 05 Dec 2013, 12:38
Location: Kotiviinipöntöllä

Re: Piffiläisten päiväkirjamerkintöjä koronaan liittyen

#6302 Post by Sasse netä » 27 Jul 2021, 16:47

Saas nähdä pitääkö perua koko kotimaan kesälomareissu jos tilanne entisestään pahenee tästä
Image
Lempi piffaajani
2020: memberlist.php?mode=viewprofile&u=11478
2021: memberlist.php?mode=viewprofile&u=623
2022: member list.php

Porilainen
Posts: 8
Joined: 26 Jul 2021, 08:42

Re: Piffiläisten päiväkirjamerkintöjä koronaan liittyen

#6303 Post by Porilainen » 27 Jul 2021, 16:49

Itse taas aion hyvillä mielin mennä reissuun. Sairaalahoidossa on ihan ok lukemat tartunnoista huolimatta. Järvisen Askon mukaan yksi tartunta melkein jo tuo pääsylipun ulos sairaalasta. En viitsi enää stressata koko asiaa, vaikka vanhat jutut pidänkin yhä voimassa.

User avatar
Maurin Jopo
3k
Posts: 3492
Joined: 09 Jun 2011, 19:19

Re: Piffiläisten päiväkirjamerkintöjä koronaan liittyen

#6304 Post by Maurin Jopo » 27 Jul 2021, 17:04

Tänään saatu tehosterokote 8)

User avatar
edge hammer
älykäs, iso perse ehkä
Posts: 33939
Joined: 05 Apr 2014, 15:55
Location: elelen, sippailen läpi eri aikakausien

Re: Piffiläisten päiväkirjamerkintöjä koronaan liittyen

#6305 Post by edge hammer » 27 Jul 2021, 17:33

voi perkele, karanteenissa kesäloman loppuun saakka. kai sitä pitää tilata bönthölasti prismasta ja piiloutua pyynikinharjulle :x
Spoiler:
Image
Image
Image
Image
Image

User avatar
same rules apply
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 52316
Joined: 10 Nov 2007, 15:29
Location: bat shit city's secret beach

Re: Piffiläisten päiväkirjamerkintöjä koronaan liittyen

#6306 Post by same rules apply » 27 Jul 2021, 17:48

heiniksessä korona-altistus pe 16. pv klo 18-20. ainaki ite oon ollu silloin siellä ehkä :-k

User avatar
Tuulipuku
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 111847
Joined: 29 Jul 2006, 18:40
Location: Beverly Hills 90210

Re: Piffiläisten päiväkirjamerkintöjä koronaan liittyen

#6307 Post by Tuulipuku » 27 Jul 2021, 18:05

edge hammer wrote:
27 Jul 2021, 17:33
voi perkele, karanteenissa kesäloman loppuun saakka. kai sitä pitää tilata bönthölasti prismasta ja piiloutua pyynikinharjulle :x
Onnea yritykseen!

Itse odottelen kuumeisesti (ei kirjaimellisesti) päätöstä karanteenista ja sen kestosta. Olen nyt kolmatta päivää itsemäärämässäni karanteenissa kun noista virallisista tahoista ei ole tähänkään. Kaikki pitää ite tehdä.
I Am Devloper‏ wrote:my CV says "enthusiastic" but my eyes say "dead inside"
Krigg wrote:Olen oman elämäni Marco Bjuzöm, mutta ilman nami namia.
Laku Setä wrote: tee plääni,raaka toteutus ja massit fikkaan.

User avatar
Sasse netä
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 70098
Joined: 05 Dec 2013, 12:38
Location: Kotiviinipöntöllä

Re: Piffiläisten päiväkirjamerkintöjä koronaan liittyen

#6308 Post by Sasse netä » 27 Jul 2021, 18:29

Tuulipuku wrote:
27 Jul 2021, 18:05
edge hammer wrote:
27 Jul 2021, 17:33
voi perkele, karanteenissa kesäloman loppuun saakka. kai sitä pitää tilata bönthölasti prismasta ja piiloutua pyynikinharjulle :x
Onnea yritykseen!

Itse odottelen kuumeisesti (ei kirjaimellisesti) päätöstä karanteenista ja sen kestosta. Olen nyt kolmatta päivää itsemäärämässäni karanteenissa kun noista virallisista tahoista ei ole tähänkään. Kaikki pitää ite tehdä.
Tää karanteenikulma tässä kertaalleen rokotettuna eniten jäytää. Ja tommonen ylienerginen pikkulapsi jonka kanssa helteellä kotona karanteenissa nyt meni mielikuva liian pitkälle
Image
Lempi piffaajani
2020: memberlist.php?mode=viewprofile&u=11478
2021: memberlist.php?mode=viewprofile&u=623
2022: member list.php

User avatar
edge hammer
älykäs, iso perse ehkä
Posts: 33939
Joined: 05 Apr 2014, 15:55
Location: elelen, sippailen läpi eri aikakausien

Re: Piffiläisten päiväkirjamerkintöjä koronaan liittyen

#6309 Post by edge hammer » 27 Jul 2021, 19:37

Tuulipuku wrote:
27 Jul 2021, 18:05
edge hammer wrote:
27 Jul 2021, 17:33
voi perkele, karanteenissa kesäloman loppuun saakka. kai sitä pitää tilata bönthölasti prismasta ja piiloutua pyynikinharjulle :x
Onnea yritykseen!

Itse odottelen kuumeisesti (ei kirjaimellisesti) päätöstä karanteenista ja sen kestosta. Olen nyt kolmatta päivää itsemäärämässäni karanteenissa kun noista virallisista tahoista ei ole tähänkään. Kaikki pitää ite tehdä.
ainiin eihä tää ny tietenkää onnistu #-o itelle tuli puhelu alle 12h siitä ku tuttu sai positiivisen tuloksen, mutta en tiä oliko sekään kovin nopeasti koska ehdin välissä kyllä möyriä vastuullisesti vaikka missä
Spoiler:
Image
Image
Image
Image
Image

User avatar
I & I Spit On Their Graves
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 92085
Joined: 05 Mar 2004, 09:59

Re: Piffiläisten päiväkirjamerkintöjä koronaan liittyen

#6310 Post by I & I Spit On Their Graves » 27 Jul 2021, 21:06

edge hammer wrote:
27 Jul 2021, 19:37
Tuulipuku wrote:
27 Jul 2021, 18:05
edge hammer wrote:
27 Jul 2021, 17:33
voi perkele, karanteenissa kesäloman loppuun saakka. kai sitä pitää tilata bönthölasti prismasta ja piiloutua pyynikinharjulle :x
Onnea yritykseen!

Itse odottelen kuumeisesti (ei kirjaimellisesti) päätöstä karanteenista ja sen kestosta. Olen nyt kolmatta päivää itsemäärämässäni karanteenissa kun noista virallisista tahoista ei ole tähänkään. Kaikki pitää ite tehdä.
ainiin eihä tää ny tietenkää onnistu #-o itelle tuli puhelu alle 12h siitä ku tuttu sai positiivisen tuloksen, mutta en tiä oliko sekään kovin nopeasti koska ehdin välissä kyllä möyriä vastuullisesti vaikka missä
Mansessa vissiin vähän paremmin resursoitu toi jäljitys, vrt nää Hesan yli viikon viiveellä tulevat tiedot. Kiitos HUS:n siat tai sika-Jan.
Vitu Hanna wrote: Mikä hitto tää uus nikki on, luulin sua joksikin huumeidenkäyttäjäksi :x
Juutas wrote: Olisinpa minäkin kirkasotsainen punkkari

User avatar
suojelupoliisin trollitili
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 27661
Joined: 07 Jan 2017, 06:54
Location: vassuvässykkäfoorumi

Re: Piffiläisten päiväkirjamerkintöjä koronaan liittyen

#6311 Post by suojelupoliisin trollitili » 28 Jul 2021, 06:57

Pidin lomani alkukesästä ja nyt tuntuu, että se oli hyvä juttu. Silloin oli tartuntoja vähemmän ja retki Mänttään taidetta katsomaan oli mahdollinen. Nyt tilanne huonontuu vauhdilla ja syksyn ”uusi normaali” harrastuksineen karkaa aina vaan kauemmaksi. Ehdin käydä uimahallissa kymmenisen kertaa ja toiseksi viimeisellä kerralla osuin sinne päivänä, jona on voinut altistua, tieto tästä tuli päivää ennen kahden viikon päättymistä. Nyt ei enää tee mieli mennä uimahalliin, koska se on riski. Olisi kiva, jos syksyllä olisi käytössä jonkinlainen koronapassi uimahalliin ja harrastamaan, kuoro taitaa sittenkin jatkua etänä.
"Meidän on pakko öyhöttää somessa monta tuntia joka päivä joka ikisen!"

User avatar
ALA KEKSIÄ SELITYKSIÄ PAAVO
genetic specimen/slapper
Posts: 33771
Joined: 06 May 2007, 13:26
Location: Petteri Orpon kumpujen yö

Re: Piffiläisten päiväkirjamerkintöjä koronaan liittyen

#6312 Post by ALA KEKSIÄ SELITYKSIÄ PAAVO » 28 Jul 2021, 10:08

Pyy povellasi wrote:
27 Jul 2021, 16:28
Kyrpii noi alati kasvavat tartuntamäärät hemmetti. Oon myös hankkinu alkukesästä tälle vknlopulle keikkaliput ja tässä tilanteessa kuumottaa ny vähän mennä sinne ees, onneks se ny o sentään ulkona.
Tossa puoltoista viikkoo sit olin keikalla ja oli vaan niin vitun siistii 11 kk:n tauon jälkeen nähdä livemuzak että otin ihan tietosen riskin ja vietin puolet keikasta ns massassa ja tällä hetkellä oon sitä mieltä että kannatti, varsinkaan ku mitään koronaoireita ei oo ilmenny :)

Eilen sit taas oltiin Puotilan kartanolla kattomassa Atomirottaa ja siellä oli niin vitun ratasta jengii ja ainaki pari kertaa tunsin ku pisara lens naamaan ku joku sössötti ja tästä ehkä vois vähä ahistuu. Onneks on molemmat rokotteet elimistössä mutta silti :|

User avatar
Maurin Jopo
3k
Posts: 3492
Joined: 09 Jun 2011, 19:19

Re: Piffiläisten päiväkirjamerkintöjä koronaan liittyen

#6313 Post by Maurin Jopo » 28 Jul 2021, 10:14

Maurin Jopo wrote:
27 Jul 2021, 17:04
Tänään saatu tehosterokote 8)
Nyt on ripuli. Now I have ribul.

User avatar
ALA KEKSIÄ SELITYKSIÄ PAAVO
genetic specimen/slapper
Posts: 33771
Joined: 06 May 2007, 13:26
Location: Petteri Orpon kumpujen yö

Re: Piffiläisten päiväkirjamerkintöjä koronaan liittyen

#6314 Post by ALA KEKSIÄ SELITYKSIÄ PAAVO » 28 Jul 2021, 10:14

Lisäks viidettä ja viimeistä lomaviikkoo vietetään enkä oo saatana Helsingistä poistunu muuta ku pari kertaa piipahtanu Vantaalla. Viimeset parikyt vuotta joka lomaan on kuulunu joku reissu ja tää himassa nyhjääminen yhdistettynä siihen että on tehny etänä duunia viimesen vuoden johti siihen, että ei tää oo oikein lomalta ees tuntunu. Onneks viikonloppuna pääsee ees kaverin mökille ja siitä onkin sit mukava palata levänneenä töihin [-o<

Kyllä on länsimaalaisen ihmisen elämä kovaa.

User avatar
Haju
Paha
Posts: 4606
Joined: 15 May 2007, 06:10
Location: Etelä

Re: Piffiläisten päiväkirjamerkintöjä koronaan liittyen

#6315 Post by Haju » 28 Jul 2021, 11:04

Eilen otin kakkospiikin ja nyt särkee ja on vähän kuumetta. Kuuluupi asiaan, mutta eilen olin vielä sitä mieltä ettei tule pistoskohdan arkuutta enempää oireita.
(\(\
(^.^)
(")") "...Mihinkään muuhun kuin virtsaamiseen"

Post Reply