Piffiläisten päiväkirjamerkintöjä koronaan liittyen

Kaikenmaailman jaarittelu ja rupattelu täällä. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Moderators: Balam-Acab, Kennedy Bakircioglu Kuutio, P O L L Y

Post Reply
Message
Author
User avatar
Sasse netä
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 70098
Joined: 05 Dec 2013, 12:38
Location: Kotiviinipöntöllä

Re: Piffiläisten päiväkirjamerkintöjä koronaan liittyen

#5971 Post by Sasse netä » 29 Apr 2021, 16:49

yllätysten bönthötasku wrote:
29 Apr 2021, 16:42
Konsernin johtaja wrote:
29 Apr 2021, 16:16
yllätysten bönthötasku wrote:
29 Apr 2021, 15:53
Konsernin johtaja wrote:
29 Apr 2021, 15:39
puolueen kiistaton naisjäsen wrote:
29 Apr 2021, 15:34
yllätysten bönthötasku wrote:
29 Apr 2021, 15:20
Töissä ovat kovasti suunnittelemassa virkistysiltaa kesäkuun alkuun. Pikkaisen koen itseni ilonpilaajaksi kun huomautin, että toi kesäkuun alku on tossa ehkä vielä vähän varhainen ajankohta kokoontua isohkolla porukalla syömään ja saunomaan. Mutta olen ehkä vähän nihkeä tyyppi kun en mielelläni ottaisi riskiä että kesällä menisi kaksi viikkoa karanteenissa työjuttujen vuoksi.
Kesäkuun alku on todellakin varhainen ajankohta tuollaiselle kokoontumiselle, ei ole kivaa kenelläkään, jos karanteenin kautta mennään kohti lomia.
Kannattaa kysyä pomoilta että miten vaikuttaa bisneksiin jos kukaan ei pääse 2 viikkoon mihinkään kotoaan.
Me ollaan oltu vuos etätöissä, että ehkä firma kestäis vielä juhannukseen asti samaa rataa.
Niin siis yhtään kukaan ei pääse yhtään mihinkään vaikka olisi millainen katastrofi päällä. Vähän eri asia kuin riskinhallintamielessä täyspäiväiset etätyöt.
Mä en nyt varsinaisesti kaivannut tähän mitään mutu-tason riskianalyysiä oman duunipaikkani tilanteesta.

Mutta joo, menkööt muut ja pitäköön meikäläistä nihkeänä kun skippaan illalliset ja saunat. Voin sitten lähimmille työkavereille ehdottaa Bogdanin esimerkin mukaan vaikka terassilla pyörähtämistä, en muutenkaan diggaa olla monikymmenpäisellä jengillä liikkeellä. Hämmentää vaan, että eikö kellekään muulle tule tämmöinen mieleen.
Sit kannattaa vähän muuttaa tuota piffaamistyyliä koska sulla on ihan älyttömiä vaatimuksia aina välillä kyllä.
Image
Lempi piffaajani
2020: memberlist.php?mode=viewprofile&u=11478
2021: memberlist.php?mode=viewprofile&u=623
2022: member list.php

Kriittinen Kansalainen
1k
Posts: 1056
Joined: 26 Mar 2021, 09:09

Re: Piffiläisten päiväkirjamerkintöjä koronaan liittyen

#5972 Post by Kriittinen Kansalainen » 29 Apr 2021, 16:54

Nyt on sitten tulleet postissa nämä läpinäkyvät kasvomaskit. Lupaavat olevan kangasmaskin luokkaa suojaavuudessa ja ainakin visiiriä parempia. Puhetta pitää näemmä näitä pitäessä koventaa. Lisäksi ei ole niitä esteettisimpiä, mutta sillä ei nyt ole korona-aikana mitään väliä. Ainakin mun pitää skarpata julkisilla paikoilla, kun kasvot näkyvätkin. Katotaan, miten vakiväki marketissa reagoi tälläiseen.
Kriittistä pohdintaa aiheesta kuin aiheesta. Piffin lempinimet: Putinin trolli, Torspo, Idiootti, Hannu Oskala

User avatar
I & I Spit On Their Graves
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 92065
Joined: 05 Mar 2004, 09:59

Re: Piffiläisten päiväkirjamerkintöjä koronaan liittyen

#5973 Post by I & I Spit On Their Graves » 29 Apr 2021, 16:59

Konsernin johtaja wrote:
29 Apr 2021, 16:49
Sit kannattaa vähän muuttaa tuota piffaamistyyliä koska sulla on ihan älyttömiä vaatimuksia aina välillä kyllä.
mitähän hemmettiä nyt taas
Vitu Hanna wrote: Mikä hitto tää uus nikki on, luulin sua joksikin huumeidenkäyttäjäksi :x
Juutas wrote: Olisinpa minäkin kirkasotsainen punkkari

User avatar
Rogenson Crusoe
1k
Posts: 1948
Joined: 09 Jan 2021, 16:59
Location: Keskiolutsaari

Re: Piffiläisten päiväkirjamerkintöjä koronaan liittyen

#5974 Post by Rogenson Crusoe » 29 Apr 2021, 22:56

Työkaverin onkologiveli oli kertonut, että suuri osa eturivin työntekijöistä uskoo uuden varianttien vauhdittaman vittumaisen aallon tulevan taas syksyllä. Jos näin ja tulee taas tätä etäopetuspaskaa, niin vaihdan alaa ja perustan vaikka yrityksen. Tällainen ei ollut mielessä, kun alalle lähdin.

Optimismia: ei ole.
Rasmus-mafioso wrote:
09 Oct 2023, 10:28
Demariushan on jonkinlainen kyynisen nihilismin viimeinen saareke, että ei oikeasti enää usko yhtään mihinkään niin on sama olla demari.

Poistunut käyttäjä 53ddbd
Poistunut käyttäjä
Posts: 2645
Joined: 09 Nov 2012, 12:00

Re: Piffiläisten päiväkirjamerkintöjä koronaan liittyen

#5975 Post by Poistunut käyttäjä 53ddbd » 29 Apr 2021, 23:02

Jani Mäkelän otsa wrote:
29 Apr 2021, 22:56
Työkaverin onkologiveli oli kertonut, että suuri osa eturivin työntekijöistä uskoo uuden varianttien vauhdittaman vittumaisen aallon tulevan taas syksyllä. Jos näin ja tulee taas tätä etäopetuspaskaa, niin vaihdan alaa ja perustan vaikka yrityksen. Tällainen ei ollut mielessä, kun alalle lähdin.

Optimismia: ei ole.
no eihän tää ole vielä mihinkään kadonnut vaikka muutamassa maassa meneekin hyvin. Tsekissä päästiin nyt alle 4000 tapauksen per päivä, sit saksa, puola, ranska jne vetelee vielä kunnon lukuja.

itse ajattelin vuokrata talon jostain Espanjan maaseudulta syksyllä, kunhan sais nyt eka rokotuksen. Voin alivuokrata työhuoneen yrityskäyttöön!

User avatar
Rogenson Crusoe
1k
Posts: 1948
Joined: 09 Jan 2021, 16:59
Location: Keskiolutsaari

Re: Piffiläisten päiväkirjamerkintöjä koronaan liittyen

#5976 Post by Rogenson Crusoe » 29 Apr 2021, 23:08

Bogdan wrote:
29 Apr 2021, 23:02
Jani Mäkelän otsa wrote:
29 Apr 2021, 22:56
Työkaverin onkologiveli oli kertonut, että suuri osa eturivin työntekijöistä uskoo uuden varianttien vauhdittaman vittumaisen aallon tulevan taas syksyllä. Jos näin ja tulee taas tätä etäopetuspaskaa, niin vaihdan alaa ja perustan vaikka yrityksen. Tällainen ei ollut mielessä, kun alalle lähdin.

Optimismia: ei ole.
no eihän tää ole vielä mihinkään kadonnut vaikka muutamassa maassa meneekin hyvin. Tsekissä päästiin nyt alle 4000 tapauksen per päivä, sit saksa, puola, ranska jne vetelee vielä kunnon lukuja.

itse ajattelin vuokrata talon jostain Espanjan maaseudulta syksyllä, kunhan sais nyt eka rokotuksen. Voin alivuokrata työhuoneen yrityskäyttöön!
Mä en kestä enää katsoa kaikkea lasten ja nuorten pahoinvointia. Pakko keksiä jotain muuta kuin koulusulut. Niiden hinta on ihan hirveä.
Rasmus-mafioso wrote:
09 Oct 2023, 10:28
Demariushan on jonkinlainen kyynisen nihilismin viimeinen saareke, että ei oikeasti enää usko yhtään mihinkään niin on sama olla demari.

Poistunut käyttäjä 53ddbd
Poistunut käyttäjä
Posts: 2645
Joined: 09 Nov 2012, 12:00

Re: Piffiläisten päiväkirjamerkintöjä koronaan liittyen

#5977 Post by Poistunut käyttäjä 53ddbd » 29 Apr 2021, 23:13

Jani Mäkelän otsa wrote:
29 Apr 2021, 23:08
Bogdan wrote:
29 Apr 2021, 23:02
Jani Mäkelän otsa wrote:
29 Apr 2021, 22:56
Työkaverin onkologiveli oli kertonut, että suuri osa eturivin työntekijöistä uskoo uuden varianttien vauhdittaman vittumaisen aallon tulevan taas syksyllä. Jos näin ja tulee taas tätä etäopetuspaskaa, niin vaihdan alaa ja perustan vaikka yrityksen. Tällainen ei ollut mielessä, kun alalle lähdin.

Optimismia: ei ole.
no eihän tää ole vielä mihinkään kadonnut vaikka muutamassa maassa meneekin hyvin. Tsekissä päästiin nyt alle 4000 tapauksen per päivä, sit saksa, puola, ranska jne vetelee vielä kunnon lukuja.

itse ajattelin vuokrata talon jostain Espanjan maaseudulta syksyllä, kunhan sais nyt eka rokotuksen. Voin alivuokrata työhuoneen yrityskäyttöön!
Mä en kestä enää katsoa kaikkea lasten ja nuorten pahoinvointia. Pakko keksiä jotain muuta kuin koulusulut. Niiden hinta on ihan hirveä.
En osaa edes kuvitella. Luin sakujen uutisia ja siellä oli juttua jonkun nuorisopsykologin tms toimesta, että tilanne on jo nyt vitun paha ja resursseja tarvitaan enemmän kun ikinä kriisistä toipumiseen. Toivottavasti tätä puolta ei nyt paskottais mutta pelottaa.

User avatar
PearlySpencer
paikalle ratsastava pöhinägeneraattori
Posts: 15427
Joined: 15 Aug 2008, 12:42

Re: Piffiläisten päiväkirjamerkintöjä koronaan liittyen

#5978 Post by PearlySpencer » 30 Apr 2021, 00:45

Kriittinen Kansalainen wrote:
29 Apr 2021, 16:54
Nyt on sitten tulleet postissa nämä läpinäkyvät kasvomaskit. Lupaavat olevan kangasmaskin luokkaa suojaavuudessa ja ainakin visiiriä parempia. Puhetta pitää näemmä näitä pitäessä koventaa. Lisäksi ei ole niitä esteettisimpiä, mutta sillä ei nyt ole korona-aikana mitään väliä. Ainakin mun pitää skarpata julkisilla paikoilla, kun kasvot näkyvätkin. Katotaan, miten vakiväki marketissa reagoi tälläiseen.
nyt en kyllä heti ymmärrä että miksi tämmöistä sitten haluaisi käyttää kun näet itsekin pelkkiä miinuksia
Hei huomenta Suomi, hyvin pyyhkii wrote: Tässäpä järjen ääntä.

Kriittinen Kansalainen
1k
Posts: 1056
Joined: 26 Mar 2021, 09:09

Re: Piffiläisten päiväkirjamerkintöjä koronaan liittyen

#5979 Post by Kriittinen Kansalainen » 30 Apr 2021, 06:11

PearlySpencer wrote:
30 Apr 2021, 00:45
Kriittinen Kansalainen wrote:
29 Apr 2021, 16:54
Nyt on sitten tulleet postissa nämä läpinäkyvät kasvomaskit. Lupaavat olevan kangasmaskin luokkaa suojaavuudessa ja ainakin visiiriä parempia. Puhetta pitää näemmä näitä pitäessä koventaa. Lisäksi ei ole niitä esteettisimpiä, mutta sillä ei nyt ole korona-aikana mitään väliä. Ainakin mun pitää skarpata julkisilla paikoilla, kun kasvot näkyvätkin. Katotaan, miten vakiväki marketissa reagoi tälläiseen.
nyt en kyllä heti ymmärrä että miksi tämmöistä sitten haluaisi käyttää kun näet itsekin pelkkiä miinuksia
Kuuloliiton vetoomuksen luin, samalla itse tiedän kuinka vaikeaa minulla on ollut tämän vuoden sosiaalisessa kanssakäymisessä, kun ei näe niitä kasvojen ilmeitä. Ei tee mieli olla missään sosiaalisessa kontaktissa esim kaupassa. Jos tästä tulee vieläpä se pysyvä tapa, niin jotenkin voisi helpottaa kuurojen, aspergerien yms elämää. Maski nyt joka tapauksessa on pelkkää miinusta, jos jätetään nyt tämä tosiasia pois, että se auttaa taistelussa pandemiaa vastaan.
Kriittistä pohdintaa aiheesta kuin aiheesta. Piffin lempinimet: Putinin trolli, Torspo, Idiootti, Hannu Oskala

User avatar
Balam-Acab
el segundo
Posts: 173498
Joined: 23 Apr 2004, 17:04
Location: anarkistinen rodunsekoittajapariskunta

Re: Piffiläisten päiväkirjamerkintöjä koronaan liittyen

#5980 Post by Balam-Acab » 30 Apr 2021, 10:11

itse tykkään maskin vaikutuksesta digitaalisen kasvontunnistuksen toimivuuteen
Naturally, the machines were destroyed.
Image
http://ctw.fi/ Cast to Wolves crust
:homosaatio: :heart: :love5: :love8: :transagenda:

User avatar
Pöydällä nakki ja pullo vodkaa
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 96279
Joined: 30 Nov 2013, 23:07
Location: kepun sisäinen kunniakoodi

Re: Piffiläisten päiväkirjamerkintöjä koronaan liittyen

#5981 Post by Pöydällä nakki ja pullo vodkaa » 30 Apr 2021, 10:13

raaka mestitsi ¹ wrote:
30 Apr 2021, 10:11
itse tykkään maskin vaikutuksesta digitaalisen kasvontunnistuksen toimivuuteen

User avatar
Conrad
5k
Posts: 5355
Joined: 23 Feb 2009, 13:31
Location: Pierre-Simon Laplace

Re: Piffiläisten päiväkirjamerkintöjä koronaan liittyen

#5982 Post by Conrad » 30 Apr 2021, 12:47

Pöydällä nakki ja pullo vodkaa wrote:
30 Apr 2021, 10:13
raaka mestitsi ¹ wrote:
30 Apr 2021, 10:11
itse tykkään maskin vaikutuksesta digitaalisen kasvontunnistuksen toimivuuteen

User avatar
Ananaskääpiö
terviisipoika
Posts: 86224
Joined: 14 Feb 2008, 17:53
Location: Saatanan huoma

Re: Piffiläisten päiväkirjamerkintöjä koronaan liittyen

#5983 Post by Ananaskääpiö » 30 Apr 2021, 12:51

Kiinalaiset pääsee jo aika hyviin tuloksiin, kriisi on aina mahdollisuus.
sössön sössön wrote: :facepalm: :facepalm: :facepalm: Jäbä olis kyl kärkilistoilla jos pitäis veikata ISISiin liittyviä piffolaisia. Ei kuitenkaan insinööriyden vaan ehkä enemmän ton kyynisyyden perusteella.

streptolokki
2k
Posts: 2106
Joined: 19 Jun 2017, 17:56

Re: Piffiläisten päiväkirjamerkintöjä koronaan liittyen

#5984 Post by streptolokki » 30 Apr 2021, 15:32

Selkeästi normaalia enemmän possea liikenteessä, saas nähdä miten Vappu vaikuttaa tartuntalukuihin.

User avatar
Joe Roge
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 122536
Joined: 05 Jun 2018, 22:56

Re: Piffiläisten päiväkirjamerkintöjä koronaan liittyen

#5985 Post by Joe Roge » 30 Apr 2021, 15:34

raaka mestitsi ¹ wrote:
30 Apr 2021, 10:11
itse tykkään maskin vaikutuksesta digitaalisen kasvontunnistuksen toimivuuteen
Ja kyllä se tehokkaasti estää tuota analogistakin tunnistamista kun musta huppa päässä ja musta maski naamalla hiihtelee pitkin kyliä

Post Reply