Piffon koronarokotteensaamis saurantatopaasi (Suomi)

Kaikenmaailman jaarittelu ja rupattelu täällä. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Moderators: Balam-Acab, Kennedy Bakircioglu Kuutio, P O L L Y

Post Reply

oletko jo saanut koronarokotteen

olen
439
81%
en
92
17%
en aio ottaakaan
12
2%
 
Total votes: 543

Message
Author
User avatar
Hauva Roukio
7k
Posts: 7381
Joined: 22 Sep 2017, 21:53
Location: Presidentin sylissä

Re: Piffon koronarokotteensaamis saurantatopaasi (Suomi)

#856 Post by Hauva Roukio » 09 Jul 2021, 14:46

Sain juuri toisen satsin Pfizeria, Messukeskuksessa homma rullasi edelleen varsin jouhevasti. Pisin odotus oli rokotushuoneessa josta oli annokset päässeet loppumaan, mutta sekin max. 5min :P
Lätkätreenit 2023: 55
Lätkäpelit 2023: 19
Maauimalassa käymiset 2023: 21
ROGE-MESTARUUSOTTELUITA: 10
ROGE-MESTARUUKSIA: 2
Spoiler:
Lätkätreenit 2022: 68
Lätkäpelit 2022: 28
Maauimalassa käymiset 2022: 21

Lätkätreenit 2021: 78
Lätkäpelit 2021: 11
Maauimalassa käymiset 2021: 33

Image

User avatar
suojelupoliisin trollitili
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 27660
Joined: 07 Jan 2017, 06:54
Location: vassuvässykkäfoorumi

Re: Piffon koronarokotteensaamis saurantatopaasi (Suomi)

#857 Post by suojelupoliisin trollitili » 09 Jul 2021, 15:21

spekulatiivinen pasta wrote:
09 Jul 2021, 12:10
Juice wrote:
07 Jul 2021, 06:54
puolueen kiistaton naisjäsen wrote:
07 Jul 2021, 06:40
spekulatiivinen pasta wrote:
06 Jul 2021, 21:37
Sisko sai Modernasta karseet, tähän mennessä neljän vuorokauden kestäneet oireet. Voisiko johtua siitä että se oli vain pari viikkoa ennen sairastanut jotain epämääräistä koronan tapaista? Pikatesti näytti kyllä negaa.

Itse en saanut Pfizerin ekasta piikistä yhtään mitään oireita, epäilin melkein huijaukseksi. Mutta ehkä toisesta annoksesta tulee enemmän oireita, tai sitten olen sisarusparin inhottavan onnekas Hannu Hanhi taas jälleen kerran.
Mulla on takana kaksi Pfizeria, käden kipeytyminen on ollut ainoa oire. Mun työkavereista muutama on saanut kuumetta ja olleet useamman päivän pois töistä. Epäilen saaneeni suolaliuosta.

Toinen Moderna tykitellään elokuussa, saas nähdä miten käy. Ekasta ainoat varsinaiset oireet oli sellainen lievä käden jomotus, samalla kyljellä ei voinut nukkua pariin yöhön.
Parempi puolisko rokotettu Pfizerilla kesäkuussa, vastaavat oireet oli hänelläkin
Sisko ihan hirveässä kunnossa, pitäisi varmaan lähteä auttamaan. :sad1:

Jonottelen siis Terveystalon chatissa monta tuntia. Ranskassa PCR-testin saa ilmatteeksi täyttämällä jonkun nettilomakkeen sinne päin ja kävelemällä testiasemalle kaikessa rauhassa. Täällä saa maksaa ittensä kipeeksi.

Sisko asuu siis Saksassa eli ei ihan sovi topikkiin. Mutta kiinnostaisi jos muilla on ollut vastaavia oireita eli nivelkipuja, pahoinvointia, vatsakipua, musta kieli (!) viikon jälkeen rokotuksesta. Arvelen kyllä että johtuu koronatartunnasta pari viikkoa ennen rokotusta.
Mulla työkaveri, jolla oli ollut korona vain vähän aikaisemmin sai koronaa vastaavat oireet rokotuksesta, hänen puolisonsa ei, vaikka oli myös sairastanut Koronan lieväoireisena.
"Meidän on pakko öyhöttää somessa monta tuntia joka päivä joka ikisen!"

User avatar
Virffari
God of PIF
God of PIF
Posts: 37435
Joined: 16 Apr 2004, 13:53
Location: Lerstrand

Re: Piffon koronarokotteensaamis saurantatopaasi (Suomi)

#858 Post by Virffari » 10 Jul 2021, 14:21

Noniin, nyt on täysi rokotussetti tällä kertaa. Tosin voi olla että tulee vielä kolmaskin, ja ehkä jopa vuosittain... :sad1:
Image

User avatar
spekulatiivinen pasta
Posts: 723
Joined: 04 Apr 2017, 13:36
Location: Ei enää mikään lintukoto

Re: Piffon koronarokotteensaamis saurantatopaasi (Suomi)

#859 Post by spekulatiivinen pasta » 10 Jul 2021, 14:29

puolueen kiistaton naisjäsen wrote:
09 Jul 2021, 15:21
spekulatiivinen pasta wrote:
09 Jul 2021, 12:10
Juice wrote:
07 Jul 2021, 06:54
puolueen kiistaton naisjäsen wrote:
07 Jul 2021, 06:40
spekulatiivinen pasta wrote:
06 Jul 2021, 21:37
Sisko sai Modernasta karseet, tähän mennessä neljän vuorokauden kestäneet oireet. Voisiko johtua siitä että se oli vain pari viikkoa ennen sairastanut jotain epämääräistä koronan tapaista? Pikatesti näytti kyllä negaa.

Itse en saanut Pfizerin ekasta piikistä yhtään mitään oireita, epäilin melkein huijaukseksi. Mutta ehkä toisesta annoksesta tulee enemmän oireita, tai sitten olen sisarusparin inhottavan onnekas Hannu Hanhi taas jälleen kerran.
Mulla on takana kaksi Pfizeria, käden kipeytyminen on ollut ainoa oire. Mun työkavereista muutama on saanut kuumetta ja olleet useamman päivän pois töistä. Epäilen saaneeni suolaliuosta.

Toinen Moderna tykitellään elokuussa, saas nähdä miten käy. Ekasta ainoat varsinaiset oireet oli sellainen lievä käden jomotus, samalla kyljellä ei voinut nukkua pariin yöhön.
Parempi puolisko rokotettu Pfizerilla kesäkuussa, vastaavat oireet oli hänelläkin
Sisko ihan hirveässä kunnossa, pitäisi varmaan lähteä auttamaan. :sad1:

Jonottelen siis Terveystalon chatissa monta tuntia. Ranskassa PCR-testin saa ilmatteeksi täyttämällä jonkun nettilomakkeen sinne päin ja kävelemällä testiasemalle kaikessa rauhassa. Täällä saa maksaa ittensä kipeeksi.

Sisko asuu siis Saksassa eli ei ihan sovi topikkiin. Mutta kiinnostaisi jos muilla on ollut vastaavia oireita eli nivelkipuja, pahoinvointia, vatsakipua, musta kieli (!) viikon jälkeen rokotuksesta. Arvelen kyllä että johtuu koronatartunnasta pari viikkoa ennen rokotusta.
Mulla työkaveri, jolla oli ollut korona vain vähän aikaisemmin sai koronaa vastaavat oireet rokotuksesta, hänen puolisonsa ei, vaikka oli myös sairastanut Koronan lieväoireisena.
Kai ne oireet meni ohi sitten?
Image

User avatar
MUISTA PESTÄ PERSE
Miljoona, miljoona, miljoona Timoa
Posts: 18733
Joined: 15 Feb 2021, 15:37

Re: Piffon koronarokotteensaamis saurantatopaasi (Suomi)

#860 Post by MUISTA PESTÄ PERSE » 10 Jul 2021, 14:36

sain tokan rokotteen männä tiistaina. taas oli olkapää pari päivää kipeä, mutta siinäpä se. nyt pitäis sit kai jotenkin perehtyä siihen rokotustodistukseen ja mitä kaikkea sen avulla voi sit tehdä.

User avatar
suojelupoliisin trollitili
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 27660
Joined: 07 Jan 2017, 06:54
Location: vassuvässykkäfoorumi

Re: Piffon koronarokotteensaamis saurantatopaasi (Suomi)

#861 Post by suojelupoliisin trollitili » 10 Jul 2021, 15:47

spekulatiivinen pasta wrote:
10 Jul 2021, 14:29
puolueen kiistaton naisjäsen wrote:
09 Jul 2021, 15:21
spekulatiivinen pasta wrote:
09 Jul 2021, 12:10
Juice wrote:
07 Jul 2021, 06:54
puolueen kiistaton naisjäsen wrote:
07 Jul 2021, 06:40
spekulatiivinen pasta wrote:
06 Jul 2021, 21:37
Sisko sai Modernasta karseet, tähän mennessä neljän vuorokauden kestäneet oireet. Voisiko johtua siitä että se oli vain pari viikkoa ennen sairastanut jotain epämääräistä koronan tapaista? Pikatesti näytti kyllä negaa.

Itse en saanut Pfizerin ekasta piikistä yhtään mitään oireita, epäilin melkein huijaukseksi. Mutta ehkä toisesta annoksesta tulee enemmän oireita, tai sitten olen sisarusparin inhottavan onnekas Hannu Hanhi taas jälleen kerran.
Mulla on takana kaksi Pfizeria, käden kipeytyminen on ollut ainoa oire. Mun työkavereista muutama on saanut kuumetta ja olleet useamman päivän pois töistä. Epäilen saaneeni suolaliuosta.

Toinen Moderna tykitellään elokuussa, saas nähdä miten käy. Ekasta ainoat varsinaiset oireet oli sellainen lievä käden jomotus, samalla kyljellä ei voinut nukkua pariin yöhön.
Parempi puolisko rokotettu Pfizerilla kesäkuussa, vastaavat oireet oli hänelläkin
Sisko ihan hirveässä kunnossa, pitäisi varmaan lähteä auttamaan. :sad1:

Jonottelen siis Terveystalon chatissa monta tuntia. Ranskassa PCR-testin saa ilmatteeksi täyttämällä jonkun nettilomakkeen sinne päin ja kävelemällä testiasemalle kaikessa rauhassa. Täällä saa maksaa ittensä kipeeksi.

Sisko asuu siis Saksassa eli ei ihan sovi topikkiin. Mutta kiinnostaisi jos muilla on ollut vastaavia oireita eli nivelkipuja, pahoinvointia, vatsakipua, musta kieli (!) viikon jälkeen rokotuksesta. Arvelen kyllä että johtuu koronatartunnasta pari viikkoa ennen rokotusta.
Mulla työkaveri, jolla oli ollut korona vain vähän aikaisemmin sai koronaa vastaavat oireet rokotuksesta, hänen puolisonsa ei, vaikka oli myös sairastanut Koronan lieväoireisena.
Kai ne oireet meni ohi sitten?
Meni ne ohi, mutta useamman päivän oli oireet kestänyt.
"Meidän on pakko öyhöttää somessa monta tuntia joka päivä joka ikisen!"

User avatar
Astro
-=Lord Of PIF=-
-=Lord Of PIF=-
Posts: 12780
Joined: 02 Apr 2007, 17:21
Location: Lohja
Contact:

Re: Piffon koronarokotteensaamis saurantatopaasi (Suomi)

#862 Post by Astro » 13 Jul 2021, 11:43

Toinen annos Pfizeria käyty hakemassa.
--
It's not fair to judge a man by the color of his skin,
or the size of his wallet; but rather the number
of Link Wray records he owns.
-J.Albert Crubbs

User avatar
Kauko Keuhkon näköinen mies
Kapteeni Swaghammer
Posts: 86119
Joined: 28 Mar 2015, 18:07
Location: ennen sotia

Re: Piffon koronarokotteensaamis saurantatopaasi (Suomi)

#863 Post by Kauko Keuhkon näköinen mies » 13 Jul 2021, 13:08

Astro wrote:
13 Jul 2021, 11:43
Toinen annos Pfizeria käyty hakemassa.
Kellä kutiseva reikä illalla, sillä haiseva sormi aamulla.

Pömbetuk
Kukka viattomuuden
Posts: 61935
Joined: 12 Sep 2013, 14:36
Location: korpikuusen kannon alla

Re: Piffon koronarokotteensaamis saurantatopaasi (Suomi)

#864 Post by Pömbetuk » 13 Jul 2021, 22:11

Kauko Keuhkon näköinen mies wrote:
13 Jul 2021, 13:08
Astro wrote:
13 Jul 2021, 11:43
Toinen annos Pfizeria käyty hakemassa.
Duckulan Kreivi wrote:
23 Mar 2021, 13:18
Kirjoittaa täysin käsittämättömiä viestejä eikä edes itse usein tiedä mitä ne tarkoittaa

Image

Stalinin morsian
Melkein ####!
Melkein ####!
Posts: 10669
Joined: 20 Jul 2006, 19:17

Re: Piffon koronarokotteensaamis saurantatopaasi (Suomi)

#865 Post by Stalinin morsian » 13 Jul 2021, 23:03

Sain 2. annoksen Pfizeria 35h sitten ja edelleen väsyttää ja sellainen jännityspäänsäryn tapainen juilinta päässä. Epämiellyttävä raskas olo. Otin nyt särkylääkkeen ja tuntuu hiukan auttavan. Eilen meinasin nukahtaa pystyyn niinku olis ottanu kourallisen pameja. Iho on tulikuuma vaikka ruuminlämpö normaali. Ekasta tuli samat oireet, mutta kesti vain yhden illan.
ilmainen vuohi / ᠰᠠᠨᠰᠠᠷ ᠤᠨ ᠢᠮᠠᠭ᠎ᠠ wrote:
16 Feb 2019, 02:52
shdskjhjkhsjk jklSDJKLLSÖ Mdölkvb. vittu.

User avatar
punkhank
God of PIF
God of PIF
Posts: 35505
Joined: 05 Feb 2012, 00:26
Location: https://www.discogs.com/user/punkhank

Re: Piffon koronarokotteensaamis saurantatopaasi (Suomi)

#866 Post by punkhank » 13 Jul 2021, 23:24

Stalinin morsian wrote:
13 Jul 2021, 23:03
Sain 2. annoksen Pfizeria 35h sitten ja edelleen väsyttää ja sellainen jännityspäänsäryn tapainen juilinta päässä. Epämiellyttävä raskas olo. Otin nyt särkylääkkeen ja tuntuu hiukan auttavan. Eilen meinasin nukahtaa pystyyn niinku olis ottanu kourallisen pameja. Iho on tulikuuma vaikka ruuminlämpö normaali. Ekasta tuli samat oireet, mutta kesti vain yhden illan.
Vaimolla tokasta juuri suht tollaiset jälkioireet, etenkin tuo väsymys, aika kuutamolla, oli kaks päivää saikulla, sit meni ohi.
***Come on you Spurs!***
Spoiler:
Image
Punk rock (or "punk") is a rock music genre that emerged in the mid-70s, rooted in 60s garage rock and other forms of what is now known as "proto-punk" music.

Stalinin morsian
Melkein ####!
Melkein ####!
Posts: 10669
Joined: 20 Jul 2006, 19:17

Re: Piffon koronarokotteensaamis saurantatopaasi (Suomi)

#867 Post by Stalinin morsian » 15 Jul 2021, 17:22

Nyt 3. päivä päänsärkyä rokotteen jälkeen, vihlovaa ja repivää joka yltyy migreeniksi iltaa kohti, valot sattuu päähän. Hieman alkaa ihmetyttämään, koska aikaa on jo kulunut. Netistä löysin kokemuksia kuukausia kestäneistä migreeneistä rokotteen jälkeen. Tähän ei juurikaan auta mikään lääkitys edes. Pitikin sattua lotossa tällainen paska kohdalle :?
ilmainen vuohi / ᠰᠠᠨᠰᠠᠷ ᠤᠨ ᠢᠮᠠᠭ᠎ᠠ wrote:
16 Feb 2019, 02:52
shdskjhjkhsjk jklSDJKLLSÖ Mdölkvb. vittu.

User avatar
Kauko Keuhkon näköinen mies
Kapteeni Swaghammer
Posts: 86119
Joined: 28 Mar 2015, 18:07
Location: ennen sotia

Re: Piffon koronarokotteensaamis saurantatopaasi (Suomi)

#868 Post by Kauko Keuhkon näköinen mies » 16 Jul 2021, 02:13

Tokasta pfizeristä en huomannut muita oireira kuin kipeän käden, ekalla oli kipeämpi.
Kellä kutiseva reikä illalla, sillä haiseva sormi aamulla.

User avatar
MUISTA PESTÄ PERSE
Miljoona, miljoona, miljoona Timoa
Posts: 18733
Joined: 15 Feb 2021, 15:37

Re: Piffon koronarokotteensaamis saurantatopaasi (Suomi)

#869 Post by MUISTA PESTÄ PERSE » 16 Jul 2021, 14:07

Tuli eka tuttu eilen vastaan joka ei ole ottanut rokotetta eikä aio ottaa sitä koska se ”ei ole valmis, vaan liian kokeellinen” vielä. Ja ei halua että tällaista rokotetta laitetaan hänen kehoonsa.

Muut porukassa olleet hiljenivät jutun kuultuaan ja sitten jatkettiin muihin aiheisiin eikä tähän enää palattu.

User avatar
Rogenson Crusoe
1k
Posts: 1948
Joined: 09 Jan 2021, 16:59
Location: Keskiolutsaari

Re: Piffon koronarokotteensaamis saurantatopaasi (Suomi)

#870 Post by Rogenson Crusoe » 16 Jul 2021, 14:16

Tallinkilla jaetaan henkkareja vastaan ilmaiseksi rokotetta. :shock: Harkitsin hetken meneväni kolmannelle rundille, mutta sitten totesin, että se on varmaan huono idea. Tai siis olen sairastanut ja rokotettu, joten oikeasti olisi vasta toinen piikki.
Rasmus-mafioso wrote:
09 Oct 2023, 10:28
Demariushan on jonkinlainen kyynisen nihilismin viimeinen saareke, että ei oikeasti enää usko yhtään mihinkään niin on sama olla demari.

Post Reply