Tamperelaiset

Kaikenmaailman jaarittelu ja rupattelu täällä. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Moderators: Balam-Acab, Kennedy Bakircioglu Kuutio, P O L L Y

Post Reply
Message
Author
User avatar
sukellus kissa
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 22588
Joined: 20 Oct 2009, 20:39
Location: meren pohja

Re: Tamperelaiset

#31 Post by sukellus kissa » 07 Sep 2012, 08:50

Herra anna voimaa vastustaa raiderin kiusausta tänään... :x
Image

User avatar
Dystooppinen ihottuma
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 40967
Joined: 27 Jun 2007, 21:13
Location: Taivaan valtakunta

Re: Tamperelaiset

#32 Post by Dystooppinen ihottuma » 07 Sep 2012, 09:07

Pitäisköhän sitä tänään itsekin suunnata raideriin juomaan tequilaa kun eilen skippasin...

User avatar
Sars
Liian lihava punkkariksi
Posts: 7345
Joined: 26 Mar 2007, 12:09
Location: Lähikuppila?
Contact:

Re: Tamperelaiset

#33 Post by Sars » 07 Sep 2012, 09:14

Joo, ei siin mitään, pitäkää keskiviikko päivänä. Tuun sit viimeistää huhtikuus mukaa ku näytökset loppuu eikä varmasti tarvii enää treenata. Kun muille ku vitu hannalle ei näköjään käy muut ku keskiviikko.
"You know I've never felt quite as free or quite as alone"

User avatar
Vitu Hanna
Fiksi mama
Posts: 109716
Joined: 30 Aug 2011, 20:50
Location: Kommenttipalsta

Re: Tamperelaiset

#34 Post by Vitu Hanna » 07 Sep 2012, 11:46

Mulle kävis päivän vaihtelu, mut ihan miten muille sit on helpompi. Aina on kuiteski joku, joka ei joka kerta pääse mukaan. Olis kiva saada mahdollisimman paljon jengiä mukaan.
Je Suis Juhana-Kuutio wrote:kyllä pieni fiks kuuluu elämään, kun kevätaurinko alkaa lämmittää

User avatar
diesel joe
Melkein ####!
Melkein ####!
Posts: 12399
Joined: 01 Apr 2007, 23:43

Re: Tamperelaiset

#35 Post by diesel joe » 07 Sep 2012, 14:03

Ylämaan Lintu wrote:Pitäisköhän sitä tänään itsekin suunnata raideriin juomaan tequilaa kun eilen skippasin...
aattelin tän paikan tulla tsekkaan tänää :o jännittää

User avatar
Olen ollut lentävällä lautasella
Mukava jäbä! Lutunen!
Posts: 43432
Joined: 20 Mar 2004, 22:29
Location: Tulevaisuus

Re: Tamperelaiset

#36 Post by Olen ollut lentävällä lautasella » 07 Sep 2012, 15:44

Mulle ei käy torstai eikä lauantai, muuten pitäis olla ihan jeps.

siis keilabisnekset.
Metal for muthas

User avatar
teenslut
Posts: 804
Joined: 18 Jul 2012, 14:14
Location: avaruusalushousut

Re: Tamperelaiset

#37 Post by teenslut » 07 Sep 2012, 16:49

jos vaan suinkaan jaksan, niintämän työviikon johdosta rykäisen tänään oivat vesilintukännit. ehkä raideriin, ehkä ei yhtään hiton mihinkään. apua apua.
ekee ekee ekee phatang zoo'poing yahzwahmmvazoowazoo

User avatar
Keijo Ihmiskilpi
vene äiä
Posts: 14424
Joined: 01 Jan 2012, 09:04
Location: Etelä-kallaveden saaristo

Re: Tamperelaiset

#38 Post by Keijo Ihmiskilpi » 07 Sep 2012, 17:08

Vitu Hanna wrote:Mulle kävis päivän vaihtelu, mut ihan miten muille sit on helpompi. Aina on kuiteski joku, joka ei joka kerta pääse mukaan. Olis kiva saada mahdollisimman paljon jengiä mukaan.
Lähinnä kokemuksesta tiiän että tuo päivän vaihtelu tarkoittaa sitä että a) tapellaan viikko siitä mikä päivä on hyvä b) seuraavaksi siitä kuka varaa radan vai otetaanko riskillä jos siellä onkin porukkaa c) joku jää kuitenkin aina pois oli päivä mikä vaan. Helpompi pitää se yks ja tietty päivä niin jengi tietää että "Ahaa, nyt on taas se keilauspäivä" ja thats it. Mulle käy ihan mikä vaan.

No miten ois tuo päivä tiistai? Viestien perusteella käy ainaki vitu hanna, napalmiukko, pine cask, ja sars + meikälle nyt mikä vaan.
Coolest Retard wrote:Mun muussi nuijaa voit tulla vatkaamaan millon vaan. :P

User avatar
Olen ollut lentävällä lautasella
Mukava jäbä! Lutunen!
Posts: 43432
Joined: 20 Mar 2004, 22:29
Location: Tulevaisuus

Re: Tamperelaiset

#39 Post by Olen ollut lentävällä lautasella » 07 Sep 2012, 17:11

Keijo Ihmiskilpi wrote:
Vitu Hanna wrote:Mulle kävis päivän vaihtelu, mut ihan miten muille sit on helpompi. Aina on kuiteski joku, joka ei joka kerta pääse mukaan. Olis kiva saada mahdollisimman paljon jengiä mukaan.
Lähinnä kokemuksesta tiiän että tuo päivän vaihtelu tarkoittaa sitä että a) tapellaan viikko siitä mikä päivä on hyvä b) seuraavaksi siitä kuka varaa radan vai otetaanko riskillä jos siellä onkin porukkaa c) joku jää kuitenkin aina pois oli päivä mikä vaan. Helpompi pitää se yks ja tietty päivä niin jengi tietää että "Ahaa, nyt on taas se keilauspäivä" ja thats it. Mulle käy ihan mikä vaan.

No miten ois tuo päivä tiistai? Viestien perusteella käy ainaki vitu hanna, napalmiukko, pine cask, ja sars + meikälle nyt mikä vaan.
Jos Sarsille, Vitu Hannalle, napalmiukolle, sulle käy niin tästä lähin puolestani olkoon vaikka jokaikinen tiistai varattu keilausta varten! :D

+tiistaisin tais olla maksutkin halvempia, kun ei oo hohtoa.. Jos siis jatkamme nokian keilaamolla bisneksiämme.

Mainittakoon tähän väliin Janelle, että mä en oo mikään proooooo.. Otin viimeksikki turpiin oikein kunnolla. Vaikka lopussa aloin kirimään, niin nyt katkesi mun voittoputki.
Metal for muthas

User avatar
Vitu Hanna
Fiksi mama
Posts: 109716
Joined: 30 Aug 2011, 20:50
Location: Kommenttipalsta

Re: Tamperelaiset

#40 Post by Vitu Hanna » 07 Sep 2012, 18:53

pine cask matured wrote:
Mainittakoon tähän väliin Janelle, että mä en oo mikään proooooo.. Otin viimeksikki turpiin oikein kunnolla. Vaikka lopussa aloin kirimään, niin nyt katkesi mun voittoputki.
Haha, tyyppi hävis ekan kierroksen mulle! Onneks seuraavalla kierroksella tilanne tasoittui normaaliksi. Mph oli kyllä yllättävä keilaajaäiä, tyyppihän kaateli keiloja ihan hulluna.
Je Suis Juhana-Kuutio wrote:kyllä pieni fiks kuuluu elämään, kun kevätaurinko alkaa lämmittää

User avatar
miespoikahuora
Posts: 121
Joined: 10 Jul 2012, 04:12
Location: tre

Re: Tamperelaiset

#41 Post by miespoikahuora » 07 Sep 2012, 20:01

oon keilailumessis ja tiistaiki sopii hyvin!

User avatar
Sars
Liian lihava punkkariksi
Posts: 7345
Joined: 26 Mar 2007, 12:09
Location: Lähikuppila?
Contact:

Re: Tamperelaiset

#42 Post by Sars » 07 Sep 2012, 22:52

Tiistai on yleisesti pop. Sillontällön bändi treenit tiistaisin, mut kuten on sanottu ei voikkaan olettaa et kaikki pääsis joka kerralla.

edit. eli pääsisin siis 18 ja 25 päivä ainaki tulee.
"You know I've never felt quite as free or quite as alone"

User avatar
Separi ruispellossa
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 24818
Joined: 01 Oct 2010, 09:48
Location: Nykäskylä

Re: Tamperelaiset

#43 Post by Separi ruispellossa » 08 Sep 2012, 01:04

Kävin Raiderissa, ja olikin paljo kämäsempi paikka ku muistelin :P Johtunee siitä että edellisen kerran siellä käydessäni olin aivan törkeässä kunnossa. Vejin shotin joka kerta kun hain itelle & rvalle tuopit. Acka ei huomannu mitää :soth:
kanammuna wrote:Yritin, uhmasin, ja liejut housuihin latasin.

User avatar
Vitu Hanna
Fiksi mama
Posts: 109716
Joined: 30 Aug 2011, 20:50
Location: Kommenttipalsta

Re: Tamperelaiset

#44 Post by Vitu Hanna » 08 Sep 2012, 09:15

Elikkäs tiistaista uusi keilapäivä sitten.
Je Suis Juhana-Kuutio wrote:kyllä pieni fiks kuuluu elämään, kun kevätaurinko alkaa lämmittää

User avatar
Jane
yv-tarkastaja
Posts: 29457
Joined: 05 Mar 2004, 15:17
Location: Tampere

Re: Tamperelaiset

#45 Post by Jane » 08 Sep 2012, 10:41

vittu

perun hy
Ei katkerana, mutta yhteiskuntaan pettyneenä.

Post Reply