Mitä unta näit viimeksi?

Kaikenmaailman jaarittelu ja rupattelu täällä. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Moderators: Balam-Acab, Kennedy Bakircioglu Kuutio, P O L L Y

Post Reply
Message
Author
User avatar
Skinnyass Bitchface
Melkein ####!
Melkein ####!
Posts: 10486
Joined: 04 Apr 2016, 18:44

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5326 Post by Skinnyass Bitchface » 11 Feb 2021, 17:56

Olin lähdössä laskettelemaan, mutta olin unohtanut kaikki tarvittavat kamppeet kotiin. Toki olin myös unohtanut pukeutua. Huomasin totaalisen varustuksettomuuden vasta omalla paikalla istuessa. Päälläni oli ainoastaan alusvaatteet. Onneksi kanssamatkustajien mielestä oli täysin normaalia lähteä tuossa varustuksessa laskettelemaan.

User avatar
anus *pilkistää*
7k
Posts: 7221
Joined: 01 Aug 2018, 13:00

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5327 Post by anus *pilkistää* » 12 Feb 2021, 10:44

Nätti tyttö nipisteli pyllystä bileissä :oops:
ImageImageImageImage

User avatar
hellästi takaluukkuun pantu koira
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 21990
Joined: 02 Nov 2014, 19:02
Location: takaluukku

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5328 Post by hellästi takaluukkuun pantu koira » 12 Feb 2021, 11:05

soluttauduttiin hgi:n yliopistolle salaopiskelijoiksi, termi semmosille oli unessa "designated student". opiskelemaan päästäkseen sinne piti kavuta katossa olleen reiän sekä ullakoitten ja varastojen kautta kulkeneen salareitin kautta. jossain vaiheessa kokoonnuttiin pihalle linja-autokyyditystä varten, juuri ja juuri jäätiin pois kyydistä koska auto tuli täyteen. olikohan siinä sitten jotain kiinnijäännin uhkaa koska piti paeta pois samaa reittiä sitten, mukaan änkesi kolmaskin opiskelija joka paettua paljastui myös salaopiskelijaksi.
Image

User avatar
hellästi takaluukkuun pantu koira
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 21990
Joined: 02 Nov 2014, 19:02
Location: takaluukku

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5329 Post by hellästi takaluukkuun pantu koira » 12 Feb 2021, 11:14

J. Anuskasvo wrote:
10 Feb 2021, 20:10
Telkkarissa mainostettiin napakarvojen poistolaitetta ja silloin vasta huomasin että minunkin navastani sojottaa karvoja joita en ollut koskaan aiemmin tiedostanut
ei ollut mikään karvanpoistolaite [-X

Image

User avatar
hellästi takaluukkuun pantu koira
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 21990
Joined: 02 Nov 2014, 19:02
Location: takaluukku

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5330 Post by hellästi takaluukkuun pantu koira » 13 Feb 2021, 12:08

nostromolla oltiin ayy lmaota paossa, joku heitti itsensä ja xenon ulos ilmalukosta
Image

User avatar
hellästi takaluukkuun pantu koira
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 21990
Joined: 02 Nov 2014, 19:02
Location: takaluukku

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5331 Post by hellästi takaluukkuun pantu koira » 15 Feb 2021, 09:57

ekan gran turismon mega speed -kisoja ajoin lancerilla joka kulki 2000 mp/h tai km/h, joka tapauksessa ihan vittuna. ajaminen oli hankalaa koska käytössä oli käsivaihteet :x samalla autolla ajoin myös colin mcrae rallyä ja pitkin tien viertähän sitä sitten vedettiin
Image

jyrivaan
Posts: 386
Joined: 13 Jan 2015, 18:41

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5332 Post by jyrivaan » 15 Feb 2021, 20:47

Ilmari Saarelainen oli perustanut syntymäpaikkakunnalleni jokinlaisen sepän verstaan.

Menin käymään ja pyysin kuvan kanssaan ja sanoin, että tässä yksi Juhana Vilen, että voin samaistua häneen, että samanlainen yksinkertainen sähläri ja Ilmari vaan, että sehän on kiva kuulla.

User avatar
turkulainen demari
6k
Posts: 6126
Joined: 05 Nov 2020, 10:53
Location: katolle rakennettu saunamaailma

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5333 Post by turkulainen demari » 15 Feb 2021, 21:10

Olin kylässä Yazka Loven luona. Olin jotenkin hankkiutunut hänen tuttavapiiriinsä ja tarkoitukseni oli selvittää, millä perusteilla hän uskoo sakeisiin juttuihin. Juteltiin flat earth -teoriasta ja juotiin teetä. Toistuvasti pyrin selvittämään kysymyksin mihin lähteisiin hän perustaa väitteensä. Hän kierteli ja kaarteli. Epäili ehkä, että minulla on ketun häntä kainalossa. Vihdoin hän kuitenkin otti kirjahyllystään mappeja ja esitteli papereilta omia laskelmiaan maapallon pyöreyden mahdottomuudesta. Selailin siinä hänen laskelmiaan. Ne olivat sekalaisia lukion ykkösvuoden matikan kurssien tasoisia laskuja, jotka eivät mitenkään mielestäni liittyneet maapallon litteyteen/pyöreyteen. En kertonut avoimesti hänelle, että hänen laskunsa näyttivät bullshitille. Seuraavaksi hän alkoi esitellä 70-luvun esoteerisiä lehtiä, jotka olivat aivan uusia mulle. Ne olivat kiinnostavia. Ja jostain syystä sitten hänen lehtikokoelmastaan löytyi joku vanha elokuvalehti, jossa oli pitkä juttu 80-luvun nuorisoelokuvista, innostuin tästä kovasti. Sitten heräsin.
Iltalehti wrote:Juttua muokattu 22.12. kello 11.33. Jutusta poistettu Gary Bettmanin rinnastaminen vihreisiin ja heidän äänestäjiinsä. Alkuperäisessä versiossa vihreisiin viitattiin termillä ”ekoterroristipuolue”, joka ei edusta Iltalehden linjaa. Toimitus pahoittelee virhettä.

User avatar
anus *pilkistää*
7k
Posts: 7221
Joined: 01 Aug 2018, 13:00

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5334 Post by anus *pilkistää* » 15 Feb 2021, 22:34

Oli bileiden siivous menossa ja lokki käveli maassa lojuvan puolikkaan pizzan yli. Hetkeä myöhemmin en muistanut enää asiaa vaan menin nälkäisenä syömään sen pizzan. Myöhemmin samalla lokilla oli myös jotain kostohommia menossa ja se raahasi parit siivousämpärit mereen.
ImageImageImageImage

User avatar
Donkey Angler
Frying tonight!
Posts: 44814
Joined: 28 Mar 2004, 05:39
Location: HKI
Contact:

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5335 Post by Donkey Angler » 16 Feb 2021, 01:25

Esiinnyin ystävien kanssa jonkun henkilön muistobileissä, soitettiin Kuudennen Tunnin "Aamulla minä itkin" yleisölle. Kaikilla oli mustat puvut päällä.

Pitäisköhän huolestua? :pale:
Riffs Mahoney wrote:
14 May 2023, 20:34
Donkey Angler, kaksi sanaa joihin voit luottaa

User avatar
hellästi takaluukkuun pantu koira
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 21990
Joined: 02 Nov 2014, 19:02
Location: takaluukku

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5336 Post by hellästi takaluukkuun pantu koira » 16 Feb 2021, 10:36

jossain vanhassa (musiikki?)videossa oli muutaman sekunnin kohtaus kotipaikasta ja kovasti sitten sisaruksien kanssa selvitettiin että milloin ja kuka sen on kuvannut ja miten video on päätynyt musiikkivideoon. ei muistaakseni selvinnyt
Image

User avatar
hellästi takaluukkuun pantu koira
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 21990
Joined: 02 Nov 2014, 19:02
Location: takaluukku

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5337 Post by hellästi takaluukkuun pantu koira » 17 Feb 2021, 09:29

unen alkuosa on pääosin unehtunut mutta siinä himmailtiin kesäisessä kuusi- ja kangasmetsässä, käveltiin pitkin polkuja ja lopulta uitiin pois sieltä ojaa pitkin. ojalta päästiin hiekkatielle ja polkupyörä alle. päivä vaihtuu yöksi ja edessä on helvetin iso alamäki jota en uskaltanut sitten pyörällä suhauttaa alas. joku alkuasukas kuitenkin surautti siitä ohi rallityyliin vanhalla avolava-autollaan niin kuin ei mitään. lopulta tulen kylään joka on aidattu ja ilmiselvästi jonkin poikkeustilan alaisena. on edelleen yö. kylässä hampaisiin asti aseistatuneet poliisikoirat ratsaa ihmisten taloja ja etsivät jotain, saattoi olla koiranpentuja.
Image

User avatar
badger
8k
Posts: 8672
Joined: 15 Feb 2016, 19:46

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5338 Post by badger » 18 Feb 2021, 09:22

olin jossain sisaryrityksessä apulaisena ja istuin tauolla semmosessa hiton isossa avoimessa hallissa ja jostain alko tuleen tuhansittain ihmisiä ja satuin istuun semmosessa kohdassa, että siihen viereen tuli pomo pitään infoa lomautuksista niille työntekijöille
mut sitten se luihumman tommi liimatan näköinen pomo otti läppärin ja pelkän lasisen kahvipannun ja istu siihen maahan mun viereen ja alko kyseleen jotain mun pituudesta ja painosta
sit näin että sillä oli läppärillä google kuvahaku jossa oli furry tyyppejä poseeraamassa, jotenki mulle tuli olo että se haluaa maalata mut ja rupesin kerään kamppeita
kaikki oli paljainjaloin ja lattiat oli täynnä teräviä metallilastuja

User avatar
J. Anuskasvo
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 27654
Joined: 23 Oct 2013, 21:21
Location: Molempain Sisiliain kuningaskunta

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5339 Post by J. Anuskasvo » 19 Feb 2021, 11:41

Venailin täpötäydellä Tavastialla Cardiacsin keikan alkamista ja kaikesta päätellen sekä korona että Tim Smithin kuolema olivat olleet vaan pahaa unta
Image

User avatar
Matti Meikäläinen
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 85332
Joined: 11 May 2013, 19:19
Location: HEL

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5340 Post by Matti Meikäläinen » 21 Feb 2021, 09:42

Näin unta, että minulle tuli perehdytykseen ainakin tyyliin kymmenen uutta tyyppiä. Kukaan ei ollut kertonut etujalkaan mitään, niin siinä pelipaikoille marssiessa olin silleen ahaa. Sitten kävi sääliksi kaikkia niitä kekä oli jo potkittu ulos, miksi heitä ei otettu takaisin. Tulin tästä unesta kovin surulliseksi.
Spoiler:
░░░░░░░░░░░░▄▐
░░░░░░▄▄▄░░▄██▄
░░░░░▐▀█▀▌░░░░▀█▄
░░░░░▐█▄█▌░░░░░░▀█▄
░░░░░░▀▄▀░░░▄▄▄▄▄▀▀
░░░░▄▄▄██▀▀▀▀
░░░█▀▄▄▄█░▀
░░░▌░▄▄▄▐▌▀▀
▄░▐░░░▄▄░█░▀▀ SINUT ON SÄIKYTTÄNYT
▀█▌░░░▄░▀█▀░▀
░░░░░░░▄▄▐▌▄▄
░░░░░░░▀███▀█░▄
░░░░░░▐▌▀▄▀▄▀▐▄ KAMMOITTAVA LUURANGSMAN
░░░░░░▐▀░░░░░░▐▌
░░░░░█░░░░░░░░█
░░░░▐▌░░░░░░░░░█
░░░░█░░░░░░░░░░▐▌
LÄHETÄ TÄMÄ 6:DEEN TOPIIN TAI LUURENGOT SYÖVÄT

Post Reply