Mitä unta näit viimeksi?

Kaikenmaailman jaarittelu ja rupattelu täällä. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Moderators: Balam-Acab, Kennedy Bakircioglu Kuutio, P O L L Y

Post Reply
Message
Author
User avatar
twang
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 40605
Joined: 27 Jun 2004, 02:58
Location: askelsyklin kaksoistukivaihe

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5311 Post by twang » 07 Nov 2020, 17:35

Donkey Angler wrote:
27 Oct 2020, 21:25
Mitä helvettiä nyt taas? :confused2:
:confused2:
mortal throne of pasanen wrote:
10 Nov 2023, 13:09
Ambient on kuolleiden pressojen noisea
Ken-nukkea esittävä Ryan Gosling wrote:Tässä kyseisessä proggiksessa ikävä kyllä vähän sellaista samanlaista vaaran tuntua kuin kuunnellessa palvelutalon vanhusten kuorsaamista.
Image

User avatar
Mayhem peruttu
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 103737
Joined: 10 May 2004, 12:34
Contact:

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5312 Post by Mayhem peruttu » 09 Nov 2020, 08:35

Näen unia vain koulujutuista

jyrivaan
Posts: 386
Joined: 13 Jan 2015, 18:41

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5313 Post by jyrivaan » 11 Nov 2020, 20:46

Kopsaanpa tämän kirjoittamani uneni toiselta keskustelupalstalta.

Olin istumassa iltaa Hannele Laurin ja Eija Vilpaksen kanssa. Aluksi oltiin ihan kahvia juomassa jonkun ostarin kahvilassa. Hannele antaa kympin mulle ja sanoo, että tuossa on baari vieressä, että haeppas meille jotain alkoholipitoista ja sulle joku alkoholiton. Todellisuudessakaan en juo, en ole juonut 18 vuoteen. Sen sijaan korvikkeet menee eli alkoholittomat oluet, drinkit jne... Menin tiskille, mutta halusin alkoholittoman Irish Coffeen, mutta se ois maksanut 14 euroa eli eipä ois riittanyt kymppi ja eikä itselläkään ollut ylimääräistä mukana. Piti miettiä mitä tekee, mutta baarimikko päätti kuitenkin mulle tuon juoman tarjota, että sai näille kahdelle naiselle ostettua omat juomansa.

Kuulostaa kirjoitettuna ehkä tylsältä, mutta kyllä tuossa unessa actionia riitti.

User avatar
Maurin Jopo
3k
Posts: 3491
Joined: 09 Jun 2011, 19:19

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5314 Post by Maurin Jopo » 12 Nov 2020, 10:15

Tuntu et näin koko viime yön samaa unta, jossa nielasin iPhonen ja mahasta kuulu vaan Cypress Hill, kun jäi Spotify päälle. Sit koko loppu-unen mietin miten ihmeessä saan paskannettua sen puhelimen ulos. 5/5 kaikkee se unimaakari maalailee.

rakas etana
Posts: 29
Joined: 02 Mar 2020, 22:50
Location: merimanse

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5315 Post by rakas etana » 19 Nov 2020, 19:21

Näin unta että hankin viimein kissan ja eleltiin tosi onnellisina yhdessä :(
Image

User avatar
JC Denton
Posts: 177
Joined: 21 Aug 2019, 20:32
Location: Polpon signaaliauto

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5316 Post by JC Denton » 23 Nov 2020, 21:00

Näen aika järjettömiä ja outoja unia. Oli jalkapallon MM-kisat ja hyvin sekavat sellaiset, koska samaan aikaan samalla kentällä oli käynnissä useampi matsi. Siellä pelasivat ainakin Senegal, Egypti ja Englanti. Itsekin olin kentällä, juoksin Sadio Manen perässä ja juttelin sen kanssa samalla kun se hyökkäsi ja kuljetti palloa. Tekikin maalin, tuuletimme kumpikin. Jostain syystä Mo Salah oli maalivahtina vaikka ei oikeasti ole. Sitten uni vaihtui... Polttelin sängyssäni bongia ja koko ajan se vesi tulvi yli. Kuumottelin että olisi sittenkin pitänyt mennä jonnekin metsään polttamaan, naapurit haistaa Amsterdamin tuoksun kuitenkin. Sitten äitini tuli sisään vara-avaimella ja kysyin siltä, haluaako kokeilla mun uutta bongia. Sanoi että mikäs siinä. Sitten heräsin. En kerennyt nähdä äitimuoriani pilvessä.
Jalla jalla TPV

User avatar
Masked Swinger Suomi
-=Lord Of PIF=-
-=Lord Of PIF=-
Posts: 14039
Joined: 07 Aug 2008, 09:38
Location: Rata

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5317 Post by Masked Swinger Suomi » 27 Nov 2020, 08:49

Hengasin jostain syystä Bill ja Hillary Clintonin kanssa jossain, kenties heidän luonaan. Billin piti syöttää heidän koiraansa (koiraa ei itse asiassa näkynyt koko unessa) ja hän heitti koiralle kuppiin sellaisen tosi ison, ehkä ihan vähän isolta Domino-keksiltä näyttävän koirankeksin. Ennen tätä hän kuitenkin itse haukkasi keksistä ja kehui, että nämä on oikeastaan aika hyviä. Olin hetken siinä että mitä vittua, mutta ei se mitään. Jatkettiin jutustelua, mutta jossain vaiheessa näin tollasen koirankeksin jollain pöydällä ja päätin itsekin maistaa. Se maistui hetken aikaa ihan hyvältä, mutta sitten tuli ihan helvetin tunkkainen jälkimaku suuhun. Ravasin vessaan sylkemään keksiä pois suusta oksennusta pidätellen, sitä hemmetin keksiä meinasi jäädä takahampaisiin kiinni ja joutui kaivelemaan ja huuhtomaan suuta, että sai kaiken pois.
Tässä välissä paikalle oli tullut Barack ja Michelle Obama ja siirrytiin illallistamaan. Barack naureskeli, että onko Bill laittanut mutkin syömään koirankeksiä - samalla rupesin nauramaan, koska muistin kuinka olin katsonut jonkun vanhan Obaman haastattelun missä hän sanoi tunteneensa itsensä hölmöksi, kun maistoi Clintonin innottamana koiranruokaa ja olin videota katsellessa pitänyt Obamaa ääliönä. Nauroimme kaikki tälle asialle vedet silmissä. Uni loppui tähän.
EN OO ARKENA TÄÄ MIES LAISINKAAN

User avatar
la dolce fitta
pillubyrokraatti
Posts: 46361
Joined: 19 Jan 2007, 11:31
Location: tankomarkkinat

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5318 Post by la dolce fitta » 14 Dec 2020, 09:27

Olin vienyt kissat hoitoon jonnekin lemmikkihotelliin ja lähtenyt reissaamaan Keski-Suomeen. Kesken reissun tuli tieto, että lemmikkihotellirakennus on tuhopoltettu, ja vain pieni osa eläimistä jäi henkiin. Lähdin liftaamaan takaisin Helsinkiin selvittääkseni, ovatko omat kissani selvinneiden joukossa. Matkalla mietin, että jos kissani ovat kuolleet, toivottavasti häkämyrkytykseen, koska se on lempeämpi tapa lähteä kuin palaminen.

Heräsin ennen kuin pääsin perille, ja vieressäni nukkunut kissa alkoi kehrätä täysii. :heart:
Image

User avatar
twang
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 40605
Joined: 27 Jun 2004, 02:58
Location: askelsyklin kaksoistukivaihe

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5319 Post by twang » 27 Dec 2020, 13:04

Semmoinen peukalon pituinen lisko/salamanteri/myöh. krokotiilinpoikanen käveli selässä, josta huiskin sen kylpyammeeseen. Sitä piti pitää silmällä, ettei karkaisi ja kerran se löytyikin uudestaan, mutta pian se hävisi lehtileikkeiden ja sanomalehtien sekaan toisessa huoneessa.
mortal throne of pasanen wrote:
10 Nov 2023, 13:09
Ambient on kuolleiden pressojen noisea
Ken-nukkea esittävä Ryan Gosling wrote:Tässä kyseisessä proggiksessa ikävä kyllä vähän sellaista samanlaista vaaran tuntua kuin kuunnellessa palvelutalon vanhusten kuorsaamista.
Image

User avatar
zutonFever
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 21758
Joined: 09 Jan 2010, 02:54
Location: hämärissä olosuhteissa, enemmän tai vähemmän kuolleena ja huumeneuloja perseessä.

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5320 Post by zutonFever » 27 Dec 2020, 15:13

Pelkkää panemista ja rietastelua ollut unet näin joulun kunniaksi. =P~
“It’s all about the sound,” said Stubbs. “You know, making the guitar go, AAAAARRRRRAAAARRRRGH!”

User avatar
Sergio Pissahätä
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 44023
Joined: 07 Feb 2016, 16:27
Location: Tartolaisen ekohostellin trancevessa

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5321 Post by Sergio Pissahätä » 27 Dec 2020, 15:22

Menin kylään Litku Klemetin ja Pekka Tuomen luo ja paskansin niitten vessanpöntön tukkoon :lol:
Mopo kärsi vaurioita.
olin menossa aamuyhdeksältä kännissä pissalle
Trollface-mies wrote:
13 Feb 2022, 14:34
Tää kansakunta on saatana moraalisesti vararikossa.

User avatar
Rakas vaimoni Heli
Muuttoapurit vihaavat tätä naista.
Posts: 50847
Joined: 09 Mar 2008, 13:46
Location: avaruudellinen olo

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5322 Post by Rakas vaimoni Heli » 28 Dec 2020, 01:22

Olin jossain kaupassa tai kirpparilla ja menin sovituskoppiin kokeilemaan vaatetta ja ottaessani paitaa pois huomasin, että rintamukseni oli täynnä suomumaista, kovettunutta rupipanssaria joka alkoi vuotaa ihan helvetisti verta.
P O L L Y wrote:
21 Jan 2024, 14:53
tulisipa jo ufo hakemaan takaisin
Yöradio-crew 1% ~~ soitetut toiveet count: 7 ~~

User avatar
badger
8k
Posts: 8672
Joined: 15 Feb 2016, 19:46

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5323 Post by badger » 28 Dec 2020, 11:12

oon nyt kahtena aamuna nähny sellasta unta, että oon toisessa kaupunginosassa ja yritän selvittää millä bussilla pääsee kotiin, mutta en vaan pysty lukeen bussiaikatauluja, eikä kukaan kerro mitään, eikä netistäkään löydy

sitten olinkin jossain mökillä yöllä ja siellä oli hautajaiset ja kaikki alko hyökkään mun kimppuun ja sitten vaan tapoin ne, jatkuvalla syötöllä tuli lisää tyyppejä erilaisten aseiden kanssa ja tapoin vaan kaikki, oon varmaa pelannu liikaa cyberpunkkia :?

User avatar
madagascarin orava äijä
-=King Of PIF=-
-=King Of PIF=-
Posts: 18418
Joined: 10 Oct 2008, 09:48
Location: Oranssi alue / South Central

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5324 Post by madagascarin orava äijä » 09 Feb 2021, 08:40

Ensin näin unta omista sex-hurjasteluistani, jotka olivat todellisuutta hurjempia. Tai näin ainakin luulen, valot olivat nimittäin sammutettuna, tai parhaimmillaan Jörn Donner-henkisesti himmennettynä ja punaisena, eikä mitään näy.

Otin hommista vähän paussia ja avasin telkkarin, josta oli sopivasti alkamassa erään piffiläisen tekemä dokkari, joka käsitteli tämän isoisää Reginald (!) Linnanheimoa. Linnanheimo oli arvostettu kaivosinsinööri, joka käytännössä toi kaivostoiminnan Tampereelle, tarkemmin ottaen Tammerkoskelle. En hahmottanut, mitä sieltä kaivettiin, mutta kaivostoimintaa oli kosken pohjassa ja reunoilla. Tämä oli paitsi teknisesti vallankumouksellista, sen myötä Tampereella myös pubit kukoistivat, eikä niitä ole koskaan Tampereen historiassa ollut yhtä paljon. Lätsäpäinen Linnanheimo oli itse korkeasta asemastaan huolimatta myös kansansuosiossa, hänet näki jossakin Tampereen pubeista yhtenään.

Valitettavasti kaivoksen toiminta aiheutti merkittäviä ympäristövahinkoja ja inhimillistä kärsimystä, kunnes lopulta ajettiin alas 70-luvun alkuun mennessä. Nykyään kaivostoiminnasta muistona ovat enää punatiiliset rakennukset sekä neliskulmaiset kukkapenkit. Linnanheimosta tuli vihattu mies, joka lopulta joutui perheineen pakenemaan Savoon. Siellä hän varmuuden vuoksi vaihtoi nimensä ja perusti raittiusliikkeen, mikä näkyy Linnanheimon jälkeläisten elämässä vielä tänäkin päivänä.

Itse dokkarille annan arvosanan 4/5. Hyvin tehty ja informatiivinen paketti olikin, mutta näytti vähän liikaa 90-luvulla tehdyltä. Aineksia olisi ollut parempaankin. Runsaasta kaitafilmimateriaalista plussaa.
Image

User avatar
J. Anuskasvo
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 27656
Joined: 23 Oct 2013, 21:21
Location: Molempain Sisiliain kuningaskunta

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5325 Post by J. Anuskasvo » 10 Feb 2021, 20:10

Telkkarissa mainostettiin napakarvojen poistolaitetta ja silloin vasta huomasin että minunkin navastani sojottaa karvoja joita en ollut koskaan aiemmin tiedostanut
Image

Post Reply