Mitä unta näit viimeksi?

Kaikenmaailman jaarittelu ja rupattelu täällä. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Moderators: Balam-Acab, Kennedy Bakircioglu Kuutio, P O L L Y

Post Reply
Message
Author
Poistunut käyttäjä 1587b5
Poistunut käyttäjä
Posts: 1019
Joined: 15 Jan 2015, 21:45

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5386 Post by Poistunut käyttäjä 1587b5 » 29 May 2021, 10:38

Kävelin eksyksissä jossain päin Amerikkaa, löysin talon ja siellä oli yksi amerikkalainen miesnäyttelijä jonka nimeä en muista. Oli vähän huono olo ja sain luvan levätä sängyssä. Huoneen nurkassa pötköttelee hemmetin iso reiden paksuinen käärme. Mies selittää että joo ne tulee täällä päin välillä sisälle ja osa myrkyllisiä, pitää vaan ottaa sitten 2 kpl Zyrteciä jos ne puree. Käärme päättää alkaa liikkumaan ja ennen kuin ehdin lähteä karkuun niin se on tullut sänkyyn ja haistelee joka puolelta, jää osittain selän päälle ja lipoo kielellään mun kylkeä. Oon tietysti ihan paniikissa ja rukoilen että pliis ota se pois ennen kuin se puree. Mies närkästyneenä että no kai sitten mutta parempi kun en koske siihen, ja yrittää jollain kattilalla lattiaa hakkaamalla saada käärmeen tulemaan pois sängystä. Käärme nostaa vaan päätään eikä ole lähdössä mihinkään. Joku pienempi käärme ärsyyntyy kattilan paukuttelusta ja puree miestä käteen. Herään siihen kun kylkeä kutittaa..

User avatar
badger
8k
Posts: 8672
Joined: 15 Feb 2016, 19:46

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5387 Post by badger » 05 Jun 2021, 14:33

piti mennä johonkin keskustaan ja tiesin, että bussi menee tiettyyn paikkaan, mutta sitten siitä olis liian pitkä kävellä, joten päätin että pakkaan autoon pyörän ja ajan bussin perässä pysäkille ja siitä sitten pyörällä
mutta siellä autossa oli sänky ja jotain tavaraa ja juutuin järjesteleen niitä tetrismäisesti, että mahtuu pyörä ja samalla väittelin itseni kanssa, että miksi en vaan mee sillä autolla sinne mihin oon menossa

jyrivaan
Posts: 386
Joined: 13 Jan 2015, 18:41

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5388 Post by jyrivaan » 20 Jun 2021, 15:49

Äiti ainakin kertoi unessa siis, että nuorempana hänellä oli sutinaa Jahdista tutun Herra Arkiston eli tietokilpailija Eero Ylitalon kanssa.

Todellisuudessa voisi täsmätä kun ovat samaa ikäpolvea ja kummatkin Oulun suunnalta lähtöjään.

Kertoi, että seurusteli jo isäni kanssa silloin, mutta olivat kolmistaan tehneet kesäreissun Kuusamon ja siellä onnistuivat kunnon kolmiodraaman saaman aikaiseksi.

User avatar
badger
8k
Posts: 8672
Joined: 15 Feb 2016, 19:46

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5389 Post by badger » 23 Jun 2021, 09:10

kävelin huoneeseen ja sitten kuvakulma zoomas johonki tyyppiin silleen ku falloutissa ja se oli yks serkku jonka oon nähny viimeks 10v sitten, mutta jotenkin se näytti 20v nuoremmalta ja semmoselta sliipatulta tummalta venäläiseltä (?)
puheltiin jotain ja se meni ulos tekeen punnerruksia niin, että käytti pelkästään käsiä ja kroppa oli vaakatasossa, samalla huomasin, että sen molemmat jalat oli proteeseja

toisessa unessa asuin ilmeisesti työkaverin kanssa ja kävin töissä ja kaikki oli suhteellisen normaalia, mut sitten illalla menin nukkumaan semmoseen tosi pieneen mökkiin ja kattelin avoimesta ovesta ku sumuisella taivaalla oli joku kirkas valopallo, jonka oletin olevan aurinko
sit sieltä auringosta alko tuleen valojuovaa ihan vitusti ja kaikki sähkölaitteet alko rätiseen ja sumu muuttu synkäksi savuksi, yritin kattoo netistä mitä tapahtuu, mutta ei sekään toiminu

User avatar
Dolls are Creepy
Posts: 482
Joined: 28 May 2016, 17:51

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5390 Post by Dolls are Creepy » 23 Jun 2021, 15:02

Jussi Halla-Aho jäi kiinni pedofilian harjoittamisesta julkisella paikalla, mutta media vaikeni siitä 😂

User avatar
Janski
5k
Posts: 5811
Joined: 11 Nov 2004, 18:26
Location: Hoodz

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5391 Post by Janski » 01 Jul 2021, 21:11

Olin päikkäreillä ja herätessäni mun luo oli tullut kaikkia kivoja vanhoja kavereita ja tuttuja, siinä sitte jubailtiin, kuunneltiin musaa ja juopoteltiin ja ne lähti myöhemmin naapurirappuun jonkun luo.
Sitten mä löysin kellarista pommisuojan tms. joka oli talon jengin ryyppypaikka. Jäin sinne niiden kanssa hengaa. Paikalle saapui myös vihanen venäläinen joka etti Peterii, jotta sais siltä velat takasin

Ku heräsin oikeesti, niin ai että ku melkeen itkettää ettei oo kaljaa eikä kavereita täällä. Myös Peter ja vihanen venäläinen naurattaa.
Unessa oli myös yksi piffiläinen jota en oikeesti taida tuntea tai emmä tiiä piffaakse enää.

User avatar
badger
8k
Posts: 8672
Joined: 15 Feb 2016, 19:46

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5392 Post by badger » 03 Jul 2021, 09:13

näin kaikenlaisia ikäviä unia, mutta yhdessä olin kuolemassa sairauteen ja oleskelin vanhassa talossa jossa oli lääkäreitä ja kuvattiin jotain tosi-tvtä ja koin, että meikäläisen ei suhtauduta riittävällä vakavuudella

User avatar
madagascarin orava äijä
-=King Of PIF=-
-=King Of PIF=-
Posts: 18420
Joined: 10 Oct 2008, 09:48
Location: Oranssi alue / South Central

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5393 Post by madagascarin orava äijä » 03 Jul 2021, 10:22

Kirjoitin lukion äikänkurssia varten esseetä kadonneesta elokuvasta Komisario Palmu ja keltainen sukellusvene. Kirjoittaminen sujui kuin tanssi, mutta elokuvasta en muista muuta kuin että se oli värillinen ja muutenkin Vodkaa, komisario Palmu-henkinen. Ja sen, että keltainen sukellusvene paljastui Kekkosen kalastusveneeksi, joka torpedoitiin leffan lopussa paskaksi, joten siinä analyysini mukaan kommentoitiin kylmän sodan jännitteitä. Sitten mentiin saunaan.
Image

User avatar
paskaiset hampaat
Posts: 31
Joined: 01 Jul 2021, 05:00

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5394 Post by paskaiset hampaat » 03 Jul 2021, 10:26

äitini kimppuun hyökättiin kaupungilla ja jouduin soittamaan ambulanssin. oli kyllä hirveä painajainen

User avatar
hellästi takaluukkuun pantu koira
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 21995
Joined: 02 Nov 2014, 19:02
Location: takaluukku

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5395 Post by hellästi takaluukkuun pantu koira » 04 Jul 2021, 18:08

peitossa oli matoja. olin näemmä käyny soffalta ottamassa torkkupeiton peitoksi
Image

User avatar
twang
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 40613
Joined: 27 Jun 2004, 02:58
Location: askelsyklin kaksoistukivaihe

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5396 Post by twang » 12 Jul 2021, 03:17

juotiin cokista Donald Trumpin kanssa
mortal throne of pasanen wrote:
10 Nov 2023, 13:09
Ambient on kuolleiden pressojen noisea
Ken-nukkea esittävä Ryan Gosling wrote:Tässä kyseisessä proggiksessa ikävä kyllä vähän sellaista samanlaista vaaran tuntua kuin kuunnellessa palvelutalon vanhusten kuorsaamista.
Image

User avatar
hellästi takaluukkuun pantu koira
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 21995
Joined: 02 Nov 2014, 19:02
Location: takaluukku

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5397 Post by hellästi takaluukkuun pantu koira » 13 Jul 2021, 09:26

ostin vinyylejä kirpparilta :roll: eurolla sai melkosen pumaskan. olin idiootti ja heitin kansipaperit veke joten piti sitten repiä sanomalehtiä niille suojiksi eikä siitä tullut sitten vittuakaan
Image

User avatar
superlemmikki
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 29381
Joined: 21 Nov 2017, 17:56
Location: Tampere 2001

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5398 Post by superlemmikki » 13 Jul 2021, 21:16

Äsken muistui mieleen, että viimeyönä unessa oli kasvanut kunnon riippmasu joka valahti pitkälle häpyluun yli kuin pussillinen herneitä ja oli tärkeää saada likööripullo käytettyä
Image
Häiritsevä déjà vu -laskuri 2024: 2 (2023: 10, 2022: 18, 2021:19, 2020:23)
[url=//imgur.com/4inmSsP]
Muista että, et nauti Persus Makeis Sekoomuksesta, vaan se nauttii sinusta. Sinä et syö sitä, vaan se syö sinut.

User avatar
Liskomies
8k
Posts: 8644
Joined: 06 Aug 2014, 15:35
Location: Kybersymposium

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5399 Post by Liskomies » 18 Aug 2021, 14:49

Näin unen, varmasti uutisten innoittamana, missä minulla oli jonkinlainen lentohärveli ja mulla oli kyydissä kasa poliitikkoja (esim. Farage, Hakkarainen ja Huhtasaari) joiden mielestä kehitysmaista on ihan helppo tulla pois, mennä länsimaan rajalle ja sanoa "asyl" niin heti saa sossun massit.

Jätin koko köörin Afganistaniin ilman puhelimia, henkkareita yms. ja ilmoitin, että Kabul on 200km koilliseen. Saatatte päästä sieltä pois jos ehditte perille ennenkuin evakointilennot loppuu joten urakkanne on paljon helpompi kuin normipakolaisella.

Tulin kauhean iloiseksi tästä unesta. Olenko huono ihminen?
"Some people don't want you to say this, some people don't want you to say that, some people think if you mention some things they might happen. Some people are really fucking stupid." - George Carlin

Image

User avatar
twang
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 40613
Joined: 27 Jun 2004, 02:58
Location: askelsyklin kaksoistukivaihe

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5400 Post by twang » 19 Aug 2021, 09:01

jääkiekkoa siinä höntsättiin, pelasin mokenmailalla jostain syystä ja maali ns. roikkui ilmassa kunnes syntyi
mortal throne of pasanen wrote:
10 Nov 2023, 13:09
Ambient on kuolleiden pressojen noisea
Ken-nukkea esittävä Ryan Gosling wrote:Tässä kyseisessä proggiksessa ikävä kyllä vähän sellaista samanlaista vaaran tuntua kuin kuunnellessa palvelutalon vanhusten kuorsaamista.
Image

Post Reply