Mitä unta näit viimeksi?

Kaikenmaailman jaarittelu ja rupattelu täällä. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Moderators: Balam-Acab, Kennedy Bakircioglu Kuutio, P O L L Y

Post Reply
Message
Author
User avatar
Jimi Ketipinor
-=Lord Of PIF=-
-=Lord Of PIF=-
Posts: 14026
Joined: 17 Mar 2021, 12:03

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5401 Post by Jimi Ketipinor » 21 Aug 2021, 16:18

Porukoiden kotona yks peräkammari oli täynnä kabybaroja ja kissanpentuja, ja sit äiti oli hankkinut toiseen peräkammariin gepardeja ja tiikereitä, jotka yritti syödä kabybarat ja kissanpennut. Sit oltiinkin toisessa maailmansodassa ja minä ammuin ranskalaisesta maatalosta natseja vipulukkokiväärillä.

User avatar
pidetään symposium
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 29967
Joined: 03 Apr 2012, 19:43
Location: Zündapp for your rights

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5402 Post by pidetään symposium » 22 Aug 2021, 09:30

Tein pienoisrautatieaiheisia uutisia ja niiden kommentteihin tuli rajakkeja vittuilemaan.
Image
glifford,,, wrote:
02 Jul 2022, 10:35
Omalle kaukosäätimelle voi puhua ja se ymmärtää joskus
ImageImage

User avatar
la dolce fitta
pillubyrokraatti
Posts: 46361
Joined: 19 Jan 2007, 11:31
Location: tankomarkkinat

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5403 Post by la dolce fitta » 20 Sep 2021, 10:55

Muutin Jyväskylään ja yritin jotenkin uskotella itselleni, että tämä on hyvä juttu.
Image

User avatar
badger
8k
Posts: 8672
Joined: 15 Feb 2016, 19:46

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5404 Post by badger » 21 Sep 2021, 05:07

oon nähny nytten vaan hyviä unia, viime yönä oltiin sen sloppy mechanics tyypin kanssa ajelemassa vanhalla ooppelilla ja sit siitä hajos kaikkee ja sit se vaan korjas ne

User avatar
madagascarin orava äijä
-=King Of PIF=-
-=King Of PIF=-
Posts: 18416
Joined: 10 Oct 2008, 09:48
Location: Oranssi alue / South Central

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5405 Post by madagascarin orava äijä » 21 Sep 2021, 11:41

Nimim. Recard oli meillä sohvalla yötä, ja hän oli ottanut Flying V-kitaransa mukaan. Aamulla kitara oli muuttunut kahdeksi Flying V-ukuleleksi.
Image

User avatar
twang
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 40605
Joined: 27 Jun 2004, 02:58
Location: askelsyklin kaksoistukivaihe

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5406 Post by twang » 22 Sep 2021, 01:29

skorpioneja, paljon skorpioneja... sitä edellinen mikä jäi mieleen oli että olin jättänyt takin jonnekin hetkeksi ja lompakko oli käyty läpi ja kortit testattu (en saanut unen automaatilta rahaa kun kortti oli mennyt lukkoon ton takia)
mortal throne of pasanen wrote:
10 Nov 2023, 13:09
Ambient on kuolleiden pressojen noisea
Ken-nukkea esittävä Ryan Gosling wrote:Tässä kyseisessä proggiksessa ikävä kyllä vähän sellaista samanlaista vaaran tuntua kuin kuunnellessa palvelutalon vanhusten kuorsaamista.
Image

User avatar
Jean D'ork
3k
Posts: 3030
Joined: 07 Dec 2016, 21:58
Location: Funkloch

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5407 Post by Jean D'ork » 24 Sep 2021, 15:18

Pitkä selostus random jorkin paska unesta. Ihmiskauppaa, kotimaista televisiotuotantoa.
Spoiler:
Mulla oli asunto n. kuusikerroksisessa, korimaisista moduuleista pinotussa liikkuvassa talossa. Siellä kirjoitin jotain, jonka sisältö selvisi mulle vasta, kun tarinani alkoi unessani muuttua suomalaiseksi televisioelokuvaksi. Sen pääosaa esitti näyttelijäveteraani "Tuure Hakola", ja katsoin leffaa hänen silmillään, tai miten ny first person -kulma suomeks ilmaistaankaan.

Tarinan päähenkilö saapui vaaleasta betonista tehdylle monumenttiaukiolle, vähän ku vois olla jossain Espoon Tapiolassa. Tää "Tuure Hakolan" esittämä, elämän kulahduttama kirjailija oli vuosikymmeniä aiemmin kuulunu johkin herännäiskristilliseen lahkoon, ja oli pyörittänyt sen sisällä ihmiskauppaa. Nyt hän tuli tän lahkon temppelin luokse, ja käveli sen pihapiirissä.

Maassa tän tyypin ympärillä alkoi kieriä laajoissa kaarissa pitkin maata kaks hopeista esinettä, jotka oli muodoltaan vähän kuin bumerangin ja Viipurin rinkelin välimuotoja. Ne alkoi pyöriä yhä lähempänä tätä tyyppiä, ja meikäläinen alkoi tuntea kauhua, koska ne esineet oli nuorten naisten henkiä, jotka halus vahingoittaa sitä päähenkilöä.

Temppelin nurtsilla toinen niistä kummitusrinkeleistä kiepsahti näkymättömiin ihan päähenkilön selän taakse, ja silloin mä heräsin omaan pakokauhuiseen läähätykseeni.

User avatar
syytön vaikka kiinni jäin
1k
Posts: 1137
Joined: 02 Aug 2021, 11:55
Location: melkein nokialta

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5408 Post by syytön vaikka kiinni jäin » 24 Sep 2021, 22:49

[NSFW]

En muista muita kun että tuli uitettua peneriä uneeni eksyneen tuntemattoman naaraan rintojen välissä.
Kesti tunti saada uudelleen unta juhannussalon kanssa.

[/NSFW]
Spoiler:
Image
Image
Spoiler:
Naamapuinen wrote:
13 Oct 2021, 18:13
no älä nyt jeesustele siinä vitun sulkapallo
Mikään Maanantai wrote:
09 Apr 2022, 16:22
heil hitler, meil mummo

Parkki penaltti tulossa.
Hillowa maister.
Posts: 38125
Joined: 09 Feb 2006, 09:10

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5409 Post by Parkki penaltti tulossa. » 25 Sep 2021, 09:59

David Hasselhoff oli meikän hammas-lääkäri...
:P

User avatar
raju röllykkä
-=King Of PIF=-
-=King Of PIF=-
Posts: 19037
Joined: 06 Sep 2015, 22:19

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5410 Post by raju röllykkä » 25 Sep 2021, 10:04

olin jossain lounaspaikassa veljen kanssa syömässä, tilattiin molemmat lihapullat ja perunamuusi. 5 tunnin odottelun jälkeen veli sai eteensä nakit ranskalaisilla, minä en mitään. kävin tiskillä kysymässä että mikä homma, lompakko oli kädessä niin lähimaksu otti kortilta vielä kahden lounasannoksen hinnan. Kysyin että mikä homma, myyjä sanoi vaan että 5 minuutin päästä mennään kiinni. Siirryin takaisin pöytään odottelemaan ja siinä vaiheilla taisin herätä.

User avatar
badger
8k
Posts: 8672
Joined: 15 Feb 2016, 19:46

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5411 Post by badger » 25 Sep 2021, 20:10

olin jossain kiinassa ikean kaltaisessa rakennuksessa joka oli kyllä paljo ahtaampi, mutta kuitenki siellä kuljettiin huoneesta toiseen ja kerättiin tavaroita laatikkoon, oli kai tarkotus rakentaa niistä jotain
keskellä huonetta oli aina pitkä, kapea ja epämääräisen muotoinen pöytä, jonka ympärillä istu paljo kiinalaisia korkeilla tuoleilla
jätin laatikkoni pöydän reunalle ja tein jotai muuta ja sit ku käännyin takas niin se olikin kadonnu, eikä kukaan näyttäny tietävän mitään ja olin vaa että jaahas, eikö mihinkään voi enään luottaa
ne keräämäni tavarat oli vielä aika kalliita ja vitutti

User avatar
badger
8k
Posts: 8672
Joined: 15 Feb 2016, 19:46

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5412 Post by badger » 04 Oct 2021, 05:11

käveltiin kaverin kanssa vanhan koulumme ohi ja sit mentiin sisälle ja siellä oli päättäjäiset
kaveri sai jostain syystä vanhan todistuksensa, mutta mulle ne sano ettei voi antaa sitä
olin vaa että mitä hittoo, mähän sain sen jo sillon 20v sitten
siinä odotellessa kaikenlaiset tyypit kävi hakemassa erilaisia taide-esineitä kansliasta ja jotkut sano mulle, että olen ihan ok vaikka ei sitä todistusta nyt tule ja voisitko lähteä pois
sitte olin amerikassa mielenosoituksessa, jossa musta poliisi johdatti vanhaa pakolaisäijää kuorma-autoon turvaan, mutta just ku se oli kiipeemässä sinne niin se ammuttiin ja poliisi oli vaan että voi vittu

User avatar
penstemon
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 21623
Joined: 09 Apr 2020, 15:14

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5413 Post by penstemon » 05 Oct 2021, 12:58

Oli sota-aika, ja sit koulukavereiden kanssa jossain talojen sokkeloissa kiireellä paettiin jotain - ei ollu onneks mitään väkivaltaa siinä
Image

totaalinen kaaso 100%
avaruusupseerimorsian
Posts: 29873
Joined: 09 May 2015, 02:10

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5414 Post by totaalinen kaaso 100% » 12 Oct 2021, 00:20

Pitkä ja sekava uni, mutta mieleenpainuvin asia siinä oli se, että näin saunassa Juha Miedon reisien välissä puristuksissa olevat isot punaiset pallit.
therapy? wrote: all people are shit
bad trip tattooed to my brain
Image

User avatar
Sludget_lahkeessa
Melkein ####!
Melkein ####!
Posts: 10987
Joined: 05 Mar 2021, 12:46
Location: perseen reikä

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5415 Post by Sludget_lahkeessa » 13 Oct 2021, 03:23

Paljon jännää tapahtu, mutta erityisesti jäi mieleen toimintaelokuvan ja luontodokumentin risteytyksen kuvaaminen paahtoleivästä tehdyllä videokameralla. :D Mietin miksei kameraan tule kuvaa kunnes unessa tajusin, että täähän on tehty leivästä. Sitten joku painoi virtanappia ja johan rupes kuva näkymään. Tuli kyllä tyhmä olo.
Tietoisesti en tiedosta, että olisin itse viestiä lähettänyt.
Dixie Narco wrote:
05 Jun 2023, 16:55
suomalainen telakka uff slipoveri iskelmä casio jyväskylän opisto indie on tuhottava lopullisesti.

Post Reply