Mitä unta näit viimeksi?

Kaikenmaailman jaarittelu ja rupattelu täällä. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Moderators: Balam-Acab, Kennedy Bakircioglu Kuutio, P O L L Y

Post Reply
Message
Author
User avatar
RIP Harris Wittels
2k
Posts: 2015
Joined: 13 Apr 2019, 15:05
Location: Södra Helvete

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5131 Post by RIP Harris Wittels » 24 Jul 2019, 22:09

Kapibaraati wrote:
23 Jun 2019, 10:09
1000 LGBT-joululaulua.
=D> =D> =D>

Nikkivaraus & hyvä ketju. Kunpa muistaisin uneni paremmin. Välitön hengenlähtö ja slapstick-yhdistelmä itellä standardilaji.
Where is Jessica Hyde?

User avatar
Modesty Blaise
Melkein ####!
Melkein ####!
Posts: 10400
Joined: 30 Jun 2010, 22:48
Location: Tangier

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5132 Post by Modesty Blaise » 24 Jul 2019, 23:09

Ökya Ökya M wrote:
24 Jul 2019, 21:40
maurimerihädässä wrote:
24 Jul 2019, 14:41
Mun painajaiset on aina sosiaalisia ja todentuntuisia. Pahimpia on yleensä sellaiset unet, joissa mulle rakkaat ja tärkeät ihmiset joko yksin tai porukassa on mulle ihan hirveitä. Näistä jää yleensä koko seuraavaksi päiväksi tosi paska fiilis ja silloin välttelen myös lähteväni ihmisten ilmoille.
Näen myös tämmöisiä aika paljon mutta kausittain. Se pahoinvoiva maan matosen olotila herätessä ja koko seuraavan päivän ajan on ruhtinaallinen.
Ja näin. Päivän alustava suunnitelma oli käydä kantiksessa näkemässä frendejä mutta heti, kun töistä pääsin alkoi vaan ahdistaa ja tuntua vitun pahalta kaikki. Menin sitten kaupasta suoraan kotiin.
i don't have map for this area

User avatar
RIP Harris Wittels
2k
Posts: 2015
Joined: 13 Apr 2019, 15:05
Location: Södra Helvete

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5133 Post by RIP Harris Wittels » 25 Jul 2019, 18:07

Jotain patologista sössötystä liittyen teksasilaiseen ex-naisystävään, hävettävän rehellistä tilitystä jollekin tyystin ventovieraalle. En muista taaskaan detaljeja, mutta se tutuhko naamapalmu-fiilis herätessä on aina yhtä mukava.

Nuorena näin oikeita (hirviö/murha/iiiikkk)painajaisia, nykyversio lienee tää “arkinen real life-sekoilu” + epäsosiaalinen ahistus. :o
Where is Jessica Hyde?

User avatar
Sergio Pissahätä
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 44033
Joined: 07 Feb 2016, 16:27
Location: Tartolaisen ekohostellin trancevessa

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5134 Post by Sergio Pissahätä » 25 Jul 2019, 18:33

Hain jonkun maakuntayliopiston arvostettuun musiikkitieteen ja äänitaiteen yhdistettyyn maisteriohjelmaan, jota tutut olivat käyneet. Mulla oli hirveitä vaikeuksia saada ennakkotehtävät tehtyä ja palautettua ajoissa Lapin paskojen bussiyhteyksien takia. Ennakkotehtävät olivat oikeastaan todella erikoinen koe, jossa oli mm. kysymys "Miksi koskelot hyökkäsivät hurjasti paskoen Kolumbuksen laivojen kimppuun?", nimeä entinen turha julkkis -tehtäviä ja värityskuva. Lisäksi piti laatia konkreettinen suunnitelma erääseen roskilla täyttyneeseen jokeen kadonneiden vainajien löytämiseksi. Oli myös joku äänitehtävä, jonka tein rikkinäisellä interfacella, joten se rätisi ihan vitusti ja äänityksissä oli varmaan sekunnin viiveet. En keskittynyt siihen, vaan tein koetta pari päivää ihan paiseissa ja hain tietoa mm. Kolumbuksen ajan laivoista ja 2000-luvun alun turhista julkkiksista.

Lopulta lähdin äänityöskentelykamat ja talviretkeilykamppeet rinkassa yliopistoon palauttamaan henkilökohtaisesti koulutusohjelman professorille vajaaksi jäänyttä ennakkotehtävänippuani. Hän kutsui minut toimistoonsa haastatteluun ja nauroi, kun kuuli, miten tosissaan olin yrittänyt tehtäviä ratkoa. Jammailimme jotain äänitaidehäröilyä iltamyöhään ja hän juorusi opiskelijoistaan, joista huomattava osa oli todella hyvännäköisiä nuoria naisia, joilla ei ollut mitään äänialan taustaa. Muistin miespuolisten kavereiden pahat puheet koulutusohjelmasta tässä vaiheessa. Professori oli about 45-vuotias entisen kauniin pojan näköinen, hieman keskivartalolihava mies. Ihastuin häneen tietysti välittömästi, vaikka tiesin, ettei kannattaisi.

Haastattelu loppui ja tunnustin proffalle, että minun pitäisi kai lähteä jonnekin yliopiston lähelle lumihankeen leiriytymään, sillä minulla ei ollut mitään yöpaikkaa. Hän käski minun yöpyä salaa yliopistolla ja välttää vartijoita. Menin toiselle puolen rakennusta ja löysin patjoja, joilla muiden koulutusohjelmien hakijat yöpyivät. Huomasin unohtaneeni makuupussin proffan huoneeseen. Siellä paloi vielä valo. Ryömin oven alla olevasta raosta suureen työhuoneeseen ja näin proffan hengailevan yksin alasti ja puuhailevan jotain äänijuttuja itsekseen. Nappasin huomaamattomasti makuupussini ja häivyin, vaikka olisinkin ehkä halunnut kokeilla, mitä tapahtuu, jos paljastuisin.
Mopo kärsi vaurioita.
olin menossa aamuyhdeksältä kännissä pissalle
Trollface-mies wrote:
13 Feb 2022, 14:34
Tää kansakunta on saatana moraalisesti vararikossa.

User avatar
RIP Harris Wittels
2k
Posts: 2015
Joined: 13 Apr 2019, 15:05
Location: Södra Helvete

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5135 Post by RIP Harris Wittels » 25 Jul 2019, 18:51

Sergio Pissahätä wrote:
25 Jul 2019, 18:33
“Miksi koskelot hyökkäsivät hurjasti paskoen Kolumbuksen laivojen kimppuun?"
=D>

Mahtavuus on mahtavaa / tähän kun sais vastauksen joskus
Where is Jessica Hyde?

User avatar
la dolce fitta
pillubyrokraatti
Posts: 46365
Joined: 19 Jan 2007, 11:31
Location: tankomarkkinat

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5136 Post by la dolce fitta » 27 Jul 2019, 10:01

Olin duunikaverien kanssa jäätelöllä ja selitin heille kirjaa, jota luin juuri. Kirjan tarina sijoittui Ljubljanaan ja genre oli urbaani fantasia. Vielä herätessäni olin hetken aikaa vakuuttunut, että kirja on olemassa ja olen lukenut sen. Pitää varmaan kirjoittaa se itse. :-k
Image

User avatar
noosipoika
kaikkea sitä onkin nykyään
Posts: 69184
Joined: 22 Dec 2018, 15:36
Location: keittiössä

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5137 Post by noosipoika » 27 Jul 2019, 10:11

Beheritva wrote:
27 Jul 2019, 10:01
Olin duunikaverien kanssa jäätelöllä ja selitin heille kirjaa, jota luin juuri. Kirjan tarina sijoittui Ljubljanaan ja genre oli urbaani fantasia. Vielä herätessäni olin hetken aikaa vakuuttunut, että kirja on olemassa ja olen lukenut sen. Pitää varmaan kirjoittaa se itse. :-k
Kiinnostaisi lukea.
Paskaahan se, mutta kärsitään silti.
Heinolalainen lainanantaja
Spoiler:
Image
Spoiler:
Image

User avatar
Jimi Henriksson & The Funky Bunch
Posts: 196
Joined: 24 Mar 2018, 23:07

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5138 Post by Jimi Henriksson & The Funky Bunch » 27 Jul 2019, 10:15

Sergio Pissahätä wrote:
25 Jul 2019, 18:33
“Miksi koskelot hyökkäsivät hurjasti paskoen Kolumbuksen laivojen kimppuun?"
:o

Tossa pari tuntia sitten lapsuudenkaveri tuli kertomaan, että tuhlaan elämääni muiden pompoteltavana. Melko hämmentävän todentuntuinen meininki.

User avatar
manic pixie dream cunt
4k
Posts: 4417
Joined: 12 Dec 2013, 01:27
Location: Vegenakkilan tori

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5139 Post by manic pixie dream cunt » 28 Jul 2019, 07:56

En muista muuta kuin että uneen liittyi:

- Vladimir Putinin yllätysvierailu
- vessapaperin ostaminen
- runkkaaminen (joku muu, en minä)

User avatar
noosipoika
kaikkea sitä onkin nykyään
Posts: 69184
Joined: 22 Dec 2018, 15:36
Location: keittiössä

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5140 Post by noosipoika » 28 Jul 2019, 09:51

Oli jotkut valtavat karaoke-/talentshow’n televisioitu finaali. Neljä esiintyjää, minä yksi näistä. Oma karaokeveto meni ihan hyvin, mutta mitä showta muilla olikaan. Jotain trapetsitaiteilijoita taustalla, toisella leijonia lavalla ja jotain jonglöörejä. Katoin muiden vetoja katsomon takaa ja just oli tuomarien setti alkamassa, kun heräsin.
Paskaahan se, mutta kärsitään silti.
Heinolalainen lainanantaja
Spoiler:
Image
Spoiler:
Image

User avatar
janoinen sankari
3k
Posts: 3372
Joined: 19 Apr 2019, 13:39

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5141 Post by janoinen sankari » 28 Jul 2019, 10:13

Kävelin alasti prismassa ja ihmiset tuijottivat paheksuen :lol:
Время есть, а денег нет

User avatar
Piss Pisstopherson
8k
Posts: 8006
Joined: 21 Apr 2008, 15:40
Location: Heinäsirkkalaumassa

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5142 Post by Piss Pisstopherson » 28 Jul 2019, 17:41

Lentokoneelle piti jostain syystä päästä nopeasti, mutta eihän siitä mitään tullut. Passit sun muut hukassa. :lol:
Hihittelyrinki, kaikki samaa mieltä.

User avatar
twang
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 40616
Joined: 27 Jun 2004, 02:58
Location: askelsyklin kaksoistukivaihe

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5143 Post by twang » 28 Jul 2019, 18:20

Joku tökki sormellaan kylkeen kun olin nukahtanut työpaikalla, mietin tuleekohan tästä jotain seurauksia ja sain vastattua herättäjille vain jotain epämääräistä ulinaa.
mortal throne of pasanen wrote:
10 Nov 2023, 13:09
Ambient on kuolleiden pressojen noisea
Ken-nukkea esittävä Ryan Gosling wrote:Tässä kyseisessä proggiksessa ikävä kyllä vähän sellaista samanlaista vaaran tuntua kuin kuunnellessa palvelutalon vanhusten kuorsaamista.
Image

PS
4k
Posts: 4822
Joined: 06 Aug 2007, 12:59

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5144 Post by PS » 29 Jul 2019, 08:01

Heräsin siihen kun joku sanoi "odd couple is your enemy"
8-[

User avatar
twang
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 40616
Joined: 27 Jun 2004, 02:58
Location: askelsyklin kaksoistukivaihe

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5145 Post by twang » 30 Jul 2019, 10:12

Faijan (k. 2015) kanssa ihmeteltiin meitsin kuplavolkkaria, joka oli kai pöllitty jossain vaiheessa, mutta olin löytänyt sen läheltä nykyosoitettani hiekkaparkkikselta. Rosmot olivat modanneet mm. ovea ja muutenkin auto muistutti enemmän Fiat Multipla'ta, ns. Gulf-värityksellä. SIsällä oli oksia ja sammalta.
mortal throne of pasanen wrote:
10 Nov 2023, 13:09
Ambient on kuolleiden pressojen noisea
Ken-nukkea esittävä Ryan Gosling wrote:Tässä kyseisessä proggiksessa ikävä kyllä vähän sellaista samanlaista vaaran tuntua kuin kuunnellessa palvelutalon vanhusten kuorsaamista.
Image

Post Reply