Mitä unta näit viimeksi?

Kaikenmaailman jaarittelu ja rupattelu täällä. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Moderators: Balam-Acab, Kennedy Bakircioglu Kuutio, P O L L Y

Post Reply
Message
Author
User avatar
twang
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 40601
Joined: 27 Jun 2004, 02:58
Location: askelsyklin kaksoistukivaihe

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5371 Post by twang » 19 Apr 2021, 10:46

Leivontakerhossa mihin piti tuoda omat jauhot mukana.

Pauli-Aalto-Setälä ja muita menestyjiä tulivat (unessa) herättelemään ja kysyin mihis Jari (Sarasvuo) on jäänyt.
mortal throne of pasanen wrote:
10 Nov 2023, 13:09
Ambient on kuolleiden pressojen noisea
Ken-nukkea esittävä Ryan Gosling wrote:Tässä kyseisessä proggiksessa ikävä kyllä vähän sellaista samanlaista vaaran tuntua kuin kuunnellessa palvelutalon vanhusten kuorsaamista.
Image

User avatar
Dinosauruskuiskaaja
darcey & stacey fun club pj
Posts: 16054
Joined: 30 Jan 2013, 19:38
Location: 3km säteellä

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5372 Post by Dinosauruskuiskaaja » 19 Apr 2021, 11:12

Joku oli pilannu mun ruisleipäjuuren laittamalla siihen suolaa ja vadelmia ja olin hemmetin vihanen
N.O. Hääppönen wrote:Ei oo Jurassic park jos Laura Dern ja Sam Neil ei tongin vitun isoo paskakasaa.
Tarpeeks päissään kaikki kelpaa

(Translated by Google)
In the end, everything is fine

User avatar
badger
8k
Posts: 8672
Joined: 15 Feb 2016, 19:46

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5373 Post by badger » 07 May 2021, 05:13

ajelin maastopyörällä jossain mikä oli kaupunki, mutta myös välillä jonkun talossa ja sit joku huone oli välillä metsässä, sit siellä metsähuoneessa joku jätkä istu mietteissään kannon nokassa ja joku mimmi pyöräili siellä kans ja se alko jutteleen jostain koirasta sen jätkän kanssa ja kuulin niiden keskustelun vaikka ajelin ympäriinsä ja mietin, että miten joku voi tolleen vaan keskustella pitkän aikaa jonkun kanssa
sitten pyöräilin takas sisätiloihin ja se nainen oli siellä ja tunnustin rakkauteni ja suutelimme ja oli ihanaa

User avatar
badger
8k
Posts: 8672
Joined: 15 Feb 2016, 19:46

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5374 Post by badger » 09 May 2021, 09:15

olin kotona ja mutsi alko ryyppään ja katos johonki
sitte kävelin mökillä talvella yöllä lumista tietä ja siellä oli jotai serkkuja joita en ole koskaan nähny ja täysperävaunurekka silleen tiellä niin työnnettiin sitä pois tieltä ja sehän valu kokonaan metsään ja olin vaan että no, kyllä sen sieltä saa
sit oli kans jotain teinejä rälläämässä vanhalla volvolla siellä
sitten päädyin johonkin asunnottomien mestaan missä oli valkoseks kalkitut betoniseinät ja yhessä huoneessa oli seinän täydeltä petaamattomia sänkyjä rinnakkain ja jotain jätkiä makas siellä ja naputti läppäreitä
menin johtajanaisen toimistoon ilmottautumaan ja se sano vaan että joo määpä laitan ylös ja sitten olin taas siellä sänkyhuoneessa
sit menin kysyyn johtajalta läppäriä ja se oli vaa et joo tottakai saat, niitä on täällä paljo, mutta sit se vaan seiso siinä enkä saanu mitään läppäriä
sitten mietin, että miten saan unta tässä vieraalla sängyllä ja pölliikö noi mun kamat / miksi oon täällä ku mulla on oma asunto :lol:

Poistunut käyttäjä 1587b5
Poistunut käyttäjä
Posts: 1019
Joined: 15 Jan 2015, 21:45

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5375 Post by Poistunut käyttäjä 1587b5 » 09 May 2021, 09:51

Etsittiin kaverin kanssa jotakin festaria kävellen keskellä korpimetsää humalassa. Tiedettiin että festaripaikan ohi menee joki. Kuultiin ääniä ja mentiin sitä kohti että tuolla se varmaan on. Polkua kävellessä yhtäkkiä upottiin suohon tms. Oltiin paljain jaloin ja tunsin oksia ja kaikkea mömmöä. Yritettiin päästä takaisin polulle mutta se oli muuttunut puulautoiksi, yritettiin kiivetä niiden päälle ja lopulta saatiin ryömittyä mahallaan lauttoja pitkin. Uni päättyi.

User avatar
Hä-mies
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 89653
Joined: 22 Dec 2016, 21:54
Location: hä, märässä

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5376 Post by Hä-mies » 11 May 2021, 08:23

The Cure oli tekemässä mullistavaa uutta konseptia, soittamassa kolmea keikkaa yhtäaikaa. Tai sehän oli vaan mainoslause, ne keikat oli oikeasti peräkkäin niin, että kun yleisö vielä valui pois ekalta keikkapaikalta The Cure jo aloitteli toisella ja kolmannella oli lämppärit lavalla. Keikat olivat eri kaupungeissa ja niiden välillä liikuttiin jonkinlaisella huippunopealla jokilaivalla. Tämä toteutus jäi vähän epäselväksi kun unessa jäätiin seuraamaan kuinka Robert Smith itse johti kiertueletkaa ajamalla kadunlakaisukonetta.
Spoiler:
Image

User avatar
badger
8k
Posts: 8672
Joined: 15 Feb 2016, 19:46

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5377 Post by badger » 11 May 2021, 09:51

ajelin autolla johonkin ja pelkäsin kokoajan, että se hajoo, kun katoin konehuoneeseen niin siellä oli jotai letkuja ja putkia katki, mutta ei se tuntunu mihinkään vaikuttavan
sit pysähdyin sellaseen pikkukylään ja menin johonkin satunnaiseen taloon, jossa aloin keittään perunoita ja paistaan makkaraa
söin pari makkaraa ja laitoin kattilat piiloon tiskialtaan alle ja oli suuri huoli mihin saan laitettua perunankuoret ja muut roskat jotka olin kerännyt kekoon lattialle
jossain vaiheessa eteisestä kuulu kolinaa ja asukas tuli kotiin, se huusi peloissaan ja selitin nopeasti, että tulin vaan tekeen ruokaa, ku ei ole paikkaa mihin mennä ja se oli hyvin ymmärtäväinen ja oikeestaan tyytyväinen ku olin tehny ruokaa
sit keräsin kamat ja lähdin taas ajeleen

User avatar
Spiidröy
Tasa-arvoa, huumeita, erotiikkaa, asemiehiä ja Paavo Arhinmäki
Posts: 22805
Joined: 29 Sep 2005, 16:48
Location: Kuikkapanta (tanpere)

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5378 Post by Spiidröy » 17 May 2021, 09:10

Näin sellaista unta, että pif nimim. Theodore Huxtable-Kaczynski oli päättänyt alkaa vanhoilla päivillään sotilaspoliisiksi ja puolusteli tätä valintaansa raivokkaasti univormu päällä VV:n terassilla, muiden pispalalaisten kompatessa taustalla. Heräsin hämmentyneeseen vitutukseen.
Damone wrote:Tampereen vihreäpää kävi vittuilemassa pienestä punk-prosentista ja kertoi miten huomaa että porukka jostain vitun Porista ja Savosta.
Twattie" wrote: No kuuntelisitte punkkia ja yrittäisitte ymmärtää siitä jotain ja olisitte että "FUCK THE SYSTEM!", niin ei tarttis koko ajan olla vittuilemassa ja syrjimässä. Mutta kun ei... Punk In Finland...

User avatar
pidetään symposium
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 29966
Joined: 03 Apr 2012, 19:43
Location: Zündapp for your rights

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5379 Post by pidetään symposium » 18 May 2021, 09:04

räätäli sovitteli mulle semmoisia aika rankasti flarettavia jakkupuvun housuja ja totesin että housuissa on liian korkeat korot, saisko niitä lyhennettyä
Image
glifford,,, wrote:
02 Jul 2022, 10:35
Omalle kaukosäätimelle voi puhua ja se ymmärtää joskus
ImageImage

jyrivaan
Posts: 386
Joined: 13 Jan 2015, 18:41

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5380 Post by jyrivaan » 18 May 2021, 15:51

Ei tuorein uni, mutta aiemmin keväällä nähty.

Löydettiin Lapista se Loirin piilopirtti. Oltiin unessa veljen kanssa kävelemässä siis Lapissa järven rannalla. Nähtiin kauempana laituri ja Vesku itse lauleskeli sen nokassa. Oltiin heti, että tuonnehan pitää mennä ja oikaistiin metsikön läpi sinne kun ei muuta reittiä ollut näköpiirissä. Pihalle oli rakennettu puinen esiintymislava ja nyt se laiturikin osoittautui siksi eli sieltähän Loiri olikin kokoajan esiintynyt ja paikalla oli muitakin ihmisiä konserttia katsomassa. Oli hänellä yllätysesiintjyätkin mukana, seuraavaksi tuli Michael Monroe esiintymään jonka jälkeen poistui lavalta ja lähti sinne metsikköön juoksemaan ja meni meidän vierestä ohi niin minä vaan veljelle, että oho Monroe juoksi suoraan sun vierestä ohi.

User avatar
P.
kääpä
Posts: 86133
Joined: 18 Nov 2004, 08:56
Location: Hiekkakuoppa

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5381 Post by P. » 20 May 2021, 10:19

Äiti oli elossa, mutta oli tulossa sokeaksi. Sanoin että ainahan voit kuunnella musiikkia ja näytin Jamppa Tuomisen Aamu toi, ilta vei levyä. "Tuo on hirveetä vinkumista", vastasi äiti.

User avatar
Bill Fruge
Fuel Maintenance Technician
Posts: 15899
Joined: 04 Mar 2004, 18:31
Location: ADC 2238-5531

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5382 Post by Bill Fruge » 20 May 2021, 12:11

Olin kansanedustajana kyrpä otsassa kuuntelemassa jotain idioottimaisia puheita eduskuntatalolla. Harvoin on unessa vituttanut yhtä paljon
"Here, boy! Want your mouse? Nice mouse. Pretty toy. Want your mouse? Here, boy."

User avatar
badger
8k
Posts: 8672
Joined: 15 Feb 2016, 19:46

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5383 Post by badger » 25 May 2021, 10:02

en muista muuta ku et kaveri sano, että tänään on viimenen päivä, oletin sen tarkoittavan työpäivää, mutta :palesmoker:

User avatar
turkulainen demari
6k
Posts: 6126
Joined: 05 Nov 2020, 10:53
Location: katolle rakennettu saunamaailma

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5384 Post by turkulainen demari » 28 May 2021, 07:58

Mä olin palestiinassa ja tapasin siellä erään paikallisen ihmisen. Juteltiin ja vietettiin aikaa. Hän oli muuttamassa Yhdysvaltoihin. Mut musta alkoi tuntua, että me oltiin rakastumassa, huomasin tämä itsestäni ja hänestä. Kerroin hänelle Suomesta, talven pimeydestä ja kylmästä ja notkuvista kauppojen hedelmävihannesosastoista. Uni loppui ennen kuin selvisi, että muuttaako hän Yhdysvaltoihin vai Suomeen.
Iltalehti wrote:Juttua muokattu 22.12. kello 11.33. Jutusta poistettu Gary Bettmanin rinnastaminen vihreisiin ja heidän äänestäjiinsä. Alkuperäisessä versiossa vihreisiin viitattiin termillä ”ekoterroristipuolue”, joka ei edusta Iltalehden linjaa. Toimitus pahoittelee virhettä.

User avatar
hellästi takaluukkuun pantu koira
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 21990
Joined: 02 Nov 2014, 19:02
Location: takaluukku

Re: Mitä unta näit viimeksi?

#5385 Post by hellästi takaluukkuun pantu koira » 28 May 2021, 10:18

maailmanloppu tuli, isot hirviöt söi ihmisiä ja pasko urakalla paikkoja. niitä sitten oltiin paossa kellareissa ja parkkihalleissa ja muissa semmoisissa
Image

Post Reply