Autokysymyksiä ja keskustelua
Moderators: Balam-Acab, Kennedy Bakircioglu Kuutio, P O L L Y
- kuka hemmetti
- PRÖÖT!
- Posts: 50033
- Joined: 24 Jan 2009, 00:03
- Location: bona fide
Re: Autokysymyksiä ja keskustelua
Ai saatana et rupeskin tekemään mieli II gen golfia mut ei kai se väärin oo
Spoiler:
- kuka hemmetti
- PRÖÖT!
- Posts: 50033
- Joined: 24 Jan 2009, 00:03
- Location: bona fide
- kuka hemmetti
- PRÖÖT!
- Posts: 50033
- Joined: 24 Jan 2009, 00:03
- Location: bona fide
Re: Autokysymyksiä ja keskustelua
Jostaan syystä kaikki germanialaiset alottaa aina ruveta nauramaan ihan hysteerisesti kun niille sanoo das klonkswagen.
Spoiler:
- Sasse netä
- Matti Partanen
- Posts: 70098
- Joined: 05 Dec 2013, 12:38
- Location: Kotiviinipöntöllä
Re: Autokysymyksiä ja keskustelua
Osta gtikuka vittu wrote: ↑29 Nov 2020, 01:04Ai saatana et rupeskin tekemään mieli II gen golfia mut ei kai se väärin oo
Lempi piffaajani
2020: memberlist.php?mode=viewprofile&u=11478
2021: memberlist.php?mode=viewprofile&u=623
2022: member list.php
- osaston ainoa normaali
- 1k
- Posts: 1885
- Joined: 07 Jul 2016, 11:52
- Location: ei-hyvinvointialue
Re: Autokysymyksiä ja keskustelua
Se oli TD ilman iitä elikkäs esikammiollinen, moottorikoodi MF? Tästä kehittyi (lähinnä pystysuunnassa venyi) myöhemmin 1.9 TD AAZ. Ja se Transporterin paska ABL, joka hajottaa jakopäänsä kampiakselin pyörästä alkaen. TDI:t alkoi jostain 1Z:sta oisko ysärillä.kuka vittu wrote: ↑29 Nov 2020, 00:58Jos joku muistaa tommosta kuin aikoinaan ihan kauhiasti pahennusta herättänyt II gen VW golf TDI 1.6 kasarilta niin siinähän oli tää sama pata mutta neloseksi poikki sahattuna.
Liikkuvat osat suoraan vaihtokelposet.
Monenlaista frankensteinia näistä on harrastajat rakennellu, kun osat sopii myöhempiin tdi-koneisiinkin suoraan. Paitsi kansi ja männät, koska se esikammio homma.
- kuka hemmetti
- PRÖÖT!
- Posts: 50033
- Joined: 24 Jan 2009, 00:03
- Location: bona fide
Re: Autokysymyksiä ja keskustelua
Kiitos tärkeästä oikaisusta ei tietenkään TDI vaan näin ja anteeksi törkeä kännitypo ja 1.8T Audin männät kuulemma menis suoraan tähän niissä on palotilat männissä ja toimii ton etukammion kanssa ja sais melkein puoli litraa lisää isku tilavuuttaosaston ainoa normaali wrote: ↑29 Nov 2020, 14:01Se oli TD ilman iitä elikkäs esikammiollinen, moottorikoodi MF? Tästä kehittyi (lähinnä pystysuunnassa venyi) myöhemmin 1.9 TD AAZ. Ja se Transporterin paska ABL, joka hajottaa jakopäänsä kampiakselin pyörästä alkaen. TDI:t alkoi jostain 1Z:sta oisko ysärillä.kuka vittu wrote: ↑29 Nov 2020, 00:58Jos joku muistaa tommosta kuin aikoinaan ihan kauhiasti pahennusta herättänyt II gen VW golf TDI 1.6 kasarilta niin siinähän oli tää sama pata mutta neloseksi poikki sahattuna.
Liikkuvat osat suoraan vaihtokelposet.
Monenlaista frankensteinia näistä on harrastajat rakennellu, kun osat sopii myöhempiin tdi-koneisiinkin suoraan. Paitsi kansi ja männät, koska se esikammio homma.
Spoiler:
- DECKARD COCAIN
- God of PIF
- Posts: 32726
- Joined: 30 Sep 2014, 00:41
- Location: Kummoleum Casino & Sports
Re: Autokysymyksiä ja keskustelua
nyt ei kyllä nimimerkki ja tietämys 80-luvun henkilöautojen diesel-tekniikasta korreloi keskenäänosaston ainoa normaali wrote: ↑29 Nov 2020, 14:01Se oli TD ilman iitä elikkäs esikammiollinen, moottorikoodi MF? Tästä kehittyi (lähinnä pystysuunnassa venyi) myöhemmin 1.9 TD AAZ. Ja se Transporterin paska ABL, joka hajottaa jakopäänsä kampiakselin pyörästä alkaen. TDI:t alkoi jostain 1Z:sta oisko ysärillä.kuka vittu wrote: ↑29 Nov 2020, 00:58Jos joku muistaa tommosta kuin aikoinaan ihan kauhiasti pahennusta herättänyt II gen VW golf TDI 1.6 kasarilta niin siinähän oli tää sama pata mutta neloseksi poikki sahattuna.
Liikkuvat osat suoraan vaihtokelposet.
Monenlaista frankensteinia näistä on harrastajat rakennellu, kun osat sopii myöhempiin tdi-koneisiinkin suoraan. Paitsi kansi ja männät, koska se esikammio homma.
- Roge Moore
- may contain cat and text
- Posts: 25584
- Joined: 24 Jun 2013, 17:58
- kuka hemmetti
- PRÖÖT!
- Posts: 50033
- Joined: 24 Jan 2009, 00:03
- Location: bona fide
Re: Autokysymyksiä ja keskustelua
Yx tuttu VW huolto jorck avautu kerran todella pitkään just tosta mainitusta portterin jakopää hommasta.
Ongelmat johtu kuulemma siitä et huolto-ohjeessa oli yksi yksinkertainen ohje mitä ei kukaan tsi jorkki tai yleishuolto noudattanut jos oli ohjetta edes lukenut ja se aiheutti ton.
Oli jotaan tätä osastoa et remmin lisäks piti vaihtaa joku hemmetin yksi pyörä vai oliks vesipumppu, en ihan tarkkaan muista mikä mut siinä paketissa oli tosiaan joku yksi normaalista poikkeavasti kuluva jutska ja sitten jos tätä 5 min 20€ hommaa ei tehty remmityön yhteydessä niin remmin käynti oli persiillään ja sitten se porsi.
Ongelmat johtu kuulemma siitä et huolto-ohjeessa oli yksi yksinkertainen ohje mitä ei kukaan tsi jorkki tai yleishuolto noudattanut jos oli ohjetta edes lukenut ja se aiheutti ton.
Oli jotaan tätä osastoa et remmin lisäks piti vaihtaa joku hemmetin yksi pyörä vai oliks vesipumppu, en ihan tarkkaan muista mikä mut siinä paketissa oli tosiaan joku yksi normaalista poikkeavasti kuluva jutska ja sitten jos tätä 5 min 20€ hommaa ei tehty remmityön yhteydessä niin remmin käynti oli persiillään ja sitten se porsi.
Spoiler:
- kuka hemmetti
- PRÖÖT!
- Posts: 50033
- Joined: 24 Jan 2009, 00:03
- Location: bona fide
Re: Autokysymyksiä ja keskustelua
Ittellä oli viime talvena kuolema niin lähellä että vasta nyt pystyn puhumaan asiasta.
Pääsi käymään silleen että meni jako sekaste koska
Kiristinpatruunan 3 kiinnityspultista 2 oli mennyt poikki patruuna pyörähti 90 astetta viimeisen ehjän pultin varassa ja sitten oli jakoremmissä 150 milliä löysiä.
Se kävi siitä huolimatta kaikilla ja otin vähän vetoakin että pääsi pois ajoradalta parkkiin.
Kiitos lolvo kiitos emokonserni kiitos Jeesus ei tullu pipiä ei muuta kun uus remmi ja kiinnitykset ja kovaan ajoon
Saa kokeilla perässä vaikka ehkä ei kannata
Pääsi käymään silleen että meni jako sekaste koska
Kiristinpatruunan 3 kiinnityspultista 2 oli mennyt poikki patruuna pyörähti 90 astetta viimeisen ehjän pultin varassa ja sitten oli jakoremmissä 150 milliä löysiä.
Se kävi siitä huolimatta kaikilla ja otin vähän vetoakin että pääsi pois ajoradalta parkkiin.
Kiitos lolvo kiitos emokonserni kiitos Jeesus ei tullu pipiä ei muuta kun uus remmi ja kiinnitykset ja kovaan ajoon
Saa kokeilla perässä vaikka ehkä ei kannata
Last edited by kuka hemmetti on 29 Nov 2020, 21:45, edited 1 time in total.
Spoiler:
- kuka hemmetti
- PRÖÖT!
- Posts: 50033
- Joined: 24 Jan 2009, 00:03
- Location: bona fide
Re: Autokysymyksiä ja keskustelua
Tämä johtui puol vuotta tota ennen huollossa tapahtuneesta sattumuksesta avainsanoina puristus paineen ja ohivuotojen mittaus, jakoremmi, jakoavain remmin käyttöpyörässä paaksausta varten, epähuomiossa käynnistäminen, pari venavartta, kansiremontti.
Siis rytäkässä kampiakselin köyttöpyöräön mihin se jakari oli sattunut vahinkossa osumaan ja jäämään remmin ja pyörän väliin oli ilmeisesti sitte syntynyt hiusmurtuma koska tosta pyörästä puuttui iso pala. Se oli lohjennu myöhemmin vasta irti ja sitte kun siitä puuttuu iso pala niin remmi oli alkanut täristämään niin perkeleesti että tärinä rikko ton kiristinpatruunan kiinnitykset.
Tää on kaikin puolin niin x files tapahtumaketju että
Siis rytäkässä kampiakselin köyttöpyöräön mihin se jakari oli sattunut vahinkossa osumaan ja jäämään remmin ja pyörän väliin oli ilmeisesti sitte syntynyt hiusmurtuma koska tosta pyörästä puuttui iso pala. Se oli lohjennu myöhemmin vasta irti ja sitte kun siitä puuttuu iso pala niin remmi oli alkanut täristämään niin perkeleesti että tärinä rikko ton kiristinpatruunan kiinnitykset.
Tää on kaikin puolin niin x files tapahtumaketju että
Spoiler:
- kuka hemmetti
- PRÖÖT!
- Posts: 50033
- Joined: 24 Jan 2009, 00:03
- Location: bona fide
Re: Autokysymyksiä ja keskustelua
siis jos on asioita joita ei saatana ei helvetti tapahdu niin
1) 940 deekun remmipyörästä ei irtoa palasia ja
2) 940 deekun remmin kiristinpatruunan kiinnitykset ei korkkaa
Mutta niin
Parikin vanhempaa huolto jörkkiä kävi alaleuka täristen todistamasa että oon melkein 40 vuotta tehnyt näitä mutta en koskaan ole tämmöistä nähnyt
Naurattaa
1) 940 deekun remmipyörästä ei irtoa palasia ja
2) 940 deekun remmin kiristinpatruunan kiinnitykset ei korkkaa
Mutta niin
Parikin vanhempaa huolto jörkkiä kävi alaleuka täristen todistamasa että oon melkein 40 vuotta tehnyt näitä mutta en koskaan ole tämmöistä nähnyt
Naurattaa
Spoiler:
-
- Posts: 389
- Joined: 12 Feb 2014, 14:28
- Location: Puoluetoimisto / Donbass
Re: Autokysymyksiä ja keskustelua
Tarve olisi hankkia kakkosauto, max. 7000 euroo. Ainoa kriteeri halpa ylläpito ja luotettavuus, mieluusti pienet kilsat. Merkillä, koolla tai varusteilla ei mitään väliä.
Kysymys: onko jotain vanhempia automalleja, jotka erityisen luotettavia ja kohtuuhintaisia.
Kysymys: onko jotain vanhempia automalleja, jotka erityisen luotettavia ja kohtuuhintaisia.
Re: Autokysymyksiä ja keskustelua
Tolla rahallahan saa jo varmaan ihan hyvän, nihilistisen karvalakkimalli-Korollan jonka voi viälä voi jättää perinnöks.
Sd.Kfz. 302 wrote:Världen är vittu paikka idag.
Trollface-mies wrote:poliitikon piittaamattomuus ajoi miehen epätoivosiin tekoihin.
Re: Autokysymyksiä ja keskustelua
Neloskoppanen transporterJanus-Matti Putkonen wrote: ↑29 Nov 2020, 22:36Tarve olisi hankkia kakkosauto, max. 7000 euroo. Ainoa kriteeri halpa ylläpito ja luotettavuus, mieluusti pienet kilsat. Merkillä, koolla tai varusteilla ei mitään väliä.
Kysymys: onko jotain vanhempia automalleja, jotka erityisen luotettavia ja kohtuuhintaisia.
Sunrise, parabellum
Spoiler: