Re: Autokysymyksiä ja keskustelua
Posted: 23 May 2020, 11:09
/hyväksyä jo etukäteen että sillä ajaa just sen aikaa kun se kestää
Neuvostoliitossa ei ollut tätäkään ongelmaa
https://www.punkinfinland.net/forum/
https://www.punkinfinland.net/forum/viewtopic.php?f=2&t=92153
Mikäs Opel tämä oikein on?Lateksiton kondomi wrote: ↑23 May 2020, 10:09Oletan että kyse on 159, se on tekniikaltaan aika pitkälle Opel Alfan ulkokuorilla. Mulla on 2.4 vastaava, eikä ole valittamista
Pohjalevy on Saabin (GM aikainen eli Opel) kehittämä aika pitkälle, vaihteistot on GM perua ja bensiinimoottorit on GM pohjaisia, edes mallisarjan isoin ei ole enää Busso vaan GM pohjainen. Dieselit on on Fiatin, mutta on niitäkin lykätty OpeleihinRoge Moore wrote: ↑23 May 2020, 11:59Mikäs Opel tämä oikein on?Lateksiton kondomi wrote: ↑23 May 2020, 10:09Oletan että kyse on 159, se on tekniikaltaan aika pitkälle Opel Alfan ulkokuorilla. Mulla on 2.4 vastaava, eikä ole valittamista
Tää ei kyllä juurikaan kuulosta minusta luotettavuutta lisäävältä hommaltaLateksiton kondomi wrote: ↑23 May 2020, 14:02Pohjalevy on Saabin (GM aikainen eli Opel) kehittämä aika pitkälle, vaihteistot on GM perua ja bensiinimoottorit on GM pohjaisia, edes mallisarjan isoin ei ole enää Busso vaan GM pohjainen. Dieselit on on Fiatin, mutta on niitäkin lykätty OpeleihinRoge Moore wrote: ↑23 May 2020, 11:59Mikäs Opel tämä oikein on?Lateksiton kondomi wrote: ↑23 May 2020, 10:09Oletan että kyse on 159, se on tekniikaltaan aika pitkälle Opel Alfan ulkokuorilla. Mulla on 2.4 vastaava, eikä ole valittamista
Toi 159:n kori on aivan saatanan kiertojäykkä ja siten toki helvetin tukeva ja melkoisen raskas sille tehtyihin autoihin. 159 varmaan menee vielä, mutta esim. Breran osalta toi paino käytännössä tuhoaa auton.Omenoiden lahjoituspiste wrote: ↑23 May 2020, 18:07Tää ei kyllä juurikaan kuulosta minusta luotettavuutta lisäävältä hommaltaLateksiton kondomi wrote: ↑23 May 2020, 14:02Pohjalevy on Saabin (GM aikainen eli Opel) kehittämä aika pitkälle, vaihteistot on GM perua ja bensiinimoottorit on GM pohjaisia, edes mallisarjan isoin ei ole enää Busso vaan GM pohjainen. Dieselit on on Fiatin, mutta on niitäkin lykätty OpeleihinRoge Moore wrote: ↑23 May 2020, 11:59Mikäs Opel tämä oikein on?Lateksiton kondomi wrote: ↑23 May 2020, 10:09Oletan että kyse on 159, se on tekniikaltaan aika pitkälle Opel Alfan ulkokuorilla. Mulla on 2.4 vastaava, eikä ole valittamista
Roge Moore wrote: ↑23 May 2020, 21:37En usko ihan noita kulutuslukemia.
Ja tehoboksi.. voi helvatan helvata. Jos tehoa haluaa, ni minkäänlainen parkkiksella ruuvattava boksi ei ole oikea tapa.
Sd.Kfz. 302 wrote: ↑23 May 2020, 22:14Kyllä sillä 'boksilla saa kulutuksen nousemaan aika tarkalleen sen verran rosentteina mitä lupaa tehon nousua
paska tapa virittää autoa tommonen jos ei desibelit nouse ja teho laskeSd.Kfz. 302 wrote: ↑23 May 2020, 22:14Kyllä sillä 'boksilla saa kulutuksen nousemaan aika tarkalleen sen verran rosentteina mitä lupaa tehon nousua
Mulla on ollu muitten Volvojen ohella kaks 960:ppiä, 2,5 ja 3-litrainen. Sedani ja varmari. Täytyypä sanoa että vähän helvetin hyviä autoja ajaa. Yks syy vaan etten viitsinyt pidemmän päälle noita alkaa pidellä, tai vakavissaan etsiä jotain vähän ajettua, on se poikittainen komposiittilehtijousi takana ja tasonsäätöiskarit. Kumpiakaan ei saa enää uutena. Jos sattuis siis hajoomaan.dick cocaine wrote: ↑20 May 2020, 14:42FairyOfThePenthouse wrote: ↑20 May 2020, 13:02vähän ketterämpi pyöritellä taskuparkkeihin ja ahtaisiin parkkihalleihinehdottomasti tähän ketjuun kuuluva meno
AW71:llä mennään.kuka vittu wrote: ↑22 May 2020, 22:04Askit porsii sitte aika hätäseen kaikki muut paitti AW71, M90 ja M46 jos ruuvaamaan meinaa.FairyOfThePenthouse wrote: ↑20 May 2020, 13:02Hain viikonloppuna työmatkoja varten yhden ajoneuvon lisää, jota on vähän ketterämpi pyöritellä taskuparkkeihin ja ahtaisiin parkkihalleihin kuin isoa avolavaa.
Ja koska päätin muutama vuosi sitten lopettaa järkevien autojen ostamisen taittuvat matkat nyt -95 vuosimallin Volvo 940 2.3 turbolla.
Yllättäen löysin myös itseni eilen illalla etsimästä tähän viritys osia...
Ja hails
Itsellä on -95 2.4 turpo
Jäykkä taka-akseli säästää noilta murheitaTuntematon Poliisi wrote: ↑24 May 2020, 01:31Mulla on ollu muitten Volvojen ohella kaks 960:ppiä, 2,5 ja 3-litrainen. Sedani ja varmari. Täytyypä sanoa että vähän helvetin hyviä autoja ajaa. Yks syy vaan etten viitsinyt pidemmän päälle noita alkaa pidellä, tai vakavissaan etsiä jotain vähän ajettua, on se poikittainen komposiittilehtijousi takana ja tasonsäätöiskarit. Kumpiakaan ei saa enää uutena. Jos sattuis siis hajoomaan.dick cocaine wrote: ↑20 May 2020, 14:42FairyOfThePenthouse wrote: ↑20 May 2020, 13:02vähän ketterämpi pyöritellä taskuparkkeihin ja ahtaisiin parkkihalleihinehdottomasti tähän ketjuun kuuluva meno