Parisuhde-palsta

Kaikenmaailman jaarittelu ja rupattelu täällä. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Moderators: Balam-Acab, Kennedy Bakircioglu Kuutio, P O L L Y

Post Reply
Message
Author
User avatar
Olisinpa koira
3k
Posts: 3138
Joined: 12 May 2012, 17:13

Re: Parisuhde-palsta

#12541 Post by Olisinpa koira » 08 Feb 2020, 12:47

Olisinpa koira wrote:
08 Feb 2020, 12:26
Ceijo Succula wrote:
07 Feb 2020, 23:19
Henkkamaukka Perusjätkä wrote:
07 Feb 2020, 22:57
Olisinpa koira wrote:
07 Feb 2020, 21:19
Mitä te pitkässä parisuhteessa olevat ihmiset teette jos ihastutte päätä pahkaa johonkin toiseen ihmiseen? Kuinka sitä lähtee työstämään?
No jos näät sitä toista ihmistä syystä tai toisesta niin juuri ennen kuin meinaa mennä pettämishommiksi, niin juokset vessaan, laitat oven lukkoon ja rakastelet itsesi kanssa. Musiikiksi vaikka tämä kännykästä ja nappikuulokkeista

Tässä mielestäni helvetin hyvä neuvo!
Mua kiinnostaa ihan yleisellä tasolla kuinka yleistä tällainen on.
Omalla kohdalla tää "ihastus" ei ole panemisen tai pettämisen tasolla, enkä ihmisenä ole sellainen, että siihen ryhtyisin. Ehkä enemmänkin oon vaan fiiliksissä tosi kiinnostavasta ja siististä tyypistä ollut muutaman vuoden, mutta en kuitenkaan menisi sitä hänelle kertomaan. Siinä voi mennä monella tavalla metsään ja pelottaa jos tuleekin väärin ymmärretyksi.
Ajan tässä takaa sitä, että jos jollain on ollut samanlainen tilanne tai samantyyppisiä keloja niin millaista ajatustyötä siinä voi tehdä tai lähteä tilannetta purkamaan? Teen ehkä kärpäsestä härkäsen mutta on aika kuluttavaa rakastaa toista ihmistä ja ns. hullaantua toisesta.
Normaalisti omat fiilikset tulee ja menee tuuliviirin lailla vaan tämä on ja pysyy.
Sitten mietin kun mulla ei ole ystäviä, niin entäs jos haluankin ystävystyä tän henkilön kanssa? Aikuisena ystävystyminen on aivan kaameaa.
Koira on vitun hyvä eläin

Banana Joe
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 70554
Joined: 18 Mar 2010, 11:18
Location: Babylon

Re: Parisuhde-palsta

#12542 Post by Banana Joe » 08 Feb 2020, 13:24

Helga Velvet wrote:
01 Feb 2020, 11:41
Avaan tähän nyt keskustelun julkisista hellyydenosoituksista. What mind?
Ihan parasta. Pussaillaan ja söpöillään niin että metrossa jengi vaihtaa penkkejä kun niitä oksettaa.
Image

User avatar
suhiseva pimppa
Melkein ####!
Melkein ####!
Posts: 11355
Joined: 23 Sep 2013, 13:33
Location: Tampere

Re: Parisuhde-palsta

#12543 Post by suhiseva pimppa » 09 Feb 2020, 16:42

Itse oon kova ihastumaan ja myös puolisoni tietää sen eli olemme yhdessä puhuneet asiasta paljon. Kunnioitan ja rakastan kuitenkin puolisoani, joten yleensä hoidan tilanteen niin että otan etäisyyttä ihmiseen, johon huomaan olevani ihastunut eli otan itseäni niskasta kiinni tämän ihastumisen suhteen. Ja yleensä etäisyyden myötä ihastuminen sitten laantuu vikkelästi. Nyt ehkä kuulostaa siltä että tätä tapahtuis jotenkin koko ajan. Mistään sellasesta ei oo siis kysymys mutta tunnistan että minun on helppo ihastua toisiin ihmisiin (naisiin, miehiin, kaikenlaisiin). Ja ehkä ihailun ja ihastumisen raja onkin itsellä aika häilyvä eli näissä ei usein ole kyse mistään hyvin syvästä ja vakavasta.
Mr. Kylmän Kliininen wrote:Koko päivä mennyt ja naiset eivät ole kertoneet.

User avatar
Olisinpa koira
3k
Posts: 3138
Joined: 12 May 2012, 17:13

Re: Parisuhde-palsta

#12544 Post by Olisinpa koira » 09 Feb 2020, 16:50

suhiseva pimppa wrote:
09 Feb 2020, 16:42
Itse oon kova ihastumaan ja myös puolisoni tietää sen eli olemme yhdessä puhuneet asiasta paljon. Kunnioitan ja rakastan kuitenkin puolisoani, joten yleensä hoidan tilanteen niin että otan etäisyyttä ihmiseen, johon huomaan olevani ihastunut eli otan itseäni niskasta kiinni tämän ihastumisen suhteen. Ja yleensä etäisyyden myötä ihastuminen sitten laantuu vikkelästi. Nyt ehkä kuulostaa siltä että tätä tapahtuis jotenkin koko ajan. Mistään sellasesta ei oo siis kysymys mutta tunnistan että minun on helppo ihastua toisiin ihmisiin (naisiin, miehiin, kaikenlaisiin). Ja ehkä ihailun ja ihastumisen raja onkin itsellä aika häilyvä eli näissä ei usein ole kyse mistään hyvin syvästä ja vakavasta.
Vahva sama. Kumppani on tästä tietoinen ja puhun avoimesti tästä mun ihastumisherkkyydestä. Se ei ole ollut hänelle ongelma ja jaksaa aina painottaa sitä, ettei kukaan voi hallita ihastumisiaan. Silti mua ärsyttää jatkuvasti olla pää pilvissä. Ja varmaan se onkin ollut jonkinlainen pakopaikka itsellä kun on arjessa tai itsensä kanssa haasteita niin helposti pakenee todellisuutta sinne pilvilinnoihin. Tai en tiiä.
Koira on vitun hyvä eläin

User avatar
pahan vesseli
-=Lord Of PIF=-
-=Lord Of PIF=-
Posts: 14909
Joined: 19 Dec 2013, 10:07
Location: tuli meressä autio maassa

Re: Parisuhde-palsta

#12545 Post by pahan vesseli » 14 Feb 2020, 12:26

Ceijo Succula wrote:
08 Feb 2020, 12:43
Oon vähän muutenkin miettinyt tätä omaa tunne-elämää parisuhteessa siltä kantilta, että onkohan mulla jotain vituillaan, kun tuntuu puuttuvan sellaset normaalit epäröinnin ja epäilyksen tunteet melkein kokonaan, kun johonkin hommaan lähtee, eikä sellaisia hetkittäisiä impulsseja lukuunottamatta ole oikein ikinä ollut mitään keloja, että onko tää nyt sittenkään sitä mitä haluan.
itsekin kuulun tähän jengiin
seksinoita wrote:roge äiät jakamassa nallenpesuohjeita :heart:
Not Just Kalmu wrote: Mikään viha ei pala niin kirkkaasti kun kristitty rakkaus
Image

User avatar
Ceijo Succula
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 45035
Joined: 01 Sep 2011, 02:00
Location: South Carelia Leper Colony

Re: Parisuhde-palsta

#12546 Post by Ceijo Succula » 15 Feb 2020, 02:51

Ensimmäistä kertaa anoppilassa. Olen kännissä, käytiin saunassa, appiukko kaivelee vinyylejä otsalamppu päässä ja kiroilee. Äsken kuummeltiin Sabbathin Master of Reality ja nyt ollaan kunnon huurubluusissa.
kanammuna wrote:Se on Ceijo joka on tässä maailmassa pärjää.
Kakkaisuhoito wrote:
02 Mar 2020, 22:07
Elämäni top1 virhe oli tutustua toho jätkään

User avatar
Assman
Musiikki päällikkö
Posts: 32174
Joined: 02 Feb 2015, 08:40

Re: Parisuhde-palsta

#12547 Post by Assman » 15 Feb 2020, 08:55

Ceijo Succula wrote:
15 Feb 2020, 02:51
Ensimmäistä kertaa anoppilassa. Olen kännissä, käytiin saunassa, appiukko kaivelee vinyylejä otsalamppu päässä ja kiroilee. Äsken kuummeltiin Sabbathin Master of Reality ja nyt ollaan kunnon huurubluusissa.
17-vuotiaana kun olin ex-anopin vanhemmilla, niin se pappa juotti mut känniin ja saunan jälkeen kylpytakki auki söin makkaraa ja huusin niiden kuurolle koiralle. Sitten oksennan ja mua raahatessa autoon mä vaan hoen, miten oon häpäissyt itteni. Seuraavana päivänä piti muuttaa exän perhettä, mutta en mä kyenny. Se oli ehkä oma eniten Ceijomaisin kokemus mitä perhe-elämään tulee.
Image

User avatar
Ceijo Succula
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 45035
Joined: 01 Sep 2011, 02:00
Location: South Carelia Leper Colony

Re: Parisuhde-palsta

#12548 Post by Ceijo Succula » 15 Feb 2020, 22:38

Nyt lähetään appivanhempien kanssa baariin tinaamaan!
kanammuna wrote:Se on Ceijo joka on tässä maailmassa pärjää.
Kakkaisuhoito wrote:
02 Mar 2020, 22:07
Elämäni top1 virhe oli tutustua toho jätkään

User avatar
armashenrik
6k
Posts: 6202
Joined: 30 Aug 2017, 11:34
Location: Punkkia Muhoksella

Re: Parisuhde-palsta

#12549 Post by armashenrik » 17 Feb 2020, 13:07

Mä olen kyll totaalinen parisuhde-käyttäjä. Olen äärimmäisen onnellinen että mulla on kumppani, jonka kanssa menen nukkumaan ja heräämään melkein joka päivä. Ja juoda aamukahvit ja potkia sitten toinen tekee duunii, kun ite voin alkaa lajittelee magic-korttei tai treenaa kituraa. + Sitten voi pelata lautapelei kerran viikos yhes porukalla ++ kun ei ole mitään pahaa välillä niin käyttäydytään ihmisiksi eikä ole sellasta nillitystä kuin aikaisemmissa 15 vuoden paristeissa.
Helvetin hyvä 1+ vuosi.
Image

Kansan syvät rivit
Juhani Naamapalmu
Posts: 49546
Joined: 06 Oct 2004, 10:51
Location: semmonen linna jonka asuu joku vampyyri

Re: Parisuhde-palsta

#12550 Post by Kansan syvät rivit » 17 Feb 2020, 13:30

Ceijo Succula wrote:
15 Feb 2020, 22:38
Nyt lähetään appivanhempien kanssa baariin tinaamaan!
Onneksi omat appivanhemamt on sen ikäisiä, että riittää, kun haravoi lehdet niiden pihalta eikä juopotteluihin tartte osallistua.
STOP SAYING THINGS YOU FUCKING DICKHEADS
Alkoholitonolutlaskuri 2024: 61, virhemarginaali 2
Kombuchalaskuri 2024: 15, virhemarginaali 1

Alkoholitonolutlaskuri 2023: 246, virhemarginaali 4

User avatar
Ceijo Succula
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 45035
Joined: 01 Sep 2011, 02:00
Location: South Carelia Leper Colony

Re: Parisuhde-palsta

#12551 Post by Ceijo Succula » 17 Feb 2020, 14:03

Kansan syvät rivit wrote:
17 Feb 2020, 13:30
Ceijo Succula wrote:
15 Feb 2020, 22:38
Nyt lähetään appivanhempien kanssa baariin tinaamaan!
Onneksi omat appivanhemamt on sen ikäisiä, että riittää, kun haravoi lehdet niiden pihalta eikä juopotteluihin tartte osallistua.
Oli ihan helvetin hauska viikonloppu. En oo ikinä ennen ees harkinnu mitään anoppilareissuja, nyt jostain syystä tuntu ihan hyvältä ajatukselta ja oon helvetin tyytyväinen että tuli lähettyä. Ei tarvinnu skarpata tai jäkittää yhtään, juotiin kaljaa ja appiukko soitteli takkahuoneessa Black Sabbathia ja Creamia vinyyliltä ja kiroili otsalamppu päässä.

Oltiin tosiaan tunnettu noin viikko, kun mimmi ilmotti, että ens kuussa lähet sitten kyllä näytille :P
kanammuna wrote:Se on Ceijo joka on tässä maailmassa pärjää.
Kakkaisuhoito wrote:
02 Mar 2020, 22:07
Elämäni top1 virhe oli tutustua toho jätkään

User avatar
P O L L Y
DIKTAATTORI
Posts: 70583
Joined: 05 Sep 2008, 16:46

Re: Parisuhde-palsta

#12552 Post by P O L L Y » 17 Feb 2020, 14:09

Oli kyllä mukava ensitapaaminen pari kk sitten anoppikokelaan kanssa.
Käytiin Weeruskassa syömässä ja jaettiin viinipullo kahdestaan kun äijökkä oli edgellä ja hän kertoi heidän suvustaan ja itse meidän suvusta ja oli mukavan rento tunnelma. Isä ja veli on vielä tapaamatta :pale:

Oon kyllä kaikkien viiden eksän äitien kanssa tullut jostain syystä hirveän hyvin juttuun, tai ehkä rakastunut ihmisiin jotka ihanat äidit ovat kasvattaneet. Lämmittää vieläkin kun eksien äidit tykkäilevät facebookissa tai ig:ssä kuvista tai lähettävät syntymäpäivätoivotuksia :heart:
Spoiler:
Image

User avatar
Virffari
God of PIF
God of PIF
Posts: 37432
Joined: 16 Apr 2004, 13:53
Location: Lerstrand

Re: Parisuhde-palsta

#12553 Post by Virffari » 17 Feb 2020, 17:03

^Mä taas en oo ikinä tullu oikein juttuun mun eksien mutsien kanssa :facepalm: Enkä mä taida olla mikään suosikkiminiä tälle nykyisellekään anopille...
Image

User avatar
Hans Normaali
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 53030
Joined: 09 Mar 2004, 13:52
Location: Keputopia

Re: Parisuhde-palsta

#12554 Post by Hans Normaali » 17 Feb 2020, 17:26

Anoppi vitun jees. Kunnon punaviherkukkahattu-täti. Appiukko vähän jäyheempi tapaus, mutta juttuun tullaan oikein mainiosti. :salute:

Edit: tai siis sensortin punaviherkukkahattu-täti joka lyö nyrkkiä pöytään tarvittaessa vaikka mopopojille. Upea tapaus. :salute:
NINJA PO VENSKA!

User avatar
Ceijo Succula
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 45035
Joined: 01 Sep 2011, 02:00
Location: South Carelia Leper Colony

Re: Parisuhde-palsta

#12555 Post by Ceijo Succula » 21 Feb 2020, 21:39

Mitä helvetin vittua, mähän taidan olla terveessä ja toimivassa parisuhteessa :scratch:
kanammuna wrote:Se on Ceijo joka on tässä maailmassa pärjää.
Kakkaisuhoito wrote:
02 Mar 2020, 22:07
Elämäni top1 virhe oli tutustua toho jätkään

Post Reply