Antiklimax: S/T kasetti tai 7" | Kiinnostaako säätää & julkaista?

Tulevat, suunnitteilla olevat ja julkaistut. Forthcoming, under planning and released.

Moderator: Bulizky

Post Reply
Message
Author
HrKoistinen
Posts: 261
Joined: 05 Aug 2008, 23:34
Location: Ristimäki

Antiklimax: S/T kasetti tai 7" | Kiinnostaako säätää & julkaista?

#1 Post by HrKoistinen » 21 Sep 2021, 12:34

Meillä oli Jyväskylä-aikoina tämmöinen bändi kun Antiklimax. Ensi vuonna tulee kuluneeksi kymmenen vuotta kun maksettiin studiosta ihan hyvä summa ja nauhoitettiin 4 biisiä seiskaa varten. No, pistettiin pillit pussiin ja levy jäi julkaisematta.

Kiinnostaisko just sua säätää kasetti tai seiska pihalle ja laittaa mahdollisesti vähän rahaakin pottiin. 7" saattaa olla ehkä vähän turhaa kun ei enää keikkoja soiteta, niin jäisi vaan sadoittain levyjä pyörimään sohvan alle. Maksaisin itse isoimman siivun julkaisusta. Mulla on ollut vuosia kasetteihin kannet painettuna joissa on toki vanhaa infoa, mutta printattu tarra päälle jne. Monistuksen sijaan diy kelpaa myös. Toiveena 50-100kpl. Ei enempää eikä vähempää. Vinyyli- ja CD-masterit löytyy.

Mulla on ollut vuosia takaperin diy-lafka Ruori Records, mutta kaikki siihen liittyvä on unohtunut ja pyyhkiytynyt jonnekin bittiavaruuteen. En muista miten julkaisubyrokratia menee ja käytännöt on varmaan muuttunutkin vähän kymmenessä vuodessa. Enkä ole säätänyt yksin kun yhden seiskan ja loput on ollut keplottelua ja diy-touhua ilman mitään tallennelupia. Eikä mulla ole ollut aikaa säätää tätä kokonaan itse.

https://antiklimax.bandcamp.com/album/s-t-7
1. Myrkytetty Vesi, Poltettu Maa 04:01
2. Kuihtunut 01:59
3. Kätyrit 03:00
4. Vieläkö Jaksat Uskoa? 03:40

(laitan kannet tähän myöhemmin)

Sitä en tiedä, että kiinnostaako tämä julkaisu ketään muuta kuin itseä. Olisi mukava saada julkaistua viimein vaikka kohta onkin nauhoituksista se 10v.

Jos haluat jeesata tai muuten vaan kiinnostaa niin laita mailia kalliokoskenmika at gmail piste com / tähän topikkiin / inboxiin.

Kiitti!

Warmolester
Posts: 236
Joined: 26 Mar 2007, 17:08
Location: Himmelstrasse

Re: Antiklimax: S/T kasetti tai 7" | Kiinnostaako säätää & julkaista?

#2 Post by Warmolester » 27 Sep 2021, 12:17

Tulispa seiskana ulos!

User avatar
madagascarin orava äijä
-=King Of PIF=-
-=King Of PIF=-
Posts: 18416
Joined: 10 Oct 2008, 09:48
Location: Oranssi alue / South Central

Re: Antiklimax: S/T kasetti tai 7" | Kiinnostaako säätää & julkaista?

#3 Post by madagascarin orava äijä » 27 Sep 2021, 21:25

Tästähän taidettiin käydä Johnny Pärk Avenue Recordsin kanssa jotain alustavia neuvotteluja back in the day, kun bändi oli vielä kasassa tai justiinsa lopettanut. En muista mihin homma jäi (varmaan vaan arkisesti jäi), mutta hyvältähän tämä kuulosti silloin ja kuulostaa nytkin, ihan mielellään näkisi tästä julkaisunkin. Itse en tosin tähän lähde, kun en ehdi / ei ole varaa / JPAR muutenkin kuollut. :|
Image

User avatar
baablo
Posts: 609
Joined: 09 Jan 2014, 22:04
Location: Turku

Re: Antiklimax: S/T kasetti tai 7" | Kiinnostaako säätää & julkaista?

#4 Post by baablo » 28 Sep 2021, 07:16

Kasetti tästä tulee, julkaisupäivä vielä tba.

User avatar
baablo
Posts: 609
Joined: 09 Jan 2014, 22:04
Location: Turku

Re: Antiklimax: S/T kasetti tai 7" | Kiinnostaako säätää & julkaista?

#5 Post by baablo » 13 Nov 2021, 08:25

Tästä on nyt saatavilla kasetti Erakolta. Mukana bonusbiisi. 5€/kpl +pk tai Turussa noudolla/mitä keksitään.

Post Reply