Se on sellanen juttu että

Täällä foorumin ylläpito kertoo tärkeistä asioista. Tiedotteiden hautausmaa.

Moderator: Balam-Acab

Message
Author
User avatar
Suomen Sylvester Stallone
Kuvan käsitteliä mies
Posts: 177262
Joined: 01 Aug 2005, 00:20

Re: Se on sellanen juttu että

#46 Post by Suomen Sylvester Stallone » 24 Aug 2010, 22:50

Duc de Richleau wrote:
juan wrote:
Tarex wrote:Roskakori tyhjennettävä joka viikko.
Tämmösen vois automatisoida, voispa kotonakin.
Joku max. 5 sivua juttu vois olla ihan jees. Nytkin tuolla näyttää olevan 150 sivua täyttä paskaa.
ei ne oo paskaa. ne on huumoria. Teillä ei ole huumorintajua.
Image

Poistunut käyttäjä 0380d1
Poistunut käyttäjä
Posts: 22356
Joined: 21 Sep 2008, 19:44

Re: Se on sellanen juttu että

#47 Post by Poistunut käyttäjä 0380d1 » 24 Aug 2010, 23:04

Komppia viiden sivun hommalle. Tosin legendaarisimmille rogetopikeille vois perustaa uuden alafoorumin johon ne vois nakata. Esim. tee ite oma paska fingerporitsoukki ois kiva säilyttää. Postcountin kasvatus topic jne.

User avatar
Balam-Acab
el segundo
Posts: 173482
Joined: 23 Apr 2004, 17:04
Location: anarkistinen rodunsekoittajapariskunta

Re: Se on sellanen juttu että

#48 Post by Balam-Acab » 24 Aug 2010, 23:27

Hakufasiliteetit on taas käytössä viestin sisällön perusteella hakemista lukuunottamatta.
Naturally, the machines were destroyed.
Image
http://ctw.fi/ Cast to Wolves crust
:homosaatio: :heart: :love5: :love8: :transagenda:

User avatar
Kiwexet
8k
Posts: 8666
Joined: 29 Jul 2009, 22:42

Re: Se on sellanen juttu että

#49 Post by Kiwexet » 24 Aug 2010, 23:53

juan wrote:
Reva Braun wrote:pitänee pikaisesti nostaa kaikki paskatopikit ylös
Tän sorttisesta perseilystä aattelin sitten räpsästä bannia ainakin sinne asti, että siivous on saatu tehtyä.
no mutta hei, mulla tää on ollu harrastuksena jo alkupiffeistäni lähtien, ni et kai rankase mua jo opitun toimintamallini takia? tai siis asiapostauksia omasta mielestäni nostelen, mutta aina joku uuvatti nillittää mulle paskapostailusta ja muusta. esim aasi onkimies on kyllä sen luokan runkkari että laittais vaan ignorea jos mun jutut ei kiinnosta. ja ne pukeutumisosion homot, ne vois hypätä kaivoon mun punkista, on se nii vitun punkkia se .... no, lukekaa sieltä homo-osilta. versut ja addut ja pleksit ja oonko mä nyt hip ku mulla on tää uus pinkki teepata-perseilyt. vitun homot menkää sinne bb taloonne perke runkkailemaan ja keskustelemaan jostai vitun pikeepaidoista saatana.
Where is the kaukosäädin? wrote:Haista siä vittu.
bjoermmy wrote:mähän en tätä alottanu

relefantti ronsunkärsä
God of PIF
God of PIF
Posts: 35402
Joined: 04 Feb 2006, 21:18
Location: Sivu 34

Re: Se on sellanen juttu että

#50 Post by relefantti ronsunkärsä » 25 Aug 2010, 09:04

why is juihis still here wrote:
juan wrote:
Reva Braun wrote:pitänee pikaisesti nostaa kaikki paskatopikit ylös
Tän sorttisesta perseilystä aattelin sitten räpsästä bannia ainakin sinne asti, että siivous on saatu tehtyä.
no mutta hei, mulla tää on ollu harrastuksena jo alkupiffeistäni lähtien, ni et kai rankase mua jo opitun toimintamallini takia? tai siis asiapostauksia omasta mielestäni nostelen, mutta aina joku uuvatti nillittää mulle paskapostailusta ja muusta. esim aasi onkimies on kyllä sen luokan runkkari että laittais vaan ignorea jos mun jutut ei kiinnosta. ja ne pukeutumisosion homot, ne vois hypätä kaivoon mun punkista, on se nii vitun punkkia se .... no, lukekaa sieltä homo-osilta. versut ja addut ja pleksit ja oonko mä nyt hip ku mulla on tää uus pinkki teepata-perseilyt. vitun homot menkää sinne bb taloonne perke runkkailemaan ja keskustelemaan jostai vitun pikeepaidoista saatana.
=D>

ja joo, supportia vaan vanhojen turhien topikkien poistamiselle. ei sitä muista itekään kaikkea paskaa mitä tänne on suoltanut. voimia siivoukseen!

User avatar
yrjö örvel
kreivi
Posts: 86613
Joined: 15 Jan 2006, 21:02
Location: FANOPEIA
Contact:

Re: Se on sellanen juttu että

#51 Post by yrjö örvel » 25 Aug 2010, 10:27

NKN.

Mikään ei ole pyhää ja kunnon punkkarit hajottaa kaiken! Hyvä ja support!
Image

User avatar
Ropo
Suomijuntti
Posts: 25966
Joined: 25 Jul 2005, 14:08
Location: Tampere

Re: Se on sellanen juttu että

#52 Post by Ropo » 25 Aug 2010, 11:20

Tukikeikka vaikka vvlle ja mites jos jengi tyhjentäis privalootansa?
Its so hard to be a saint in the city
http://www.myspace.com/thehoist

User avatar
Il Duce Lee
Jääkenttien Kristian Arje
Posts: 74028
Joined: 07 Mar 2004, 12:43
Location: Central Blvd

Re: Se on sellanen juttu että

#53 Post by Il Duce Lee » 25 Aug 2010, 11:46

Ropo wrote: ja mites jos jengi tyhjentäis privalootansa?
Tätä ei kyl ikinä tajua tehä, paitsi sit ku se o täynnä. Eiks YV-boxin kokoo vois pienentää vaikka kolmasosaa nykyisestä?
digimetsä wrote:
20 Apr 2023, 22:16
Eräänlaista ableismia toikin on että tullaan leveilemään kuinka pystyy olemaan selvinpäin viihteellä eikä ahdista

User avatar
GEOMETRINEN IHME
Kristus Jeesus
Posts: 38175
Joined: 02 Oct 2007, 16:54
Location: jüvæskülæ

Re: Se on sellanen juttu että

#54 Post by GEOMETRINEN IHME » 25 Aug 2010, 12:21

YV:illä tuskin on mitään väliä, kun eivät tonne söörtsin kantaankaan mene. Toisaalta noillekin voitaisiin yksi topic perustaa jossa Jane naureskelee tyhmille viesteille.
Ystäväni,
Ihmisinä joudumme elämään suurten paineiden ja tulevaisuuden pelkoa tuovien ahdistusten alla.
Elämä vaatii niin paljon ja tulevaisuus pelottaa.
Jokainen päivä tuo ahdistusta lisääviä uutisia, ja vaikka tänään menee hyvin, ei huomisesta voi olla enää varma.

User avatar
Balam-Acab
el segundo
Posts: 173482
Joined: 23 Apr 2004, 17:04
Location: anarkistinen rodunsekoittajapariskunta

Re: Se on sellanen juttu että

#55 Post by Balam-Acab » 25 Aug 2010, 13:05

Yv-taulu on aika mitättömän kokoinen, eikä niistä tarvitse stressata ainakaan palvelimen suorituskykyyn liittyen.
Naturally, the machines were destroyed.
Image
http://ctw.fi/ Cast to Wolves crust
:homosaatio: :heart: :love5: :love8: :transagenda:

User avatar
Donkey Angler
Frying tonight!
Posts: 44814
Joined: 28 Mar 2004, 05:39
Location: HKI
Contact:

Re: Se on sellanen juttu että

#56 Post by Donkey Angler » 25 Aug 2010, 14:34

why is juihis still here wrote:
juan wrote:
Reva Braun wrote:pitänee pikaisesti nostaa kaikki paskatopikit ylös
Tän sorttisesta perseilystä aattelin sitten räpsästä bannia ainakin sinne asti, että siivous on saatu tehtyä.
no mutta hei, mulla tää on ollu harrastuksena jo alkupiffeistäni lähtien, ni et kai rankase mua jo opitun toimintamallini takia? tai siis asiapostauksia omasta mielestäni nostelen, mutta aina joku uuvatti nillittää mulle paskapostailusta ja muusta. esim aasi onkimies on kyllä sen luokan runkkari että laittais vaan ignorea jos mun jutut ei kiinnosta. ja ne pukeutumisosion homot, ne vois hypätä kaivoon mun punkista, on se nii vitun punkkia se .... no, lukekaa sieltä homo-osilta. versut ja addut ja pleksit ja oonko mä nyt hip ku mulla on tää uus pinkki teepata-perseilyt. vitun homot menkää sinne bb taloonne perke runkkailemaan ja keskustelemaan jostai vitun pikeepaidoista saatana.
Nyt kyllä voisit perustella. Jos en olisi modena kyseisellä osastolla niin totta vitussa olisin laittanu sut ignoreen jo ajat sitten. Se ei valitettavasti ole mahdollista kun sinäkin sinne spammaat niin vitusti ja jonkun on siellä pidettävä silmät auki. Eli se siis tekee meikäläisestä totaalisen megaonanistin? Joopa joo.
Riffs Mahoney wrote:
14 May 2023, 20:34
Donkey Angler, kaksi sanaa joihin voit luottaa

User avatar
DE MYSTERIIS DOM PÉRIGNON
mysteeri samppanjamies
Posts: 50695
Joined: 16 Nov 2004, 11:57
Location: Myrkkynoitien feministissaatanallinen ylivalta

Re: Se on sellanen juttu että

#57 Post by DE MYSTERIIS DOM PÉRIGNON » 25 Aug 2010, 14:57

Osto/myynti/varastus-osiosta vois kyllä kaiken siivota pois, samoin kaikki turhat 1-2 vastauksen pikkutopicit muistakin alueista.
jormuli wrote:pääsin ylitse vaikeuksistani olemalla tekemättä mitään, ja nyt voin ihan hyvin.

User avatar
Kyy povellasi
Turha ehdottaa, mikään ei kelpaa kuitenkaan.
Posts: 89660
Joined: 18 Feb 2007, 13:22
Location: Ryynänen

Re: Se on sellanen juttu että

#58 Post by Kyy povellasi » 25 Aug 2010, 15:29

Noi turhat alueet vois heittää vittuun, esim. urheilun, matkailun, tyylihomoilun ja nuspanin. Ehkä mahd.yleiseenkin ilmaantuis silloin jotain muutakin kuin keskusteluita päivän uutisista ja jonninjoutavia luetteloita siitä miltä nyt tuntuu.
Hans Normaali wrote:
Mortal Kombat wrote: Plotko taas kerran aivan oikeassa tässä.
^vanha pif-viidakon sananlasku siinä.
Kake Randelin Fan Club #1

User avatar
Balam-Acab
el segundo
Posts: 173482
Joined: 23 Apr 2004, 17:04
Location: anarkistinen rodunsekoittajapariskunta

Re: Se on sellanen juttu että

#59 Post by Balam-Acab » 25 Aug 2010, 15:33

Lucifer Rising wrote:Noi turhat alueet vois heittää vittuun, esim. urheilun, matkailun, tyylihomoilun ja nuspanin. Ehkä mahd.yleiseenkin ilmaantuis silloin jotain muutakin kuin keskusteluita päivän uutisista ja jonninjoutavia luetteloita siitä miltä nyt tuntuu.
Ja yhden päivän keskustelut jakautuisi näppärästi aina viidelle sivulle nykyisen n. kahden sijaan. Ennemmin vaikka oma foorumi kaikille käppäsille listoille, mielellään jollekin muulle palvelimelle.
Naturally, the machines were destroyed.
Image
http://ctw.fi/ Cast to Wolves crust
:homosaatio: :heart: :love5: :love8: :transagenda:

User avatar
Suomen Sylvester Stallone
Kuvan käsitteliä mies
Posts: 177262
Joined: 01 Aug 2005, 00:20

Re: Se on sellanen juttu että

#60 Post by Suomen Sylvester Stallone » 25 Aug 2010, 16:47

Lucifer Rising wrote:Noi turhat alueet vois heittää vittuun, esim. urheilun, matkailun, tyylihomoilun ja nuspanin. Ehkä mahd.yleiseenkin ilmaantuis silloin jotain muutakin kuin keskusteluita päivän uutisista ja jonninjoutavia luetteloita siitä miltä nyt tuntuu.
Urheiluosio on ihan järkevä. Akat ei vaan tajuu.
Image

Post Reply