kysymys modeille lähinnä damonelle

Tänne voit kirjoittaa kysymyksiä koko Punk In Finlandia koskevissa asioissa. Myös kuolleita linkkejä ym. voi tänne ilmoittaa.

Moderator: Balam-Acab

Post Reply
Message
Author
User avatar
Laku Setä
ajattelija-karamelli
Posts: 78048
Joined: 28 Jul 2019, 17:08

kysymys modeille lähinnä damonelle

#1 Post by Laku Setä » 27 Jun 2021, 16:04

millä saan merkittyä rogeen itselleni turvallisen ketjun mihin ei saa tulla muut ku minun hyväksymät tyypit kirjoittamaan minun hyväksymistä aiheista.
koska nyt tälläinen ketju on suotu yhdelle käyttäjälle ni oletan että me muutkin saadaan vastaavat.
ilmoitanko etukäteen sen ketjun minkä haluan saavan erityis kohtelua vai miten toimitaan.
Image

User avatar
Damone
hiljainen poika
Posts: 82373
Joined: 21 Nov 2011, 00:10
Location: Malmin kovat kujat

Re: kysymys modeille lähinnä damonelle

#2 Post by Damone » 27 Jun 2021, 17:19

Laku Setä wrote:
27 Jun 2021, 16:04
millä saan merkittyä rogeen itselleni turvallisen ketjun mihin ei saa tulla muut ku minun hyväksymät tyypit kirjoittamaan minun hyväksymistä aiheista.
koska nyt tälläinen ketju on suotu yhdelle käyttäjälle ni oletan että me muutkin saadaan vastaavat.
ilmoitanko etukäteen sen ketjun minkä haluan saavan erityis kohtelua vai miten toimitaan.
Sinullahan oli jo sellainen. Päiväkirjatopik tai joku? Liekö monsteri syönyt? :-k
Image

User avatar
Damone
hiljainen poika
Posts: 82373
Joined: 21 Nov 2011, 00:10
Location: Malmin kovat kujat

Re: kysymys modeille lähinnä damonelle

#3 Post by Damone » 27 Jun 2021, 17:20

Damone wrote:
27 Jun 2021, 17:19
Laku Setä wrote:
27 Jun 2021, 16:04
millä saan merkittyä rogeen itselleni turvallisen ketjun mihin ei saa tulla muut ku minun hyväksymät tyypit kirjoittamaan minun hyväksymistä aiheista.
koska nyt tälläinen ketju on suotu yhdelle käyttäjälle ni oletan että me muutkin saadaan vastaavat.
ilmoitanko etukäteen sen ketjun minkä haluan saavan erityis kohtelua vai miten toimitaan.
Sinullahan oli jo sellainen. Päiväkirjatopik tai joku? Liekö monsteri syönyt? :-k
Löytyi:

viewtopic.php?f=10&t=802824
Image

Post Reply