aatteet ja vaatteet?

Keskustelua vaatetuksesta, koristautumisesta ynnä muusta inhimillisen ulkomuodon säätämisestä.

Moderator: YOU HAVE COCAINE ON YOUR PENIS

Post Reply
Message
Author
User avatar
Man-Thing
King of PIF
King of PIF
Posts: 15570
Joined: 04 Sep 2010, 20:17
Location: Suotissinheittokisoissa

Re: aatteet ja vaatteet?

#121 Post by Man-Thing » 10 Nov 2021, 06:18

devil via the anus wrote:
09 Nov 2021, 17:55
Ovaskainen wrote:
09 Nov 2021, 16:38
Itse tykkään kun varkuissa on vähän retsiä. Paljon mukavammat päällä.
Mun kokemuksen mukaan menee vaan nopeemmin hajalle. Veikkaan että ne elastaanit hankaa sitä puuvillaa paskaks tms.
Juuh, tommoset ilman elastaania olevat tietty vaatii hetken pitoa että alkaa olla mukavat päällä. Pesun jälkeen yhtä tuskaa mutta kyllä tää tästä. Parhaita on semmoset jotka uutena seisoo sängyn vieressä aamulla. 8)

User avatar
X-Ramona
Posts: 231
Joined: 11 May 2014, 13:59

Re: aatteet ja vaatteet?

#122 Post by X-Ramona » 21 Jan 2022, 16:58

Käytän lähinnä second handiä. Tällä hetkellä suosiossa ihanat kukkahameet ja siihen joku tyköistuva paita. Epäeettisesti tilailen sit välillä bändipaitoja äxän kautta, ties missä tehty...

Nahasta tykkään, mut sekin löytyy käytettynä. Vegaaninahka on käytännössä muovia, eli ympäristövaikutus on +/- nolla.
Image

User avatar
Lämmin sylimikro
Lupaan olla ikuisesti kiltisti
Posts: 14048
Joined: 15 Sep 2016, 11:08
Location: Sohva
Contact:

Re: aatteet ja vaatteet?

#123 Post by Lämmin sylimikro » 31 Jan 2022, 10:23

Ostan lähes kaiken paitsi sukat ja kalsarit käytettynä, ja sukkiakin saan oikeastaan lahjaks aika paljon. Välillä jotkut uikkarit tai rantasandaalit ostan uutena kerran kolmessa vuodessa. Dressmannin kalsareita suosin koska ne on reilun kaupan puuvillaa ja tehty ainakin heidän mukaansa ilman lapsityövoimaa. Enemmän yleensä saatavuus kuin vaatteiden tyyli määrää mitä ostan mut nykyään saa tosi hyviäkin kamoja käytettynä niin voi vähän valitakin. Oon sen kokonen että oikeastaan kaikkea paitsi kenkiä saa tosi hyvin ja kenkiäkin ihan hyvin.

Post Reply