aatteet ja vaatteet?

Keskustelua vaatetuksesta, koristautumisesta ynnä muusta inhimillisen ulkomuodon säätämisestä.

Moderator: YOU HAVE COCAINE ON YOUR PENIS

Post Reply
Message
Author
User avatar
Cactiin se semmonen siesta muumi
Masentaja
Posts: 50377
Joined: 21 Feb 2006, 01:35
Location: Södermalm/Tunnelbana

Re: aatteet ja vaatteet?

#76 Post by Cactiin se semmonen siesta muumi » 02 Aug 2010, 22:26

Vrjtaivas wrote:voisi vain pukeutua taas nihilnihil-mallilla pelkkiin mustiin farkkuihin ja huppariin, ilman mitään näkyviä merkkejä, niin saisi olla vielä enemmän rauhassa.
Tää on ihan jees.
”Jäbät on käyny salilla.. Hyvä! Treenatkaa!

..Mun sali on katu.”

KalevalanViikingit
4k
Posts: 4031
Joined: 02 Mar 2007, 10:15
Location: Pyyrinlahti West Coast

Re: aatteet ja vaatteet?

#77 Post by KalevalanViikingit » 03 Aug 2010, 14:15

80% skin, 20% raggare -riippuu. joskus jopa mannesaapas/verkkari-osastoa mikäli duunailee jotain jossain fuckin` pellolla jne. Töissä taas t-paita & verkkarit -osastoa.
Hakkapeliitta Rockers Crew 4,5%

User avatar
Pete TNT
PIF-harrastaja
Posts: 109677
Joined: 14 Sep 2006, 20:48

Re: aatteet ja vaatteet?

#78 Post by Pete TNT » 03 Aug 2010, 17:44

viisnollaykköset ja takakiree perse
Suvelan Sulttaani wrote: rocknrollin tarkoitus on scream and shout ja pitää siinä sivussa good time!

User avatar
Sd.Kfz. 302
joku kiva
Posts: 172350
Joined: 22 Dec 2006, 16:16
Location: esopoo
Contact:

Re: aatteet ja vaatteet?

#79 Post by Sd.Kfz. 302 » 03 Aug 2010, 18:32

Holtiton ja piruja täynnä wrote:
Vrjtaivas wrote:voisi vain pukeutua taas nihilnihil-mallilla pelkkiin mustiin farkkuihin ja huppariin, ilman mitään näkyviä merkkejä, niin saisi olla vielä enemmän rauhassa.
Tää on ihan jees.
On. Varmaan jollain 13-14 vuoden kokemuksella uskallan sanoa.
Tilli Mössönpoika wrote:
31 Jan 2023, 13:53
Kyllähän vähintään geile ja natursekt pitää olla.

..........
itse olen mieltä
Posts: 13057
Joined: 13 May 2010, 15:41

Re: aatteet ja vaatteet?

#80 Post by .......... » 04 Aug 2010, 10:39

bändipaitoja, yhessä hupparissa ent-selkäpätsi ja joskus liivi päällä. housuissa pelkästään mustia paikkoja. eli ei nyt niin poliittista pukeutumista.

User avatar
Ruusu Phantom
2k
Posts: 2208
Joined: 30 Nov 2007, 14:20
Location: Jengi, gang

Re: aatteet ja vaatteet?

#81 Post by Ruusu Phantom » 04 Aug 2010, 10:51

Kyllä aina jollain tavalla tulee autonomisuutta, rodullista ylpeyttä ja vapautta korostettua. Pilottirotsissa niittejä, niittiranneke joskus, repaleiset farkut. Joskus äh ihan sama, silloin heittää vaikka RAC-bändin paidan hippikuteiden kanssa yhtä aikaa.
Ton yhen tyypin blogissa väitetään, että nuoriso...
https://bit.ly/3DoGNzV

User avatar
Nerdpunx
Posts: 693
Joined: 09 Jan 2009, 23:27

Re: aatteet ja vaatteet?

#82 Post by Nerdpunx » 04 Aug 2010, 12:27

Addu, Puma ja Star Wars. Joskus jotain summa bändien paitoja päällä aswell.
Hardcoer gaming lifestyle

User avatar
PATRIOOTTI AD2050
Posts: 84
Joined: 27 Jun 2010, 22:26
Contact:

Re: aatteet ja vaatteet?

#83 Post by PATRIOOTTI AD2050 » 22 Aug 2010, 01:49

Siis for shöör pitää olla vähä edgee vaikka ollaanki jo aika syvällä oravanpyörässä eli ainaku tilaisuus sallii niin paita on hewi medel tai hard core, koska ulkonäkö & pukeutuminen on tietty niitä tärkeitä seikkoja, jotka tekkee ihmisistä erinlaisimpia. Ja tietty sillee sopivan kireesti, että korostuu ku on kapee vyötärö ja tullu vähä reenattuu noit pecsei, käsittääkseni tsubut tykkää!!

User avatar
Super Dario Fo Fighters
Poistunut käyttäjä
Posts: 59483
Joined: 26 Oct 2006, 20:56
Location: Palazzo della Civiltà di Lavoro

Re: aatteet ja vaatteet?

#84 Post by Super Dario Fo Fighters » 22 Aug 2010, 10:01

kapinoin sulautumalla huomaamattomasti valtavirtaan.
September. A gentle reminder that autumn is for the poets. Fall is for the rest of us.

- @neinquarterly

User avatar
Jenny
1k
Posts: 1684
Joined: 03 Oct 2004, 17:25
Location: Puotila
Contact:

Re: aatteet ja vaatteet?

#85 Post by Jenny » 11 Sep 2010, 08:05

Aatteet ja vaateet?
Joku on joskus sanonut että eihän kukaan pukeudu enää niinkuin sä, taisi tarkoittaa mun Dekalookkia.
Aatepukeutumisena koen Vegan, SXE ja anarkisti pinssien, patsien ja paitojen käyttämisen. Tuleehan niitä käytettyä toki, lähinnä aika harvoin. Ainahan mulla arkisin on joku bändi paitapäällä , mutta musta se ei ole aatevaate, samoin kuin selkäliput + muut. Mä nyt satun tykkäämään vaan semmoisesta musasta. Se että kuuntelee niitä bändejä vaikkapa Oi Polloita ei tee susta aatehemmoa, vaan se mikä sun päässä on. Saatika sitten niitit ja keesit. Kun käväisin tuolla Rebellion festareilla siellä osa jengistä oli kuin postikortista, niitit ja keesit vimosen päälle. Mutta kuoren alla oli vaan se musadiggailu, se ei ole huono homma sekään. Musahan yhdistää ihmisiä ja siellähän juuri sen huomasi, tuntui että oli yhtä suurta perhettä muiden keesipäiden kanssa. Mutta se oli se musa joka yhdisti, ei todellakaan aatteet.
Image

Niin,
чики-брики
Posts: 166602
Joined: 15 Jan 2006, 18:56

Re: aatteet ja vaatteet?

#86 Post by Niin, » 11 Sep 2010, 09:04

^punkkareita nyt ei voi muutenkaan pitää homogeenisenä massana, menijää kun on moneen junaan.

User avatar
mutavelho
Melkein ####!
Melkein ####!
Posts: 12442
Joined: 14 Mar 2004, 00:54

Re: aatteet ja vaatteet?

#87 Post by mutavelho » 11 Sep 2010, 13:59

Arjen vittumaisuus on vähentyny huomattavasti ku näyttää taviksemmalta. Ei tarvi kuunnella jatkuvalla syötöllä kaiken maailman vatipäiden avautumista. Se on jotenki helpottavaa, vaik tuntuuki et o antanu vähä periks tälle ankealle maailmalle jossa kaikkien pitäs olla vitun yksilöllisiä mut silti samannäkösiä, -kokosia ja -mielisiä.
It shouldn't just be one person in the crowd's responsibility to deal with fuckers.

User avatar
Kutosta pyytää
MVLKKV REX
MVLKKV REX
Posts: 391804
Joined: 25 Jul 2009, 13:03

Re: aatteet ja vaatteet?

#88 Post by Kutosta pyytää » 11 Sep 2010, 17:12

Viestitän lähinnä sitä, että olen musan kuuntelija mies.

hannele lauri
-=King Of PIF=-
-=King Of PIF=-
Posts: 19577
Joined: 18 Dec 2009, 13:42

Re: aatteet ja vaatteet?

#89 Post by hannele lauri » 11 Sep 2010, 19:18

hmmm, mulle on sanottu, että musta on aika vaikea päätellä "mikä mä olen", on sitä hipsterikorttia heitelty ja billy-korttia kanssa. tiiä sitten tuosta, kun tarkotuksena ei ookkaa näyttää tietynlaiselta. tykkään hyvin erilaisista tyyleistä ja saatan näyttää ihan päinvastaselta eri päivinä. poliittisuuden kans se on vähä niin ja näin, ei mulla oikein mitään näkyviä mielipide/iskulause-hommia ole paria poikkeusta lukuunottamatta, kun en nyt muutenkaa oo kovin valveutunut. toki bändipaitoja ja kaiken maailman pinssejä ja selkämerkkejä löytyy. eli tuota jaa-a!

User avatar
Teksti-TV:n sivu 591
7k
Posts: 7102
Joined: 20 May 2008, 18:42

Re: aatteet ja vaatteet?

#90 Post by Teksti-TV:n sivu 591 » 11 Sep 2010, 22:15

juan wrote:Välttelen uusien vaatteiden ostoa, suosin kestävyyttä ja käytännöllisyyttä ulkonäön kustannuksella.
Jotenkin näin. Ekoloogisuus on mulle sitä että en osta uusia vaatteita juuri koskaan, katon kerralla semmosta mikä kestää ja sopii vartalolle, hinta voi sit olla isompikin, mut eipä kerran vuodessa farkuista parikymppiä kauheesti hetkauta. T-paidat on sit yleensä bändi-paitoja, mitään teksti-paitoja en päälleni pistä. Yleensä katon päällimäisenä bändipaidoissakin sitä (tietty bändin lisäksi), ett se näyttää myös vaatekappaleena hyvältä. Poliittisuus on sit katsojan silmässä, mitään punk-uniformua en hirveesti jaksa kannattaa (hevariksi luultiin vielä ku oli pitkä tukka), mut noi mun maiharien punaset nauhat aina välillä jaksaa ihmetyttää. Itelle ne ei merkkaa yhtään mitään, mut esim. tossa vaalien alla muutamakin duunari tulkitsi ne tommoseks vasemmistolaiseks kommentiks, mikä mua ei haittaa yhtään.

E: itse asiassa mulla alkaa koko ajan olemaan enemmän ja enemmän vaatteita mitkä mä oon vaan saanu jostain, ku ihmiset heittää pois ja mulle kelpaa melkein mikä vaan mikä jotenki istuu eikä oo liian värikäs.

Post Reply