T-paita tarinoita

Keskustelua vaatetuksesta, koristautumisesta ynnä muusta inhimillisen ulkomuodon säätämisestä.

Moderator: YOU HAVE COCAINE ON YOUR PENIS

Message
Author
PartyHitler2008
pizzacrust
Posts: 7658
Joined: 01 Apr 2008, 16:57

Re: T-paita tarinoita

#31 Post by PartyHitler2008 » 22 Feb 2010, 15:40

Puntalassa 08 olin unohtanut koko perjantai-illan, käyttänyt suurimman osan rahoistani ja olin aivan paskainen, mutta löysin laukustani aamulla siististi viikatun Anti Cimex -paidan.

User avatar
Lapsuuteni Moskova
2k
Posts: 2448
Joined: 01 Nov 2006, 11:01
Location: SOSDO MASSA KOMOROSSA

Re: T-paita tarinoita

#32 Post by Lapsuuteni Moskova » 22 Feb 2010, 16:07

Kerran pesin helvetin monta koneellista pyykkiä kun olin menossa vanhemmileni kesäksi ja pyykkikori oli täynnä. En ehtinyt kuitenkaan pestä kaikkea joten laitoin repun täyteen likaisia t-paitoja (parhaimmat joita halusin pitää lomalla päällä). Kööpenhaminan lentokentällä tajusin että se reppu jäi sitten kämpille ja aikaa koneen lähtöön tunti. Tuli tippalinssiin kun 6 viikon jälkeen palasin kämpille ja reppuun jääneet paidat oli homehtunut hieman. :(

pakastepizza
Posts: 799
Joined: 17 Mar 2005, 19:01
Location: Retardation Nation

Re: T-paita tarinoita

#33 Post by pakastepizza » 22 Feb 2010, 16:28

Vaimo ei anna pitää Anal Cunt paitaa päällä.
No niin no.

User avatar
uhka vai mahdollisuus?
the way of the world
Posts: 18210
Joined: 20 Oct 2005, 23:16
Location: päähesa

Re: T-paita tarinoita

#34 Post by uhka vai mahdollisuus? » 22 Feb 2010, 16:49

tiikkus wrote:olin tavastialla 17-vuotiaana kattomassa mike monroeta ja sitten sen edesmennyt vaimo jude wilder pyysi meidät backstagella
:shock:
Raivoraittius
Piho wrote:streittariusidea on hyvä.
Suoraan ignoreen! wrote:fuck the cops
Image

User avatar
SAIRASLOMA=ITSEPUOLLUSTUS
6k
Posts: 6295
Joined: 19 Apr 2007, 12:42
Location: 00510

Re: T-paita tarinoita

#35 Post by SAIRASLOMA=ITSEPUOLLUSTUS » 23 Feb 2010, 01:44

olin turussa ja sit oksensin mun paidalle ja sit ku lähin kotiin sieltä ni luulin hävittäneeni sen, mut sit mulle tuliki facebookis viesti et se paita oli LÖYTYNY mun yöpaikan eli sen paikan mihin myös oxensin ni pesukoneen jostai vierestä ja sit kaveri pesi sen ja lähetti sen mulle takasi!!!! olin tosi onnellinen koska se oli ja on yks mun lemppari t-paidoista....

User avatar
RIP sinä?
R.I.P.
Posts: 15426
Joined: 26 Apr 2007, 01:42
Location: murheen laakso
Contact:

Re: T-paita tarinoita

#36 Post by RIP sinä? » 23 Feb 2010, 01:53

keltasesta heartburnssin paidasta tuli viime puntalassa sinapin värinen ja reikänen :x
Fester-setä wrote:
20 Jun 2023, 12:53
eminem ja barathrum
Mortal Kombat wrote:Olen ulkoisesti rauhallinen ja mietteliään oloinen, mutta sisällä raivoavat intohimon ja sekoilun ahnaat liekit.
Kansan syvät rivit wrote:
20 Nov 2018, 14:47
önk tönkkiä tää maa kaipaa.

User avatar
P.
kääpä
Posts: 86135
Joined: 18 Nov 2004, 08:56
Location: Hiekkakuoppa

Re: T-paita tarinoita

#37 Post by P. » 23 Feb 2010, 02:52

Vuonna 1979, 14-vuotiaana hankin Ramones t-paidan. Paita oli minulle hyvin rakas ja se säilyikin halki vuosien. Jossain vaiheessa se unohtui kaappien kätköihin. Joskus 80-luvun lopussa löysin sen taas ja vaikka aika olikin patinoinut siitä entistäkin katu-uskottavamman, näytti se yhä mielestäni hienolta. Ajattelin että "tämähän sopii vielä päällekin", jätin sen tuolin karmille ja lähdin töihin.

Töistä tullessani naisellani oli minulle ilouutisia; hän oli kuulemma tehnyt Ramones-paidastani muotipaidan! Tämän kuullessani kävelin parkinson-askelin pahaa aavistaen paidan luo. Paidasta oli leikattu hihat pois ja paidan sivut oli leikattu auki miltei helmaan saakka. "Nythän se on semmonen rento kesäpaita!"

Silmissäni vilisi mennyt elämäni filminauhana.



Myöhemmin asiaa pohtiessani ja opittuani nykyisen vaimoni paremmin tuntemaan olen päätynyt seuraavan laatuiseen johtopäätökseen: Ehkä minua huijattiin. Kusettiin räikeästi silmään ja naisen toimesta.

Okei, olihan se paita kulahtanut, tiedän, mutta pitääkö naisen oikeesti olla noin pirullinen. :(

User avatar
P.
kääpä
Posts: 86135
Joined: 18 Nov 2004, 08:56
Location: Hiekkakuoppa

Re: T-paita tarinoita

#38 Post by P. » 23 Feb 2010, 02:58

Töissä kehitysvammaisten parissa olen toisinaan pitänyt Rattus-paitaa päälläni. Eräs asukkaista vinkkaa aina paidan nähdessään silmäänsä ja huudahtaa: "Ahaa! Ratsastus!"

User avatar
Donkey Angler
Frying tonight!
Posts: 44814
Joined: 28 Mar 2004, 05:39
Location: HKI
Contact:

Re: T-paita tarinoita

#39 Post by Donkey Angler » 23 Feb 2010, 03:02

Toni77 wrote:Mulla on FUCT merkkinen t-paita jossa on edessä kuva nuken päästä jolla on hakaneula nenässä, ottassa lukee DESTROY niin että toi T kirjain on muka risti ja silmien välissä on piirretty hakaristi ja toisessa poskessa on anarkia A ja toisessa 666 ja selkäpuolella lukee Children are the future.
Sama juttu.

Kun Ghost Rider leffa tuli vihdoinkin teattereihin mun piti ehdottomasti päästä tsiigaamaan se, olihan kyseessä mun lapsuuden sankari. Ensi-iltaan laitoin mun hurjan siistin 90-luvun alun mustan Ghost Rider paidan jonka neonvärit on edelleen todella kirkkaat. Astelin paikalleni rehvakkaasti huppari auki mutta kun leffaa oli kulunut joku vartti mun oli pakko laittaa huppari kiinni, sen verta hävetti.
Riffs Mahoney wrote:
14 May 2023, 20:34
Donkey Angler, kaksi sanaa joihin voit luottaa

eri nimimerkki

Re: T-paita tarinoita

#40 Post by eri nimimerkki » 24 Feb 2010, 15:19

Saatiin Molli-Ollilta keltaset Rantarock t-paidat ku ne oli jollai promokiertueella Kajaanissa joskus -97 tai jotaki. Kertoi myös omasta bändistään ja koitti muistaakseni jotain demoa tyrkyttää tms. Ei tullu pidettyä sitä paitaa ja jäi Panic IC:tki kuuntelematta.

User avatar
maganeetti
nollapostaaja
Posts: 51631
Joined: 31 Dec 2008, 00:49
Location: jeboujoki

Re: T-paita tarinoita

#41 Post by maganeetti » 03 Mar 2010, 00:18

Pidin koulussa rauhallisin mielin Stoogesin paitaa, edessä luki "My idea of fun..." ja takana "is killing everyone."

Ei siin mitään mut oli vissiin rehtorilla känkkäränkkäpäivä eilisen päivän koulusurmien takia. Pänniä paidalle.
Myöhemmin mutsi sit poltti tän saatananpalvontatappajalahtariteurastaja-paidan.

Mulla oli myös joskus myös briteistä tuotu Rainbows are gay-paita. Sekin poltettiin samalla. Vittu vituttaa vittu.
Spoiler:
Image

User avatar
Vrjtaivas
4k
Posts: 4478
Joined: 11 Dec 2007, 23:53
Location: Birkalandia

Re: T-paita tarinoita

#42 Post by Vrjtaivas » 06 Mar 2010, 14:40

Joskus nuorena kloppina tilasin My Dying Briden pitkähihaisen, koska olin kyseisen yhtyeen suuri ihailija ja paidan layout oli vallan hieno. Luonnollisesti paitaa oli tilattavissa vain kokona teltta, mikä närästi jo heti alkuunsa, ja paidan saapuessa kävi myös ilmi, että kyseinen paita oli materiaaliltaan ehkä vielä ohuempaa, kuin t-paita. Aivan, kuin tämä ei olisi riittänyt, että paita on kuin paperia, se myös käyttäytyi samaan tapaan. Kerran sain pidettyä päällä ja kun se kävi pesukoneessa, se repesi päälle laitettaessa varmaan kolmesta kohtaa.

Lienee turhaa sanoa, että nakersi aika saatanasti nuorta miestä. Kyseistä paitaa paikattiin muuten aika hartaasti muutamaan otteeseen, ja on se ehkä vieläkin jossain tallessa. Pitäis varmaan leikata ne kuvat sun muut irti ja pistää uuteen paitaan kiinni. Se oli kyllä hieno paita, vanha logo ja kaikki. :x
Dead but dreaming, alone in a crowd

User avatar
riparapa
perunan syöjä
Posts: 54269
Joined: 01 Jan 2008, 03:26
Location: Hankkijan kasvinjalostus

Re: T-paita tarinoita

#43 Post by riparapa » 06 Mar 2010, 16:24

löysin joskus lukioikäisenä mutsin kaapista vaaleansinisen Dirty Dancing-paidan. itse leffaa en ole edelleenkään kokonaan katsonut mutta tykkäsin paidasta silti ja otin käyttöön. viime kesänä juttelin kutyan kanssa joka kertoi diggailevansa ko. leffaa ja kerroin t-paidasta ja sanoin lahjoittavani sen mielelläni hänelle. viime syksynä sit sen lähetin. valitettavasti olin joskus lyhentänyt paidan helmaa joten se on aika ruma mutta kuva on kunnossa. en tiijä onko kutya vielä tehnyt sille mitään, täytyypä kysäistä seuraavan kerran ko jutellaan.
Vastustan jyrkästi kaikkiea ja kannatan mitä mieleen tulee.
THE FREAKS ARE COMING :transagenda:
Spoiler:
Image

User avatar
Mayhem peruttu
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 103738
Joined: 10 May 2004, 12:34
Contact:

Re: T-paita tarinoita

#44 Post by Mayhem peruttu » 07 Mar 2010, 16:49

Wanhan Montun kantisilloissa arvotaan aina jotain kampetta, ja enköhän mää voittanu just sillon, ko on I <3 ANAL -paita päällä. Toki ravintoloitsija vittuili viä päälle. Maine arveluttahko lienee.

User avatar
Pimppa
Piftikinttu
Posts: 18053
Joined: 19 May 2007, 21:01
Location: Alps Rock Helsinki

Re: T-paita tarinoita

#45 Post by Pimppa » 04 Apr 2010, 16:06

Mun mummo käytti serkkujen bändipaidat loppuun. Nauratti ku meni mummolaa ja se hämmentää jotai pataa Black Sabbath rinnassa.

Mä kuttun sitä metallica-mummoks.

Post Reply