T-paita tarinoita

Keskustelua vaatetuksesta, koristautumisesta ynnä muusta inhimillisen ulkomuodon säätämisestä.

Moderator: YOU HAVE COCAINE ON YOUR PENIS

Message
Author
Otto Kretschmer
Fregattenkapitän
Posts: 15386
Joined: 23 Apr 2006, 13:46
Location: Bavaria
Contact:

Re: T-paita tarinoita

#16 Post by Otto Kretschmer » 20 Feb 2010, 17:31

Tossa ennen joulua mun ovikello soi ja avattuani oven siellä oli naapurin eläkeläispappa jonkun vihkon ja kipon kanssa keräämässä joululahja rahaa talonmiehelle. Annoin sitten vitosen kun kaikki muutkin olivat antaneet. Papparainen kiitteli paljon ja höpötti hetken aikaa säästä yms.
Jossain vaiheessa tajusin että mulla on Hard-Ons yhtyeen paita päällä missä pentagrammia ja 666 sekä teksti "Parent approved satanism". Meinasi pokka pettää kun se pappa ei meinannut millään lähteä siitä vaan piti puida kaikki joulukuviotkin sen kanssa
Silliä ja kuravettä

User avatar
Sofa King
7k
Posts: 7613
Joined: 18 Apr 2008, 01:58
Location: HAMSTERDAM

Re: T-paita tarinoita

#17 Post by Sofa King » 20 Feb 2010, 17:39

Ilosaaressa meinasin saada pataan Michael Jackson paidan takii. KAKSI kertaa. :x

Otto Kretschmer
Fregattenkapitän
Posts: 15386
Joined: 23 Apr 2006, 13:46
Location: Bavaria
Contact:

Re: T-paita tarinoita

#18 Post by Otto Kretschmer » 20 Feb 2010, 18:50

Tän muistan kuin eilisen päivän eli torstai 26.7.2001 olen jostain syystä eksynyt Suomenlinnaan yhden hameeseen pukeutuneen jätkähipin ja yhden italialaisen jäpän kanssa, joka oltiin löydetty kadulta nukkumasta viikkoa aiemmin (ei osannut kertoa miksi ja miten oli päätynyt Suomeen mutta käsittääkseni se jäi tänne pysyvästi...).
Joku äijä tulee meidän luokse ja kysyy "mitä toi Kirous teksti tossa sun paidassa tarkoittaa?" Kerron että se on yks bändi, johon äijä vastaa "Ai jotain hooseeta vai?" ja käy ilmi että kyseessä oli Esa Apuri.
Sitten siinä puidaan Lepakon valtaukset, hippien asusteet, italialaiset naiset (Esa italiaanolle: "I like dark women" ja näyttää käsillä isoja rintoja..) yms tärkeät asiat läpi.
Paita on vielä tallella, mutta tulee pidettyä harvemmin
Silliä ja kuravettä

Juhani Markola ja Lilli
9k
Posts: 9961
Joined: 18 Mar 2006, 14:29
Location: JNS

Re: T-paita tarinoita

#19 Post by Juhani Markola ja Lilli » 21 Feb 2010, 02:10

Miulla on vieläkin miun eka bändipaita tallessa. Se on Metallica paita ja periaatteessaa iha kunnossa vielä, mitä nyt hihat oon joskus leikelly irti. Ostin sen muistaakseni itelleni 92 vuonna. Pari vuotta uudempi erikoistörkeä spelturapaita löytyy kanssa.

User avatar
YOU HAVE COCAINE ON YOUR PENIS
King of PIF
King of PIF
Posts: 16635
Joined: 25 Nov 2004, 11:12
Location: On Planet Bullshit. In the galaxy of This Sucks Camel Dick

Re: T-paita tarinoita

#20 Post by YOU HAVE COCAINE ON YOUR PENIS » 21 Feb 2010, 09:06

^Meikällä on kans. Metallica mullakin, ja vuosikin taitaa olla sama, tai sit 91. Käyttökelpoinen se ei valitettavasti ole. Sääli, vitun hieno, edessä Ride The Lightningin kansi, ja takana Kill Em Allin.

User avatar
apokalypsi kuten tiedämme
-=King Of PIF=-
-=King Of PIF=-
Posts: 19640
Joined: 01 Jul 2005, 10:33
Location: when in Rome

Re: T-paita tarinoita

#21 Post by apokalypsi kuten tiedämme » 21 Feb 2010, 10:00

Avaimet onneen wrote:Sääli, vitun hieno, edessä Ride The Lightningin kansi, ja takana Kill Em Allin.
Ui vittu! Täähän on kovempi kuin Che Guevara/Bob Marley splittipaita!
Waked by the trumpet sound - I from my grave shall rise
And see the Judge with glory crowned - And see the flaming skies!

Parkki penaltti tulossa.
Hillowa maister.
Posts: 38131
Joined: 09 Feb 2006, 09:10

Re: T-paita tarinoita

#22 Post by Parkki penaltti tulossa. » 21 Feb 2010, 10:49

akka prl purisee Kiima paidasta.

User avatar
Il Duce Lee
Jääkenttien Kristian Arje
Posts: 74047
Joined: 07 Mar 2004, 12:43
Location: Central Blvd

Re: T-paita tarinoita

#23 Post by Il Duce Lee » 21 Feb 2010, 17:20

Tein koulussa Reagan OK paitoja 2 kpl, koska ekasta tuli sekundaa. Painamisvaiheessa meni värii mihin ei pitänyt. Lahjoitin sen boardbrotherille.

Muutenkin noi mun paitapainamiset meni kovalla prosentilla päi vittuu. Roach Motel paidassa ei näy tekstiä Flordia Punk Rock, koska aattelin varmuudelta vetää värin pariin kertaan, ja tukkoonhan se meni. Harmitti.

Yks parhaimpii t-paitalöytyjä on Tampereen Pelastusarmeijan Red Sox mestaruuspaita vuodelta 2004.
digimetsä wrote:
20 Apr 2023, 22:16
Eräänlaista ableismia toikin on että tullaan leveilemään kuinka pystyy olemaan selvinpäin viihteellä eikä ahdista

En kestä tätä
-=Lord Of PIF=-
-=Lord Of PIF=-
Posts: 14974
Joined: 23 Jul 2005, 21:55

Re: T-paita tarinoita

#24 Post by En kestä tätä » 21 Feb 2010, 17:31

Sillonku Lordi voitti vasta suomen karsinnat niin naapurin helluntalainen uskonmies tuli jutteleen aiheesta ja mulla sattu oleen päällä Corolla Superstars paita jossa selässä isolla 666. Ei siinä kyllä kauaa juteltu.

User avatar
jakefiend
9k
Posts: 9482
Joined: 16 Jul 2007, 20:34
Location: Lahen lähiö

Re: T-paita tarinoita

#25 Post by jakefiend » 21 Feb 2010, 21:51

Arkistoista löytyy vieläkin Slayerin US tour 1991-paita. Ostin sen kai vuonna 1992, oli melko iso teltta silloin eli mahtuu vieläkin päälle. Mulla oli tämä paita päällä puntalassa kai pari vuotta sitten. Tänään oli työpaitana myös yli 15 vuotta vanha NY Yankees-paita, jonka olen aikoinaan ostanut itiksestä Waldo´s Clothes-liikkeestä!

User avatar
eetu ilimari
7k
Posts: 7290
Joined: 03 Jun 2004, 18:14
Location: Mäyry

Re: T-paita tarinoita

#26 Post by eetu ilimari » 21 Feb 2010, 22:41

Yksi helvetin ruma Slayerin t-paita katosi hupparin alta teininä humalassa. Sitä ennen olin kaatunut tönäistynä selälleen vesilätäkköön.
Jos ei oo käyny mäyrys, nii ei oo käyny paljon mihinään.

User avatar
mutavelho
Melkein ####!
Melkein ####!
Posts: 12482
Joined: 14 Mar 2004, 00:54

Re: T-paita tarinoita

#27 Post by mutavelho » 22 Feb 2010, 00:04

Mun rakkain paitani on vaaleanturkoosinsininen Alaska-paita missä on karhu, mutta siitä on haalistunu vähän väriä toisesta olkapäästä niin ettei se enää näytä niin kivalta. Se on ihanan kulunutkin. Pidän sitä vaan kotona salaa ku tiiän ettei kukaan muu ymmärrä sen paidan hienoutta (paitti jotku vitun hipsterit jokka tilaa valmiiks kulutettuja printtipaitoja netistä voi vittu).
It shouldn't just be one person in the crowd's responsibility to deal with fuckers.

User avatar
tiikkus
Superidiot
Posts: 19217
Joined: 20 Feb 2005, 11:57
Location: psychoville

Re: T-paita tarinoita

#28 Post by tiikkus » 22 Feb 2010, 00:14

olin tavastialla 17-vuotiaana kattomassa mike monroeta ja sitten sen edesmennyt vaimo jude wilder pyysi meidät backstagella ja sitten kysyi, että huvittasko meitä myydä ennen keikkaa t-paitoja. no, meitä huvitti, ja sitten saatiin itellekin paidat. se on mulla edelleen, mutta en muista että olisin koskaan käyttänyt sitä. se on aika ruma, mutta oon kuitenkin saanu sen mikeltä. ihan vitun jepa.
Jewel Throne wrote:Kaikkihan sen tietää, et meikä diggaa denim and leather-jäbistä. Lääh! =P~

AIHEUTTAJA
Posts: 307
Joined: 14 Dec 2008, 23:17

Re: T-paita tarinoita

#29 Post by AIHEUTTAJA » 22 Feb 2010, 01:27

Mustalla tussilla kirjoitin valkoisen paidan selkään et Turhaa rahaa, turhaa työtä Pax americanan innoittamana. Isä oli sitten aamulla vahingossa laittanu paidan duuniin. Mahto työkaverit ja asiakkaat olla ihmeissään.
Jos puu on mätä, on oksan irrottava ja lähdettävä etsimään parempaa runkoa.

User avatar
deafgirlwanztbp
Posts: 576
Joined: 29 Nov 2009, 21:43
Location: lahtis

Re: T-paita tarinoita

#30 Post by deafgirlwanztbp » 22 Feb 2010, 15:31

kraftwerkin the man-machine teepparin löysin kissanvittunaamakirpputorilta. penniäkään en maxanut, mut' oli 20 sentin laarissa. nyt o päällä abban t-paita. härskii.

Post Reply