T-paita tarinoita

Keskustelua vaatetuksesta, koristautumisesta ynnä muusta inhimillisen ulkomuodon säätämisestä.

Moderator: YOU HAVE COCAINE ON YOUR PENIS

Message
Author
+++
-=Lord Of PIF=-
-=Lord Of PIF=-
Posts: 14588
Joined: 04 Jul 2005, 13:49

Re: T-paita tarinoita

#46 Post by +++ » 04 Apr 2010, 17:16

Eki__jns wrote:iskä ei tykänny/tykkää miun KUOLEMA paidasta mutta sanoin sille että hei mä oon kohta jo kolmekymppinen eli kai mä saan päättää mitä mä pidän päällä
faijalle luu kurkkuun! hyvin tehty!

Otto Kretschmer
Fregattenkapitän
Posts: 15386
Joined: 23 Apr 2006, 13:46
Location: Bavaria
Contact:

Re: T-paita tarinoita

#47 Post by Otto Kretschmer » 04 Apr 2010, 17:23

Pimppa wrote:Mun mummo käytti serkkujen bändipaidat loppuun. Nauratti ku meni mummolaa ja se hämmentää jotai pataa Black Sabbath rinnassa.

Mä kuttun sitä metallica-mummoks.
Yhden kaverin mutsi kanssa piti poikansa bändipaitoja päällä. Oli aika hämmentävää mennä kylään sinne kun oven tuli avaamaan King Diamond paitainen vanhempi rouva...
Silliä ja kuravettä

User avatar
Pete TNT
PIF-harrastaja
Posts: 109677
Joined: 14 Sep 2006, 20:48

Re: T-paita tarinoita

#48 Post by Pete TNT » 04 Apr 2010, 23:05

Meni vitusti hienoja skedemarkki t-paitoja roskiin tossa muuttaessa koska kaikkien selkämykset oli aivan säpäleinä, kiitos niittivyö+skeittaus kombon :x
Suvelan Sulttaani wrote: rocknrollin tarkoitus on scream and shout ja pitää siinä sivussa good time!

User avatar
Kuuluisa huumeveikko
8k
Posts: 8577
Joined: 05 Dec 2009, 14:23

Re: T-paita tarinoita

#49 Post by Kuuluisa huumeveikko » 04 Apr 2010, 23:13

Pete TNT wrote:Meni vitusti hienoja skedemarkki t-paitoja roskiin tossa muuttaessa koska kaikkien selkämykset oli aivan säpäleinä, kiitos niittivyö+skeittaus kombon :x
Mä en koskaan heitä paitoja roskiin. Näistäki ois voinu esim leikata kuvat/logot irti ja ommella johonki kangaskassiin/toiseen paitaan/yms.

User avatar
overgrown reptilian
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 41483
Joined: 10 Nov 2011, 15:18
Location: mädännäisyyden kukkulat

Re: T-paita tarinoita

#50 Post by overgrown reptilian » 03 Nov 2015, 14:18

Ostin pentuna torilta vähillä viikkorahoillani Motörhead t-paidan. Ekan pesun jälkeen se hajos päälle.

Oltiin 04 kattomassa wrestlingiä Hartwall Areenassa. Stacy Keibler linkos paitoja kuminauhalla yleisöön, ja mä sain yhden niistä kiinni. Paita oli s, eli mulle ihan liian peini, joten annoin sen kaverille. Se näyttäs olevan aika ahkerassa käytössä tällä kaverilla, hyvä homma.
Image Image Image

User avatar
Mie en välitä mistään
4k
Posts: 4248
Joined: 27 Jul 2014, 01:28
Location: Venom pöytä

Re: T-paita tarinoita

#51 Post by Mie en välitä mistään » 03 Nov 2015, 23:32

Kerran läksin Nifelheim-keikalle Sathanas-paita päällä. Aamulla sitten heräilin hotellista vitun ruma Dismember-paita ylläni #-o

Niin,
чики-брики
Posts: 166602
Joined: 15 Jan 2006, 18:56

Re: T-paita tarinoita

#52 Post by Niin, » 04 Nov 2015, 00:32

Ostin viikkorahoilla Dark Funeral -paidan ja äiti huusi järkyttyneenä kotona "tuu kattomaan, nyt sillä on jo saatananpalvontapaita päällä!"

User avatar
maatalous-emontségur
5k
Posts: 5825
Joined: 02 Mar 2011, 15:21
Location: Black Makkara Town

Re: T-paita tarinoita

#53 Post by maatalous-emontségur » 09 Nov 2015, 23:39

-Minulla oli Misfitsin paita jota yksi vähän lukihäiriöinen kaveri luki ja sanoi: ''Miss Fish - kadonnut kala.''
-Armeijan viimeisenä päivänä päälläni oli Arson Projectin paita jossa oli alaston nainen ja kätellessäni herra kapteenia hän katsoi paitaani ja sanoi: ''rajuu''
-Minun luultiin pitävän Rähinä Records paitaa, kun koulussa päälläni oli Räjäyttäjien Räjä Records paita.
-''Palvoksä saatanaa?'' Päällä oli King Duden paita jossa lukee Lucifer's the light of the world
-Olen tutustunut uusiin ihmisiin pitäessäni Terveet Kädet-paitaa.
-Olen kuullut entisten luokkakaverien nauravan muijalle jolla oli I <3 ANAL -paita päällä. Täsmensin asiaa ja vastaus oli, että: ''Jaa siis sie oot nussinu sitä perseeseen''
Räkäpallo wrote:En skarppaa, ajele sinä vaan mersulla ympyrää! :x

User avatar
Rödis
Melkein ####!
Melkein ####!
Posts: 11370
Joined: 12 May 2005, 10:11

Re: T-paita tarinoita

#54 Post by Rödis » 10 Nov 2015, 07:48

Ostin rev biz-paidan semifinaalista ja hävitin sen matkalla yöbussiin.

User avatar
Ceijo Succula
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 45035
Joined: 01 Sep 2011, 02:00
Location: South Carelia Leper Colony

Re: T-paita tarinoita

#55 Post by Ceijo Succula » 22 Nov 2015, 02:09

Mulla oli jossain Joensuun värivalohelvetissä joskus Panteran Fucking Hostile -paita päällä. En muista mikä niistä paikoista se oli, mutta kuitenkin semmonen mesta, jossa meinasi aina tulla turpakäräjät. Höpöttelin kaverin kanssa helmeilevä cocktail kädessäni, kun joku tarttui epämiellyttävän päättäväisesti takaapäin olkapäästä kiinni ja jämäkästi ohjasi kääntymään ympäri. Semmonen jääkaappipakastimen kokoinen ja vähän vajaan näköinen väkivaltaharrastajahan se siinä oli. Tuhisi ja puhisi selkeästi agitoituneessa tilassa ja tökkäsi meikää terävästi rintalastaan sormella. Aattelin siinä, että ei nyt vittu taas ja parempi vaan mennä veltoksi niin ei tee niin kipeää. Sitten se avasi suunsa ja huusi naama punaisena, että "IHA VITUN HIENO PAITA! NIIN VITUN HIENO PAITA ETTÄ MINÄ OON SINUN HENKIVARTIJA TÄNNÄÄ!"

Ja toden totta, loppuillan se kulki joko meikän ja kaverin edellä tai perässä, töni kaikki alle metrin etäisyydelle osuneet kauemmaksi ja mylvi "TIETÄ! TÄMÄ ON HIENO MIES!" Ei se mitään meille jutellu, eikä reagoinut mitenkään kun yritin selvittää, että tämä ei nyt ole tarpeellista. Jos istuttiin pöytään, se istui korrektisti hiljaa vähän sivummalle ja avasi suunsa vain potentiaalisille uhkille. Lopulta oli pakko lähteä helvettiin sieltä, että saatiin se eksytettyä. Myöhemmin mietin, että jos ihminen voi mitenkään muistuttaa vogonia, niin se ukko onnistui siinä esimerkillisesti.
kanammuna wrote:Se on Ceijo joka on tässä maailmassa pärjää.
Kakkaisuhoito wrote:
02 Mar 2020, 22:07
Elämäni top1 virhe oli tutustua toho jätkään

User avatar
maatalous-emontségur
5k
Posts: 5825
Joined: 02 Mar 2011, 15:21
Location: Black Makkara Town

Re: T-paita tarinoita

#56 Post by maatalous-emontségur » 26 Nov 2015, 00:32

Ceijo Succula wrote:Mulla oli jossain Joensuun värivalohelvetissä joskus Panteran Fucking Hostile -paita päällä. En muista mikä niistä paikoista se oli, mutta kuitenkin semmonen mesta, jossa meinasi aina tulla turpakäräjät. Höpöttelin kaverin kanssa helmeilevä cocktail kädessäni, kun joku tarttui epämiellyttävän päättäväisesti takaapäin olkapäästä kiinni ja jämäkästi ohjasi kääntymään ympäri. Semmonen jääkaappipakastimen kokoinen ja vähän vajaan näköinen väkivaltaharrastajahan se siinä oli. Tuhisi ja puhisi selkeästi agitoituneessa tilassa ja tökkäsi meikää terävästi rintalastaan sormella. Aattelin siinä, että ei nyt vittu taas ja parempi vaan mennä veltoksi niin ei tee niin kipeää. Sitten se avasi suunsa ja huusi naama punaisena, että "IHA VITUN HIENO PAITA! NIIN VITUN HIENO PAITA ETTÄ MINÄ OON SINUN HENKIVARTIJA TÄNNÄÄ!"

Ja toden totta, loppuillan se kulki joko meikän ja kaverin edellä tai perässä, töni kaikki alle metrin etäisyydelle osuneet kauemmaksi ja mylvi "TIETÄ! TÄMÄ ON HIENO MIES!" Ei se mitään meille jutellu, eikä reagoinut mitenkään kun yritin selvittää, että tämä ei nyt ole tarpeellista. Jos istuttiin pöytään, se istui korrektisti hiljaa vähän sivummalle ja avasi suunsa vain potentiaalisille uhkille. Lopulta oli pakko lähteä helvettiin sieltä, että saatiin se eksytettyä. Myöhemmin mietin, että jos ihminen voi mitenkään muistuttaa vogonia, niin se ukko onnistui siinä esimerkillisesti.
Kaverille oli sattunut melko samanlainen tilanne, kun Motörhead soitti Oulun Qstockissa aikoinaan ja kaupunki oli täynnä ympäri Suomea tulleita parta veikkoja. Oli keskustassa kävelly, kunnes joku partamies nahkaliiveissään oli tullu uhkaavasti sitä kohti ja käskenyt pysähtymään. Oli vaan niin fiiliksissä Motörheadin t-paidasta, että oli sitten tarjoillut loppuillan viinaa ja henkivartiointia.
Räkäpallo wrote:En skarppaa, ajele sinä vaan mersulla ympyrää! :x

Steve Pineapple
Posts: 135
Joined: 17 May 2010, 21:18

Re: T-paita tarinoita

#57 Post by Steve Pineapple » 24 May 2018, 17:04

Muistaakseni vuosi oli 2006 ja paikkana Sosis Turussa, kun päädyin Endstandin keikalla keräilemään itteäni lattialta ihmisten jaloista. Mun kanssa lattialla oli myös musta t-paita, jonka keräsin parempaan talteen. Se oli Disco Ensamblen Viper Ethics t-paita. Kerron tän nyt siks, koska paita lähti just roskiin. Olen pahoillani, että pöllin sillä tavalla jonkun paidan. Jos se yhtään lohduttaa edellistä omistajaa lohduttaa, niin kannoin paitaa ylpeänä kaikki nämä vuodet, vaikka en bändistä erityisemmin välitäkkään.

…………
1k
Posts: 1206
Joined: 22 Feb 2011, 15:23

Re: T-paita tarinoita

#58 Post by ………… » 24 May 2018, 20:35

Hytky wrote:
09 Nov 2015, 23:39
-Olen kuullut entisten luokkakaverien nauravan muijalle jolla oli I <3 ANAL -paita päällä. Täsmensin asiaa ja vastaus oli, että: ''Jaa siis sie oot nussinu sitä perseeseen''
Rollostako jätkä oli? Juurikin eellämainittu vääräleukailu kuulostaa hyvinki kaupungin asukkaille ominaiselta :P

User avatar
Mie en välitä mistään
4k
Posts: 4248
Joined: 27 Jul 2014, 01:28
Location: Venom pöytä

Re: T-paita tarinoita

#59 Post by Mie en välitä mistään » 25 May 2018, 00:26

Tampereelta heräilin hotellista. Keräilin kamoja kasaan...vittu, T-paita hukassa, missä...se oli hyvä paita, Nuclear Death -paita. Harmittaa vietävästi. Sitten aamukuselle ja kappas, paita lötköttää wc-pöntössä. Aah.

User avatar
kosminen_joonas
-=Lord Of PIF=-
-=Lord Of PIF=-
Posts: 13561
Joined: 16 Feb 2007, 19:33

Re: T-paita tarinoita

#60 Post by kosminen_joonas » 25 May 2018, 01:15

Rödis wrote:
10 Nov 2015, 07:48
hävitin sen
Aika monelle t-paidalle käyny näin :x

Post Reply