Dr.Martens

Keskustelua vaatetuksesta, koristautumisesta ynnä muusta inhimillisen ulkomuodon säätämisestä.

Moderator: YOU HAVE COCAINE ON YOUR PENIS

Post Reply
Message
Author
User avatar
huppa päässä
4k
Posts: 4080
Joined: 31 Oct 2010, 14:10
Location: Fortification Hill

Re: Dr.Martens

#106 Post by huppa päässä » 03 Mar 2011, 17:25

Yoko Bono wrote:
Markiisi Ruiskaus wrote:
Inferus wrote:
2p1n2 wrote:Onko kellään kokemusta noista varustelekan maihareista :-k , tokihan siellä myydään useampaa merkkiä, mutta jos on edes jostain kokemusta :)
http://www.varusteleka.fi/product/maiha ... _31A0TYLCW
Nää on hyvät, mukavat jalassa ja kestävät, kestäny nyt n.5 vuotta yks pari, ainut ongelma on se että pohjat on kävelty puhki :x Mutta kauan kyllä kesti :)
LJK-maiharit ovat parhaat kengät mitä mulla on ollut, sen viisi vuotta kesti mullakin kunnes pohjat alkoivat murentua. Kesällä noita voi vielä varmaan jonkin aikaa käyttää. Pitäisi varmaan ostaa toinen pari kun niitä vielä jostain saa. Todella kevyet, hyvännäköiset ja mukautuivat ajan myötä meikän muuten todella vaikeaan jalkaan vitun hyvin, ei voi kuin suositella.

Nyt on käytössä nämä: http://www.varusteleka.fi/product/maiha ... _32J0H9ZC6

Hinta-laatusuhde aika vitun kohdillaan. Oikean kengän kantapään vahviketta joutui suutarilla venyttää ettei kairaisi jalkaan reikää luuhun asti, mutta sitten onkin ollut aika auvoiset ajat. Pitokin suht jees liukkaammilla keleillä. Ainoa mikä pännii on tuo melkein jokaisen armeijakengän pariton määrä reikäpareja-standardi, jolloin straight laces-nauhoituksen kanssa pitää kikkailla.

Mil-Tecin kenkiä en kyllä lähtisi itse ostamaan.
Samat käytössä, on kyllä perkeleen hyvät kengät. :salut: Tosin omani ovat kyllä kymmenreikäiset, ilmeisesti noissa oli niin että pyöreäkärkisemmät olivat 9? reikäiset & nää teräväkärkisemmät 10-reikäiset.
Ai niitä oli eri mallisiakin? Ite testailin kolmea eri paria ja taisin päätyä kokoon 42/42,5, ja ne oli kaikki samanmallisia. Kärkikin on ainakin omaan silmään aika suippo, eli jos tästä mennään vielä terävämmäksi niin tolla teräskärjellä skodiessa alkaa tehdä jo ihan todellista vahinkoa.

Minkä kokoset noi sun omat oli?
Vammainen homo wrote:
Markiisi Ruiskaus wrote:Mil-Tecin kenkiä en kyllä lähtisi itse ostamaan.
Nuo para-maiharit tuli ostettua sokkona joskus kun ei vielä Mil-Tecin yleisesti kössästä laadusta tiennyt, ja olen kyllä edelleen sitä mieltä, että ovat hinta/laatu-suhteeltaan oikein hyvät. Tehdaspohjalliset tosiaan aivan epäinhimilliset, mutta perus kolmen euron tarvikepohjalliset paransivat käyttömukavuutta kummasti.

Mil-Tecin tekstiilituotteita aion kyllä jatkossa välttää. N2B-kopio ratkennut erinäisistä kohdista jo niin vitun monta kertaa, että en jaksa enää edes parsia kasaan. Tämä talvi vielä gutter skin-lookilla, ja ensi talveksi Alphaa kehiin, maksakoon viisinkertaisesti.
Mun M65 on Mil-Tecin ja on sen pari talvea pysynyt kasassa ihan nätisti, ja frendin takki kanssa. Jotkut niistä tuotteista on jopa ihan ok mutta kengistä olen kuullut pääosin pelkkää pahaa, mutta jos jäbän pari pysyy kasassa niin mikäs siinä, omaan silmään ihan asiallisen näköisetkin.
Buddy Love wrote:Jos Lekasta on maihareita ostamassa, niin kuvittelisin, et nyt olis aika hyvä aika hommata näitä (jos koot vaan natsaa):

http://www.varusteleka.fi/product/maiha ... _2IF10R3I1
http://www.varusteleka.fi/product/maiha ... _2IF1091MR
Mukavat varmaankin mutta vaan aika paskan näköiset, etenkin noi missä on vihreätä tekstiiliä. Joskus noi hotsitti, mutta sitten kävin paikan päällä pällistelemässä ja masennuin vähäsen.

User avatar
Buddy Love
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 100000
Joined: 05 Jan 2005, 17:00

Re: Dr.Martens

#107 Post by Buddy Love » 03 Mar 2011, 18:08

Markiisi Ruiskaus wrote:Mukavat varmaankin mutta vaan aika paskan näköiset, etenkin noi missä on vihreätä tekstiiliä.
Anteeksi vaan, mutta mitä vittua? :scratch:

Makeimmat armeijakäyttöön tarkoitetut jalkineet, mitä on koskaan valmistettu, ja siis nimenomaan noi vihreät.

Laittaisin aiheesta tehdyn Love & Rockets sarjakuvan tähän linkitettynä, mutten jaksa alkaa skannaamaan.

Ja siis mukavathan nämä ei ole, mutta tyylin takia pitää kärsiä.
6000-7000 tuhatta%

User avatar
huppa päässä
4k
Posts: 4080
Joined: 31 Oct 2010, 14:10
Location: Fortification Hill

Re: Dr.Martens

#108 Post by huppa päässä » 03 Mar 2011, 20:12

Buddy Love wrote:
Markiisi Ruiskaus wrote:Mukavat varmaankin mutta vaan aika paskan näköiset, etenkin noi missä on vihreätä tekstiiliä.
Anteeksi vaan, mutta mitä vittua? :scratch:

Makeimmat armeijakäyttöön tarkoitetut jalkineet, mitä on koskaan valmistettu, ja siis nimenomaan noi vihreät.

Laittaisin aiheesta tehdyn Love & Rockets sarjakuvan tähän linkitettynä, mutten jaksa alkaa skannaamaan.

Ja siis mukavathan nämä ei ole, mutta tyylin takia pitää kärsiä.
Niin no, jos "armeijaylijäämää ei voi koskaan olla liikaa yllä" erikoismies-look on just se sun juttu niin mikäs siinä. Itelle jo tulee vähän urpo olo kun vihreän M65:n kanssa tulee vahingossa pidettyä BDU:ta tai camo-housuja.

User avatar
Buddy Love
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 100000
Joined: 05 Jan 2005, 17:00

Re: Dr.Martens

#109 Post by Buddy Love » 03 Mar 2011, 20:16

Markiisi Ruiskaus wrote:Niin no, jos "armeijaylijäämää ei voi koskaan olla liikaa yllä" erikoismies-look on just se sun juttu niin mikäs siinä. Itelle jo tulee vähän urpo olo kun vihreän M65:n kanssa tulee vahingossa pidettyä BDU:ta tai camo-housuja.
Njoo, vähän hankala yhdistää, ja varsinkin jos on mitään muuta military surplus kamaa päällä, tulee vähän kävelevä Varusteleka-mainos/piraattipuolueen edustaja-fiilis, mut onhan noi siis myös aika klassista uugee street fäshöniä. Esim. jotkut stretch-farkut, kasari-hooseebändin paita, biker nahkarotsi rintamerkeillä ja jungle boots = :thumleft:.
6000-7000 tuhatta%

User avatar
huppa päässä
4k
Posts: 4080
Joined: 31 Oct 2010, 14:10
Location: Fortification Hill

Re: Dr.Martens

#110 Post by huppa päässä » 03 Mar 2011, 20:58

Buddy Love wrote:
Markiisi Ruiskaus wrote:Niin no, jos "armeijaylijäämää ei voi koskaan olla liikaa yllä" erikoismies-look on just se sun juttu niin mikäs siinä. Itelle jo tulee vähän urpo olo kun vihreän M65:n kanssa tulee vahingossa pidettyä BDU:ta tai camo-housuja.
Njoo, vähän hankala yhdistää, ja varsinkin jos on mitään muuta military surplus kamaa päällä, tulee vähän kävelevä Varusteleka-mainos/piraattipuolueen edustaja-fiilis, mut onhan noi siis myös aika klassista uugee street fäshöniä.
Siinähän se olennaisin, plus miten hyvin tollaset maiharit natsaa napakan kauluspaidan ynnä muun siistimmän vaatetuksen kanssa.
Buddy Love wrote:Esim. jotkut stretch-farkut, kasari-hooseebändin paita, biker nahkarotsi rintamerkeillä ja jungle boots = :thumleft:.
Onhan toi kieltämättä hyvännäköinen yhdistelmä. Itelle tuli vaan heti mieleen yksi keikkakuva, olisikohan ollut World Burns to Deathin, jossa jäbällä oli yllään muuten sama, mutta jalassa prätkäbootsit teräsvahvikkeella. Siinä oli meikän silmään saavutettu se ultimaattisin punk rockin' lesoilu-look.

User avatar
Clitoria ternatea
2k
Posts: 2508
Joined: 26 Jun 2007, 18:50
Location: Tampere

Re: Dr.Martens

#111 Post by Clitoria ternatea » 03 Mar 2011, 23:50

Ekana tuli mieleen, noista Buddyn ehdottamista maihareista, että millekköhän Aku Ankoille noi on suunniteltu, on meinaan aikasta litteen näköset. Vai johtuuko se vaan noista kuvista? :-k
Image

User avatar
Buddy Love
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 100000
Joined: 05 Jan 2005, 17:00

Re: Dr.Martens

#112 Post by Buddy Love » 04 Mar 2011, 13:42

Inferus wrote:Ekana tuli mieleen, noista Buddyn ehdottamista maihareista, että millekköhän Aku Ankoille noi on suunniteltu, on meinaan aikasta litteen näköset. Vai johtuuko se vaan noista kuvista? :-k
Noita on eri levyisiä. Tosin omanikin ovat pikkasen turhan litteät. Vastaus siis: amerikkalaisille Aku Ankoille.
6000-7000 tuhatta%

User avatar
2p1n2
Posts: 19
Joined: 28 Feb 2011, 09:43

Re: Dr.Martens

#113 Post by 2p1n2 » 07 Mar 2011, 16:55

Vammainen homo wrote:
2p1n2 wrote:Onko kellään kokemusta noista varustelekan maihareista :-k , tokihan siellä myydään useampaa merkkiä, mutta jos on edes jostain kokemusta :)
Mil-Tecin viidenkympin para-maiharit on havaittu hinta/laadultaan hyväksi. Tokaa vuotta käytössä. Rumathan nuo ovat, mutta nimenomaan arkikäyttöön ihan jees, kunhan vaihtaa ne paskat tehdaspohjalliset vähän jalanmyötäisempiin. http://www.varusteleka.fi/product/maiha ... _2ID11DR31

Onkos kukaan noita Varustelekan Invadereitä kokeillut? Siistin näköiset, mutta kaupunkimaihareiden kohdalla epäilyttää aina esim. käyttöikä. Nää siis kyseessä: http://www.varusteleka.fi/product/maiha ... _2IE003LKV
Henkinen ongkelma iskeekin, kun aletaan tarkastelemaa kokoja, mulle on siunaantunu vaatimaton 48-49...vähän kengästä riippuen, luistimet joutu hakee tammiston budget sportista, kun ei muilla ollu helsingin seudulla edes tilaatuna niin isoja luistimia, mutta luulis että armeija vermeitä löytyy aika isoina kokoina :D
huolellinen kuositus on sekakäyttäjän suositus

User avatar
Suomen Sylvester Stallone
Kuvan käsitteliä mies
Posts: 177274
Joined: 01 Aug 2005, 00:20

Re: Dr.Martens

#114 Post by Suomen Sylvester Stallone » 07 Mar 2011, 17:18

Mulla on käytössä tällä hetkellä nuo US työmaiharit teräskärjellä ja voin sanoa että taitaapa olla hinta-laatu suhteeltaan parhaat kengät mitkä olen koskaan omistanu.
Image

User avatar
2p1n2
Posts: 19
Joined: 28 Feb 2011, 09:43

Re: Dr.Martens

#115 Post by 2p1n2 » 09 Mar 2011, 00:17

Eki__jns wrote:Mulla on käytössä tällä hetkellä nuo US työmaiharit teräskärjellä ja voin sanoa että taitaapa olla hinta-laatu suhteeltaan parhaat kengät mitkä olen koskaan omistanu.
kuulostaa ihan asiallisilta popoilta
huolellinen kuositus on sekakäyttäjän suositus

User avatar
DE MYSTERIIS DOM PÉRIGNON
mysteeri samppanjamies
Posts: 50695
Joined: 16 Nov 2004, 11:57
Location: Myrkkynoitien feministissaatanallinen ylivalta

Re: Dr.Martens

#116 Post by DE MYSTERIIS DOM PÉRIGNON » 09 Mar 2011, 07:29

2p1n2 wrote:
Eki__jns wrote:Mulla on käytössä tällä hetkellä nuo US työmaiharit teräskärjellä ja voin sanoa että taitaapa olla hinta-laatu suhteeltaan parhaat kengät mitkä olen koskaan omistanu.
kuulostaa ihan asiallisilta popoilta
Näitä olen täällä hehkuttanut.
jormuli wrote:pääsin ylitse vaikeuksistani olemalla tekemättä mitään, ja nyt voin ihan hyvin.

User avatar
Nixu
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 26629
Joined: 16 Aug 2004, 13:32
Location: Valhalla
Contact:

Re: Dr.Martens

#117 Post by Nixu » 09 Mar 2011, 10:02

Yoko Bono wrote:
2p1n2 wrote:
Eki__jns wrote:Mulla on käytössä tällä hetkellä nuo US työmaiharit teräskärjellä ja voin sanoa että taitaapa olla hinta-laatu suhteeltaan parhaat kengät mitkä olen koskaan omistanu.
kuulostaa ihan asiallisilta popoilta
Näitä olen täällä hehkuttanut.
On hyvät. Kaikkee sitä tulee kännissä tilattua.

User avatar
Buddy Love
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 100000
Joined: 05 Jan 2005, 17:00

Re: Dr.Martens

#118 Post by Buddy Love » 09 Mar 2011, 18:50

^ Vaikutti kyl hyviltä kun valikoimaan ilmestyivät, mutta kun ittellä ei ole minkään sortin käyttöä teräskärkisille maihareille, niin jätin ostamatta.
6000-7000 tuhatta%

Weird Al Zyskowicz
Uskoasiain auktoriteetti
Posts: 51065
Joined: 12 Mar 2005, 01:17
Location: Taistolaisten ikeen alla

Re: Dr.Martens

#119 Post by Weird Al Zyskowicz » 23 Mar 2011, 21:30


User avatar
devil via the anus
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 49720
Joined: 01 Apr 2008, 00:24
Location: cloaca satanica

Re: Dr.Martens

#120 Post by devil via the anus » 08 Apr 2011, 11:17

Noista Mil-Tecin maihareista sen verran, että mulla on just tässä hiljattain murtunu nahka siitä pohjan vierestä molemmissa popoissa. Kaks vuotta kesti ja ihan asiallisesti oon noita käyttäny ja huoltanu. Että hinta-/laatusuhde ihan jees, että ei nyt sinällään vituta ku hajos mutta toisaalta en kyllä toista kertaa myöskään tommosiin rahaa käytä.

On kyllä ens talveks hankittava martensit saatana!
Piho wrote:Minä tykkään Jumalasta
Piho wrote:Jumalan nimi on Lucifer

Post Reply