Dr.Martens

Keskustelua vaatetuksesta, koristautumisesta ynnä muusta inhimillisen ulkomuodon säätämisestä.

Moderator: YOU HAVE COCAINE ON YOUR PENIS

Post Reply
Message
Author
Niin,
чики-брики
Posts: 166602
Joined: 15 Jan 2006, 18:56

Re: Dr.Martens

#76 Post by Niin, » 09 Jan 2011, 11:48

Yoko Bono wrote:
sisilisko wrote:
ILL €AGL€ wrote:Pitäsköhän tommoset sit ostaa. Oon täs tuijotellut ja sovitellut noita perusmartenseja pitkään, mutta nää laadun paskuudella pelottelut on vähän estelleet ostamasta tällasia esim. talvikengiksi.
Helvetin liukkaathan noi on kans. Tekis silti vähän mieli hankkia pitkävartiset martensit ku niitä sais vetoketjul..
#-o
Mut hei, onneks vegetarian bootseja saa vetoketjuilla ja ne jalassa on parempi pelastaa maailma.

User avatar
mutavelho
Melkein ####!
Melkein ####!
Posts: 12487
Joined: 14 Mar 2004, 00:54

Re: Dr.Martens

#77 Post by mutavelho » 09 Jan 2011, 13:18

Jussi69 wrote:
Yoko Bono wrote:
sisilisko wrote:
ILL €AGL€ wrote:Pitäsköhän tommoset sit ostaa. Oon täs tuijotellut ja sovitellut noita perusmartenseja pitkään, mutta nää laadun paskuudella pelottelut on vähän estelleet ostamasta tällasia esim. talvikengiksi.
Helvetin liukkaathan noi on kans. Tekis silti vähän mieli hankkia pitkävartiset martensit ku niitä sais vetoketjul..
#-o
Mut hei, onneks vegetarian bootseja saa vetoketjuilla ja ne jalassa on parempi pelastaa maailma.
Eh eh. 20-reikästen maihareiden sitominen straight lacingil on vaan liikaa mulle, mut semmoset ois silti kivat hameiden kanssa pidettäväks. Viimeset kymmenen vuotta maihareita sitoneena sitä alkaa välil haaveilla helpoista kengistä.
It shouldn't just be one person in the crowd's responsibility to deal with fuckers.

User avatar
DE MYSTERIIS DOM PÉRIGNON
mysteeri samppanjamies
Posts: 50695
Joined: 16 Nov 2004, 11:57
Location: Myrkkynoitien feministissaatanallinen ylivalta

Re: Dr.Martens

#78 Post by DE MYSTERIIS DOM PÉRIGNON » 09 Jan 2011, 13:28

sisilisko wrote:
Jussi69 wrote:
Yoko Bono wrote:
sisilisko wrote:
ILL €AGL€ wrote:Pitäsköhän tommoset sit ostaa. Oon täs tuijotellut ja sovitellut noita perusmartenseja pitkään, mutta nää laadun paskuudella pelottelut on vähän estelleet ostamasta tällasia esim. talvikengiksi.
Helvetin liukkaathan noi on kans. Tekis silti vähän mieli hankkia pitkävartiset martensit ku niitä sais vetoketjul..
#-o
Mut hei, onneks vegetarian bootseja saa vetoketjuilla ja ne jalassa on parempi pelastaa maailma.
Eh eh. 20-reikästen maihareiden sitominen straight lacingil on vaan liikaa mulle, mut semmoset ois silti kivat hameiden kanssa pidettäväks. Viimeset kymmenen vuotta maihareita sitoneena sitä alkaa välil haaveilla helpoista kengistä.
Jepajee. Pitääkö niiden sit olla 20-reikäiset? Ja on mullakin ollut maiharit kohta 20 vuotta, mutta en silti ole ikinä alkanutkaan haaveilla vetoketjuista maihareissa, voi hankkia jotkut muut kengät siinä tapauksessa jos nauhojen sitominen vituttaa. :D

Mikseivät vetoketjumaihareiden käyttäjät ole näitä muuten hankkineet?
Image
jormuli wrote:pääsin ylitse vaikeuksistani olemalla tekemättä mitään, ja nyt voin ihan hyvin.

User avatar
surfnatsi
1k
Posts: 1422
Joined: 03 Aug 2010, 12:27
Location: Jpää/Kki

Re: Dr.Martens

#79 Post by surfnatsi » 09 Jan 2011, 16:09

Vetoketjut maihareissa = perseestä.kerran nuorena jantterina kokeillu ja nehä hajos samantien ja kenkä on periaatteessa sandaali malli sen jälkeen :lol: monta vuotta martenseja käyttäny ja hyvin on toiminut.ei vituta.
"Mutta kultapieni, sinähän olet neekeri"
Image

User avatar
mutavelho
Melkein ####!
Melkein ####!
Posts: 12487
Joined: 14 Mar 2004, 00:54

Re: Dr.Martens

#80 Post by mutavelho » 09 Jan 2011, 16:56

Yoko Bono wrote:Jepajee. Pitääkö niiden sit olla 20-reikäiset? Ja on mullakin ollut maiharit kohta 20 vuotta, mutta en silti ole ikinä alkanutkaan haaveilla vetoketjuista maihareissa, voi hankkia jotkut muut kengät siinä tapauksessa jos nauhojen sitominen vituttaa. :D
"Muut kengät" ei oo oikeen vaihtoehto kun naisten kengissä loppuu yleensä koot kesken. 14-reikäiset on ja ne viel sitoo ihan kohtalaisen nopeasti, mut ois kiva saada 20-reikäset lisäksi.

Image
It shouldn't just be one person in the crowd's responsibility to deal with fuckers.

varma kosto

Re: Dr.Martens

#81 Post by varma kosto » 09 Jan 2011, 18:11

hamenaikkosilla usein noi pitkävartiset on paremmannäköiset. käyttäisin ehdottomasti, ellen olis tämmöinen persjalkainen tanttara jolla ne näyttää vaan vitun tyhmiltä. Jossain mielenhäiriössä menin ostaan tollaiset 20-reikäiset ja tosiaan se niiden pukeminen ja riisuminen on aika tuskaista puuhaa. Möin popot lähes käyttämättöminä pois, ei olis pitänyt ostaa alkuunkaan. Noi pidempivartiset maiharit on yleensä muotoilultaan kapeampia ja naisten koipiin varmaan ajateltujakin ja semmoisissa se vetoketju sivussa on paitsi käytännöllinen, ihan ok:n näköinenkin. Tosin kannattanee kutsua niitä jollain muulla nimellä ihan varmuuden vuoksi ettei jonkun maihinnousukenkänatsin päivä mee pilalle moisesta tyylirikosta. :)

Ridge Porridge
viina dude
Posts: 44196
Joined: 26 Feb 2010, 15:14

Re: Dr.Martens

#82 Post by Ridge Porridge » 10 Jan 2011, 14:53

Nyt on noi mun marat nähnyt 3 talvea. Alkaa vähän "nahka" hajota noista vaikka oon lankannut välillä. Ja on liukkaat ku perkele, mutta en kyllä jaksa hankkia uusia talvikenkiä, kyllä noilla pärjää.
Image
.x6zxcvbn.6.nbvcxz6x. wrote:
08 Feb 2024, 19:06
No mutta jos vetäisit paremmin niin se vois olla Ridge Porridge & Hurriganes. Rock n roll nevö die.

User avatar
Patti Shit
7k
Posts: 7032
Joined: 20 Jan 2008, 14:23

Re: Dr.Martens

#83 Post by Patti Shit » 12 Jan 2011, 22:40

sisilisko wrote:
Yoko Bono wrote:Jepajee. Pitääkö niiden sit olla 20-reikäiset? Ja on mullakin ollut maiharit kohta 20 vuotta, mutta en silti ole ikinä alkanutkaan haaveilla vetoketjuista maihareissa, voi hankkia jotkut muut kengät siinä tapauksessa jos nauhojen sitominen vituttaa. :D
"Muut kengät" ei oo oikeen vaihtoehto kun naisten kengissä loppuu yleensä koot kesken. 14-reikäiset on ja ne viel sitoo ihan kohtalaisen nopeasti, mut ois kiva saada 20-reikäset lisäksi.

Image
Mä löysin tällaset huuto.netistä joskus ja ovat kyllä paras mahdollinen ostos :heart: Nyt tosin hajos vetoketju, pitäs käydä korjauttamassa.

User avatar
Playboy esittää:
7k
Posts: 7850
Joined: 01 Feb 2009, 21:58
Location: PIPELI

Re: Dr.Martens

#84 Post by Playboy esittää: » 16 Jan 2011, 18:06

mä haaveilen harmaista kiiltonahka-martenseista.

User avatar
riparapa
perunan syöjä
Posts: 54294
Joined: 01 Jan 2008, 03:26
Location: Hankkijan kasvinjalostus

Re: Dr.Martens

#85 Post by riparapa » 17 Jan 2011, 02:16

minä haaveilen pidosta Martensien pohjassa.
Vastustan jyrkästi kaikkiea ja kannatan mitä mieleen tulee.
THE FREAKS ARE COMING :transagenda:
Spoiler:
Image

User avatar
Nixu
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 26629
Joined: 16 Aug 2004, 13:32
Location: Valhalla
Contact:

Re: Dr.Martens

#86 Post by Nixu » 17 Jan 2011, 08:54

riparapa wrote:minä haaveilen pidosta Martensien pohjassa.
LULZ

User avatar
Suomen Sylvester Stallone
Kuvan käsitteliä mies
Posts: 177312
Joined: 01 Aug 2005, 00:20

Re: Dr.Martens

#87 Post by Suomen Sylvester Stallone » 17 Jan 2011, 14:45

riparapa wrote:minä haaveilen pidosta Martensien pohjassa.
Image
Image

User avatar
devil via the anus
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 49726
Joined: 01 Apr 2008, 00:24
Location: cloaca satanica

Re: Dr.Martens

#88 Post by devil via the anus » 08 Feb 2011, 13:02

Tiesin joskus ennen sällin jolla oli kolmannet pohjat menossa martenseissa. Nahkaosat kuluneet, mutta ehjät.
Piho wrote:Minä tykkään Jumalasta
Piho wrote:Jumalan nimi on Lucifer

Ridge Porridge
viina dude
Posts: 44196
Joined: 26 Feb 2010, 15:14

Re: Dr.Martens

#89 Post by Ridge Porridge » 08 Feb 2011, 13:03

Kapteeni KKK wrote:Tiesin joskus ennen sällin jolla oli kolmannet pohjat menossa martenseissa. Nahkaosat kuluneet, mutta ehjät.
Itselläni ei oo vielä pohja pettänyt vaikka kovilla pakkasilla oon käyttänyt. Sitä päivää odotellessa
Image
.x6zxcvbn.6.nbvcxz6x. wrote:
08 Feb 2024, 19:06
No mutta jos vetäisit paremmin niin se vois olla Ridge Porridge & Hurriganes. Rock n roll nevö die.

sharp69
Posts: 9
Joined: 24 Dec 2010, 21:20

Re: Dr.Martens

#90 Post by sharp69 » 08 Feb 2011, 15:04

Sama on joo, vituttaa vaan noi cherryt ku valkoset nauhat värjääntyy aina sellaseks punaseks jos ne kastuu yhtään-.-

Post Reply