Dr.Martens

Keskustelua vaatetuksesta, koristautumisesta ynnä muusta inhimillisen ulkomuodon säätämisestä.

Moderator: YOU HAVE COCAINE ON YOUR PENIS

Post Reply
Message
Author
User avatar
DE MYSTERIIS DOM PÉRIGNON
mysteeri samppanjamies
Posts: 50695
Joined: 16 Nov 2004, 11:57
Location: Myrkkynoitien feministissaatanallinen ylivalta

Re: Dr.Martens

#121 Post by DE MYSTERIIS DOM PÉRIGNON » 08 Apr 2011, 16:07

Kapteeni KKK wrote:Noista Mil-Tecin maihareista sen verran, että mulla on just tässä hiljattain murtunu nahka siitä pohjan vierestä molemmissa popoissa. Kaks vuotta kesti ja ihan asiallisesti oon noita käyttäny ja huoltanu. Että hinta-/laatusuhde ihan jees, että ei nyt sinällään vituta ku hajos mutta toisaalta en kyllä toista kertaa myöskään tommosiin rahaa käytä.

On kyllä ens talveks hankittava martensit saatana!
Haluut rikkoo ittes? Talvellahan martenseja just ei kannata käyttää, pahimmat kusiluistimet ikinä.
jormuli wrote:pääsin ylitse vaikeuksistani olemalla tekemättä mitään, ja nyt voin ihan hyvin.

User avatar
Muikkunen
1k
Posts: 1700
Joined: 09 Jan 2011, 15:17
Location: Borgå

Re: Dr.Martens

#122 Post by Muikkunen » 09 Apr 2011, 21:15


User avatar
Jenny
1k
Posts: 1684
Joined: 03 Oct 2004, 17:25
Location: Puotila
Contact:

Re: Dr.Martens

#123 Post by Jenny » 10 Apr 2011, 08:33

Yoko Bono wrote:
Kapteeni KKK wrote:Noista Mil-Tecin maihareista sen verran, että mulla on just tässä hiljattain murtunu nahka siitä pohjan vierestä molemmissa popoissa. Kaks vuotta kesti ja ihan asiallisesti oon noita käyttäny ja huoltanu. Että hinta-/laatusuhde ihan jees, että ei nyt sinällään vituta ku hajos mutta toisaalta en kyllä toista kertaa myöskään tommosiin rahaa käytä.

On kyllä ens talveks hankittava martensit saatana!
Haluut rikkoo ittes? Talvellahan martenseja just ei kannata käyttää, pahimmat kusiluistimet ikinä.
en oo käyttäny martenseja talvella sen jälkeen enää kun kaaduin niillä ja oikea ranne murtui
Image

Oululaisten vedet tarkistettava
-=Lord Of PIF=-
-=Lord Of PIF=-
Posts: 13242
Joined: 24 May 2004, 17:09

Re: Dr.Martens

#124 Post by Oululaisten vedet tarkistettava » 10 Apr 2011, 18:10

Oliks joku vaihdattanu/teettäny pohjia uusiks martensseihin, kun muistan siitä keskustelua käydyn ? Hintaluokkaa ja sitä, onko se ensinnäkään mahdollista?

Bongasin kevätsiivouksen yhteydessä kaapin perältä vanhat maiharit joista onnistuin toisesta sulattamaan pohjan kaverin synttäreillä nuotiossa tossa viitisen vuotta sitten, ja tuli fiiwis että vois ottaa ne taas käyttöön.
Image

User avatar
Holmer Sapiens
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 20712
Joined: 08 Mar 2011, 08:36
Location: Helsinki
Contact:

Re: Dr.Martens

#125 Post by Holmer Sapiens » 10 Apr 2011, 20:24

Oon joitain kertoja käyny kokeilees martenseja liikkeessä. Jokseenkin kummallisen muotoset ollu martensit ku koko on 46. En pitäny ni jäi ostamati.

Onneks duunista voi ottaa turvamaiharit jotka on vieläpä varustettu vetoketjulla. :P Noi on mun mielestä vieläpä ihan siistit.

Image

User avatar
Buddy Love
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 100000
Joined: 05 Jan 2005, 17:00

Re: Dr.Martens

#126 Post by Buddy Love » 11 Apr 2011, 08:58

fuck you i'm an anteater wrote:Oliks joku vaihdattanu/teettäny pohjia uusiks martensseihin, kun muistan siitä keskustelua käydyn ? Hintaluokkaa ja sitä, onko se ensinnäkään mahdollista?
Hmmm...oisikohan mä joskus lukioaikoina laittanut uudet pohjat silloisiin dokkareihin? Ainakin normimaihareihin olen käynyt pohjat vaihtamassa, enkä näe miksei se dokkareissakin onnistuisi, tosin tietenkään uusia bouncing airsoleja ei niihin saa, vaan se on sit perus suutarin maiharipohja.
6000-7000 tuhatta%

User avatar
devil via the anus
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 49726
Joined: 01 Apr 2008, 00:24
Location: cloaca satanica

Re: Dr.Martens

#127 Post by devil via the anus » 11 Apr 2011, 09:44

Jenny wrote:
Yoko Bono wrote:
Kapteeni KKK wrote:Noista Mil-Tecin maihareista sen verran, että mulla on just tässä hiljattain murtunu nahka siitä pohjan vierestä molemmissa popoissa. Kaks vuotta kesti ja ihan asiallisesti oon noita käyttäny ja huoltanu. Että hinta-/laatusuhde ihan jees, että ei nyt sinällään vituta ku hajos mutta toisaalta en kyllä toista kertaa myöskään tommosiin rahaa käytä.

On kyllä ens talveks hankittava martensit saatana!
Haluut rikkoo ittes? Talvellahan martenseja just ei kannata käyttää, pahimmat kusiluistimet ikinä.
en oo käyttäny martenseja talvella sen jälkeen enää kun kaaduin niillä ja oikea ranne murtui
Ok. Jotku muut laatumaiharit sitte. Vanhan malliset SA maiharit ku löytäis oikeen kokosena ja hyväkuntosena... No ainahan sitä voi toivoa.

^Ennen muinoin muistelisin että toi maiharinpohjanvaihto ois ollu semmonen n.20-30€ operaatio.
Piho wrote:Minä tykkään Jumalasta
Piho wrote:Jumalan nimi on Lucifer

Oululaisten vedet tarkistettava
-=Lord Of PIF=-
-=Lord Of PIF=-
Posts: 13242
Joined: 24 May 2004, 17:09

Re: Dr.Martens

#128 Post by Oululaisten vedet tarkistettava » 11 Apr 2011, 21:52

Buddy Love wrote:
fuck you i'm an anteater wrote:Oliks joku vaihdattanu/teettäny pohjia uusiks martensseihin, kun muistan siitä keskustelua käydyn ? Hintaluokkaa ja sitä, onko se ensinnäkään mahdollista?
Hmmm...oisikohan mä joskus lukioaikoina laittanut uudet pohjat silloisiin dokkareihin? Ainakin normimaihareihin olen käynyt pohjat vaihtamassa, enkä näe miksei se dokkareissakin onnistuisi, tosin tietenkään uusia bouncing airsoleja ei niihin saa, vaan se on sit perus suutarin maiharipohja.
joo tietenkään. mutta lähinnä se että noi perusmartenssipohjat ei oo mitään suprajohtavaa nanomateriaalia johon ei saa sulatettua mitään peruskamaa kiinni.
Image

User avatar
Prinsessa ja herne
7k
Posts: 7930
Joined: 23 Sep 2013, 22:10

Re: Dr.Martens

#129 Post by Prinsessa ja herne » 04 Jun 2018, 10:01

Myynnissä mustat martensin 1460:t, koko 39, käyttämättömät (itelle liian isot). Hinta neuvoteltavissa. YV jos kiinnostaa. Espoo/HKI

https://www.drmartens.com/eu/p/original ... mooth-1460
I’m a bug
So are you, baby

IsoPahaKarhu
Posts: 299
Joined: 05 Mar 2017, 12:53

Re: Dr.Martens

#130 Post by IsoPahaKarhu » 05 Jun 2018, 01:28

Nettikirpiksellä olis kokoo isommat britti-Marat kuin mitä ostin vuosi sitten, käytin niitä sitkeästi miltei vuoden kun aattelin että hiljalti ne ajautuisi sisään mutta ihmeen kauan meni tajuta, että ei se kärjen teräs mitenkään muovaudu tai venäytä kenkää sopivan pituiseksi. Käytin samaa kokoa mitä kiina-Maratkin olivat, eli UK9/EU43. Spekseinä siis samat kuin edellisissä, ysärituotantoa, kiiltävää mustaa pintanahkaa (näyttää käytetyltä mutta hyvin kyllästetyltä ja ylläpidetyltä), peruspohja, 14 reikää, ja teräskärki. Erona vain koko EU44. Noi olis käytetyiksi kengiksi ollakseen tyyris ostos, mutta pitäisikö kipeähkön maihari- ja nahkafetissin hillitsemiseen vetää liipaisimesta?

User avatar
Kalu
9k
Posts: 9537
Joined: 13 May 2006, 21:43
Location: hki

Re: Dr.Martens

#131 Post by Kalu » 17 Oct 2018, 20:04

meni
:shock:

qwertyuiopå
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 42991
Joined: 23 May 2012, 21:03

Re: Dr.Martens

#132 Post by qwertyuiopå » 17 Dec 2018, 08:35

Suutarihommat edessä kun pitäis saada kokonaan uudet pohjat.

Liikuskelen pääosin täällä 00500 - 00530 postinumeroalueella ja tarttis saada mahdollisimman nopeasti uudet pohjat nelisen vuotta vanhoihin martenseihin. Perkeleen paskapohjat ovat menneet halkeamaan kokonaan - ei oo ennen mulle näin käynyt, ja putoavat siis pian varmaan irti + kaikki kosteus menee sisään välittömästi.

Mikäs ois täällä alueella semmonen suutari jonne mun kannattaisi nämä viedä? Ei oo mitkään laadukkaat huippukengät (aijjaa!?) eivätkä erityisen hyväkuntoisetkaan, joten mitään top of the line -jälkeä en tarvitse. Edullisehko hinta ja nopeahko toimitus painavat nyt vaakakupissa enemmän, mulla ei oo yksiäkään ehjiä kenkiä ja lumi on maassa.

Oisko mitään akuuttii vinkkiä heittää?

Edit: Uskaltaisko esim. tänne viedä suutarimestari Villelle? https://www.suutarimestari.fi/page/9/ka ... myymalamme Ajattelin että hänellä ei ehkä olis kovin hirveet jonot tai en tiiä.
Tai onko kellään tietoa Kinaporin suutarista? https://www.kinaporinsuutari.com/

qwertyuiopå
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 42991
Joined: 23 May 2012, 21:03

Re: Dr.Martens

#133 Post by qwertyuiopå » 17 Dec 2018, 11:10

Nonni. Kinaporiin jätin kenkärahjat. Kalliiksi tulee, mutta onpahan pienyrittäjä ja kivijalkaliike eikä tarvii ostaa uusia.

User avatar
Sauna-Vaudeville
-=Lord Of PIF=-
-=Lord Of PIF=-
Posts: 14208
Joined: 04 Aug 2008, 11:12
Location: Lower Malm Side Crew

Re: Dr.Martens

#134 Post by Sauna-Vaudeville » 17 Dec 2018, 11:57

BabaJaga wrote:
17 Dec 2018, 11:10
Nonni. Kinaporiin jätin kenkärahjat. Kalliiksi tulee, mutta onpahan pienyrittäjä ja kivijalkaliike eikä tarvii ostaa uusia.
Kinaporissa oon parit Solovair pohjat korjauttanut. Viimeksi kun käytin niin hinnat oli nousseet,mutta toisaalta työ on ollut laadukasta.
Zeno 54100 Gangsta

qwertyuiopå
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 42991
Joined: 23 May 2012, 21:03

Re: Dr.Martens

#135 Post by qwertyuiopå » 17 Dec 2018, 12:03

Sauna-Bwana wrote:
17 Dec 2018, 11:57
BabaJaga wrote:
17 Dec 2018, 11:10
Nonni. Kinaporiin jätin kenkärahjat. Kalliiksi tulee, mutta onpahan pienyrittäjä ja kivijalkaliike eikä tarvii ostaa uusia.
Kinaporissa oon parit Solovair pohjat korjauttanut. Viimeksi kun käytin niin hinnat oli nousseet,mutta toisaalta työ on ollut laadukasta.
Kiva kuulla, kiitti.
Jännä nähdä kuinka kauan kestää ennenkuin kengät on taas mulla (hirveesti näytti olevan korjattavaa jonossa pitkin poikin liikettä heillä) ja kuinka monta vuotta jatkoaikaa saan niille uusilla pohjilla. Ei ne kumminkaan voi olla paskemmat pohjat kuin nuo alkuperäiset.

Post Reply