Siisti miestentukka crew

Keskustelua vaatetuksesta, koristautumisesta ynnä muusta inhimillisen ulkomuodon säätämisestä.

Moderator: YOU HAVE COCAINE ON YOUR PENIS

Post Reply
Message
Author
User avatar
Tauski Peltonen
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 54319
Joined: 07 Feb 2013, 16:30
Location: päihtyneenä ja puolialasti tampereella

Re: Siisti miestentukka crew

#1441 Post by Tauski Peltonen » 18 Apr 2018, 23:55

pölhö-kustaa wrote:
Vuosikerta-Marco wrote:Ensimmäinen huono kokemus Kenanin turkkilaisesta. Parturi ei hiffannut ollenkaan mitä haluan, leikkasi sivutkin aivan liian lyhyeksi. Ellen ois kesken operaation ohjeistanut hädissäni, niin oisin varmaan saanut jonkun tusina-ananaksen. Se käytti konettakin tosi kömpelösti, eikä osannut pestä tuccaa läikyttämättä vettä silmiin. Lopuksi kysyi haluanko vahaa päähän, ja sanoin ei. Tyypin counter oli sanoa "jos mä kuitenkin vähän", ja hieroi mun päähän sellaisen golfpallon kokoisen biitin. Tuoksuin vitun vahvalle jonnekin kilometrin päähän, ja kotona piti pestä koko mälli heti pois. Good game.
Oliks tää se mustalahdenkadun mesta? Itellä kanssa aika vastaava never again -kokemus sieltä ja siirryin hallituskadun turkkilaisiin partureihin. Tässä ois just tää perinteinen välivaihe menossa että kestääkö kantti kasvattaa pitkää hiusta vai kyheröikö sitä takaisin tähän skeneen.
tämä se on kerrassaan ihana vaihe ja vielä kun yhdistää siihen suhteellisen hitaasti kasvavat hiukset :P alkanu taas paikotellen kiehtomaan ajatus SMT crewiin liittymisestä niinkun aina kun koittaa pidempää lettiä kasvatella
Image
+dIcK_cAnDyCaNe+ wrote:
21 Dec 2022, 12:25
Onks tässä se nälkävuoden mittaan venyvä ruplatus Tonttu vaan ei saa unta? Sehän on käytännössä suulla tuotettua Sunn-O))):ta

Niin,
чики-брики
Posts: 166602
Joined: 15 Jan 2006, 18:56

Re: Siisti miestentukka crew

#1442 Post by Niin, » 19 Apr 2018, 00:55

Maestro Tauski wrote:alkanu taas paikotellen kiehtomaan ajatus SMT crewiin liittymisestä niinkun aina kun koittaa pidempää lettiä kasvatella
No siis tätähän tää on, vaikka oma piiska hipoo lapojen väliä jo. :P
Vähän houkuttas tommonen daniel craig bondina -letti, vähän vaan särmempänä/lyhyempänä sivuilta.

User avatar
nääsgul
RUTTO SAAPUU
Posts: 51495
Joined: 19 Oct 2009, 23:30
Location: burzum

Re: Siisti miestentukka crew

#1443 Post by nääsgul » 19 Apr 2018, 12:14

aaahhh, SMT taas kuosissa ja kaikki on aivan hyvin
Rippa wrote: Haluaa elellä rauhassa luonnon helmassa, taivaalla hävittäjät jyrisee, metsäkoneet kaataa puita, ihmiset mölyää ja möykkää, voimalinjat surisee. On aika kostaa
je veux des ailes végétaliennes ou je veux mourir
Spoiler:
ᛉ H E I L I G E ᛣ
Image
ᛉ H E I L I G E ᛣ

User avatar
dillen aspen
Nyt olen kateellinen.
Posts: 42733
Joined: 05 Jan 2016, 01:22
Location: Vattupuskan takana

Re: Siisti miestentukka crew

#1444 Post by dillen aspen » 19 Apr 2018, 17:29

surullisen hahmon ritari wrote:aaahhh, SMT taas kuosissa ja kaikki on aivan hyvin
Itselle tuli taas Dickiltä niin kuvottava mainosviesti että en saatana mene enää (paitsi varmaan menen).

User avatar
nääsgul
RUTTO SAAPUU
Posts: 51495
Joined: 19 Oct 2009, 23:30
Location: burzum

Re: Siisti miestentukka crew

#1445 Post by nääsgul » 19 Apr 2018, 19:28

tee se itse mies wrote:
surullisen hahmon ritari wrote:aaahhh, SMT taas kuosissa ja kaikki on aivan hyvin
Itselle tuli taas Dickiltä niin kuvottava mainosviesti että en saatana mene enää (paitsi varmaan menen).
Nää menee suoraan roskapostiin kyllä :P
Rippa wrote: Haluaa elellä rauhassa luonnon helmassa, taivaalla hävittäjät jyrisee, metsäkoneet kaataa puita, ihmiset mölyää ja möykkää, voimalinjat surisee. On aika kostaa
je veux des ailes végétaliennes ou je veux mourir
Spoiler:
ᛉ H E I L I G E ᛣ
Image
ᛉ H E I L I G E ᛣ

User avatar
dillen aspen
Nyt olen kateellinen.
Posts: 42733
Joined: 05 Jan 2016, 01:22
Location: Vattupuskan takana

Re: Siisti miestentukka crew

#1446 Post by dillen aspen » 19 Apr 2018, 23:09

surullisen hahmon ritari wrote:
tee se itse mies wrote:
surullisen hahmon ritari wrote:aaahhh, SMT taas kuosissa ja kaikki on aivan hyvin
Itselle tuli taas Dickiltä niin kuvottava mainosviesti että en saatana mene enää (paitsi varmaan menen).
Nää menee suoraan roskapostiin kyllä :P
Juu sähköpostit kyllä, tämä oli tekstiviesti :?

User avatar
nääsgul
RUTTO SAAPUU
Posts: 51495
Joined: 19 Oct 2009, 23:30
Location: burzum

Re: Siisti miestentukka crew

#1447 Post by nääsgul » 20 Apr 2018, 10:34

tee se itse mies wrote:
surullisen hahmon ritari wrote:
tee se itse mies wrote:
surullisen hahmon ritari wrote:aaahhh, SMT taas kuosissa ja kaikki on aivan hyvin
Itselle tuli taas Dickiltä niin kuvottava mainosviesti että en saatana mene enää (paitsi varmaan menen).
Nää menee suoraan roskapostiin kyllä :P
Juu sähköpostit kyllä, tämä oli tekstiviesti :?
aijaahas, no niin :o
Rippa wrote: Haluaa elellä rauhassa luonnon helmassa, taivaalla hävittäjät jyrisee, metsäkoneet kaataa puita, ihmiset mölyää ja möykkää, voimalinjat surisee. On aika kostaa
je veux des ailes végétaliennes ou je veux mourir
Spoiler:
ᛉ H E I L I G E ᛣ
Image
ᛉ H E I L I G E ᛣ

User avatar
dillen aspen
Nyt olen kateellinen.
Posts: 42733
Joined: 05 Jan 2016, 01:22
Location: Vattupuskan takana

Re: Siisti miestentukka crew

#1448 Post by dillen aspen » 20 Apr 2018, 12:02

surullisen hahmon ritari wrote:
tee se itse mies wrote:
surullisen hahmon ritari wrote:
tee se itse mies wrote:
surullisen hahmon ritari wrote:aaahhh, SMT taas kuosissa ja kaikki on aivan hyvin
Itselle tuli taas Dickiltä niin kuvottava mainosviesti että en saatana mene enää (paitsi varmaan menen).
Nää menee suoraan roskapostiin kyllä :P
Juu sähköpostit kyllä, tämä oli tekstiviesti :?
aijaahas, no niin :o
"Hetkonen, äijä painaa tolla letillä neljättä viikkoo? Tuus nyt hyvä mies siistiin tukkas, niin ei tartte hävetä..

http://www.varaadick.fi

-Dick"

Poistunut käyttäjä a7a8b69
Poistunut käyttäjä
Posts: 93647
Joined: 05 May 2013, 22:16

Re: Siisti miestentukka crew

#1449 Post by Poistunut käyttäjä a7a8b69 » 20 Apr 2018, 13:16

tee se itse mies wrote:
surullisen hahmon ritari wrote:
tee se itse mies wrote:
surullisen hahmon ritari wrote:
tee se itse mies wrote:
surullisen hahmon ritari wrote:aaahhh, SMT taas kuosissa ja kaikki on aivan hyvin
Itselle tuli taas Dickiltä niin kuvottava mainosviesti että en saatana mene enää (paitsi varmaan menen).
Nää menee suoraan roskapostiin kyllä :P
Juu sähköpostit kyllä, tämä oli tekstiviesti :?
aijaahas, no niin :o
"Hetkonen, äijä painaa tolla letillä neljättä viikkoo? Tuus nyt hyvä mies siistiin tukkas, niin ei tartte hävetä..

http://www.varaadick.fi

-Dick"
Onneks ei kasva tukka :sad1x:

User avatar
Lateksiton kondomi
8k
Posts: 8862
Joined: 03 Nov 2014, 20:07
Location: Turkku

Re: Siisti miestentukka crew

#1450 Post by Lateksiton kondomi » 05 May 2018, 23:31

Sweet, piti käydä kokeilemassa tommosta turkkilaisten pyörittämää parturia. Kävelin sisään, näytin pariinkin otteeseen kuvaa mihin tyyliin haluaisin ja kävelin ulos ns. ananaskampauksen kanssa :x
Seuraavaksi ajattelin surauttaa koneella tommosen nr. 5 kampauksen ja kokeilla jotain toista parturia kuukauden päästä kunhan hiukset taas kasvaa

Niin,
чики-брики
Posts: 166602
Joined: 15 Jan 2006, 18:56

Re: Siisti miestentukka crew

#1451 Post by Niin, » 05 May 2018, 23:44

Lateksiton kondomi wrote:
05 May 2018, 23:31
Sweet, piti käydä kokeilemassa tommosta turkkilaisten pyörittämää parturia. Kävelin sisään, näytin pariinkin otteeseen kuvaa mihin tyyliin haluaisin ja kävelin ulos ns. ananaskampauksen kanssa :x
Seuraavaksi ajattelin surauttaa koneella tommosen nr. 5 kampauksen ja kokeilla jotain toista parturia kuukauden päästä kunhan hiukset taas kasvaa
hahahaha paskale asiakkaalle paska kampaus

User avatar
Lateksiton kondomi
8k
Posts: 8862
Joined: 03 Nov 2014, 20:07
Location: Turkku

Re: Siisti miestentukka crew

#1452 Post by Lateksiton kondomi » 06 May 2018, 00:00

xBLYATMANx wrote:
05 May 2018, 23:44
Lateksiton kondomi wrote:
05 May 2018, 23:31
Sweet, piti käydä kokeilemassa tommosta turkkilaisten pyörittämää parturia. Kävelin sisään, näytin pariinkin otteeseen kuvaa mihin tyyliin haluaisin ja kävelin ulos ns. ananaskampauksen kanssa :x
Seuraavaksi ajattelin surauttaa koneella tommosen nr. 5 kampauksen ja kokeilla jotain toista parturia kuukauden päästä kunhan hiukset taas kasvaa
hahahaha paskale asiakkaalle paska kampaus
Aluks aattelin että maksan täyden hinnan hyvää hyvyyttäni, mutta lopputuloksen edessä kaivoin opiskelijakortin esille =D>

Niin,
чики-брики
Posts: 166602
Joined: 15 Jan 2006, 18:56

Re: Siisti miestentukka crew

#1453 Post by Niin, » 06 May 2018, 00:00

:lol:

Malmin Anselmi
1k
Posts: 1814
Joined: 29 Apr 2011, 11:46

Re: Siisti miestentukka crew

#1454 Post by Malmin Anselmi » 18 May 2018, 16:18

Onko kukaan käynyt siellä Vallilan Jemmassa? En oo uskaltanut/halunnut käydä, kun kevyesti ärsyttänyt se niiden maksaa mitä maksaa, ntkt-meno.

User avatar
Summertime_skinhead
3k
Posts: 3155
Joined: 28 Apr 2008, 09:45
Location: Salilla

Re: Siisti miestentukka crew

#1455 Post by Summertime_skinhead » 18 May 2018, 21:02

Kuinkas totisia harrastajia täällä on? Itte oon iha sekasin pomadeista ja grooming toniceista ja koko barbershop kulttuurista ylipäätään. Harkinnassa jopa parturiks ryhtyminen. Ite oon päätyny pitää varsin lyhyenä päältä, perus feidi iha kaljusta ja hard part vasemmalle puolelle. Pääasiassa kampaan aika kiiltävällä pomadella tiukan klassiseks mutta fiber hommilla saa sit vaihtelua ku vetää vähä tollasen venäläisen vapaaottelija lookin.
:prr:

Post Reply