Siisti miestentukka crew

Keskustelua vaatetuksesta, koristautumisesta ynnä muusta inhimillisen ulkomuodon säätämisestä.

Moderator: YOU HAVE COCAINE ON YOUR PENIS

Post Reply
Message
Author
User avatar
Lähes myyttinen kikkamies
Posts: 304
Joined: 08 Dec 2011, 09:18

Re: Siisti miestentukka crew

#1426 Post by Lähes myyttinen kikkamies » 28 Dec 2017, 14:25

pidetään symposium wrote:Suositelkaa mulle hyvää parturia kvadrantilla Ruoholahti-Kamppi-Punavuori. Olen kyllästynyt käymään tuossa yhdessä paikassa jossa on joka kerta eri tyyppi ja haluaisin jotain visiota ja pysyvämpää asiakkuutta.
Tosta tommonen Chop Shop. Ei halvin, lähelläkään, mut ainakin oli jälki ns. kohdillaan ku ite tuolla asioin, eikä henkilökunta ainakaan vaihdellut. Pikkufirma, nuoria tekijöitä, ei ketjuhommia.

Facebookissa lisää infoa.

User avatar
Mod
Posts: 199
Joined: 25 Dec 2017, 22:30
Location: Espoo

Re: Siisti miestentukka crew

#1427 Post by Mod » 28 Dec 2017, 14:53

Kelasin ite tossa jotain Caesar tyylistä cuttia ku etuhiukset taas lävähtäny Fringestä Curtain cuttiin.

Image

User avatar
pidetään symposium
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 29969
Joined: 03 Apr 2012, 19:43
Location: Zündapp for your rights

Re: Siisti miestentukka crew

#1428 Post by pidetään symposium » 10 Jan 2018, 08:48

Mitä on jätettävä hoitoaine ja miten erotan sen kaupan hyllyssä tavallisesta hoitoaineesta? Parturi suositteli semmoista ja yritti myydä mulle jotain älyttömän hintaista pulloa jonka etiketistä en saanut mitään selvää.
Image
glifford,,, wrote:
02 Jul 2022, 10:35
Omalle kaukosäätimelle voi puhua ja se ymmärtää joskus
ImageImage

User avatar
devil via the anus
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 49721
Joined: 01 Apr 2008, 00:24
Location: cloaca satanica

Re: Siisti miestentukka crew

#1429 Post by devil via the anus » 10 Jan 2018, 09:25

pidetään symposium wrote:Mitä on jätettävä hoitoaine ja miten erotan sen kaupan hyllyssä tavallisesta hoitoaineesta? Parturi suositteli semmoista ja yritti myydä mulle jotain älyttömän hintaista pulloa jonka etiketistä en saanut mitään selvää.
Se on semmosta hoitoainetta mikä jätetään hiuksiin ja sen erottaa siitä että siinä lukee niin. Nää taitaa olla myös yleensä suihkeita.
Piho wrote:Minä tykkään Jumalasta
Piho wrote:Jumalan nimi on Lucifer

User avatar
pidetään symposium
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 29969
Joined: 03 Apr 2012, 19:43
Location: Zündapp for your rights

Re: Siisti miestentukka crew

#1430 Post by pidetään symposium » 10 Jan 2018, 10:00

devil via the anus wrote:
pidetään symposium wrote:Mitä on jätettävä hoitoaine ja miten erotan sen kaupan hyllyssä tavallisesta hoitoaineesta? Parturi suositteli semmoista ja yritti myydä mulle jotain älyttömän hintaista pulloa jonka etiketistä en saanut mitään selvää.
Se on semmosta hoitoainetta mikä jätetään hiuksiin ja sen erottaa siitä että siinä lukee niin. Nää taitaa olla myös yleensä suihkeita.
tihrustin eilen yhtä hyllyä varmaan kymmenen minuuttia ihan kohtalaisen kokoisessa marketissa enkä löytänyt yhdestäkään purnusta mitään tuommoiseen viittaavaa tekstiä :dontknow: tosin en kyllä katsonut mitään suihkeita
Image
glifford,,, wrote:
02 Jul 2022, 10:35
Omalle kaukosäätimelle voi puhua ja se ymmärtää joskus
ImageImage

Niin,
чики-брики
Posts: 166602
Joined: 15 Jan 2006, 18:56

Re: Siisti miestentukka crew

#1431 Post by Niin, » 10 Jan 2018, 14:30

pidetään symposium wrote:
devil via the anus wrote:
pidetään symposium wrote:Mitä on jätettävä hoitoaine ja miten erotan sen kaupan hyllyssä tavallisesta hoitoaineesta? Parturi suositteli semmoista ja yritti myydä mulle jotain älyttömän hintaista pulloa jonka etiketistä en saanut mitään selvää.
Se on semmosta hoitoainetta mikä jätetään hiuksiin ja sen erottaa siitä että siinä lukee niin. Nää taitaa olla myös yleensä suihkeita.
tihrustin eilen yhtä hyllyä varmaan kymmenen minuuttia ihan kohtalaisen kokoisessa marketissa enkä löytänyt yhdestäkään purnusta mitään tuommoiseen viittaavaa tekstiä :dontknow: tosin en kyllä katsonut mitään suihkeita
Itse suosittelen: hius öljyä. :idea:

User avatar
pidetään symposium
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 29969
Joined: 03 Apr 2012, 19:43
Location: Zündapp for your rights

Re: Siisti miestentukka crew

#1432 Post by pidetään symposium » 10 Jan 2018, 16:02

xJUUTASx wrote:
pidetään symposium wrote:
devil via the anus wrote:
pidetään symposium wrote:Mitä on jätettävä hoitoaine ja miten erotan sen kaupan hyllyssä tavallisesta hoitoaineesta? Parturi suositteli semmoista ja yritti myydä mulle jotain älyttömän hintaista pulloa jonka etiketistä en saanut mitään selvää.
Se on semmosta hoitoainetta mikä jätetään hiuksiin ja sen erottaa siitä että siinä lukee niin. Nää taitaa olla myös yleensä suihkeita.
tihrustin eilen yhtä hyllyä varmaan kymmenen minuuttia ihan kohtalaisen kokoisessa marketissa enkä löytänyt yhdestäkään purnusta mitään tuommoiseen viittaavaa tekstiä :dontknow: tosin en kyllä katsonut mitään suihkeita
Itse suosittelen: hius öljyä. :idea:
mitä se tekee :?:
Image
glifford,,, wrote:
02 Jul 2022, 10:35
Omalle kaukosäätimelle voi puhua ja se ymmärtää joskus
ImageImage

Niin,
чики-брики
Posts: 166602
Joined: 15 Jan 2006, 18:56

Re: Siisti miestentukka crew

#1433 Post by Niin, » 11 Jan 2018, 00:12

pidetään symposium wrote:
xJUUTASx wrote:
pidetään symposium wrote:
devil via the anus wrote:
pidetään symposium wrote:Mitä on jätettävä hoitoaine ja miten erotan sen kaupan hyllyssä tavallisesta hoitoaineesta? Parturi suositteli semmoista ja yritti myydä mulle jotain älyttömän hintaista pulloa jonka etiketistä en saanut mitään selvää.
Se on semmosta hoitoainetta mikä jätetään hiuksiin ja sen erottaa siitä että siinä lukee niin. Nää taitaa olla myös yleensä suihkeita.
tihrustin eilen yhtä hyllyä varmaan kymmenen minuuttia ihan kohtalaisen kokoisessa marketissa enkä löytänyt yhdestäkään purnusta mitään tuommoiseen viittaavaa tekstiä :dontknow: tosin en kyllä katsonut mitään suihkeita
Itse suosittelen: hius öljyä. :idea:
mitä se tekee :?:
Turkki kiiltää eikä mene takkuun.

User avatar
#FFFFFF
Posts: 206
Joined: 14 Nov 2013, 20:28
Location: Nääs

Re: Siisti miestentukka crew

#1434 Post by #FFFFFF » 18 Mar 2018, 18:54

Ensimmäinen huono kokemus Kenanin turkkilaisesta. Parturi ei hiffannut ollenkaan mitä haluan, leikkasi sivutkin aivan liian lyhyeksi. Ellen ois kesken operaation ohjeistanut hädissäni, niin oisin varmaan saanut jonkun tusina-ananaksen. Se käytti konettakin tosi kömpelösti, eikä osannut pestä tuccaa läikyttämättä vettä silmiin. Lopuksi kysyi haluanko vahaa päähän, ja sanoin ei. Tyypin counter oli sanoa "jos mä kuitenkin vähän", ja hieroi mun päähän sellaisen golfpallon kokoisen biitin. Tuoksuin vitun vahvalle jonnekin kilometrin päähän, ja kotona piti pestä koko mälli heti pois. Good game.

Poistunut käyttäjä 98d6c7
Poistunut käyttäjä
Posts: 65734
Joined: 28 May 2007, 11:54

Re: Siisti miestentukka crew

#1435 Post by Poistunut käyttäjä 98d6c7 » 26 Mar 2018, 12:00

Mihin Hesalassa voi mennä sillee näyttää pitkää tukkaa jorkille jolle vaan sanoo: klassinen, siisti, miestentukka, vähän saa olla 40-luvun natsahtava ja sit jorkki tuijottelee vähän päänmuotoa yms ja leikkaa kerralla just eikä melkeen sopivan? Kai semmosia partureita on?? Mihin mennä? En siis tiedä tarkalleen millaisia hiuksia haluan, mutta semmoset siistin klassiset SMT look - parturi ammattilaisena kattokooon että istuu hyvin päähän samallailla kun joku vaatturi kattoo että puku istuu!

Terveisin nimimerkki.

Olen kyllästynyt puoleen selkään mittaiseen hevipiiskaan ja haluan kuria ja järjestystä elämääni.

User avatar
Kostojevski
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 46143
Joined: 09 Mar 2016, 20:12

Re: Siisti miestentukka crew

#1436 Post by Kostojevski » 26 Mar 2018, 21:09

^
Beard Park.

Terveisin nimimerkki.

Juuri tänään siististi natsahtavan letin kanssa kurissa ja järjestyksessä liikkeestä ulos marssinut.

User avatar
soitan kansanradioon
God of PIF
God of PIF
Posts: 34147
Joined: 12 Feb 2008, 19:19
Location: Aperol Spritzit terassilla

Re: Siisti miestentukka crew

#1437 Post by soitan kansanradioon » 12 Apr 2018, 09:42

Mä oon käyny viime syksystä lähtien Hesarilla Mr Jack barber shopissa, itse tykkään. Klassisia kampauksia ja erittäin huokea.

User avatar
Separi ruispellossa
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 24818
Joined: 01 Oct 2010, 09:48
Location: Nykäskylä

Re: Siisti miestentukka crew

#1438 Post by Separi ruispellossa » 14 Apr 2018, 20:05

soitan kansanradioon wrote:Mä oon käyny viime syksystä lähtien Hesarilla Mr Jack barber shopissa, itse tykkään. Klassisia kampauksia ja erittäin huokea.
Onks tää walk-in tyyppinen? En äkkiseltään löytäny mitään ajanvarausta ainakaan.
kanammuna wrote:Yritin, uhmasin, ja liejut housuihin latasin.

User avatar
pölhö-kustaa
porvari syväläinen
Posts: 69573
Joined: 15 Mar 2012, 14:49
Location: Windsmouth

Re: Siisti miestentukka crew

#1439 Post by pölhö-kustaa » 17 Apr 2018, 18:04

Vuosikerta-Marco wrote:Ensimmäinen huono kokemus Kenanin turkkilaisesta. Parturi ei hiffannut ollenkaan mitä haluan, leikkasi sivutkin aivan liian lyhyeksi. Ellen ois kesken operaation ohjeistanut hädissäni, niin oisin varmaan saanut jonkun tusina-ananaksen. Se käytti konettakin tosi kömpelösti, eikä osannut pestä tuccaa läikyttämättä vettä silmiin. Lopuksi kysyi haluanko vahaa päähän, ja sanoin ei. Tyypin counter oli sanoa "jos mä kuitenkin vähän", ja hieroi mun päähän sellaisen golfpallon kokoisen biitin. Tuoksuin vitun vahvalle jonnekin kilometrin päähän, ja kotona piti pestä koko mälli heti pois. Good game.
Oliks tää se mustalahdenkadun mesta? Itellä kanssa aika vastaava never again -kokemus sieltä ja siirryin hallituskadun turkkilaisiin partureihin. Tässä ois just tää perinteinen välivaihe menossa että kestääkö kantti kasvattaa pitkää hiusta vai kyheröikö sitä takaisin tähän skeneen.
Tietoisesti en tiedosta, että olisin itse viestiä lähettänyt

User avatar
soitan kansanradioon
God of PIF
God of PIF
Posts: 34147
Joined: 12 Feb 2008, 19:19
Location: Aperol Spritzit terassilla

Re: Siisti miestentukka crew

#1440 Post by soitan kansanradioon » 18 Apr 2018, 09:14

Separi ruispellossa wrote:
soitan kansanradioon wrote:Mä oon käyny viime syksystä lähtien Hesarilla Mr Jack barber shopissa, itse tykkään. Klassisia kampauksia ja erittäin huokea.
Onks tää walk-in tyyppinen? En äkkiseltään löytäny mitään ajanvarausta ainakaan.
Mä oon laittanu sille juipille viestiä Facebookissa, monet myös soittavat. Mulla on sellanen vaikutelma, että sillä ei walk in -aikoja oo, mittavahko asiakaskunta.

Post Reply