Rannekellot

Keskustelua vaatetuksesta, koristautumisesta ynnä muusta inhimillisen ulkomuodon säätämisestä.

Moderator: YOU HAVE COCAINE ON YOUR PENIS

Post Reply
Message
Author
User avatar
devil via the anus
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 49721
Joined: 01 Apr 2008, 00:24
Location: cloaca satanica

Re: Rannekellot

#1306 Post by devil via the anus » 01 Sep 2020, 22:12

tuo kuvottava nauha päässäsi wrote:
01 Sep 2020, 22:05
Tällä hetkellä himottaa ankarasti joku tommonen uusio vintage diver kuten certina ds ph200m, longines legend tai oris sixty-five =P~
Toi Certina jättää itseni kylmäksi, mutta Longines ja Oris molemmat =P~ / :jerk: Jälkimmäistä oon hipelöinyt ja ihastellut luonnossakin ja on upea.
Piho wrote:Minä tykkään Jumalasta
Piho wrote:Jumalan nimi on Lucifer

User avatar
Kehittyvien maakuntien Simo
Siperian Simo
Posts: 51985
Joined: 26 Apr 2013, 12:20
Location: Maakunta

Re: Rannekellot

#1307 Post by Kehittyvien maakuntien Simo » 02 Sep 2020, 14:53

devil via the anus wrote:
01 Sep 2020, 22:12
tuo kuvottava nauha päässäsi wrote:
01 Sep 2020, 22:05
Tällä hetkellä himottaa ankarasti joku tommonen uusio vintage diver kuten certina ds ph200m, longines legend tai oris sixty-five =P~
Toi Certina jättää itseni kylmäksi, mutta Longines ja Oris molemmat =P~ / :jerk: Jälkimmäistä oon hipelöinyt ja ihastellut luonnossakin ja on upea.
Itse hiplasin ph200m eikä yhtään hassumpi laite, mittasuhteet vaan oli omaan ranteeseen vähän oudot ja enimmäkseen siksi jäi vielä kauppaan.

Sinällään hyvä näin koska nyt on tarkoitus säästää kerralla vähän kalliimpaan kelloon. Jos joku haluaa myydä Omegan Seamasterin tai Speedmasterin automaattina alle 3200 e niin kertokaa. Säästän rahaa ja katsotaan tilanteen mukaan.
S-Alat viiterajoissa

User avatar
Sarjajankkaaja
1k
Posts: 1459
Joined: 03 Mar 2015, 15:42

Re: Rannekellot

#1308 Post by Sarjajankkaaja » 04 Oct 2020, 11:54

Kehittyvien maakuntien Simo wrote:
02 Sep 2020, 14:53
devil via the anus wrote:
01 Sep 2020, 22:12
tuo kuvottava nauha päässäsi wrote:
01 Sep 2020, 22:05
Tällä hetkellä himottaa ankarasti joku tommonen uusio vintage diver kuten certina ds ph200m, longines legend tai oris sixty-five =P~
Toi Certina jättää itseni kylmäksi, mutta Longines ja Oris molemmat =P~ / :jerk: Jälkimmäistä oon hipelöinyt ja ihastellut luonnossakin ja on upea.
Itse hiplasin ph200m eikä yhtään hassumpi laite, mittasuhteet vaan oli omaan ranteeseen vähän oudot ja enimmäkseen siksi jäi vielä kauppaan.

Sinällään hyvä näin koska nyt on tarkoitus säästää kerralla vähän kalliimpaan kelloon. Jos joku haluaa myydä Omegan Seamasterin tai Speedmasterin automaattina alle 3200 e niin kertokaa. Säästän rahaa ja katsotaan tilanteen mukaan.
Kovan ämpyilyn jälkeen laitoin ton ^ Certinan tilaukseen. Jossain vaiheessa myöhemmin alan taas uudestaan metsästämään Speedmasteria.

User avatar
aatos kipotti
King of PIF
King of PIF
Posts: 15975
Joined: 30 Jun 2017, 11:59
Location: Lähetettä odottamassa

Re: Rannekellot

#1309 Post by aatos kipotti » 05 Oct 2020, 13:57

Tämmönen Seiko tuli juuri postissa. En muista Seikon referenssiä, mutta "Alpinist inspired" tätä mainostetaan. Kaikillahan on vihreä Alpinist mutta olen erilainen keski-ikäinen ja tämä oli germaanin nettikaupassa iimeisesti esittelykappaleena sellaiseen hintaan että ei voinut vastustaa kiusausta.

Image

Tuossa on Seikon 6R-moottorisarjan kai uusin versio 6R35, jossa pitäisi olla 70 tunnin käyntivara.
Image

User avatar
devil via the anus
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 49721
Joined: 01 Apr 2008, 00:24
Location: cloaca satanica

Re: Rannekellot

#1310 Post by devil via the anus » 05 Oct 2020, 14:40

Adenoid Graf von Kalergi-Hynkel wrote:
05 Oct 2020, 13:57
Tämmönen Seiko tuli juuri postissa. En muista Seikon referenssiä, mutta "Alpinist inspired" tätä mainostetaan. Kaikillahan on vihreä Alpinist mutta olen erilainen keski-ikäinen ja tämä oli germaanin nettikaupassa iimeisesti esittelykappaleena sellaiseen hintaan että ei voinut vastustaa kiusausta.

Image

Tuossa on Seikon 6R-moottorisarjan kai uusin versio 6R35, jossa pitäisi olla 70 tunnin käyntivara.
Tuosta oon pitänyt kovin (joskin prospex logosta taulussa ihan pieni miinus) ja ollut harkinnassa hankkia, mutta pysyn tiukkana ja seuraava kello saa luvan olla Omega (tai ehkä Breitling tai Tudor).
Piho wrote:Minä tykkään Jumalasta
Piho wrote:Jumalan nimi on Lucifer

User avatar
Kehittyvien maakuntien Simo
Siperian Simo
Posts: 51985
Joined: 26 Apr 2013, 12:20
Location: Maakunta

Re: Rannekellot

#1311 Post by Kehittyvien maakuntien Simo » 08 Oct 2020, 16:50

devil via the anus wrote:
05 Oct 2020, 14:40
Adenoid Graf von Kalergi-Hynkel wrote:
05 Oct 2020, 13:57
Tämmönen Seiko tuli juuri postissa. En muista Seikon referenssiä, mutta "Alpinist inspired" tätä mainostetaan. Kaikillahan on vihreä Alpinist mutta olen erilainen keski-ikäinen ja tämä oli germaanin nettikaupassa iimeisesti esittelykappaleena sellaiseen hintaan että ei voinut vastustaa kiusausta.

Image

Tuossa on Seikon 6R-moottorisarjan kai uusin versio 6R35, jossa pitäisi olla 70 tunnin käyntivara.
Tuosta oon pitänyt kovin (joskin prospex logosta taulussa ihan pieni miinus) ja ollut harkinnassa hankkia, mutta pysyn tiukkana ja seuraava kello saa luvan olla Omega (tai ehkä Breitling tai Tudor).
Joo, tuo ja vihreä alpinisti olleet jo pari kertaa ostoskorissa itselläkin mutta toistaiseksi olen jättänyt hankkimatta. Säästelen myös Omegaan yhä.
S-Alat viiterajoissa

User avatar
Mayhem peruttu
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 103738
Joined: 10 May 2004, 12:34
Contact:

Re: Rannekellot

#1312 Post by Mayhem peruttu » 09 Oct 2020, 16:00

Image

Naitin vanhan Policen Fitbitin rannekkeelle ja nehän on hyvä pari.

User avatar
aatos kipotti
King of PIF
King of PIF
Posts: 15975
Joined: 30 Jun 2017, 11:59
Location: Lähetettä odottamassa

Re: Rannekellot

#1313 Post by aatos kipotti » 19 Oct 2020, 07:42

Adenoid Graf von Kalergi-Hynkel wrote:
05 Oct 2020, 13:57
Tämmönen Seiko tuli juuri postissa. En muista Seikon referenssiä, mutta "Alpinist inspired" tätä mainostetaan. Kaikillahan on vihreä Alpinist mutta olen erilainen keski-ikäinen ja tämä oli germaanin nettikaupassa iimeisesti esittelykappaleena sellaiseen hintaan että ei voinut vastustaa kiusausta.
Spoiler:
Image
Tuossa on Seikon 6R-moottorisarjan kai uusin versio 6R35, jossa pitäisi olla 70 tunnin käyntivara.
Parisen viikkoa pidin nyt ranteessa. Jälkimmäisellä viikolla su - ma, siis reilussa viikossa, laite edisti yhteensä noin 35 sekuntia. Ensin vaikutti perstuntumalta siltä, että tuo jätättää hiukan ranteessa ja ottaa yöllä kiinni pöydällä taulu ylöspäin, mutta tuo vaihtelu vaikuttaisi ainakin jonkin verran tasaantuneen tässä käytön aikana.

Tyyliltään tuo on hyvä, vähäeleinen lähes joka paikan kello, vaelluksilta johonkin pukuhommiin. Ihan tumma puku -koodiin ei ainakaan teräsrannekkeella mielestäni mahdu mutta siitä epämuodollisempaan suuntaan kyllä. Osoittimien ja kellotaulun fosforointi on hyvä, kestää sen kahdeksan tuntia aamuun asti.

Nyt Glycine Airman GMT.
Image

User avatar
Balam-Acab
el segundo
Posts: 173497
Joined: 23 Apr 2004, 17:04
Location: anarkistinen rodunsekoittajapariskunta

Re: Rannekellot

#1314 Post by Balam-Acab » 19 Jan 2021, 08:51

vedin pitkän casiokauden jälkeen amfibian käyntiin, asetin aikaan ja kiinnitin ranteeseen
Naturally, the machines were destroyed.
Image
http://ctw.fi/ Cast to Wolves crust
:homosaatio: :heart: :love5: :love8: :transagenda:

User avatar
Sarjajankkaaja
1k
Posts: 1459
Joined: 03 Mar 2015, 15:42

Re: Rannekellot

#1315 Post by Sarjajankkaaja » 19 Jan 2021, 09:53

Sarjajankkaaja wrote:
04 Oct 2020, 11:54
Kovan ämpyilyn jälkeen laitoin ton ^ Certinan tilaukseen. Jossain vaiheessa myöhemmin alan taas uudestaan metsästämään Speedmasteria.
Certina PH200M kokemuksia. Powermatic 80 koneisto pirun hyvä ja tarkka. Välillä ollut kello koko viikonlopun laatikossa eikä ole pysähtynyt. Hesaliitti naarmuttuu älyttömän helposti.

Vois kyllä ostaa jonkun toisen kellon vielä tuolla Powermatic 80 -koneistolla, jos osuu hyvä tarjous kohdalle.

Alan kallistua siihen, että jahtaan Speedmasteria safiirilasilla ja unohdan suosiolla hesaliitin, vaikka kuinka olisi se alkuperäinen.

User avatar
An Poc Ar Buile
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 40769
Joined: 16 Sep 2015, 21:12
Location: De bharr na gcnoc san imigéin

Re: Rannekellot

#1316 Post by An Poc Ar Buile » 12 Feb 2021, 00:37

Siirryin hyvin palvelleesta MWC:sta Apple Watch 6. sukupolveen. Yllättävän paljon helppokäyttöisempi, kuin oletin. Jotkut hommat, kuten navigointiohjeet ranteessa, naputusherätykset ja terveysominaisuudet on paljon hyödyllisempiä, kuin oletin.
Ailliliú, puilliliú, ailliliú tá an puc ar buile!
Ailliliú, puilliliú,
Ailliliú
Tá an puc ar buile!

https://youtu.be/2zCRh78StwY?si=OIa0tmZI3loD2sEg

Takapiru
Posts: 135
Joined: 18 Feb 2021, 00:08

Re: Rannekellot

#1317 Post by Takapiru » 18 Feb 2021, 00:50

Ois kyllä hienoja kelloja paljon, mutta ei osaa enää nykyään pitää niitä, niin on turha ostaa kaappiin. Hieman harmittaa vaan.

User avatar
döden i röven
Lait joku kiva
Posts: 87708
Joined: 21 Oct 2008, 23:00
Location: kappelin vessa

Re: Rannekellot

#1318 Post by döden i röven » 21 Feb 2021, 11:24

Pidemmän aikaa on ollut toi seinäkellon kokonen Suunto käytössä mut eilen päätin että lyyäs Casio ranteeseen vaihteeks
i'm a viking homes

User avatar
Donkey Angler
Frying tonight!
Posts: 44814
Joined: 28 Mar 2004, 05:39
Location: HKI
Contact:

Re: Rannekellot

#1319 Post by Donkey Angler » 21 Feb 2021, 14:15

Himottaisi lähteä tähän skeneen mukaan mutta en tajua rannekelloista nykyään: mitään. Tavallaan houkuttelisi sellainen vitun iso kromimutteri mutta toisaalta joku klassinen malli olis kanssa kiva. Ei vaan taida ihan pikkurahalla irrota mitään fiksua näissäkään hommissa?
Riffs Mahoney wrote:
14 May 2023, 20:34
Donkey Angler, kaksi sanaa joihin voit luottaa

User avatar
devil via the anus
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 49721
Joined: 01 Apr 2008, 00:24
Location: cloaca satanica

Re: Rannekellot

#1320 Post by devil via the anus » 21 Feb 2021, 14:25

Donkey Angler wrote:
21 Feb 2021, 14:15
Himottaisi lähteä tähän skeneen mukaan mutta en tajua rannekelloista nykyään: mitään. Tavallaan houkuttelisi sellainen vitun iso kromimutteri mutta toisaalta joku klassinen malli olis kanssa kiva. Ei vaan taida ihan pikkurahalla irrota mitään fiksua näissäkään hommissa?
Kahenkympin Casiosta useemman tonnin automaatteihin skaalalla joka hintaluokasta löytyy hyviä kelloja. Jos avaat vähän että mimmosta ois hakusessa ni oon aika saletti että löydetään sulle joku kiva kyllä.
Piho wrote:Minä tykkään Jumalasta
Piho wrote:Jumalan nimi on Lucifer

Post Reply