Paskaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

Keskustelua vaatetuksesta, koristautumisesta ynnä muusta inhimillisen ulkomuodon säätämisestä.

Moderator: YOU HAVE COCAINE ON YOUR PENIS

Message
Author
User avatar
jjeanette
hassunhauska huumorititteli
Posts: 16690
Joined: 25 Mar 2013, 00:14

Re: Paskaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

#16 Post by jjeanette » 12 Oct 2017, 17:33

Image

Kosmetologina toimiva kaveri suositteli tota sarjaa arkimeikkiin, mutta omat ripset ei mitenkään erityisemmin tän ansiosta korostuneet vaikka kuinka paljon lisäilee. Kyllähän tän pois nyt käyttää but that's it. Edullinen toki oli.

Hauskan paljon ripsareita tääl muutens! Nii ja Jeffree Starin yks huulipuna oli mulle aivan liian kuiva, pakko laittaa huulirasvaa alle mikä saa sen leviämään, sävy tosin aivan 5/5.

User avatar
Prinsessa ja herne
7k
Posts: 7930
Joined: 23 Sep 2013, 22:10

Re: Paskaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

#17 Post by Prinsessa ja herne » 21 Oct 2017, 21:36

Skinnyass Bitchface wrote:Tämä ripsiväri ei vain yksinkertaisesti pysynyt ripsissäni. Varisee minkä kerkiää. Kuivahko massa, joten varisemisen määrä ei ehkä yllätä.

Image
Ostin neljällä eurolla testiin tämän merkin jonkun vedenkestävän volume boost mallin (tavalliset suttaantuu mulla merkistä riippumatta) ja meni kyllä edellinen kahenkympin ripsari vaihtoon! :o En ihmeellistä tuuheutusta huomannu (niinku en kyl millään muullakaan ripsarilla) mut ei varise.
I’m a bug
So are you, baby

User avatar
Vitu Hanna
Fiksi mama
Posts: 109716
Joined: 30 Aug 2011, 20:50
Location: Kommenttipalsta

Re: Paskaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

#18 Post by Vitu Hanna » 01 Nov 2017, 08:18

Toi volume boost wp on essencen ainut ripsari, jonka oon todennut käyttökelpoiseksi. Oispa niitä vaan joskus hyllyssä, kun menee ostoaikeissa tiiraileen. :x

Essenceltä ostin semmosen wp all eyes on me -ripsarin, jonka pitäis tuuheuttaa ja pidentää ja varmaan lopettaa nälänhätä maailmasta, mut voi jumalaare kun se on niin sysipaska esitys kuin ripsiväri vain voi olla. Nyt tein taas tymästi ja ostin semmosen uuden wp instant volume party proofin, jonka pitäis ainakin tuuheuttaa ja olla varisematta ja leviämättä pitkin lärviä, mut yllärinä sekin on ihan superpaska esitys. Nää kaks perseenpaskaa on lähinnä värjännyt ripset mustaksi, ja siihen se sit jääkin. Ne ei pidä edes taivutuksia yhtään millään lailla, painaa ripsiä itseasiassa vähän normaalia enemmän alaspäin. Tietysti ne on vedenkestäks aivan saatanan vaikeita poistaa myös, luultavasti ripset lähtee irti ennen ripsiväriä.
Je Suis Juhana-Kuutio wrote:kyllä pieni fiks kuuluu elämään, kun kevätaurinko alkaa lämmittää

User avatar
Mayhem peruttu
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 103742
Joined: 10 May 2004, 12:34
Contact:

Re: Paskaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

#19 Post by Mayhem peruttu » 14 Jan 2018, 14:31

Haluatko finnejä? Tällä niitä saa, isoja ja paljon!
Image

User avatar
minerva
jumalainen erhe
Posts: 35753
Joined: 03 Sep 2008, 19:35
Location: Αχίλλειος πτέρνα

Re: Paskaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

#20 Post by minerva » 26 Feb 2018, 10:57

Laveran joku eyelineri voi vittu. Murustuu ja ripisee pois parin tunnin päästä laittamisesta. Onko olemassa hyvää luonnonkosmetiikan eyelineria?
Jare Dille-Nalle wrote:Kaikesta huolimatta Minerva on kuitenkin piinkova sadisti, siitä hän nauttii.
[Image

User avatar
ACID HEX
King of PIF
King of PIF
Posts: 17319
Joined: 17 Jun 2008, 02:02
Location: bvnker

Re: Paskaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

#21 Post by ACID HEX » 26 Feb 2018, 11:11

^^Mulle toi Nyxin pore filler taas kävi hyvin. Toisaalta oma iho ei ole taipuvainen puskemaan finnejä ylipäätään.
Image
Image

User avatar
beebe munk
meitikkä
Posts: 119057
Joined: 01 Jan 2005, 17:20
Location: kiikkustuoli

Re: Paskaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

#22 Post by beebe munk » 26 Feb 2018, 13:27

Prinsessa ja herne wrote:
Skinnyass Bitchface wrote:Tämä ripsiväri ei vain yksinkertaisesti pysynyt ripsissäni. Varisee minkä kerkiää. Kuivahko massa, joten varisemisen määrä ei ehkä yllätä.

Image
Ostin neljällä eurolla testiin tämän merkin jonkun vedenkestävän volume boost mallin (tavalliset suttaantuu mulla merkistä riippumatta) ja meni kyllä edellinen kahenkympin ripsari vaihtoon! :o En ihmeellistä tuuheutusta huomannu (niinku en kyl millään muullakaan ripsarilla) mut ei varise.
onks toi volume boost se sinisessä tuubissa oleva? tää on yllättävän hyvä sellasena perusripsarina, pitää jotenkuten taivutuksia, ei leviä tai varise ja on helppo poistaa kookosöljyllä. ei juuri tuuheuta tai pidennä mut semmonen simppeli ripsari. MUTTA mikä jumalauta siinä on että noi harjat on saatana vessaharjan kokosia???? :x :x :x en saa mitenkään laitettua tota siististi tai nopeesti silmiin, ja parin kuukauden jälkeen toi on myös kuivahtanut sen verran, että vaikeuttaa levittämistä entisestään kun pitäis saada toi harja syvemmin tonne ripsiin.
KUUKAUDEN KESÄ TARJOUS SIILI
Image
Spoiler:
Image

User avatar
Prinsessa ja herne
7k
Posts: 7930
Joined: 23 Sep 2013, 22:10

Re: Paskaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

#23 Post by Prinsessa ja herne » 27 Feb 2018, 13:36

berlin munk wrote:
Prinsessa ja herne wrote:
Skinnyass Bitchface wrote:Tämä ripsiväri ei vain yksinkertaisesti pysynyt ripsissäni. Varisee minkä kerkiää. Kuivahko massa, joten varisemisen määrä ei ehkä yllätä.

Image
Ostin neljällä eurolla testiin tämän merkin jonkun vedenkestävän volume boost mallin (tavalliset suttaantuu mulla merkistä riippumatta) ja meni kyllä edellinen kahenkympin ripsari vaihtoon! :o En ihmeellistä tuuheutusta huomannu (niinku en kyl millään muullakaan ripsarilla) mut ei varise.
onks toi volume boost se sinisessä tuubissa oleva? tää on yllättävän hyvä sellasena perusripsarina, pitää jotenkuten taivutuksia, ei leviä tai varise ja on helppo poistaa kookosöljyllä. ei juuri tuuheuta tai pidennä mut semmonen simppeli ripsari. MUTTA mikä jumalauta siinä on että noi harjat on saatana vessaharjan kokosia???? :x :x :x en saa mitenkään laitettua tota siististi tai nopeesti silmiin, ja parin kuukauden jälkeen toi on myös kuivahtanut sen verran, että vaikeuttaa levittämistä entisestään kun pitäis saada toi harja syvemmin tonne ripsiin.
Joku sininen tai liila joo, mutta sitä ei oo vähään aikaan ollu missään (onneks itellä yks vielä varastossa) ja en tiedä onks ton merkin myyminen lopetettu ainaki täällä nyt kokonaan...
I’m a bug
So are you, baby

Perse Naama
Olisipa minulla hampaat vitussakin
Posts: 60076
Joined: 20 Nov 2011, 19:57

Re: Paskaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

#24 Post by Perse Naama » 05 Jun 2018, 17:41

Kaikki essencen ripsarit: ihan sama mikä curl tai vedenkestävä muka onkaan, jokainen niistä a) suoristaa taivutukset b) on litkua, jankkia tai muuten klimppistä c) varisee tai liukenee heti pois

0/5

User avatar
Verkkarikuningatar
1k
Posts: 1375
Joined: 07 Jul 2008, 13:43

Re: Paskaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

#25 Post by Verkkarikuningatar » 24 Jun 2018, 22:47

Tämä Lumenen rajausväri on ihan jäätävää paskaa, toi vaahtomuoviapplikaattori vetää viirut minne sattuu ja on kauhean kömpelö. Rapisee ja leviää miten sattuu, ja on vaikea irrottaakki vedenpitävän meikin poistoaineella ettei leviäis. Ja kun irtoaa, niin kirvelee silmissä ku perkele.

Toisaalta halpis-lidl rajausväri taas on ollu yllättävän hyvä 3€ ostokseksi, toisin kuin toi lumenen 13€ tuubi.

Image
Olavi Virta 93 wrote:
17 Aug 2023, 14:49
Do android Levons dream of electric Epikset?

User avatar
creature
2k
Posts: 2221
Joined: 14 Apr 2008, 19:01
Location: Tampere

Re: Paskaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

#26 Post by creature » 27 Jul 2018, 07:12

Jeffree starin Crocodile tears nestemäinen puna oli pettymys, ei toiminu mun huulilla, kuivu ja ropisi pois. Paljon hyvää kuullu tuosta, mikälie maanantai kappale osunu kohalle tai ei vaan sovi mulle.

User avatar
creature
2k
Posts: 2221
Joined: 14 Apr 2008, 19:01
Location: Tampere

Re: Paskaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

#27 Post by creature » 27 Jul 2018, 07:16

jjeanette wrote:
12 Oct 2017, 17:33
Nii ja Jeffree Starin yks huulipuna oli mulle aivan liian kuiva, pakko laittaa huulirasvaa alle mikä saa sen leviämään, sävy tosin aivan 5/5.
Mulla ei auttanu huulirasvakaan, edelleen liian kuivaks meni.

User avatar
lahkost karannu huora
8k
Posts: 8287
Joined: 01 Aug 2009, 16:51

Re: Paskaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

#28 Post by lahkost karannu huora » 27 Jul 2018, 07:50

minerva wrote:
26 Feb 2018, 10:57
Laveran joku eyelineri voi vittu. Murustuu ja ripisee pois parin tunnin päästä laittamisesta. Onko olemassa hyvää luonnonkosmetiikan eyelineria?
Tai luonnonkosmen ripsaria?! Tai deodoranttia?! Tai meikkivoidetta?!
Voi juma niitä kaikkia tuhlattuja euroja. :|
synti on elämän suola

User avatar
minerva
jumalainen erhe
Posts: 35753
Joined: 03 Sep 2008, 19:35
Location: Αχίλλειος πτέρνα

Re: Paskaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

#29 Post by minerva » 27 Jul 2018, 16:06

lahkost karannu huora wrote:
27 Jul 2018, 07:50
minerva wrote:
26 Feb 2018, 10:57
Laveran joku eyelineri voi vittu. Murustuu ja ripisee pois parin tunnin päästä laittamisesta. Onko olemassa hyvää luonnonkosmetiikan eyelineria?
Tai luonnonkosmen ripsaria?! Tai deodoranttia?! Tai meikkivoidetta?!
Voi juma niitä kaikkia tuhlattuja euroja. :|
Zuiin meikkivoide on toiminu mulle tosi hyvin!
Jare Dille-Nalle wrote:Kaikesta huolimatta Minerva on kuitenkin piinkova sadisti, siitä hän nauttii.
[Image

User avatar
lahkost karannu huora
8k
Posts: 8287
Joined: 01 Aug 2009, 16:51

Re: Paskaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

#30 Post by lahkost karannu huora » 28 Jul 2018, 17:33

minerva wrote:
27 Jul 2018, 16:06
lahkost karannu huora wrote:
27 Jul 2018, 07:50
minerva wrote:
26 Feb 2018, 10:57
Laveran joku eyelineri voi vittu. Murustuu ja ripisee pois parin tunnin päästä laittamisesta. Onko olemassa hyvää luonnonkosmetiikan eyelineria?
Tai luonnonkosmen ripsaria?! Tai deodoranttia?! Tai meikkivoidetta?!
Voi juma niitä kaikkia tuhlattuja euroja. :|
Zuiin meikkivoide on toiminu mulle tosi hyvin!
En oo uskaltanu sijottaa siihen vielä.
synti on elämän suola

Post Reply