Parhaaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

Keskustelua vaatetuksesta, koristautumisesta ynnä muusta inhimillisen ulkomuodon säätämisestä.

Moderator: YOU HAVE COCAINE ON YOUR PENIS

Message
Author
User avatar
Vitu Hanna
Fiksi mama
Posts: 109706
Joined: 30 Aug 2011, 20:50
Location: Kommenttipalsta

Re: Parhaaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

#46 Post by Vitu Hanna » 25 Feb 2019, 08:47

Misshan bb-voide on parasta mitä lärviini oon laittanut. Tasoittaa ihon sävyä kivasti, näyttää luonnolliselta, ei tunnu pakkelilta ja on edullinen. Mulla on tommonen pieni, 20ml tuubi ollut käytössä varmaan puoli vuotta ja edelleen porskuttaa. Ostin tommosen isomman 50ml tuubin myös eri sävyssä, se kestää varmaan myös ikuisuuden. Ihan joka päivä en tosin käytä tota, mutta yllätyin ihan miten kauan toi pienempi on kestänyt. Sävyissä 13 ja 21 ei oo isoa eroa, voin käyttää kumpaakin ympäri vuoden.

Image
Je Suis Juhana-Kuutio wrote:kyllä pieni fiks kuuluu elämään, kun kevätaurinko alkaa lämmittää

User avatar
Sars
Liian lihava punkkariksi
Posts: 7345
Joined: 26 Mar 2007, 12:09
Location: Lähikuppila?
Contact:

Re: Parhaaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

#47 Post by Sars » 12 Mar 2019, 17:46

Mie en suostu kasvoihin käyttämää enää muuta ku Biothermin kuivalle iholle tarkoitettua rasvaa, pesuainetta ja kasvovettä. Oon joskus välillä hairahtanu kokeilee muuta, mutta heti on naama kuivunut kasaan ja täytyny pikimiten palata biothermiin.
"You know I've never felt quite as free or quite as alone"

User avatar
Skinnyass Bitchface
Melkein ####!
Melkein ####!
Posts: 10486
Joined: 04 Apr 2016, 18:44

Re: Parhaaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

#48 Post by Skinnyass Bitchface » 13 Mar 2019, 12:02

Hynt Beauty Duet Perfecting Concealer
- paras kokeilemani peitevoide
- vegaaninen
- peittää hyvin ja pysyy paikoillaan (käytän eniten tummille silmänalusille)
- ei kuivata ihoa
- hinta n. 25€, mutta hyvin riittoisa tuote

Image

User avatar
beebe munk
meitikkä
Posts: 118985
Joined: 01 Jan 2005, 17:20
Location: kiikkustuoli

Re: Parhaaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

#49 Post by beebe munk » 13 Mar 2019, 15:43

törmäsin citymarketissa tämmöseen halpismerkkiin ku catrice cosmetics ja päätin koklata vedenkestävää laineria ja vedenkestävää ripsaria ja varsinkin toi laineri on kyllä hemmetin hyvä! :o
myös ripsari toimii hintaansa nähden hyvin, alkuun toi tuntu ehkä vähän kuivalta, mut johtu ehkä siitä, että aiemmin oli käytössä lumenen ripsari joka oli tosi sotkevaa kamaa. en oo muilta merkeiltä löytänyt noin hyvin toimivaa harjaa, erottelee ripset hyvin, yltää joka nurkkaan ja mikä parasta, ei sotke silmien ympärystää siinä levittäessä!
ehkä ainoo miinus on se, että kun mulla osuu ripset aina tohon yläluomeen/kulmaluuhun, mikä toi nyt onkaan, niin siihen tulee sellanen musta töhry aina parin tunnin päästä, mut tää kyllä tapahtuu kaikilla muillakin ripsareilla eli enemmänkin vaan ominaisuus omassa naamassa. :P

hintaa näillä oli muistaakseni 3-4e, en muista vegaanisuudesta, mut ne oli merkitty siihen hyllyn reunaan ainakin itiksen citymarketissa. aion jatkossa ostaa näitä ehottomasti ja testailla muitaki tältä merkiltä!

Image

Image
KUUKAUDEN KESÄ TARJOUS SIILI
Image
Spoiler:
Image

User avatar
Vitu Hanna
Fiksi mama
Posts: 109706
Joined: 30 Aug 2011, 20:50
Location: Kommenttipalsta

Re: Parhaaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

#50 Post by Vitu Hanna » 14 Mar 2019, 10:17

Neogenin sebum clear pore mist on parasta mitä oon lärviini laittanut. Mun iho alkoi vuosi sitten rasvoittumaan ihan hittona, samalla viisiin kuin joskus teini-ikäisenä. Nyt tilanne on vähän tasaantunut, mutta edelleen t-alue ja nenänpielet varsinkin rasvottuu meganopeesti ja meikki pysyy ehkä jonkun kaks tuntia hyvänä. Käytän tota suihketta meikin viimeistelyyn, toi pidentää monella tunnilla meikin kestoa. Tosin edelleen puhutaan jostain 6 tai maks. 8 tunnin siistinä pysymisestä. Oon ostanut oman suihkeeni bearelista, mutta siellä näyttää olevan varastostaloppu. Toivottavasti tulee lisää, kun tota on hnakala saada mistään.
Je Suis Juhana-Kuutio wrote:kyllä pieni fiks kuuluu elämään, kun kevätaurinko alkaa lämmittää

User avatar
mystinen lyllertäjä
-=King Of PIF=-
-=King Of PIF=-
Posts: 18683
Joined: 19 Oct 2009, 23:14
Location: 33500

Re: Parhaaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

#51 Post by mystinen lyllertäjä » 31 Mar 2019, 10:57

Dermosilin seerumi: https://www.dermosil.fi/fi/products/386 ... rt-organic

Sertifioitua luonnonkosmetiikkaa, ihanan kosteuttava, ja halpa. Best! Ainoa miinuspuoli on toi saatavuus, kun Dermosilin tuotteita saa vaan niiden nettikaupasta.

User avatar
Mayhem peruttu
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 103733
Joined: 10 May 2004, 12:34
Contact:

Re: Parhaaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

#52 Post by Mayhem peruttu » 26 Jun 2020, 19:42

marina wrote:
22 Feb 2019, 16:25
^no nyt on hyvä myyntipuhe (toi mimmin kuva)! menee kyllä hankintaan jos jossain tulee vastaan eikä oo ihan pa.
Ostin tuon loputtua entisen luottotuotteeni, mut ei oo mitään jakoja, eikä enää edes pysy jos oon paljon ulkona. varmaan tuuliseen saarikaupunkiin muutto on saanu silmät vuotamaan VIELÄ enemmän.
Gimme my Kat Von D :(

User avatar
Mayhem peruttu
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 103733
Joined: 10 May 2004, 12:34
Contact:

Re: Parhaaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

#53 Post by Mayhem peruttu » 21 Feb 2021, 13:49

Meni miljoona vuotta löytää kestävä ja oikeen sävyinen huulipuna, mutta heräteostoksena perjantaina napattu Maybellinen stay matte seductress on täydellinen. Tää oli nyt vähän tämmönen muistiinpano itselle.

User avatar
Mayhem peruttu
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 103733
Joined: 10 May 2004, 12:34
Contact:

Re: Parhaaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

#54 Post by Mayhem peruttu » 29 Apr 2021, 13:25

Isadoran yksittäisluomivärit, on pigmenttiä ihan ujostelematta.

Sit tommonen Art Decon tökötti, jolla saa kuulemma minkä vaan rispsivärin vedenkestäväksi. Mun tärpättiä vuotavat silmät huuhtelee yleensä tommoset 38-ripsarit tiehensä mut tää on pelastanut ripsarinkäyttöni. Irtoaa kasvot pestessä (vähän toki tiukemmassa) mutta pysyy käytössä.
Oon liian laiska käyttämään eli puhdistamaan vedenkestävää eikä sitä piilolinssien kanssa suositellakaan. Eikä ne kestä ihon rasvaa.

Image

User avatar
sydämesi tyhjä huone
3k
Posts: 3331
Joined: 21 Oct 2009, 21:43

Re: Parhaaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

#55 Post by sydämesi tyhjä huone » 30 Jul 2021, 10:10

sydämesi tyhjä huone wrote:
31 Dec 2014, 17:57
Image
Lily Lolo mineraalimeikkipohja: helppo levittää, peittää hyvin, sävy on täydellinen ja naama ei tunnu yhtään meikatulta

Image
Clinique High Impact Mascara: pysyy paikallaan ja silti helppo pestä pois

Image
Urban Decay Primer Potion: rasvaisen ihon/luomien silmämeikin pelastus

Image
Lavera Ginkgo and organic grape -puhdistusgeeli: täydellinen koostumus, ei jätä ihoa kuivaksi eikä silmiä sen tuntuiseksi, että niihin olisi jäänyt hirveästi kaikkea mönjää + hyvän tuoksuinen

Image
Paul Mitchell Super Skinny serum: muuttaa hiukseni hallittaviksi ja pelastaa hermoromahdukselta (luonnonkihara paksu tukka)
Mukavaa havaita näin 7 vuotta myöhemmin, että edelleen kaikki nämä tuotteet käytössä eli sentään johonkin voi tässä elämässä luottaa :rock:

User avatar
Mayhem peruttu
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 103733
Joined: 10 May 2004, 12:34
Contact:

Re: Parhaaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

#56 Post by Mayhem peruttu » 11 Nov 2021, 12:40

Vaihdoin Tony Molyn Panda's Dream -ripsiväriin. Toimivaa kamaa.

User avatar
Olen Taru.
8k
Posts: 8027
Joined: 06 Dec 2017, 14:40
Location: Crazy cunt city

Re: Parhaaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

#57 Post by Olen Taru. » 11 Nov 2021, 14:24

Mayhem peruttu wrote:
21 Feb 2021, 13:49
Meni miljoona vuotta löytää kestävä ja oikeen sävyinen huulipuna, mutta heräteostoksena perjantaina napattu Maybellinen stay matte seductress on täydellinen. Tää oli nyt vähän tämmönen muistiinpano itselle.
He-hei, sama juttu :P nyt vasta ymmärsin, että minulle ei todellakaan käy mikään baby pink, joita minulla oli jotain 5 erilaista, vaan minulle käy viininpunainen, ruskeanpunainen, burgundy - mutta siinä ei saa olla yhtään violettia pigmenttiä, vaan nimenomaan ruskeaa. Samoin käy kaikki puhtaat ja kirkkaat karkkivärit, kuten oranssihtava koralli samanväristen silmämeikkien ja poskipunan kanssa. Harvoja vaaleanpunaisia jäljellä oli Clarinsin Rouge Eclat Sweet Rose, ja toivon, että löydän vastaavan, kun tämä loppuu. Kävin myös toissapäivänä Kalasataman Emotionissa ja siellä oli Diorin huulipunia alennuksessa kympillä - jäljellä oli vain näitä minulle sopivia värejä, vähän olen tyytyväinen.
Image

User avatar
paskasti täytetty eläin
viimene sivistysvassari
Posts: 20069
Joined: 18 Jan 2015, 22:26
Location: modernin vasemmiston esseistinen järjestökyheröinti

Re: Parhaaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

#58 Post by paskasti täytetty eläin » 15 Nov 2021, 00:27

Ordinaryn Niacinamide + Zinc, myy esim Kicks ja Stokka. Hävitti mun hormoniaknen totaalisesti säännöllisellä käytöllä ja maksaa joku 6-7 e puteli. Ja toisin kuin happohommat ei kuivata eikä ärsytä yhtään, mullahan on lähtökohtaisesti kuiva iho mutta noi ihonalaiset finnit oli ihan hirveä riesa.

Image

NYX Bare with me jelly primer. Kun lärvi on tosiaan kuiva kuin Sahara mutta meikata olisi kiva, tämä pelastaa. Niin helppo työstää tän päälle meikkipohja ja on myös varsin riittoisaa.

Image
ei vittu mikä meno wrote:
04 Jan 2023, 14:40
Ihmiset vois käyttää vähän vähemmän tarmoa tämmöseen "kieli rakentaa todellisuutta liiplaaplööhön"
Image Image Image Image

User avatar
Mayhem peruttu
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 103733
Joined: 10 May 2004, 12:34
Contact:

Re: Parhaaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

#59 Post by Mayhem peruttu » 17 Nov 2021, 21:36

^ kokeiluun heti toi ordinary

User avatar
Olen Taru.
8k
Posts: 8027
Joined: 06 Dec 2017, 14:40
Location: Crazy cunt city

Re: Parhaaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

#60 Post by Olen Taru. » 18 Nov 2021, 12:51

Joo, pakko ostaa Ordinary kokeiluun, koska samankaltainen iho. Toinen kokeiltava on Youth to the Peoplen 15% Vitamin C + Clean Caffeine Energy Serum. Täytyy vaan odottaa Black Fridayta.
Image

Post Reply