Parhaaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

Keskustelua vaatetuksesta, koristautumisesta ynnä muusta inhimillisen ulkomuodon säätämisestä.

Moderator: YOU HAVE COCAINE ON YOUR PENIS

Message
Author
User avatar
Virffari
God of PIF
God of PIF
Posts: 37431
Joined: 16 Apr 2004, 13:53
Location: Lerstrand

Re: Parhaaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

#16 Post by Virffari » 17 Jan 2015, 13:06

Luottomeikkini:

Image

Ripsiväreistä ei tingitä. Kanebon Sensai 38 -sarja ehdottomasti paras ja voi kyllä, todella monta merkkiä on testattu. Jos jostain kumman syystä näitä ei ole saatavilla niin aiemmin mainittu Cliniquen High impact käy kanssa. (Mikään muu ei).
Noista kolmesta oon tykästynyt eniten tuohon pienimpään mascaraan, tuntuu olevan riittoisin. Tuo kihartava petti mut viimeeksi paakkuuntumalla helvetin äkkiä, olen vieläkin vähän shokissa.

Image

Isadoran Colourful eyeliner. Tää ei oo vedenkestävää, mutta kestää kuitenkin tuulet ja tuiskut ja pikku itkutkin. En tykkää vedenkestävistä koska haluan helpon mahdollisuuden päästä meikistä myös eroon. Edellinen puteli kesti VUODEN, vaikka on lähes päivittäisessä käytössä!
Goshilla oli samanmallinen eyeliner aiemmin mikä oli helvetin hyvä myös. Eivät vissiin enää vaa tee muita kuin noita pitkävartisia tusseja, mistä en tykkää.

Image

Lumenen meikkipuuteri, käytössä jo jostain vuodesta 96. Sopivan peittävä ja matta. Tosin en enää tartteis ihan noin paksua kamaa, koska iän myötä ihoni on tasaisempi kuin ennen (orastavia ryppyjä lukuunottamatta). Lumenen kivipuuterit myös käytössä. (Natural Code ei ole sama asia.)
Image

User avatar
Mayhem peruttu
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 103733
Joined: 10 May 2004, 12:34
Contact:

Re: Parhaaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

#17 Post by Mayhem peruttu » 28 Apr 2017, 18:14

Oon aika tykästynyt Kat von D:n huulipuniin, löytyy sopivan neutraalia sävyä ja kestää hyvin rasvastakin ruokaa. En mä muuten varmaan ois merkkiin tutustunut, ellei internetissä ois mainittu, että blow job proof. Ei aavistustakaan koeasioista.

Pöyhkeä teeskentelijä
Posts: 685
Joined: 13 Feb 2006, 21:27

Re: Parhaaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

#18 Post by Pöyhkeä teeskentelijä » 29 Apr 2017, 17:24

Sleek Makeupin i-Divine-luomiväripaletit. Mulla on Garden of Eden ja Suomi-hinnoilla noin 13 euron paletissa on tosi hyvin pigmenttiä ja sävyt on kestäviä. Sleekin omilta sivuilta tilattuna vielä vähän halvempi kappalehinta. Ei varista juuri ollenkaan. Paletteja on joka lähtöön, on nudea, mattaa, helmiäistä, neonvärejä ja pastellivärejä. Haluun näitä pari lisää!

Image

User avatar
Mayhem peruttu
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 103733
Joined: 10 May 2004, 12:34
Contact:

Re: Parhaaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

#19 Post by Mayhem peruttu » 06 May 2017, 14:05

^osaisinpa käyttää värejä, niin toi ois kyl varmaan seuraava ostos.

Vaikka vähän ihmettelin tota Mineralshackin menoa aiemmin, niin oon kyllä hintalaatusuhteeseen tyytyväinen.

User avatar
ACID HEX
King of PIF
King of PIF
Posts: 17319
Joined: 17 Jun 2008, 02:02
Location: bvnker

Re: Parhaaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

#20 Post by ACID HEX » 08 May 2017, 16:32

Image
Joe Blascon kakkueyeliner. Ei lopu koskaan ja on cruelty free.
Image
Image

User avatar
lahkost karannu huora
8k
Posts: 8287
Joined: 01 Aug 2009, 16:51

Re: Parhaaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

#21 Post by lahkost karannu huora » 08 May 2017, 16:55

Zaon mattahuulipunat. Pysyy hyvin, ihania värejä. Plussaa refill -mahdollisuudesta ja kauniista pakkauksesta.
Madaran nokkossuihke. Ihanan raikas ja tuntuu tosiaan rauhoittavan ihoa.
synti on elämän suola

bensaveropakolainen
Maanpäällinen helvetti kumirenkailla helvetti
Posts: 15698
Joined: 08 Jun 2016, 13:51
Location: Kaikkialla

Re: Parhaaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

#22 Post by bensaveropakolainen » 08 May 2017, 17:05

Urban Decayn musta huulipuna. Ei eläinkokeita eikä sotkeennu helposti rajauksien yli päivän kuluessa.
Julistanut piffon rogen pannaan.

User avatar
Mayhem peruttu
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 103733
Joined: 10 May 2004, 12:34
Contact:

Re: Parhaaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

#23 Post by Mayhem peruttu » 14 May 2017, 19:31

NYX Lingerie -sarjan huulipuna(t), ei tosin oo muita nyt kun toi Ruffle Trim kokeilussa. Erittäin jatkoon. Matta, pysyy syödessäkin, cruelty free.
Image

User avatar
lahkost karannu huora
8k
Posts: 8287
Joined: 01 Aug 2009, 16:51

Re: Parhaaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

#24 Post by lahkost karannu huora » 14 May 2017, 20:04

Mayhem peruttu wrote:NYX Lingerie -sarjan huulipuna(t), ei tosin oo muita nyt kun toi Ruffle Trim kokeilussa. Erittäin jatkoon. Matta, pysyy syödessäkin, cruelty free.
Image
Onko tää oikein kunnolla matta? Kuivattaako huulia?
synti on elämän suola

User avatar
Mayhem peruttu
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 103733
Joined: 10 May 2004, 12:34
Contact:

Re: Parhaaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

#25 Post by Mayhem peruttu » 14 May 2017, 20:33

Ei kuivumisen merkkejä, vaikka yleensä mulla kuoriutuu hirveetä haipakkaa huulet. Mun mielestä on semmonen hyvä matta. Googlen videohaku "nyx lingerie" antaa hyvin kuvaa, noissa kuvissa se on yleensä vasta sudittua, eli kiiltää enemmän ku kuivana.
Ja oon pitänyt ihan ilman mitään pohjustuksiakin, en oo tarvinnut edes rajauskynää, kun siveltimellä levittänyt.

User avatar
Mayhem peruttu
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 103733
Joined: 10 May 2004, 12:34
Contact:

Re: Parhaaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

#26 Post by Mayhem peruttu » 14 May 2017, 21:10

Ainiin, ton pois saaminen voi sit olla oma hommansa, niinku näissä tän kaliiberin kamoissa yleensä, mutta pirtulla oon irrottanu.

User avatar
mystinen lyllertäjä
-=King Of PIF=-
-=King Of PIF=-
Posts: 18683
Joined: 19 Oct 2009, 23:14
Location: 33500

Re: Parhaaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

#27 Post by mystinen lyllertäjä » 15 May 2017, 09:18

Mulla Lingerie vähäsen kuivattaa huulia, ja saattaa varista pois. On kyllä varmaan tosi yksilöllistä! Mulla ei mielestäni oo ees mitenkään kovin kuivat huulet. Muuten kyllä tykkään.

NYXin eläinkokeettomuus on muuten vähän niin&näin, kun se on kuitenkin L'Orealin omistama.

User avatar
mystinen lyllertäjä
-=King Of PIF=-
-=King Of PIF=-
Posts: 18683
Joined: 19 Oct 2009, 23:14
Location: 33500

Re: Parhaaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

#28 Post by mystinen lyllertäjä » 15 May 2017, 11:29

ei mikään caramellos wrote:
hikikimeeri wrote: NYXin eläinkokeettomuus on muuten vähän niin&näin, kun se on kuitenkin L'Orealin omistama.
mistä lähtien? :o
Mä en tiennyt etteikö se ois aina ollut (varmaan koska ei oo tota ees Suomesta pitkään saanut), mutta pikaisen googletuksen perusteella vuonna 2014 on L'Oreal ostanut NYXin.

User avatar
Mayhem peruttu
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 103733
Joined: 10 May 2004, 12:34
Contact:

Re: Parhaaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

#29 Post by Mayhem peruttu » 15 May 2017, 12:44

ei mikään caramellos wrote:
Mayhem peruttu wrote:Oon aika tykästynyt Kat von D:n huulipuniin, löytyy sopivan neutraalia sävyä ja kestää hyvin rasvastakin ruokaa. En mä muuten varmaan ois merkkiin tutustunut, ellei internetissä ois mainittu, että blow job proof. Ei aavistustakaan koeasioista.
mistä oot ostanu näitä?
ebay

ois myytävänä vaik parilla eurolla käyttämätön Lolita. Aivan liian tumma sävy mulle, kun toi vähän vaaleempi Lolita II on vähän rajoilla kans, että onko liian tumma.

User avatar
Mayhem peruttu
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 103733
Joined: 10 May 2004, 12:34
Contact:

Re: Parhaaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

#30 Post by Mayhem peruttu » 15 May 2017, 17:05

ei mikään caramellos wrote:
Mayhem peruttu wrote:
ei mikään caramellos wrote:
Mayhem peruttu wrote:Oon aika tykästynyt Kat von D:n huulipuniin, löytyy sopivan neutraalia sävyä ja kestää hyvin rasvastakin ruokaa. En mä muuten varmaan ois merkkiin tutustunut, ellei internetissä ois mainittu, että blow job proof. Ei aavistustakaan koeasioista.
mistä oot ostanu näitä?
ebay

ois myytävänä vaik parilla eurolla käyttämätön Lolita. Aivan liian tumma sävy mulle, kun toi vähän vaaleempi Lolita II on vähän rajoilla kans, että onko liian tumma.
voin ostaa :bounce:
voin heittää johonkin vaik jo tänään, kun lähen koht lenkille. ooks kulmil?

Post Reply