Parhaaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

Keskustelua vaatetuksesta, koristautumisesta ynnä muusta inhimillisen ulkomuodon säätämisestä.

Moderator: YOU HAVE COCAINE ON YOUR PENIS

Message
Author
User avatar
Vitu Hanna
Fiksi mama
Posts: 109705
Joined: 30 Aug 2011, 20:50
Location: Kommenttipalsta

Re: Parhaaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

#61 Post by Vitu Hanna » 19 Nov 2021, 11:03

Toi niasiiniamidiseerumi on kyllä hyvää töhnää, mutta itse en ainakaan voi käyttää sitä meikin alla lainkaan, kun se murustuu ja rullautuu.
Je Suis Juhana-Kuutio wrote:kyllä pieni fiks kuuluu elämään, kun kevätaurinko alkaa lämmittää

User avatar
paskasti täytetty eläin
viimene sivistysvassari
Posts: 20069
Joined: 18 Jan 2015, 22:26
Location: modernin vasemmiston esseistinen järjestökyheröinti

Re: Parhaaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

#62 Post by paskasti täytetty eläin » 19 Nov 2021, 13:39

Vitu Hanna wrote:
19 Nov 2021, 11:03
Toi niasiiniamidiseerumi on kyllä hyvää töhnää, mutta itse en ainakaan voi käyttää sitä meikin alla lainkaan, kun se murustuu ja rullautuu.
Joo itse oon käyttänyt sitä iltaisin myös. Aamulla toiset mönjät :D
ei vittu mikä meno wrote:
04 Jan 2023, 14:40
Ihmiset vois käyttää vähän vähemmän tarmoa tämmöseen "kieli rakentaa todellisuutta liiplaaplööhön"
Image Image Image Image

User avatar
beebe munk
meitikkä
Posts: 118981
Joined: 01 Jan 2005, 17:20
Location: kiikkustuoli

Re: Parhaaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

#63 Post by beebe munk » 20 Nov 2021, 15:46

mulla on tota ordinaryn niasiinisinkkihommaa myös, mut siinä on niin ärsyttävä TUOTETUNTU, että en oo tykännyt käyttää. mutta tuon kompsun luettuani aloin käyttämään sitä nyt aktiivisesti ja aika nopeestihan siihen tuntuun tottuu.

voin suositella myös tätä. laitan tuota aina iltasin, huomaan eron ihossa aina aika pian jos en oo käyttänyt tuota.

Image


ja kerran viikossa laitan tämmösen happokuorinnan ja sen jälkeen naama tuntuu taas hengittävän paremmin ja mustapäät lentää huitsin vittuun hetkeksi.

Image


muutenkin nuo the ordinaryn tuotteet on kyllä aivan best kamaa ja uskomattoman halpoja laatuunsa nähden.
KUUKAUDEN KESÄ TARJOUS SIILI
Image
Spoiler:
Image

User avatar
beebe munk
meitikkä
Posts: 118981
Joined: 01 Jan 2005, 17:20
Location: kiikkustuoli

Re: Parhaaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

#64 Post by beebe munk » 20 Nov 2021, 15:52

vuotavien silmien eyelineriks suosittelen tämmöttistä essencen liquid ink eyelineriä. vertasin tätä kahteen muuhun vedenkestävään laineriin piirtämällä kämmenselkään, ja sen jälkeen ensin juoksevan veden alla huljuttelin kättä ja sit vielä sormella aika voimakkaasti hankasin niin tää ei kadonnut kädestä about mihinkään siinä missä noi muut lainerit alkoi katoilemaan jo pelkän juoksevan veden alla. :o kosteessa silmäkulmassa ei tietty pysy oikein mikään, mut tää ei lähtenyt mitenkään siitä ympäriltä leviämään ja sen kohdan sai korjattua sitten helposti kun vuotaminen meni ohi (mulla usein vuotaa jonkun aikaa meikkaamisen jälkeen silmäkulma tai ulkona tuulessa tms miten milloinkin). meikit pesen kookosöljyllä ja naamasta irtos kuitenki ihan hyvin sillä viisiin. maksaa muutaman euron.

Image


ostin tota pakon edessä kun aiempi laineri oli loppunut kaupasta ja nyt muistelen että tää ois joitain vuosia sitten ollukki mun luottolaineri mutta ois sitten kadonnut kaupoista yhtäkkiä, mut saatan sekottaakin johonkin toiseen. mutta jos jollekin näyttää tutulta niin voi olla tosiaan että tää on ollut olemassa jo pidempään.
KUUKAUDEN KESÄ TARJOUS SIILI
Image
Spoiler:
Image

User avatar
Mayhem peruttu
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 103733
Joined: 10 May 2004, 12:34
Contact:

Re: Parhaaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

#65 Post by Mayhem peruttu » 23 Nov 2021, 14:24

Black weekin kunniaksi ostelin vähän muutakin, niin pistin ton Ordinaryn tilaukseen samaan sakkoon.

User avatar
marina
1k
Posts: 1714
Joined: 28 Dec 2007, 15:03

Re: Parhaaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

#66 Post by marina » 28 Nov 2021, 16:08

marina wrote:
22 Feb 2019, 16:25
^no nyt on hyvä myyntipuhe (toi mimmin kuva)! menee kyllä hankintaan jos jossain tulee vastaan eikä oo ihan pa.
ostin sokoksen verkkokaupasta testiin ton kat von d:n tattoo linerin minikokoisena (täyskokoista saa myös ruskeana mayhem!). eilinen pikakokeilu vaikutti lupaavalta.

User avatar
Mayhem peruttu
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 103733
Joined: 10 May 2004, 12:34
Contact:

Re: Parhaaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

#67 Post by Mayhem peruttu » 29 Nov 2021, 18:19

Ai siitä on tullut ruskeaakin, hyvä! Ja Suomestakin saa nykyään.

User avatar
Mayhem peruttu
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 103733
Joined: 10 May 2004, 12:34
Contact:

Re: Parhaaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

#68 Post by Mayhem peruttu » 20 Dec 2021, 22:45

paskasti täytetty eläin wrote:
15 Nov 2021, 00:27
Ordinaryn Niacinamide + Zinc, myy esim Kicks ja Stokka. Hävitti mun hormoniaknen totaalisesti säännöllisellä käytöllä ja maksaa joku 6-7 e puteli. Ja toisin kuin happohommat ei kuivata eikä ärsytä yhtään, mullahan on lähtökohtaisesti kuiva iho mutta noi ihonalaiset finnit oli ihan hirveä riesa.

Image
kuvittelenkohan mä vaan, vai onko mun kasvojen iho oikeasti tosi hyvä (eli niinku normaalilla ihmisellä eikä kasa finnejä) tätä käyttäessä :shock:
Kiitos suosittelusta, tää tais jäädä kokeilusta vakioksi.

User avatar
paskasti täytetty eläin
viimene sivistysvassari
Posts: 20069
Joined: 18 Jan 2015, 22:26
Location: modernin vasemmiston esseistinen järjestökyheröinti

Re: Parhaaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

#69 Post by paskasti täytetty eläin » 20 Dec 2021, 23:24

Nonnih! Toi on ollut mulla päivittäisessä käytössä tosi pitkään enkä ole luopumassa. Mukava kuulla että toimii muillakin!
ei vittu mikä meno wrote:
04 Jan 2023, 14:40
Ihmiset vois käyttää vähän vähemmän tarmoa tämmöseen "kieli rakentaa todellisuutta liiplaaplööhön"
Image Image Image Image

Post Reply