Parhaaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

Keskustelua vaatetuksesta, koristautumisesta ynnä muusta inhimillisen ulkomuodon säätämisestä.

Moderator: YOU HAVE COCAINE ON YOUR PENIS

Message
Author
User avatar
Mayhem peruttu
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 103716
Joined: 10 May 2004, 12:34
Contact:

Re: Parhaaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

#31 Post by Mayhem peruttu » 15 May 2017, 23:12

ei mikään caramellos wrote:
ei mikään caramellos wrote:
Mayhem peruttu wrote:
ei mikään caramellos wrote:
Mayhem peruttu wrote:
ei mikään caramellos wrote:
Mayhem peruttu wrote:Oon aika tykästynyt Kat von D:n huulipuniin, löytyy sopivan neutraalia sävyä ja kestää hyvin rasvastakin ruokaa. En mä muuten varmaan ois merkkiin tutustunut, ellei internetissä ois mainittu, että blow job proof. Ei aavistustakaan koeasioista.
mistä oot ostanu näitä?
ebay

ois myytävänä vaik parilla eurolla käyttämätön Lolita. Aivan liian tumma sävy mulle, kun toi vähän vaaleempi Lolita II on vähän rajoilla kans, että onko liian tumma.
voin ostaa :bounce:
voin heittää johonkin vaik jo tänään, kun lähen koht lenkille. ooks kulmil?
oon, laitan yv :batman:
kiitos mayhem peruttu, minulle tämä sävy on just hyvä! [-o<
ihanaa, että se löysi omistajansa kerrasta. Toivottavasti toimii kans yhtä hyvin ku mulla, hirveen yksilöllistähän toi on et mikä pysyy kelläkin.

User avatar
Vitu Hanna
Fiksi mama
Posts: 109691
Joined: 30 Aug 2011, 20:50
Location: Kommenttipalsta

Re: Parhaaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

#32 Post by Vitu Hanna » 16 May 2017, 09:28

Essencen mattapunat (matt matt matt) on hinta-laatusuhteeltaan hyviä! Ostin just pretty.fistä turkoosin ja tummansinisen. :oops: Noiden lisäks on se kaikkein tummin punainen, joka on hyvä goottipuna, ja sit tommonen persikkainen nude, joka on hyvä dupe vanhalle nivean lempparipunalleni. [-o< Ei kuivata huulia hirveästi ja pysyy hyvin ollakseen tommosia tavallisia huulipunia. Essencen pari luomivärisivellintä on myös hyväksi todettuja, eikä todellakaan ole hinnalla pilattuja.

Tässä on tämmönen puhelimella kuvattu käppäswatch noista mattapunista.

Image
Je Suis Juhana-Kuutio wrote:kyllä pieni fiks kuuluu elämään, kun kevätaurinko alkaa lämmittää

User avatar
mystinen lyllertäjä
-=King Of PIF=-
-=King Of PIF=-
Posts: 18683
Joined: 19 Oct 2009, 23:14
Location: 33500

Re: Parhaaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

#33 Post by mystinen lyllertäjä » 16 May 2017, 19:59

Kiinnostais miltä toi turkoosi, ja etenkin sininen, näyttää huulilla. :o Että levittyykö tasaisesti yms.

User avatar
Vitu Hanna
Fiksi mama
Posts: 109691
Joined: 30 Aug 2011, 20:50
Location: Kommenttipalsta

Re: Parhaaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

#34 Post by Vitu Hanna » 16 May 2017, 20:45

hikikimeeri wrote:Kiinnostais miltä toi turkoosi, ja etenkin sininen, näyttää huulilla. :o Että levittyykö tasaisesti yms.
Levittyy tasaisesti! Käyttäytyy yhtä hyvin, kun noi tavallisemman värisetkin, vaikka toi sininen kyllä vaatii ainakin itellä rajauskynän kaveriksi.
Je Suis Juhana-Kuutio wrote:kyllä pieni fiks kuuluu elämään, kun kevätaurinko alkaa lämmittää

User avatar
mystinen lyllertäjä
-=King Of PIF=-
-=King Of PIF=-
Posts: 18683
Joined: 19 Oct 2009, 23:14
Location: 33500

Re: Parhaaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

#35 Post by mystinen lyllertäjä » 16 May 2017, 22:27

Vitu Hanna wrote:
hikikimeeri wrote:Kiinnostais miltä toi turkoosi, ja etenkin sininen, näyttää huulilla. :o Että levittyykö tasaisesti yms.
Levittyy tasaisesti! Käyttäytyy yhtä hyvin, kun noi tavallisemman värisetkin, vaikka toi sininen kyllä vaatii ainakin itellä rajauskynän kaveriksi.
Ooh tekis kyllä mieli kokeilla.

Ois kyllä tosi monia Essence-juttuja, mitä tekis mieli ottaa ees kokeiluun, mutta mitään haluamaani tuotetta ei oo ikinä Tokmannissa. :x


On topic: hehkutan nyt varmuuden vuoks tässäkin topikissa Yliopiston Apteekin Naturae-sarjan päivävoidetta sekaiholle. Maailman paras naamarasva hemmetti. Tosin näin kesän kynnyksellä oma naamani alkaa rasvoittua enemmän, ja aurinkorasvaa käyttäessä ehkä pitää vaihtaa johonkin kevyempään tuotteeseen.

User avatar
Vitu Hanna
Fiksi mama
Posts: 109691
Joined: 30 Aug 2011, 20:50
Location: Kommenttipalsta

Re: Parhaaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

#36 Post by Vitu Hanna » 17 May 2017, 08:27

hikikimeeri wrote:
Vitu Hanna wrote:
hikikimeeri wrote:Kiinnostais miltä toi turkoosi, ja etenkin sininen, näyttää huulilla. :o Että levittyykö tasaisesti yms.
Levittyy tasaisesti! Käyttäytyy yhtä hyvin, kun noi tavallisemman värisetkin, vaikka toi sininen kyllä vaatii ainakin itellä rajauskynän kaveriksi.
Ooh tekis kyllä mieli kokeilla.

Ois kyllä tosi monia Essence-juttuja, mitä tekis mieli ottaa ees kokeiluun, mutta mitään haluamaani tuotetta ei oo ikinä Tokmannissa. :x
Toi pretty.fi on hyvä kauppa, siellä oli valikoimaa kivasti ja paketti oli vissiin jo seuraavana päivänä tilauksesta automaatissa. Tokmannien valikoima on yleensä superkäppä, musta tuntuu, ettei ne jaksa laittaa mitään spessutuotteita esille ajoissa, tai sit niitä on tilattu vaan joku kolme kappaletta per tuote. Mitään perusjuttujakaan ei ikinä ole, kuten vaikka puutereita. :x
Je Suis Juhana-Kuutio wrote:kyllä pieni fiks kuuluu elämään, kun kevätaurinko alkaa lämmittää

Pöyhkeä teeskentelijä
Posts: 685
Joined: 13 Feb 2006, 21:27

Re: Parhaaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

#37 Post by Pöyhkeä teeskentelijä » 19 May 2017, 22:47

Mä käytin Essencen vihreetä long-lasting rajauskynää "huulipunana" ja se toimi tosi hyvin :o ei levinnyt vaikka sormella hieroisi, eikä kuivattanutkaan mikä on tosi jännä kun mun huulet tuppaa kuivumaan äkkiä. Se kans pysyi tosi hyvin, toki alkoholiin liukenee kuten mikä tahansa. Mut haluun testata tota turkoosia punaa kans! Mulla on kans pari Essencen sivellintä ja ne on hintaansa nähden tosi jees.

User avatar
beebe munk
meitikkä
Posts: 118959
Joined: 01 Jan 2005, 17:20
Location: kiikkustuoli

Re: Parhaaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

#38 Post by beebe munk » 06 Jul 2017, 11:18

essencen vedenkestävä eyeliner! [-o< maksoi alle neljä euroo, olin tosi epäileväinen, mut osoittautu parhaaks waterproof-laineriksi mitä oon ikinä käyttänyt! monet vedenkestävät on sellasia tahmasia, huonosti levittyviä, luomella paksulta tuntuvia, mut toi tuntuu kaikinpuolin ihan normaalilta lainerilta, mut ei tarvii pelätä että sateessa/silmien vuotaessa lähtis leviämään. ihan pahimpia silmien vuotamisia toi ei kestä paikallaan, mut ei lähe valumaan vaan mystisesti vaan katoaa jonnekin siitä märästä kohasta, eli hirveetä katastrofia ei tapahdu!
KUUKAUDEN KESÄ TARJOUS SIILI
Image
Spoiler:
Image

rockhenkinen
Posts: 375
Joined: 15 Jul 2014, 21:29
Location: hki

Re: Parhaaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

#39 Post by rockhenkinen » 06 Jul 2017, 19:36

urban decayn all nighter - meikkivoide. kestää kaikki säät ja on älyttömän peittävää. vaatii kunnon kosteutusta ainakin mulla kuivaihosena.
:himpatti:

User avatar
Hiking Pants
God of PIF
God of PIF
Posts: 30458
Joined: 06 Jan 2011, 00:13
Location: Tre

Re: Parhaaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

#40 Post by Hiking Pants » 10 Jul 2017, 07:51

Lumene Blueberry värillinen kulmavaha. Jos mulla olis yhtään järkevämmän malliset kulmat, pärjäisin pelkästään tolla kulmatuotteella, mutta on pakko käyttää vähän kynääkin. Kynän päälle heitän sit tota vahaa ja pysyy kulmat ojennuksessa eikä harota karvat joka suuntaan.
https://www.sokos.fi/fi/sokos/lumene-bl ... uvaha-5-ml

Tämmöstä jälkeä jättää (kuva varastettu internetistä):
Image

User avatar
renki
Soittelen jukeboksista Scorpionsia
Posts: 149143
Joined: 09 Mar 2013, 16:43
Location: Merikoski

Re: Parhaaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

#41 Post by renki » 10 Jul 2017, 07:54

Bulldogin tuotteet ovat laadukkaita, luonnollisista ainesosista, ei eläintestattuja eivätkä mitenkään älyttömän hintaisia.

User avatar
Skinnyass Bitchface
Melkein ####!
Melkein ####!
Posts: 10486
Joined: 04 Apr 2016, 18:44

Re: Parhaaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

#42 Post by Skinnyass Bitchface » 01 Sep 2017, 17:58

-
Last edited by Skinnyass Bitchface on 13 Mar 2019, 11:29, edited 1 time in total.

User avatar
Mayhem peruttu
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 103716
Joined: 10 May 2004, 12:34
Contact:

Re: Parhaaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

#43 Post by Mayhem peruttu » 02 Feb 2019, 12:36

Tätähän ei Suomesta saa, joten Puolan-reissulla piti piipahtaa Sephorassa eikä black friday -alennus haitannut yhtään. Eli toi Kat von D Tattoo Liner on aivan fucking best. Kestää päivän ja tussi on joku talouden skarpein vehje, ja mulla on sentään sarjakuvatusseja ja MACin kokkiveitset. Sillä on ihana piirtää. Miinusta tosiaan, että Suomesta ei saa ja hintaakin on vähän enemmän ku tolla yleensä käyttämälläni Goshilla, eikä tätä saa ruskeena. Että jos on leveetä mustaa rajausta, ni täällä on vaan innostuttu ton tussin kanssa, kun se on niiiiin kiva jipii. Vegaaninen toki jne jne.

Image

Täähän mut sai sen ostamaan:
This product is truly amazing
June 28th I was pulled over in my car calling for roadside assistance when a distracted driver hit me going 55mph. I was taken via ambulance to the ER where I remained for 8 hours. My mascara was running down my face from crying and all other products had been wiped off in the transfer to the hospital. But not my tattoo eyeliner. I am posting a pick to show you, this product lasts and looks amazing through anything. Never buying any other liner again.
Image

User avatar
marina
1k
Posts: 1714
Joined: 28 Dec 2007, 15:03

Re: Parhaaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

#44 Post by marina » 22 Feb 2019, 16:25

^no nyt on hyvä myyntipuhe (toi mimmin kuva)! menee kyllä hankintaan jos jossain tulee vastaan eikä oo ihan pa.

User avatar
Olen Taru.
8k
Posts: 8027
Joined: 06 Dec 2017, 14:40
Location: Crazy cunt city

Re: Parhaaksi todettu kosmetiikka perusteluineen

#45 Post by Olen Taru. » 24 Feb 2019, 16:41

Image

Polaar The Genuine Lapland Lip Balm,
Hehkussa kerrottiin, että tämä on lähes vegaaninen, ilmeisesti mehiläisvahaa on tässä, mutta muuten ei ole eläinperäisiä aineita. Vaikuttavina aineina tässä on ilmeisesti sheavoi, kookosöljy. Todella hyvä huulivoide. Mulla on ollut hyvin rohtuneet huulet nyt talvella, ja tätä kun laittaa, niin rohtumat katoaa melkein samantien.
Image

Post Reply