Olkalaukkumiehet

Keskustelua vaatetuksesta, koristautumisesta ynnä muusta inhimillisen ulkomuodon säätämisestä.

Moderator: YOU HAVE COCAINE ON YOUR PENIS

Post Reply
Message
Author
User avatar
diesel joe
Melkein ####!
Melkein ####!
Posts: 12399
Joined: 01 Apr 2007, 23:43

Re: Olkalaukkumiehet

#106 Post by diesel joe » 20 Sep 2010, 01:09

Vanha luokkakaveri joskus kovaan ääneen mussutti miten mulla oli "homolaukku" mutta kun sanoin että se on britannian armeijan laukku niin siitä muuttui suht nopeasti ihan vitun siisti.

User avatar
ALA KEKSIÄ SELITYKSIÄ PAAVO
genetic specimen/slapper
Posts: 33756
Joined: 06 May 2007, 13:26
Location: Petteri Orpon kumpujen yö

Re: Olkalaukkumiehet

#107 Post by ALA KEKSIÄ SELITYKSIÄ PAAVO » 20 Sep 2010, 18:56

Hot Muscle Greek wrote:Vanha luokkakaveri joskus kovaan ääneen mussutti miten mulla oli "homolaukku" mutta kun sanoin että se on britannian armeijan laukku niin siitä muuttui suht nopeasti ihan vitun siisti.
oon satavarma, että britannian armaijassa homoillaan ihan helvetisti.

Poistunut käyttäjä cb07fa
Poistunut käyttäjä
Posts: 24480
Joined: 27 Apr 2007, 14:23

Re: Olkalaukkumiehet

#108 Post by Poistunut käyttäjä cb07fa » 21 Sep 2010, 11:24

The Tilanne wrote:
Hot Muscle Greek wrote:Vanha luokkakaveri joskus kovaan ääneen mussutti miten mulla oli "homolaukku" mutta kun sanoin että se on britannian armeijan laukku niin siitä muuttui suht nopeasti ihan vitun siisti.
oon satavarma, että britannian armaijassa homoillaan ihan helvetisti.

you military fairy!

woodpecker
1k
Posts: 1260
Joined: 22 Oct 2008, 14:50
Location: Pietarsaari

Re: Olkalaukkumiehet

#109 Post by woodpecker » 21 Sep 2010, 13:16

Kyllä mulla on usein niin paljon tavaraa mukana että tarviin olkalaukkua. Mulla on kolme erilaista. Lontoosta ostin hienon Beatles-laukun. Aika moni on tullut kyselemään, että mistä sellaisia saa. Sitten on Motörhead-laukku ja siitä on tullut sanomista, että ei ole kauhean neitimäinen vaikka noin periaatteessa kaikki olkalaukkua kantavat miehet ovat homoja. Sitten on ihan sellainen perusmusta Batistinin laukku Dressmannilta.

-Typopath-
1k
Posts: 1056
Joined: 31 Dec 2007, 14:07

Re: Olkalaukkumiehet

#110 Post by -Typopath- » 23 Sep 2010, 12:08

Schimmi wrote:
-Typopath- wrote:
Schimmi wrote:
-Typopath- wrote:saako suomesta mistään lähettilaukkuja? oon kuolannu chromen citizeniä, mut kuhan joku löytyis. mun reppu ei sovi yhtään tohon maantiepyörällä ajoon.
kotimainen vaihtoehto

http://www.purjebagit.fi/mese/messengerkuvagalleria.htm
vaikutti olevan sitä mitä haettiin. onko kokemuksia? eikö missään kaupassa oo messenger bägejä myynnissä?
Kaverit on todenneet työkäytössä päteväksi, itse en enää aja, joten en käytä lähettilaugguuuuu
north facen isoo lähettilaukkuu lähtee partiotaitasta 60e hintaan. kävin noutamassa omani. hihnat, istuvuus, materiaali hyviä ja tilaa riittää
Image
When I was a kid I used to pray every night for a new bicycle.Then I realised God doesn’t work that way, so I stole one and prayed for forgiveness. - Emo Philips

sleepyriver
Posts: 80
Joined: 21 Sep 2010, 01:06
Location: Kouvola

Re: Olkalaukkumiehet

#111 Post by sleepyriver » 23 Sep 2010, 12:20

Mulla on semmoinen ruskea teinimäinen Led Zeppelin laukku. Taitaa olla Anttilasta.
Image


Kesällä tuota tulee pidettyä. Kesällä kun on kuuma eikä takkia yleensä päällä niin laukussa menee Avaimet, tupakat, sytyttimet, lompakot, puhelimet jne. Tykkään myös kuvata paljon ja minulla monesti kamera siellä kanssa mukana omassa pienessä laukussaan. Semmoinen pikku järkkäri.

Nyt kun on viileää niin takki on päällä ja sinne menee kaikki roina niin ei tota olkalaukkua tule pidettyä.

En jotenkin tykkää kaikkea tunkea farkkujen taskuun.. Tupakat menee lyttyy ja jos kaikki puhelimet ja lompakot ja avaimet ja rojut tunkee niin ärsyttää ku kamaa pursuaa joka paikasta.

niin ja meneehän tuolla kesällä vaikka pitkähihainenkin vielä mukana jos tulee illalla vilu niin sen voi sieltä kaivaa päälle. ja pikkuostoksia jos tulee tehtyä niin ei tarvi muovikasseja tms ostaa niiden takia.

User avatar
craft-artesaani
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 64631
Joined: 28 Jul 2007, 03:52

Re: Olkalaukkumiehet

#112 Post by craft-artesaani » 23 Sep 2010, 12:23

Ei tartte mitään homolaukkuja kun ei polta tupakkaa. Avaimet, lompakko ja kännykkä mahtuu taskuihin kevyesti. Silloin kun kannetaan paljon tavaraa, ne kannetaan nimenomaan SAKSAN ARMEIJAN JÄÄKÄRIREPULLA.

eri nimimerkki

Re: Olkalaukkumiehet

#113 Post by eri nimimerkki » 23 Sep 2010, 12:36

JÄÄTELÖMIES wrote:Ei tartte mitään homolaukkuja kun ei polta tupakkaa. Avaimet, lompakko ja kännykkä mahtuu taskuihin kevyesti. Silloin kun kannetaan paljon tavaraa, ne kannetaan nimenomaan SAKSAN ARMEIJAN JÄÄKÄRIREPULLA.
Entä sillon ku kannetaan vähän tavaraa?

User avatar
craft-artesaani
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 64631
Joined: 28 Jul 2007, 03:52

Re: Olkalaukkumiehet

#114 Post by craft-artesaani » 23 Sep 2010, 12:41

Joku 2-4 extra itemiä kulkee kangaskassissa. Kun ne itemit on juotu niin kassi hukataan jonnekki.

User avatar
Aarne Ankka
9k
Posts: 9982
Joined: 24 Mar 2006, 17:05
Location: Zeke's
Contact:

Re: Olkalaukkumiehet

#115 Post by Aarne Ankka » 23 Sep 2010, 13:15

JÄÄTELÖMIES wrote:Joku 2-4 extra itemiä kulkee kangaskassissa. Kun ne itemit on juotu niin kassi hukataan jonnekki.
mites lock picking gearit?
Sun goes out, you'll be standing
You'll be standing by yourself

User avatar
DE MYSTERIIS DOM PÉRIGNON
mysteeri samppanjamies
Posts: 50695
Joined: 16 Nov 2004, 11:57
Location: Myrkkynoitien feministissaatanallinen ylivalta

Re: Olkalaukkumiehet

#116 Post by DE MYSTERIIS DOM PÉRIGNON » 23 Sep 2010, 13:19

JÄÄTELÖMIES wrote:Joku 2-4 extra itemiä kulkee kangaskassissa. Kun ne itemit on juotu niin kassi hukataan jonnekki.
Ootekste niinku item?
jormuli wrote:pääsin ylitse vaikeuksistani olemalla tekemättä mitään, ja nyt voin ihan hyvin.

eri nimimerkki

Re: Olkalaukkumiehet

#117 Post by eri nimimerkki » 23 Sep 2010, 15:09

JÄÄTELÖMIES wrote:Joku 2-4 extra itemiä kulkee kangaskassissa. Kun ne itemit on juotu niin kassi hukataan jonnekki.
Tän takia hankin just hetki sitten tollasen armeijan kaasunaamarilaukun, kun kangaskassin kans on aina toinen käsi varattu. Ja kun polkupyöränki just hankin, ni senki kans se on vähä epäkäytännöllinen. Tohon pieneen olkalaukkuun menee tarvittaessa kuitenki 10 tölkkiä kaljaa, eli ihan riittävästi.

User avatar
junkka t kumiankka
3k
Posts: 3429
Joined: 23 Oct 2006, 20:52
Location: ragga hooligan party

Re: Olkalaukkumiehet

#118 Post by junkka t kumiankka » 23 Sep 2010, 18:00

Kapteeni Aapo wrote:
JÄÄTELÖMIES wrote:Joku 2-4 extra itemiä kulkee kangaskassissa. Kun ne itemit on juotu niin kassi hukataan jonnekki.
Tän takia hankin just hetki sitten tollasen armeijan kaasunaamarilaukun, kun kangaskassin kans on aina toinen käsi varattu. Ja kun polkupyöränki just hankin, ni senki kans se on vähä epäkäytännöllinen. Tohon pieneen olkalaukkuun menee tarvittaessa kuitenki 10 tölkkiä kaljaa, eli ihan riittävästi.
Jos kyseessä on se poistettu SA-INT -nasselaukku, niin kannattaa olla tarkkana sen pakkaamisen kanssa. Nimittäin ne nepparit aukeaa melko helposti, jos laukun pakkaa liian täyteen. Niitä kaikkia tavaroita onkin sitten kiva keräillä pitkin katuja ja ajoratoja, kun se laukku johonkin töyssyyn ajaessa levähtää auki. Kerran myöhästyin tällaisen takia junasta, kun lompakot ja muut lentelivät pitkin asemaa.

Joissakin laukuissa on näkynyt neppareiden väliin ommeltua velcroa. Ei varmaan olisi huono lisäys, jos sellainen puuttuu omastasi.

eri nimimerkki

Re: Olkalaukkumiehet

#119 Post by eri nimimerkki » 23 Sep 2010, 20:06

ORGIE ACIDE wrote:
Kapteeni Aapo wrote:
JÄÄTELÖMIES wrote:Joku 2-4 extra itemiä kulkee kangaskassissa. Kun ne itemit on juotu niin kassi hukataan jonnekki.
Tän takia hankin just hetki sitten tollasen armeijan kaasunaamarilaukun, kun kangaskassin kans on aina toinen käsi varattu. Ja kun polkupyöränki just hankin, ni senki kans se on vähä epäkäytännöllinen. Tohon pieneen olkalaukkuun menee tarvittaessa kuitenki 10 tölkkiä kaljaa, eli ihan riittävästi.
Jos kyseessä on se poistettu SA-INT -nasselaukku, niin kannattaa olla tarkkana sen pakkaamisen kanssa. Nimittäin ne nepparit aukeaa melko helposti, jos laukun pakkaa liian täyteen. Niitä kaikkia tavaroita onkin sitten kiva keräillä pitkin katuja ja ajoratoja, kun se laukku johonkin töyssyyn ajaessa levähtää auki. Kerran myöhästyin tällaisen takia junasta, kun lompakot ja muut lentelivät pitkin asemaa.

Joissakin laukuissa on näkynyt neppareiden väliin ommeltua velcroa. Ei varmaan olisi huono lisäys, jos sellainen puuttuu omastasi.
Velcro löytyy ja kiinni on pysyny sen kymmen kaljan kans pyöräillessä.

User avatar
DVD+R
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 44438
Joined: 19 Aug 2008, 17:13

Re: Olkalaukkumiehet

#120 Post by DVD+R » 23 Sep 2010, 20:19

Tollaseen Chromen Citizen-lähettilaukkuun mahtuu 12-pack.
kaikki allaskasvatetun ninjamurhaajan tunnusmerkit

Post Reply