Parranajo & personal grooming -ketju

Keskustelua vaatetuksesta, koristautumisesta ynnä muusta inhimillisen ulkomuodon säätämisestä.

Moderator: YOU HAVE COCAINE ON YOUR PENIS

Message
Author
User avatar
devil via the anus
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 49702
Joined: 01 Apr 2008, 00:24
Location: cloaca satanica

Re: Parranajo & personal grooming -ketju

#766 Post by devil via the anus » 06 May 2021, 18:52

badger sadberg badger wrote:
06 May 2021, 18:05
mikähän ois hyvää parranajo geeliä? aco for men shave gel valmistus on ilmeisesti lopetettu ja tarttis jotain muuta
lähinnä kyllä pään ajamiseen

e: varmaan tommonen hajusteeton LV men menee testiin
Ei mikään. Partasaippua on hyvää.
Piho wrote:Minä tykkään Jumalasta
Piho wrote:Jumalan nimi on Lucifer

User avatar
Balam-Acab
el segundo
Posts: 173414
Joined: 23 Apr 2004, 17:04
Location: anarkistinen rodunsekoittajapariskunta

Re: Parranajo & personal grooming -ketju

#767 Post by Balam-Acab » 06 May 2021, 20:04

geelit ja muut purkkivaahdot ei kostuta kunnolla ja ärsyttää ihoa. vaahto kannattaa tosiaan tehdä kunnon saippuasta tai partavoiteesta (tuubista puristettavaa pehmeää partasaippuaa)
Naturally, the machines were destroyed.
Image
http://ctw.fi/ Cast to Wolves crust
:homosaatio: :heart: :love5: :love8: :transagenda:

User avatar
nyyhky
2k
Posts: 2833
Joined: 02 Jun 2017, 08:51

Re: Parranajo & personal grooming -ketju

#768 Post by nyyhky » 04 Jun 2021, 15:06

gnu/turd wrote:
26 Aug 2020, 21:06
Kävin täällä Corkissa ajeluttamassa pään ja parran trimmauksessa - kuumat pyyhkeet, ei-hipsteripaikka vaan old skool mesta, 25 euroa. Loistavaa palvelua!
Onko kellään suosituksia stadista tän tapasista old skool-mestoista missä sais hiukset ja parran kerralla kuntoon, mieluiten vielä hajuttoman palveluna ja rokotetulla parturilla jolla maski päässä? Hajuttomuudesta voin tosin tinkiä, niin kuin 10v tähänkin asti. Proraso valkoiset hellät ja lähes luomutason miedothajut ei tosin haittaa yhtään, niitä käytän itekin.

Suosituksia otetaan vastaanja. Google on ihan kämänen ja pilalla jos tällästä ajanmukaista tietoa yrittää etsiä, enkä itse ole käynnyt missään parturissa ainakaan 1,5-2 vuoteen.
Suomenkielisyys plussaa, koska oma kielitaito on niin heikko.


Sovitaan että tiksi luetaan tällä kertaa stadiksi koska hsl'n vyöhykerajat antaa mulle oikeuden kulkea sinnekin. Malmi ja stadin ytimen ympäristöt tietty parhaimmat paikat.
Punalippu wrote:Muistakaamme: imperialismi tulee vielä tällä vuosisadalla lakaistuksi pois maailmasta; siksi jokaisen on valittava puolensa – imperialismin puolesta vai kansainvälisen proletariaatin ja maailman kansojen puolesta?


:ot: Junes Lokka on natsipelle

Jere Karalahti on pelkkä pelle

Jussi Halla-aho on fasisti

User avatar
Luotettava duunikaveri
Paska jätkä!
Posts: 19242
Joined: 26 Jul 2013, 17:27
Location: Hockey spa

Re: Parranajo & personal grooming -ketju

#769 Post by Luotettava duunikaveri » 25 Aug 2021, 23:37

Suositelkaas jotain partaharjaa/kampaa jonka saan tilattua internetistä. En ymmärrä niistä mittää. Mutta sellainen pitää saada.
digimetsä wrote:
07 Jun 2021, 23:22
kyllä minä tämmöset osaan

User avatar
Luotettava duunikaveri
Paska jätkä!
Posts: 19242
Joined: 26 Jul 2013, 17:27
Location: Hockey spa

Re: Parranajo & personal grooming -ketju

#770 Post by Luotettava duunikaveri » 11 Sep 2021, 13:48

TAC-600 wrote:
25 Aug 2021, 23:37
Suositelkaas jotain partaharjaa/kampaa jonka saan tilattua internetistä. En ymmärrä niistä mittää. Mutta sellainen pitää saada.
digimetsä wrote:
07 Jun 2021, 23:22
kyllä minä tämmöset osaan

User avatar
Suomen Sylvester Stallone
Kuvan käsitteliä mies
Posts: 177192
Joined: 01 Aug 2005, 00:20

Re: Parranajo & personal grooming -ketju

#771 Post by Suomen Sylvester Stallone » 13 Sep 2021, 17:38

TAC-600 wrote:
11 Sep 2021, 13:48
TAC-600 wrote:
25 Aug 2021, 23:37
Suositelkaas jotain partaharjaa/kampaa jonka saan tilattua internetistä. En ymmärrä niistä mittää. Mutta sellainen pitää saada.
https://dickjohnson.fi/collections/part ... ck-johnson
Image

User avatar
Keijo Ihmiskilpi
vene äiä
Posts: 14423
Joined: 01 Jan 2012, 09:04
Location: Etelä-kallaveden saaristo

Re: Parranajo & personal grooming -ketju

#772 Post by Keijo Ihmiskilpi » 13 Sep 2021, 21:00

nyyhky wrote:
04 Jun 2021, 15:06
gnu/turd wrote:
26 Aug 2020, 21:06
Kävin täällä Corkissa ajeluttamassa pään ja parran trimmauksessa - kuumat pyyhkeet, ei-hipsteripaikka vaan old skool mesta, 25 euroa. Loistavaa palvelua!
Onko kellään suosituksia stadista tän tapasista old skool-mestoista missä sais hiukset ja parran kerralla kuntoon, mieluiten vielä hajuttoman palveluna ja rokotetulla parturilla jolla maski päässä? Hajuttomuudesta voin tosin tinkiä, niin kuin 10v tähänkin asti. Proraso valkoiset hellät ja lähes luomutason miedothajut ei tosin haittaa yhtään, niitä käytän itekin.

Suosituksia otetaan vastaanja. Google on ihan kämänen ja pilalla jos tällästä ajanmukaista tietoa yrittää etsiä, enkä itse ole käynnyt missään parturissa ainakaan 1,5-2 vuoteen.
Suomenkielisyys plussaa, koska oma kielitaito on niin heikko.


Sovitaan että tiksi luetaan tällä kertaa stadiksi koska hsl'n vyöhykerajat antaa mulle oikeuden kulkea sinnekin. Malmi ja stadin ytimen ympäristöt tietty parhaimmat paikat.

Parturi-Pete?
Coolest Retard wrote:Mun muussi nuijaa voit tulla vatkaamaan millon vaan. :P

User avatar
nyyhky
2k
Posts: 2833
Joined: 02 Jun 2017, 08:51

Re: Parranajo & personal grooming -ketju

#773 Post by nyyhky » 14 Sep 2021, 09:01

Keijo Ihmiskilpi wrote:
13 Sep 2021, 21:00
nyyhky wrote:
04 Jun 2021, 15:06
gnu/turd wrote:
26 Aug 2020, 21:06
Kävin täällä Corkissa ajeluttamassa pään ja parran trimmauksessa - kuumat pyyhkeet, ei-hipsteripaikka vaan old skool mesta, 25 euroa. Loistavaa palvelua!
Onko kellään suosituksia stadista tän tapasista old skool-mestoista missä sais hiukset ja parran kerralla kuntoon, mieluiten vielä hajuttoman palveluna ja rokotetulla parturilla jolla maski päässä? Hajuttomuudesta voin tosin tinkiä, niin kuin 10v tähänkin asti. Proraso valkoiset hellät ja lähes luomutason miedothajut ei tosin haittaa yhtään, niitä käytän itekin.

Suosituksia otetaan vastaanja. Google on ihan kämänen ja pilalla jos tällästä ajanmukaista tietoa yrittää etsiä, enkä itse ole käynnyt missään parturissa ainakaan 1,5-2 vuoteen.
Suomenkielisyys plussaa, koska oma kielitaito on niin heikko.


Sovitaan että tiksi luetaan tällä kertaa stadiksi koska hsl'n vyöhykerajat antaa mulle oikeuden kulkea sinnekin. Malmi ja stadin ytimen ympäristöt tietty parhaimmat paikat.

Parturi-Pete?
Thänks, mut ehdin kyl jo käydä paikallisessa parturissa kun pääsin halvalla, halvan näköseksi jäi myös karvotukseni.
Pistän parturi-Pete googlen muistiin ja yritän käydä sielä ens keväällä tai sitä seuraavana.
Punalippu wrote:Muistakaamme: imperialismi tulee vielä tällä vuosisadalla lakaistuksi pois maailmasta; siksi jokaisen on valittava puolensa – imperialismin puolesta vai kansainvälisen proletariaatin ja maailman kansojen puolesta?


:ot: Junes Lokka on natsipelle

Jere Karalahti on pelkkä pelle

Jussi Halla-aho on fasisti

User avatar
An Poc Ar Buile
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 40751
Joined: 16 Sep 2015, 21:12
Location: De bharr na gcnoc san imigéin

Re: Parranajo & personal grooming -ketju

#774 Post by An Poc Ar Buile » 19 Jan 2022, 17:25

Ostin itselleni lahjaksi Murdock of Londonin Black Tea -tuoksun ja tulin vaan kertomaan, että oikein mainio on, vanhan maailman parturituoksu, mutta ei tunkkaisella tavalla.
Ailliliú, puilliliú, ailliliú tá an puc ar buile!
Ailliliú, puilliliú,
Ailliliú
Tá an puc ar buile!

https://youtu.be/2zCRh78StwY?si=OIa0tmZI3loD2sEg

User avatar
DVD+R
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 44357
Joined: 19 Aug 2008, 17:13

Re: Parranajo & personal grooming -ketju

#775 Post by DVD+R » 11 Feb 2022, 15:50

Mikä tommoses safety razor skenessä on vaikeusasteeltaan lähimpänä sellasta perus muoviraastinta? Mun naama on täysin välinpitämätön sinänsä sitä kohtaan millä noi karvat ajelee ja mitä litkua siihen tunkee kunhan terä on terävä, mut alkaavituttaa noi karvoista tukkiutuvat rakoset noissa paskoissa.
kaikki allaskasvatetun ninjamurhaajan tunnusmerkit

User avatar
Burzum/Kent
6k
Posts: 6605
Joined: 03 May 2006, 17:40

Re: Parranajo & personal grooming -ketju

#776 Post by Burzum/Kent » 11 Feb 2022, 21:12

bengalin tiikeri dvd wrote:
11 Feb 2022, 15:50
Mikä tommoses safety razor skenessä on vaikeusasteeltaan lähimpänä sellasta perus muoviraastinta? Mun naama on täysin välinpitämätön sinänsä sitä kohtaan millä noi karvat ajelee ja mitä litkua siihen tunkee kunhan terä on terävä, mut alkaavituttaa noi karvoista tukkiutuvat rakoset noissa paskoissa.
Mühlen R89 on varmaan maailman varmin valinta. Ite tykkään ajaa kyllä R41:llä, mut se on rajumpi vehje ja vaatii vähän aikaa ettei naama ole joka ajon jälkeen veressä.

User avatar
devil via the anus
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 49702
Joined: 01 Apr 2008, 00:24
Location: cloaca satanica

Re: Parranajo & personal grooming -ketju

#777 Post by devil via the anus » 11 Feb 2022, 21:40

Burzum/Kent wrote:
11 Feb 2022, 21:12
bengalin tiikeri dvd wrote:
11 Feb 2022, 15:50
Mikä tommoses safety razor skenessä on vaikeusasteeltaan lähimpänä sellasta perus muoviraastinta? Mun naama on täysin välinpitämätön sinänsä sitä kohtaan millä noi karvat ajelee ja mitä litkua siihen tunkee kunhan terä on terävä, mut alkaavituttaa noi karvoista tukkiutuvat rakoset noissa paskoissa.
Mühlen R89 on varmaan maailman varmin valinta. Ite tykkään ajaa kyllä R41:llä, mut se on rajumpi vehje ja vaatii vähän aikaa ettei naama ole joka ajon jälkeen veressä.
Multa kanssa ääni Mühle R89:lle. Sillä aloittelin itekin ja veriuhrien määrä oli hyvin maltillinen. Myöhemmin hankin ton R41 myös ja hirvittää ajatuskin siitä harjoitteluvälineenä. Ja käytän mä nykyäänkin tota R89 enemmän, että ei se mikään harjoitteluverme ole, vaan oikeen hyvä väline vaikka loppuelämäksi.

Teriä kantsii testata eri merkkejä. Itellä käytössä Feather mut Vokshod esim. erittäin hyvä hinta-laatusuhde. Noissa on ihan oikeesti eroja ja jotku ei oo oikeen kunnolla teräviä edes suoraan pakasta.

Ja hanki partasaippuaa. Marketin vaahdot ja geelit ovat: paskaa. Oma suosikki on Proraso White.
Piho wrote:Minä tykkään Jumalasta
Piho wrote:Jumalan nimi on Lucifer

User avatar
DVD+R
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 44357
Joined: 19 Aug 2008, 17:13

Re: Parranajo & personal grooming -ketju

#778 Post by DVD+R » 12 Feb 2022, 11:12

--
kaikki allaskasvatetun ninjamurhaajan tunnusmerkit

User avatar
Villijam
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 51454
Joined: 12 May 2016, 14:35

Re: Parranajo & personal grooming -ketju

#779 Post by Villijam » 27 Jul 2022, 08:43

Oon ny alkanu kyllästyä vähän Hercule Poirot meininkiin, niin onko partavahat semmosia, että voi pistää vähän tuuheemmasti viiksiä ojoon ilman, että menee viikset suuhun? Hemmetti, että vihaan sitä kun viikset menee suuhun.

Niin,
чики-брики
Posts: 166602
Joined: 15 Jan 2006, 18:56

Re: Parranajo & personal grooming -ketju

#780 Post by Niin, » 27 Jul 2022, 10:19

Villijam wrote:
27 Jul 2022, 08:43
Oon ny alkanu kyllästyä vähän Hercule Poirot meininkiin, niin onko partavahat semmosia, että voi pistää vähän tuuheemmasti viiksiä ojoon ilman, että menee viikset suuhun? Hemmetti, että vihaan sitä kun viikset menee suuhun.
Ei sitä viiksivahaakaan oo pakko vetää liimaks.

Post Reply