Miesten hameet

Keskustelua vaatetuksesta, koristautumisesta ynnä muusta inhimillisen ulkomuodon säätämisestä.

Moderator: YOU HAVE COCAINE ON YOUR PENIS

Message
Author
User avatar
Pekka Siitoin ReIncarnated
Posts: 41
Joined: 18 Jan 2018, 11:00
Location: Naantali/Nådendal

Miesten hameet

#1 Post by Pekka Siitoin ReIncarnated » 12 Feb 2018, 19:16

Meitsi diggaa hengailla himassa yleensä pyjamahousut jalassa ja tänään jostain syystä tuli mieleen hame. Äijät tuppaa pyörimään saunabileissä aamusta iltaan lannepyyhkeen kanssa ja kaikilla on hauskaa, joten varmasti tuo hyvä ja rento fiilis välittyy samassa asussa ilman muita härkiä tai saunaa.

Hameen tulisi olla yksivärinen, yksinkertainen, ohutkankainen ja A-linjainen. Puhutaan siis tällaisesta tyypillisestä perusheteromiehetä.

Mistä niitä löytää? Kävin eräässä hippiliikkeessä kysymässä (paikalla oli aika viehkeä naismyyjä), mutta valitettavasti putiikin hameissa oli laskoksia, jotka olivat hieman liikaa mukavuusalueeni rajoille. Onko kenelläkään tietoa mistä voisi etsiä em. pukinetta?
"Jeesus Kristus anna minulle rakkautta ystäviäni kohtaan. Kunnioitettu Lucifer anna minulle tahdonvoimaasi, että pääsisin harmaan kiven lävitse. Saatana, anna minulle saatanallista järkeäsi. Koska Saatana on järjen isä, ja mitä enemmän meillä on järkeä ja oveluutta, sitä paremmin me pärjäämme tässä maailmassa."

Kottby Apotek
1k
Posts: 1157
Joined: 31 Jan 2014, 22:05

Re: Miesten hameet

#2 Post by Kottby Apotek » 12 Feb 2018, 19:20

Arabimiesten hame Amazonista:

User avatar
Pekka Siitoin ReIncarnated
Posts: 41
Joined: 18 Jan 2018, 11:00
Location: Naantali/Nådendal

Re: Miesten hameet

#3 Post by Pekka Siitoin ReIncarnated » 13 Feb 2018, 21:35

Kottby Apotek wrote:Arabimiesten hame Amazonista:
Toi on sun käsitys hameesta? Herättää samalla kysymyksen miten hahmotat sanoja mielikuviksi. Jos pyytäisin miesten kaapua tai miesten mekkoa, laittaisit kai saman linkin?
"Jeesus Kristus anna minulle rakkautta ystäviäni kohtaan. Kunnioitettu Lucifer anna minulle tahdonvoimaasi, että pääsisin harmaan kiven lävitse. Saatana, anna minulle saatanallista järkeäsi. Koska Saatana on järjen isä, ja mitä enemmän meillä on järkeä ja oveluutta, sitä paremmin me pärjäämme tässä maailmassa."

User avatar
Hans Besättning
-=Lord Of PIF=-
-=Lord Of PIF=-
Posts: 13667
Joined: 02 Dec 2007, 20:10
Location: absurdit sfäärit

Re: Miesten hameet

#4 Post by Hans Besättning » 13 Feb 2018, 23:57

Ysärillä tais olla hame, kiltti tms. aika perus festarihassuttelupukine :P
Typisk stockholmare

eri nimimerkki

Re: Miesten hameet

#5 Post by eri nimimerkki » 14 Feb 2018, 00:21

Muistan myös kun joskus ehkä ysärin loppupuolella miesten hameesta povattiin jotain tulevaa muotijuttua, mutta hiljaseks jäi.

User avatar
Balam-Acab
el segundo
Posts: 173491
Joined: 23 Apr 2004, 17:04
Location: anarkistinen rodunsekoittajapariskunta

Re: Miesten hameet

#6 Post by Balam-Acab » 14 Feb 2018, 07:08

ota mikä vaan hame joka on mukava ja kivan näkönen omasta mielestä ja sano että tää on miesten hame, jos sillä miesteisyydellä on muka jotain väliä
Naturally, the machines were destroyed.
Image
http://ctw.fi/ Cast to Wolves crust
:homosaatio: :heart: :love5: :love8: :transagenda:

User avatar
Kutosta pyytää
MVLKKV REX
MVLKKV REX
Posts: 392055
Joined: 25 Jul 2009, 13:03

Re: Miesten hameet

#7 Post by Kutosta pyytää » 14 Feb 2018, 07:10

hauveli wrote:ota mikä vaan hame joka on mukava ja kivan näkönen omasta mielestä ja sano että tää on miesten hame, jos sillä miesteisyydellä on muka jotain väliä

User avatar
J. Anuskasvo
-=00King Of PIF00=-
-=00King Of PIF00=-
Posts: 27654
Joined: 23 Oct 2013, 21:21
Location: Molempain Sisiliain kuningaskunta

Re: Miesten hameet

#8 Post by J. Anuskasvo » 14 Feb 2018, 15:45

Virallinen nimi miesten kietaisuhameelle on kai sarong tai saronki joten siitä vaan googlailemaan. Itse ostin viitisentoista vuotta sitten Intian Basarista omani mutta nykytarjonnasta ei ole mitään käsitystä. Onnea matkaan jos meinaat löytää sellaisen joka ei näytä psytrance-hippien seinäkankaalta.
Image

User avatar
kosminen_joonas
-=Lord Of PIF=-
-=Lord Of PIF=-
Posts: 13556
Joined: 16 Feb 2007, 19:33

Re: Miesten hameet

#9 Post by kosminen_joonas » 15 Feb 2018, 01:18

Kiltti?

qwertyuiopå
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 42920
Joined: 23 May 2012, 21:03

Re: Miesten hameet

#10 Post by qwertyuiopå » 15 Feb 2018, 06:27

Addullahan on aika simppeleitä hameita. Oisko niistä? Ootko kuinka iso ihminen? Toi vyötärö ainakin joustaa jonkin verran. Vyötärö-lantiomitat on varmaan ne ainoot ongelmakohdat tietynmallisissa hameissa, mutta onhan noita eri malleja.
https://www.ellos.fi/adidas-originals/e ... 1048079-01

User avatar
perään kuulutettu asiakeskustelu
-=Lord Of PIF=-
-=Lord Of PIF=-
Posts: 12915
Joined: 14 Dec 2013, 23:12
Location: Hautomo

Re: Miesten hameet

#11 Post by perään kuulutettu asiakeskustelu » 15 Feb 2018, 08:46

J. Anuskasvo wrote:Virallinen nimi miesten kietaisuhameelle on kai sarong tai saronki joten siitä vaan googlailemaan. Itse ostin viitisentoista vuotta sitten Intian Basarista omani mutta nykytarjonnasta ei ole mitään käsitystä. Onnea matkaan jos meinaat löytää sellaisen joka ei näytä psytrance-hippien seinäkankaalta.
Kietaisuhameita löytyy kyllä monissa kuoseissa ihan torimyyjien rekeistä ja halpahalleista kunhan kesämallistot tulevat.
Kunnon ekofasismia eikä mitään typeriä kansallisuus-, uskonto-, sukupuoli, tai ihonvärihöpöjä :himpatti:

User avatar
Balam-Acab
el segundo
Posts: 173491
Joined: 23 Apr 2004, 17:04
Location: anarkistinen rodunsekoittajapariskunta

Re: Miesten hameet

#12 Post by Balam-Acab » 15 Feb 2018, 09:24

kosminen_joonas wrote:Kiltti?
"festarikilttejä" tmv. tekeleitä saa tilattua ihan nettikaupoista, laadukkaan joutuu ymmärtääkseni yleensä teettämään. kumpikaan ei ole mitenkään vaikea juttu toteuttaa.
Naturally, the machines were destroyed.
Image
http://ctw.fi/ Cast to Wolves crust
:homosaatio: :heart: :love5: :love8: :transagenda:

User avatar
Pekka Siitoin ReIncarnated
Posts: 41
Joined: 18 Jan 2018, 11:00
Location: Naantali/Nådendal

Re: Miesten hameet

#13 Post by Pekka Siitoin ReIncarnated » 15 Feb 2018, 13:33

Kiltti on liian lyhyt ja paksukankainen. Pitää KVG ja kierrellä noita hippiliikkeitä ja torimyymiöitä. Frendi on tekstiilipuolen artesaani, veikkaan että hänen kauttaan onnistuu mittojen mukaan valmistus ja samalla saa tukea kotimaista osaamista.
"Jeesus Kristus anna minulle rakkautta ystäviäni kohtaan. Kunnioitettu Lucifer anna minulle tahdonvoimaasi, että pääsisin harmaan kiven lävitse. Saatana, anna minulle saatanallista järkeäsi. Koska Saatana on järjen isä, ja mitä enemmän meillä on järkeä ja oveluutta, sitä paremmin me pärjäämme tässä maailmassa."

User avatar
itse ()=[:::::::::> säätely
3k
Posts: 3145
Joined: 28 May 2013, 17:48
Location: GinihavumetsÄ
Contact:

Re: Miesten hameet

#14 Post by itse ()=[:::::::::> säätely » 18 Feb 2018, 00:16

topik seurantaan
"vielä miesMUUMI & hetero"
161
Äidin mielestä mukava poika wrote:Sitten kun minut teloitetaan, haluan että sen vuoden mikkelin neito hukuttaa minut muikkuverkoissa saimaaseen.

User avatar
An Poc Ar Buile
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 40769
Joined: 16 Sep 2015, 21:12
Location: De bharr na gcnoc san imigéin

Re: Miesten hameet

#15 Post by An Poc Ar Buile » 20 Feb 2018, 11:49

hauveli wrote:
kosminen_joonas wrote:Kiltti?
"festarikilttejä" tmv. tekeleitä saa tilattua ihan nettikaupoista, laadukkaan joutuu ymmärtääkseni yleensä teettämään. kumpikaan ei ole mitenkään vaikea juttu toteuttaa.
jos maskuliinisuus on rikkoutumisvaarassa, niin

https://www.utkilts.com/utility-kilt/

not gay (well maybe)
Ailliliú, puilliliú, ailliliú tá an puc ar buile!
Ailliliú, puilliliú,
Ailliliú
Tá an puc ar buile!

https://youtu.be/2zCRh78StwY?si=OIa0tmZI3loD2sEg

Post Reply