Piffin kaljut/kaljuuntuvat

Keskustelua vaatetuksesta, koristautumisesta ynnä muusta inhimillisen ulkomuodon säätämisestä.

Moderator: YOU HAVE COCAINE ON YOUR PENIS

Post Reply
Message
Author
User avatar
Punchkicker
Posts: 13
Joined: 06 Apr 2020, 16:10

Re: Piffin kaljut/kaljuuntuvat

#106 Post by Punchkicker » 05 Jun 2020, 14:26

Pitää liittyä joukkoon. Harmittavasti hyvänlaatuista kasvustoa olisi edelleen ihan kivasti kaikkialla mutta päälaella harvempaa. Sormilla hivellessä tuntuu kohta "nahkaisemmalta". Joitain vuosia sitten niskapeilin kanssa piti todeta että kyllähän tuo pahalta näyttää ja siitä asti ajellut parin viikon välein pään. Hiuksia on edelleen vähän ikävä mutta kallonmuoto on hyvä ja vaivattomuus on niin iso plussa.

User avatar
Viimeinen hidas
Posts: 161
Joined: 13 Mar 2020, 12:37
Location: Petsamo

Re: Piffin kaljut/kaljuuntuvat

#107 Post by Viimeinen hidas » 25 Jun 2020, 13:55

Vajaat kolme kuukautta jaksoin yrittää kasvattaa tätä otsalta ja päälaelta kilpaa harventuvaa hiuspehkoa. Tänään riitti. R.I.P. hiukset, tai mitä niistä nyt oli jäljellä. Kyllä on mukavan kevyt olo kun leikkas siiliks. Varsinkin tällä kelillä viilensi mukavasti ja jatkossa pysyy kyllä lyhyenä. :D

User avatar
Ovaskainen
9k
Posts: 9585
Joined: 17 Mar 2013, 15:49

Re: Piffin kaljut/kaljuuntuvat

#108 Post by Ovaskainen » 26 Jun 2020, 15:15

Onneksi oon ajellut pääni sängelle jo 17-vuotiaasta saakka, niin ei juuri vaikuta elämään, että on alkanut rajat pakenemaan ja päältä harvenemaan.

User avatar
Kissa-asiain dosentti
1k
Posts: 1254
Joined: 17 Apr 2020, 11:31
Location: Kissa-asiain toimisto

Re: Piffin kaljut/kaljuuntuvat

#109 Post by Kissa-asiain dosentti » 27 Jun 2020, 10:24

Kalju crew jo kymmenisen vuotta. Otsalta alkoi paeta tukka vähän yli kolmekymppisenä, ni tein välittömästi johtopäätökset ja tukka pois. Siitä lähtien on klanina pysytty.
"Minä olen niin poikki että ei tarvitse kuin hetki istua paikallaan niin alkaa nähdä Paavo Väyrysen ryömivän kohti puukko suussa heinikossa."
-Jouko Turkka, Selvitys oikeuskanslerille (1984)

User avatar
#FFFFFF
Posts: 206
Joined: 14 Nov 2013, 20:28
Location: Nääs

Re: Piffin kaljut/kaljuuntuvat

#110 Post by #FFFFFF » 29 Jun 2020, 08:21

Yritän kerätä rohkeutta siilitukkaan. Päälaella tilanne toistaiseksi ihan hyvä, mutta hiusraja on viimeisen parin vuoden aikana noussut ja ohentunut näkyvästi. Jos tämä äidin suvun puolelta periytyy, niin oon todennäköisesti fucked. Luulen jopa että näyttäisin ookoolta siilinä, mutta henkisesti oon vieläkin takertunut menneisyyden tukkajumaluuteen (parturit ylistivät vuosia tukkani paksuutta).

User avatar
Kissa-asiain dosentti
1k
Posts: 1254
Joined: 17 Apr 2020, 11:31
Location: Kissa-asiain toimisto

Re: Piffin kaljut/kaljuuntuvat

#111 Post by Kissa-asiain dosentti » 29 Jun 2020, 08:25

#FFFFFF wrote:
29 Jun 2020, 08:21
Yritän kerätä rohkeutta siilitukkaan. Päälaella tilanne toistaiseksi ihan hyvä, mutta hiusraja on viimeisen parin vuoden aikana noussut ja ohentunut näkyvästi. Jos tämä äidin suvun puolelta periytyy, niin oon todennäköisesti fucked. Luulen jopa että näyttäisin ookoolta siilinä, mutta henkisesti oon vieläkin takertunut menneisyyden tukkajumaluuteen (parturit ylistivät vuosia tukkani paksuutta).
Sama homma, tukkaa olisi muuten vaikka muille jakaa ja on paksua kuin mikä, mutta ei vaan pysty siihen toisaalta/toisaalta -malliin
"Minä olen niin poikki että ei tarvitse kuin hetki istua paikallaan niin alkaa nähdä Paavo Väyrysen ryömivän kohti puukko suussa heinikossa."
-Jouko Turkka, Selvitys oikeuskanslerille (1984)

User avatar
pitkät piuhat
Posts: 507
Joined: 19 Oct 2015, 12:32
Location: 33800

Re: Piffin kaljut/kaljuuntuvat

#112 Post by pitkät piuhat » 22 Apr 2021, 12:52

Aloitin pitkän tukan kasvattamisen 2,5 v. takaperin vaikka hyvin selvää kaljuuntumista oli jo yli vuosikymmen sitten. Vaikka ei ehkä kaikkien silmään näytä hyvältä/ookoolta niin oon itte tyytyväinen. Enpähän oo enää parta+kalju+tatska -äiä, vitutti olla yhdistettynä siihen skeneen. (Disclaimer: tykkään monista parroista ja kaljuista ja tatskoista ja muistakin mutta ne jaloviinahevimerkkimetalliveli -hommat ei oo mun juttu). Nyt oon parta+ohut liehuletti+karvainen pingispallo+tatska -jäbä :flower:

e. pingispallo lisätty

User avatar
Timo Jutilan maksa
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 65701
Joined: 15 Aug 2010, 14:29
Location: Luttisen verovaroilla sponssaama kuntoutuskeskus

Re: Piffin kaljut/kaljuuntuvat

#113 Post by Timo Jutilan maksa » 22 Apr 2021, 15:38

pitkät piuhat wrote:
22 Apr 2021, 12:52
Aloitin pitkän tukan kasvattamisen 2,5 v. takaperin vaikka hyvin selvää kaljuuntumista oli jo yli vuosikymmen sitten. Vaikka ei ehkä kaikkien silmään näytä hyvältä/ookoolta niin oon itte tyytyväinen. Enpähän oo enää parta+kalju+tatska -äiä, vitutti olla yhdistettynä siihen skeneen. (Disclaimer: tykkään monista parroista ja kaljuista ja tatskoista ja muistakin mutta ne jaloviinahevimerkkimetalliveli -hommat ei oo mun juttu). Nyt oon parta+ohut liehuletti+karvainen pingispallo+tatska -jäbä :flower:

e. pingispallo lisätty
vaiko sittenkin sulkapallo.
Spoiler:
Image
Spoiler:
GoombA wrote:
26 Aug 2020, 22:35

Image : Odotin kuvia joiden kanssa olis ollut kivempi mennä nukkumaan

User avatar
pitkät piuhat
Posts: 507
Joined: 19 Oct 2015, 12:32
Location: 33800

Re: Piffin kaljut/kaljuuntuvat

#114 Post by pitkät piuhat » 22 Apr 2021, 15:49

Timo Jutilan maksa wrote:
22 Apr 2021, 15:38
pitkät piuhat wrote:
22 Apr 2021, 12:52
Aloitin pitkän tukan kasvattamisen 2,5 v. takaperin vaikka hyvin selvää kaljuuntumista oli jo yli vuosikymmen sitten. Vaikka ei ehkä kaikkien silmään näytä hyvältä/ookoolta niin oon itte tyytyväinen. Enpähän oo enää parta+kalju+tatska -äiä, vitutti olla yhdistettynä siihen skeneen. (Disclaimer: tykkään monista parroista ja kaljuista ja tatskoista ja muistakin mutta ne jaloviinahevimerkkimetalliveli -hommat ei oo mun juttu). Nyt oon parta+ohut liehuletti+karvainen pingispallo+tatska -jäbä :flower:

e. pingispallo lisätty
vaiko sittenkin sulkapallo.
Oon vakaasti sitä mieltä että tää on karvanen pingispallo. Pari kolhua ja kuoppaa näkyy ihan eri lailla ku jossain periksiantavassa ja muotoonpalaavassa sulkapallossa.

User avatar
Timo Jutilan maksa
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 65701
Joined: 15 Aug 2010, 14:29
Location: Luttisen verovaroilla sponssaama kuntoutuskeskus

Re: Piffin kaljut/kaljuuntuvat

#115 Post by Timo Jutilan maksa » 22 Apr 2021, 22:04

pitkät piuhat wrote:
22 Apr 2021, 15:49
Timo Jutilan maksa wrote:
22 Apr 2021, 15:38
pitkät piuhat wrote:
22 Apr 2021, 12:52
Aloitin pitkän tukan kasvattamisen 2,5 v. takaperin vaikka hyvin selvää kaljuuntumista oli jo yli vuosikymmen sitten. Vaikka ei ehkä kaikkien silmään näytä hyvältä/ookoolta niin oon itte tyytyväinen. Enpähän oo enää parta+kalju+tatska -äiä, vitutti olla yhdistettynä siihen skeneen. (Disclaimer: tykkään monista parroista ja kaljuista ja tatskoista ja muistakin mutta ne jaloviinahevimerkkimetalliveli -hommat ei oo mun juttu). Nyt oon parta+ohut liehuletti+karvainen pingispallo+tatska -jäbä :flower:

e. pingispallo lisätty
vaiko sittenkin sulkapallo.
Oon vakaasti sitä mieltä että tää on karvanen pingispallo. Pari kolhua ja kuoppaa näkyy ihan eri lailla ku jossain periksiantavassa ja muotoonpalaavassa sulkapallossa.
Onko look nifelheimin veljeksiä mukaileva?
Spoiler:
Image
Spoiler:
GoombA wrote:
26 Aug 2020, 22:35

Image : Odotin kuvia joiden kanssa olis ollut kivempi mennä nukkumaan

User avatar
pitkät piuhat
Posts: 507
Joined: 19 Oct 2015, 12:32
Location: 33800

Re: Piffin kaljut/kaljuuntuvat

#116 Post by pitkät piuhat » 22 Apr 2021, 22:21

Ei ihan niinkään, sporttaan ns. ponnari-comboveria siviilissä. Oottelen innolla ja mielenkiinnolla sitä kun pääsee taas joskus paistattelemaan lavalle, sillon sit tietty karvat valtoimenaan ja no fucks given.

User avatar
Ontuva Pullukka
1k
Posts: 1844
Joined: 25 Jun 2018, 12:48
Location: PA

Auttaako tuo priorin?

#117 Post by Ontuva Pullukka » 18 Dec 2021, 23:39

Ahistelloo tuo hiustenlähtö jonniin verran. Ohuelta näyttää eestä hiusrajassa. Prioriini kuulemma auttaa tutun mukaan hiustenlähdön hiastamisessa, mutta vituttaa ajatus et työntää jonku 70€ johonkin käärmeöljyyn.

Vai ajaako vaan pois ja tatuoi "sharp" tai "anti-fasisti" niskaan. Enemmân kuin tyylillinen puoli vituttaa ajatus että joku yhistää semmoseen nazi, rasisti, transfoobikko, homofoobikko skeneen. Tuolta välttyy tietty juicella mut Henk koht tulee tyylimuuri vastaan siinä kohtaa.
Image
PAHC Tablesorrow crew
https://akrisy.bandcamp.com
joku mt-ongelmainen ja syrjäytynyt spurgu örisee metsikössä jotain typeriä
"You're Big boy Ho Chi Minh"

User avatar
Suomen Sylvester Stallone
Kuvan käsitteliä mies
Posts: 177275
Joined: 01 Aug 2005, 00:20

Re: Auttaako tuo priorin?

#118 Post by Suomen Sylvester Stallone » 19 Dec 2021, 08:00

Itselläni alkoi hiukset ohentumaan vähän yli 20 vuotiaana. Aluksi ahdisti ja mietin kaikkia mahdollisia lääkkeitä ja hoitoja mutta muutamaa vuotta myöhemmin aloin vaan leikkaamaan kaikki pois koneella ja aika nopeasti siihen tottui. Siihen aikaan kuuli jotain skini huutelua mutta nykyään saa olla ihan rauhassa enkä kiinnitä koko hiusten lähtöön enää huomiota sen kummemmin. Oikeastaan olen jopa tyytyväinen siihen miten helppoa tömmöistä "tukkaa" on pitää ja hoitaa. Ei kulu rahaa sampooseen eikä tarvitse parturin palveluita riittää philipsin kone ja rexonan palasaippua.
Riippuu tietysti paljon ihmisestä miten kalju pää kenellekin sopii.
Image

Ridge Porridge
viina dude
Posts: 44196
Joined: 26 Feb 2010, 15:14

Re: Auttaako tuo priorin?

#119 Post by Ridge Porridge » 20 Dec 2021, 17:29

Jos joku vielä natsiksi haukkuu kaljuja nii saa olla kyllä aika vitun dille. Oli mikä tahansa skene kyseessä.
Image
.x6zxcvbn.6.nbvcxz6x. wrote:
08 Feb 2024, 19:06
No mutta jos vetäisit paremmin niin se vois olla Ridge Porridge & Hurriganes. Rock n roll nevö die.

User avatar
Ontuva Pullukka
1k
Posts: 1844
Joined: 25 Jun 2018, 12:48
Location: PA

Re: Auttaako tuo priorin?

#120 Post by Ontuva Pullukka » 29 Jan 2022, 22:06

Ridge Porridge wrote:
20 Dec 2021, 17:29
Jos joku vielä natsiksi haukkuu kaljuja nii saa olla kyllä aika vitun dille. Oli mikä tahansa skene kyseessä.
Totta kyllä
Serbian Cave Hermit wrote:
19 Dec 2021, 08:00
Itselläni alkoi hiukset ohentumaan vähän yli 20 vuotiaana. Aluksi ahdisti ja mietin kaikkia mahdollisia lääkkeitä ja hoitoja mutta muutamaa vuotta myöhemmin aloin vaan leikkaamaan kaikki pois koneella ja aika nopeasti siihen tottui. Siihen aikaan kuuli jotain skini huutelua mutta nykyään saa olla ihan rauhassa enkä kiinnitä koko hiusten lähtöön enää huomiota sen kummemmin. Oikeastaan olen jopa tyytyväinen siihen miten helppoa tömmöistä "tukkaa" on pitää ja hoitaa. Ei kulu rahaa sampooseen eikä tarvitse parturin palveluita riittää philipsin kone ja rexonan palasaippua.
Riippuu tietysti paljon ihmisestä miten kalju pää kenellekin sopii.
Toi se on varmaan paras ratkaisu.
Image
PAHC Tablesorrow crew
https://akrisy.bandcamp.com
joku mt-ongelmainen ja syrjäytynyt spurgu örisee metsikössä jotain typeriä
"You're Big boy Ho Chi Minh"

Post Reply