Solovair bootsit

Keskustelua vaatetuksesta, koristautumisesta ynnä muusta inhimillisen ulkomuodon säätämisestä.

Moderator: YOU HAVE COCAINE ON YOUR PENIS

Post Reply
Message
Author
User avatar
Kulmikas vittusaatana
Posts: 178
Joined: 10 May 2017, 00:49
Location: Tammester

Re: Solovair bootsit

#46 Post by Kulmikas vittusaatana » 19 Jan 2018, 18:38

renki wrote:
Kulmikas vittusaatana wrote:Garagelandin haulla ei löydy Solovairia valikoimista. Onko Suomessa yhtään muuta paikkaa mistä kyseisen lafkan monoja saisi ostettua?

Vituttaa Martensit huolella, edelliset hajosivat alle puolessa vuodessa, toisissakin pohjat halkesivat ja nyt varpaiden yläpuolella taitoskohdessa on repeämä. Alle vuodessa nämäkin viat.
Onhan niitä siellä Garagelandin nettikaupassa, katso ”Made in England” alta.
Joo löytyi sieltä, hakupalkissa vaan häikkää näemmä.

User avatar
devil via the anus
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 49720
Joined: 01 Apr 2008, 00:24
Location: cloaca satanica

Re: Solovair bootsit

#47 Post by devil via the anus » 19 Jan 2018, 18:40

Kulmikas vittusaatana wrote:
renki wrote:
Kulmikas vittusaatana wrote:Garagelandin haulla ei löydy Solovairia valikoimista. Onko Suomessa yhtään muuta paikkaa mistä kyseisen lafkan monoja saisi ostettua?

Vituttaa Martensit huolella, edelliset hajosivat alle puolessa vuodessa, toisissakin pohjat halkesivat ja nyt varpaiden yläpuolella taitoskohdessa on repeämä. Alle vuodessa nämäkin viat.
Onhan niitä siellä Garagelandin nettikaupassa, katso ”Made in England” alta.
Joo löytyi sieltä, hakupalkissa vaan häikkää näemmä.
Keravalla semmonen suutari ku Kenkäkingi (keravalaisen tyhmästä nimestään huolimatta pätevä tyyppi) myy näitä kanssa, että jos sinne päin sattuu olemaan asiaa.
Piho wrote:Minä tykkään Jumalasta
Piho wrote:Jumalan nimi on Lucifer

Ridge Porridge
viina dude
Posts: 44196
Joined: 26 Feb 2010, 15:14

Re: Solovair bootsit

#48 Post by Ridge Porridge » 21 Jan 2018, 22:56

Kenkäkingi aivan hyvä nimi :x
Image
.x6zxcvbn.6.nbvcxz6x. wrote:
08 Feb 2024, 19:06
No mutta jos vetäisit paremmin niin se vois olla Ridge Porridge & Hurriganes. Rock n roll nevö die.

User avatar
Rage Kandelin
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 68980
Joined: 17 Jan 2005, 14:12
Location: Nokotzone
Contact:

Re: Solovair bootsit

#49 Post by Rage Kandelin » 22 Jan 2018, 01:39

Ostin uudet pohjat kenkiin ja vein suutarille laitettavaksi. Aika hyvin kun kengät on kolme vuotta vanhat ja pohjat halki.
Image

Kyllä kaikki suomalaiset tarttee autobonusta

User avatar
Sauna-Vaudeville
-=Lord Of PIF=-
-=Lord Of PIF=-
Posts: 14204
Joined: 04 Aug 2008, 11:12
Location: Lower Malm Side Crew

Re: Solovair bootsit

#50 Post by Sauna-Vaudeville » 22 Jan 2018, 08:24

Rage Kandelin wrote:Ostin uudet pohjat kenkiin ja vein suutarille laitettavaksi. Aika hyvin kun kengät on kolme vuotta vanhat ja pohjat halki.
Mulla on kahdet solovairit ja toisista joutui fiksaamaan pohjat parin vuoden käytön jälkeen. Muuten kyllä olen ollut tyytyväinen. Istuvat mun jalkoihin helvetisti paremmin kuin martenssit.
Zeno 54100 Gangsta

User avatar
Uutiset ja mää
Parta Korvien Takana
Posts: 49792
Joined: 16 Jun 2008, 19:30
Location: Tampere 33410

Re: Solovair bootsit

#51 Post by Uutiset ja mää » 22 Jan 2018, 14:35

Oiskohan tää sellainen topic mihin on tarpeen tulla painamaan näppiksestä nappia "älä osta corrected grain -kenkiä" ja sitten submittia?
Nuoret kotkat! Työläisaate
teitä kutsuu taistohon.
Punainen on lippuvaate,
niin kuin isäin ollut on.

User avatar
nääsgul
RUTTO SAAPUU
Posts: 51488
Joined: 19 Oct 2009, 23:30
Location: burzum

Re: Solovair bootsit

#52 Post by nääsgul » 22 Jan 2018, 15:48

Uutiset ja mää wrote:Oiskohan tää sellainen topic mihin on tarpeen tulla painamaan näppiksestä nappia "älä osta corrected grain -kenkiä" ja sitten submittia?
Jos tuon muuttaa "älä osta muovilla pinnoitettuja "nahkakenkiä" " niin ei tarvi tulla nipottamaan.
Rippa wrote: Haluaa elellä rauhassa luonnon helmassa, taivaalla hävittäjät jyrisee, metsäkoneet kaataa puita, ihmiset mölyää ja möykkää, voimalinjat surisee. On aika kostaa
je veux des ailes végétaliennes ou je veux mourir
Spoiler:
ᛉ H E I L I G E ᛣ
Image
ᛉ H E I L I G E ᛣ

User avatar
Uutiset ja mää
Parta Korvien Takana
Posts: 49792
Joined: 16 Jun 2008, 19:30
Location: Tampere 33410

Re: Solovair bootsit

#53 Post by Uutiset ja mää » 22 Jan 2018, 17:27

surullisen hahmon ritari wrote:
Uutiset ja mää wrote:Oiskohan tää sellainen topic mihin on tarpeen tulla painamaan näppiksestä nappia "älä osta corrected grain -kenkiä" ja sitten submittia?
Jos tuon muuttaa "älä osta muovilla pinnoitettuja "nahkakenkiä" " niin ei tarvi tulla nipottamaan.
Joo totta, vaihdoin näppäimistöä.
Nuoret kotkat! Työläisaate
teitä kutsuu taistohon.
Punainen on lippuvaate,
niin kuin isäin ollut on.

User avatar
Rage Kandelin
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 68980
Joined: 17 Jan 2005, 14:12
Location: Nokotzone
Contact:

Re: Solovair bootsit

#54 Post by Rage Kandelin » 22 Jan 2018, 19:05

Sauna-Bwana wrote:
Rage Kandelin wrote:Ostin uudet pohjat kenkiin ja vein suutarille laitettavaksi. Aika hyvin kun kengät on kolme vuotta vanhat ja pohjat halki.
Mulla on kahdet solovairit ja toisista joutui fiksaamaan pohjat parin vuoden käytön jälkeen. Muuten kyllä olen ollut tyytyväinen. Istuvat mun jalkoihin helvetisti paremmin kuin martenssit.
Joo mukavathan nämä on. Voisi vaan kuvitella että pohjat kestäisivät pidempään.
Image

Kyllä kaikki suomalaiset tarttee autobonusta

User avatar
Endless Boogie Mustonen
Matti Partanen
Matti Partanen
Posts: 47814
Joined: 14 Jan 2006, 16:49
Location: Landella

Re: Solovair bootsit

#55 Post by Endless Boogie Mustonen » 22 Jan 2018, 19:27

kuukauden verran ollut nyt käytössä, hyvältä vaikuttaa. Harmi vaan jos pohjat menee vauhdilla rikki
ImageImage

User avatar
Uutiset ja mää
Parta Korvien Takana
Posts: 49792
Joined: 16 Jun 2008, 19:30
Location: Tampere 33410

Re: Solovair bootsit

#56 Post by Uutiset ja mää » 23 Jan 2018, 11:25

Mun Solovaireissa pohja on muuten kestänyt nyt 5 vuotta, mutta puolipohjathan niihin piti asennuttaa kun eihän ne pohjat pidä talvella yhtään kun vähänkään kuluvat sileiksi.
Nuoret kotkat! Työläisaate
teitä kutsuu taistohon.
Punainen on lippuvaate,
niin kuin isäin ollut on.

User avatar
Sauna-Vaudeville
-=Lord Of PIF=-
-=Lord Of PIF=-
Posts: 14204
Joined: 04 Aug 2008, 11:12
Location: Lower Malm Side Crew

Re: Solovair bootsit

#57 Post by Sauna-Vaudeville » 23 Jan 2018, 12:55

Rage Kandelin wrote:
Sauna-Bwana wrote:
Rage Kandelin wrote:Ostin uudet pohjat kenkiin ja vein suutarille laitettavaksi. Aika hyvin kun kengät on kolme vuotta vanhat ja pohjat halki.
Mulla on kahdet solovairit ja toisista joutui fiksaamaan pohjat parin vuoden käytön jälkeen. Muuten kyllä olen ollut tyytyväinen. Istuvat mun jalkoihin helvetisti paremmin kuin martenssit.
Joo mukavathan nämä on. Voisi vaan kuvitella että pohjat kestäisivät pidempään.
Toiset kestäneet ok. Taitaa olla 3 vuotta täynnä,mut puolipohjat täytyy kyllä laitattaa.
Zeno 54100 Gangsta

IsoPahaKarhu
Posts: 299
Joined: 05 Mar 2017, 12:53

Re: Solovair bootsit

#58 Post by IsoPahaKarhu » 23 Jan 2018, 22:48

Mites noi pitkävartisemmat mallit (11-14-reikää, mummonpotkijamalli)? Samaa schaibaa kuin Martensit, vai parempaa? Riittäisikö """"ylläpitoon""" se kuukautinen rasvaus, viikottainen lankkaus ja ne joka-toissapäiväiset välipäivät käyttökertojen jälkeen?

T; en tarpeeksi aikuinen ja tarpeeksi huonolla maulla varustettu teini

Niin,
чики-брики
Posts: 166602
Joined: 15 Jan 2006, 18:56

Re: Solovair bootsit

#59 Post by Niin, » 26 Jan 2018, 13:47

Miks ne kengät olis yhtään laadukkaammat/huonommat jos varsi on pidempi? :scratch:

IsoPahaKarhu
Posts: 299
Joined: 05 Mar 2017, 12:53

Re: Solovair bootsit

#60 Post by IsoPahaKarhu » 28 Jan 2018, 00:33

xBLYATMANx wrote:Miks ne kengät olis yhtään laadukkaammat/huonommat jos varsi on pidempi? :scratch:
Nahan laatu? Oon tästä rasitukseksi asti tiedustellut kenkälangastakin ja ilmeisesti ne puvunkenkämäisemmät mallit ovat full grain-shittiä joka kestää paljon paremmin kuin se mattakiiltopintainen corrected grain/hi-shine-roska. Full grain-mummonpotkijoita ei näytä mallistosta löytyvän, mutta kehtaako sitä olettaa että olisi ainaskin parempilaatuiset kuin esim. kiina-Marat? Jos niitä siis käyttäisi ja huoltaisi ns. oikein?

Post Reply