Vitun Fruit of the loom!!!

Keskustelua vaatetuksesta, koristautumisesta ynnä muusta inhimillisen ulkomuodon säätämisestä.

Moderator: YOU HAVE COCAINE ON YOUR PENIS

Message
Author
User avatar
Suomen Sylvester Stallone
Kuvan käsitteliä mies
Posts: 177272
Joined: 01 Aug 2005, 00:20

Re: Vitun Fruit of the loom!!!

#46 Post by Suomen Sylvester Stallone » 13 Mar 2012, 21:38

neonlight wrote:Classic Valueweightiä (koko M), jokainen helvetin kevyitä, liian leveitä, lyhyitä ja kasaanmeneviä että huhhuh, ne suorastaan pyrkii kiipeämään pois päältä. Heavy Cottonit on vähän parempia, vähän slimmimpää, pituudeltaan hyviä ja jäykempää mallia
Mulla ihan päinvastoin. Vittu kun ei mihinkään voi enää luottaa. Heavy Cottonia ohuempaa t-paitaa en oo nähny.
Image

eri nimimerkki

Re: Vitun Fruit of the loom!!!

#47 Post by eri nimimerkki » 13 Mar 2012, 22:03

Kävin vielä kurkkaamassa vaatekaappia, kun tuolla on noita classic valueweightejä (koossa S ja M, vuosina 2003-2011 ostettuja) useita kappaleita ja yksikään ei kyllä ole neonlightin kuvauksen kaltainen. :-k

User avatar
isä torakkana
Melkein ####!
Melkein ####!
Posts: 11965
Joined: 23 Nov 2011, 01:06
Location: Erittäin salainen
Contact:

Re: Vitun Fruit of the loom!!!

#48 Post by isä torakkana » 13 Mar 2012, 22:45

No en mä sit tiiä, nyt mul on päällä classic valueweightiä oleva paita, onhan tää lähtökohtasesti ihan ok, mut epämukavaa kun liikkumavaraa on niin vähän; helma tuntuu nousevan vähän helposti ja lepattaa liikaa, varsinkin istuessa, kun taas heavy cottonissa paita on ensinnäkin pidempää mallia ja helma vähän kireempi ja vartalonmyötäisempi kun näissä valueweighteissä, näin ainaki mun kohalla.

eri nimimerkki

Re: Vitun Fruit of the loom!!!

#49 Post by eri nimimerkki » 13 Mar 2012, 22:48

Muistathan aina pesun jälkeen kosteana venyttää paitasi?

User avatar
isä torakkana
Melkein ####!
Melkein ####!
Posts: 11965
Joined: 23 Nov 2011, 01:06
Location: Erittäin salainen
Contact:

Re: Vitun Fruit of the loom!!!

#50 Post by isä torakkana » 13 Mar 2012, 23:02

En oo koskaan venyttäny, oon kyl kuullu tollasesta venytystaktiikasta mutten uskonu sen tuottavan mitään käytännöllistä silminnähtävää tulosta, täytyy ehkä kokeilla ens kerral sit venyttää.

eri nimimerkki

Re: Vitun Fruit of the loom!!!

#51 Post by eri nimimerkki » 13 Mar 2012, 23:43

Itse venytän suurimman osan paidoistani. Pituuttahan noista lähtee, jos ei pesun jälkeen venytä. Leveyssunnassa ei niinkään kutistu.

User avatar
Chubby Fresh
holy terrorist
Posts: 41523
Joined: 01 Jan 2005, 18:38
Location: Neu-Schwabenland

Re: Vitun Fruit of the loom!!!

#52 Post by Chubby Fresh » 15 Mar 2012, 02:14

neonlight wrote:En oo koskaan venyttäny, oon kyl kuullu tollasesta venytystaktiikasta mutten uskonu sen tuottavan mitään käytännöllistä silminnähtävää tulosta, täytyy ehkä kokeilla ens kerral sit venyttää.
"Pull to shape when wet" tms. monissa pesuohjeissakin lukee. Kyllä mä tätä suosittelen kaikille, mutta järki toki mukana tässäkin hommassa. Ei tää ole mikään voimamiesten venytyskisa...
KALI YUGA NOISE

"Degeneration of our species" CAS
SOLD OUT

eri nimimerkki

Re: Vitun Fruit of the loom!!!

#53 Post by eri nimimerkki » 15 Mar 2012, 13:22

Joo kyllä tolla venyttämisellä pari senttiä sitä pesussa menetettyä pituutta saa t-paitaan.

Niin,
чики-брики
Posts: 166602
Joined: 15 Jan 2006, 18:56

Re: Vitun Fruit of the loom!!!

#54 Post by Niin, » 15 Mar 2012, 14:16

Nykyään joutuu venyttämään joka suuntaan lisää tilaa :x
pitäs hommata sopivia paitoja :x

eri nimimerkki

Re: Vitun Fruit of the loom!!!

#55 Post by eri nimimerkki » 15 Mar 2012, 14:53

Beefcake!

Niin,
чики-брики
Posts: 166602
Joined: 15 Jan 2006, 18:56

Re: Vitun Fruit of the loom!!!

#56 Post by Niin, » 15 Mar 2012, 15:30

läski

User avatar
isä torakkana
Melkein ####!
Melkein ####!
Posts: 11965
Joined: 23 Nov 2011, 01:06
Location: Erittäin salainen
Contact:

Re: Vitun Fruit of the loom!!!

#57 Post by isä torakkana » 16 Apr 2012, 16:28

Gildanin ultra cotton -paidat ei ainakaan venymällä veny, tänään kokeilin mutta ei auttanu, pelasin uhkapeliä ja tilasin samanlaisen paidan uudestaan toisaalta, kun yleensä noi Gildanin ultracottonit on vitun hyvii ainakin mulle, mut tämä eräs kyseessä oleva paita on kai sit jokin mustalammas, tekijät olleet vähän hätäsiä kun on niin lyhyt paita ja hihatkin epämukavan lyhyet, leveydestä tai kaula-aukon vittumaisuudesta puhumattakaan.

User avatar
nääsgul
RUTTO SAAPUU
Posts: 51488
Joined: 19 Oct 2009, 23:30
Location: burzum

Re: Vitun Fruit of the loom!!!

#58 Post by nääsgul » 17 Apr 2012, 23:34

onnistuin venyttämään liian pieneksi pesussa muuttuneen valkosen fotl -paidan sopivaksi :soth: tosin samalla marilynistä tuli vähän hevosnaama.
Rippa wrote: Haluaa elellä rauhassa luonnon helmassa, taivaalla hävittäjät jyrisee, metsäkoneet kaataa puita, ihmiset mölyää ja möykkää, voimalinjat surisee. On aika kostaa
je veux des ailes végétaliennes ou je veux mourir
Spoiler:
ᛉ H E I L I G E ᛣ
Image
ᛉ H E I L I G E ᛣ

User avatar
Kubg Diamond
kallion komein
Posts: 13611
Joined: 30 Mar 2006, 01:18
Location: Hki

Re: Vitun Fruit of the loom!!!

#59 Post by Kubg Diamond » 23 Apr 2012, 20:35

Mitäs näille on tosiaan tapahtunut, kun vanhat FOTL L-kokoset menee edelleen erinomaisesti, ovat ehkä jopa vähän isoja, mut nää uudemmat on vartaloa hyväileviä paskiaisia?
Half-Man, Half-Amazing

User avatar
isä torakkana
Melkein ####!
Melkein ####!
Posts: 11965
Joined: 23 Nov 2011, 01:06
Location: Erittäin salainen
Contact:

Re: Vitun Fruit of the loom!!!

#60 Post by isä torakkana » 05 May 2014, 15:45

Noniin, tuli postissa paita jonka valmistaja olikin sitten pahin mahdollinen (mun vartalolle), eli ANVIL; kaula-aukko ihan helvetin iso, ja tuntuu epämukavalta olkapäiden saumaukset, itelle ei nämä tän mekin paidat sovi kyllä yhtään. Kerran kokeilin päällä ja sit lensi samantien komeroon.

Post Reply